Moderator
Belg
Ik val in een zwart gat loop al heel de dag ongemakkelijk. Last van een zwanus ook

Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo

State of the Art.
Er is gewoon Champions League vanavond om te kijken. Dientengevolge onterechte klacht.

Denk aan het milieu voordat u deze post print.

Moderator
Belg
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 21:20 schreef Näsenbar het volgende:
Er is gewoon Champions League vanavond om te kijken. Dientengevolge onterechte klacht.
Ik ga naar geen stelletjes amateurs kijken . :')

Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo

Depressief
Morgen kun je met een groepje Marokkanen de boel aan gort slaan. Even geduld Capu!

Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas

Moderator
Belg
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 22:09 schreef Hetekip het volgende:
Morgen kun je met een groepje Marokkanen de boel aan gort slaan. Even geduld Capu!
Ik ben geen Marokkaan en sla niets in elkaar.

Dat zou ik ook zeggen!
1s.gif Op woensdag 8 juli 2026 21:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik val in een zwart gat loop al heel de dag ongemakkelijk. Last van een zwanus ook
Meid... :o _O- :')

\[b\]Hobbelicious is back!
\[/b\]

Mijn god, je bent al de tweede die hierover klaagt vandaag. Da's toch dat spelletje waarbij 22 man achter 1 bal aanrennen? _O-
Klinkt eerder als of je plezier hebt gemaakt in het frikandellenbos
Ga morgen keihard juigen voor Frankrijk als ze scoren tegen Mocro's, waarschijnlijk komen ze wel aan m'n deur dan
Bro ik wil neuken man
Gast niet eens 24u later is er weer voetbal ga pagga slaan na jonko klappen ofzo

Afghanistan duurde 20 jaar om de Taliban door de Taliban te vervangen.
Hier duurde het minder dan een week om Khamenei met Khamenei te vervangen.
PluggieOD in NWS / Amerikaans tankvliegtuig stort neer in Irak

Vanavond schoppen Mbappe en Olise Marokko naar huis. :P
steun FOK! en koop via een van deze links
Coolblue Bitvavo