Moet ook gebeuren hèquote:Op woensdag 8 juli 2026 20:43 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik was nog even naar de pakketautomaat gewandeld
New Order - Ruined In A Day
Ach, net gemistquote:Op woensdag 8 juli 2026 20:44 schreef DJ11 het volgende:
Ik ben even kwijt welke organisatie dit nummer in een tv-commercial gebruikte. Was het Warchild?Wallace Collection - Daydream
Welkom nog evenquote:Op woensdag 8 juli 2026 20:48 schreef livelink het volgende:
Klaar (met veel dank aan CoPilot). Dus nog even ingetuned
quote:Op woensdag 8 juli 2026 20:48 schreef livelink het volgende:
Klaar (met veel dank aan CoPilot). Dus nog even ingetuned
Ja, prima natuurlijk. Je moet gewoon stoppen zodra je dat wilt.quote:Op woensdag 8 juli 2026 20:49 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Welkom nog evenAls ik alles draai dat nog in de rij staat, heb ik muziek tot ongeveer 21:30 uur. Ik kijk het even aan.
Op doordeweekse avonden vind ik 21:30 uur wel een mooie (maximale) eindtijd. Komt goedquote:Op woensdag 8 juli 2026 20:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, prima natuurlijk. Je moet gewoon stoppen zodra je dat wilt.
Ik ga even terugkijken wat er al gedraaid is.quote:Op woensdag 8 juli 2026 20:51 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Op doordeweekse avonden vind ik 21:30 uur wel een mooie (maximale) eindtijd. Komt goed![]()
Verzoekjes aanvragen kan en mag ook nog steeds, trouwens. Beetje passend bij 5 (555) of Help.
The Jackson 5 - I Want You Back (Dimitri from Paris Supa Funk Brakes mix)
Zie hier, scheelt zoeken:quote:Op woensdag 8 juli 2026 20:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ga even terugkijken wat er al gedraaid is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Charlotte Cardin - Take Me Back
Ik doe er ook alles mee voor excel. Ideaal.quote:Op woensdag 8 juli 2026 20:51 schreef livelink het volgende:
Ik heb voor mijn werk nu een betaalde versie van CoPilot voor Excel en Powerpoint. Dat heeft me vandaag wel gered.
Mijn zoon bestelt dat ook rustig met 35 graden op een terras.quote:Op woensdag 8 juli 2026 21:01 schreef DJ11 het volgende:
Hartje zomer, maar dankzij Symphonic gaan we aan de warme chocolademelk...
Hot Chocolate - I'll Put You Together Again| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |