Dat snap ik heel goed.quote:Op donderdag 9 juli 2026 00:04 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Het leven brengt je niet alleen maar zoete vruchten... En ja alles achteraf heeft mij ook meer gesloopt dan verwacht, daarom ook hele poos niet meer online geweest. Ben er nog steeds wel mee bezig. Maar moet accepteren hoe het is.
Slaap lekker Jippiequote:Op donderdag 9 juli 2026 00:07 schreef Jippie het volgende:
@:loveyoulongtime morgen stuur ik je een wat langere dm, maar ik moet nu gaan slapen. De "hulptroepen" beginnen te werken.
* Fogel geeft virtuele knuffelquote:Op donderdag 9 juli 2026 00:04 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Het leven brengt je niet alleen maar zoete vruchten... En ja alles achteraf heeft mij ook meer gesloopt dan verwacht, daarom ook hele poos niet meer online geweest. Ben er nog steeds wel mee bezig. Maar moet accepteren hoe het is.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 9 juli 2026 00:17 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Doe dan gewoon Sabrina in het zwembad, beetje zelfde tijd era wel.
Te herkenbaar ditquote:
Ik ben benieuwdquote:Op donderdag 9 juli 2026 00:19 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Te herkenbaar dit![]()
Zal ik er 1 opzoeken die echt te fout is en uit Thailand?
Voorlopig alleen nog maar een ticket geboekt naar Jakarta. Misschien ook een weekje naar Bali ofzo, geen idee nog.quote:Op donderdag 9 juli 2026 00:15 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Lekker hoorWaar ga je heen volgend jaar in Indonesië?
Ah, ok. Beetje zelfde wat ik ook doe. Ticket boeken en dan zien we wel verder.quote:Op donderdag 9 juli 2026 00:21 schreef Fogel het volgende:
[..]
Voorlopig alleen nog maar een ticket geboekt naar Jakarta. Misschien ook een weekje naar Bali ofzo, geen idee nog.
Ik nog steeds nietquote:
Wat doe je hier dan?quote:
edit-verkeerde quote-quote:
Ze heeft een puntquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |