Heel eerlijk, ik bemerkte een soort van terughoudendheid, Maar vertel.quote:Op donderdag 9 juli 2026 05:16 schreef _UserName_ het volgende:
maar hij smaakte lekker moet ik zeggen, had een "leuke" werkdag, uitdagend.
Zo ken ik je weer.quote:Op donderdag 9 juli 2026 05:21 schreef _UserName_ het volgende:
Een diefstal tegen weten te houden, amper wisselgeld hebben in de kassalade, winkel half omgegooid (nieuwe collectie komt binnen dus ruimte maken). Al met al was het wel vermakelijk
Politie erbij ook ?quote:Op donderdag 9 juli 2026 05:24 schreef _UserName_ het volgende:
ja toch
Mevrouw in kwestie komt er niet meer in, had mooi wat dingen verstopt onder een vest in haar boodschappentrolley, helaas voor haar ging het alarm af en haalde ik de boel leeg. Met succes, da's altijd mooi.
Nee, dat is zo'n grote rompslomp voor een paar euro. Kost ons (en hun) te veel tijd. Gaat het nu om meerdere diefstallen bij verschillende winkels wordt het wat anders. Daar is onlangs wel politie bij geweest. De niet afgerekende spullen zijn terug de winkel in gegaan.quote:
Zover ik weet kan je 180 euro rekenen voor de rompslomp.quote:Op donderdag 9 juli 2026 05:28 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nee, dat is zo'n grote rompslomp voor een paar euro. Kost ons (en hun) te veel tijd. Gaat het nu om meerdere diefstallen bij verschillende winkels wordt het wat anders. Daar is onlangs wel politie bij geweest. De niet afgerekende spullen zijn terug de winkel in gegaan.
Ik ben even in gesprek met UN.quote:
Iets met kale kip en plukken. Je straft ze harder door ze niet meer toe te laten in je winkel. Daarbij is ze ook in de winkelstraat-app herkenbaar gemaaktquote:Op donderdag 9 juli 2026 05:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zover ik weet kan je 180 euro rekenen voor de rompslomp.
Dat is mooi, in mijn tijd liepen we even naar de buren wanneer de usual suspects op pad waren.quote:Op donderdag 9 juli 2026 05:31 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Iets met kale kip en plukken. Je straft ze harder door ze niet meer toe te laten in je winkel. Daarbij is ze ook in de winkelstraat-app herkenbaar gemaakt
We haddeb een maatserie van een model jeans binnen die een speciale wassing had. Zij had meerdere gepast en ik deed altijd tegen sluitingstijd altijd broeken vouwen. Bij deze stapel mistte er eentje.quote:Op donderdag 9 juli 2026 05:42 schreef _UserName_ het volgende:
Oh, hoe kreeg ze dat voor elkaar dan?
Wij hebben dus een winkeliersapp en deze mevrouw komt ook een wibra of zeeman niet meer in, dus hoe zij nu aan haar goedkope kleding komt, is een betere straf dan een onkostenvergoeding. Daarbij zijn we niks verloren want de gestolen producten zijn weer terug
Broeken nooit, tops wel.quote:Op donderdag 9 juli 2026 05:50 schreef _UserName_ het volgende:
waren de broeken niet getagd met een alarm?
Goedemorgen. Ik moet je net even hebben.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |