Blijft mooi om een nummer van Elvis te horen.quote:Op woensdag 8 juli 2026 19:51 schreef DJ11 het volgende:
Op de valreep voor Fogel en vriendin nog even deze. Ik had een remix uitgezocht voor vandaag:Elvis Presley - Can't Help Falling In Love (Mark Ronson remix)
Cheers!quote:Op woensdag 8 juli 2026 19:53 schreef Fogel het volgende:
Dank u @:dj11
Beer and cocktails are waiting for me...
Goedenavond, welkomquote:
Dank voor het luisteren. Fijne avond verderquote:Op woensdag 8 juli 2026 19:53 schreef Fogel het volgende:
Enjoy!quote:Op woensdag 8 juli 2026 19:53 schreef Fogel het volgende:
Marlene Dietrich - Ich Bin Von Kopf Bis Fuss Auf Liebe Eingestellt
Tristan Brusch - Die Liebe In Maßen
Rialto - Monday Morning 5:19 (Widescreen)
The Day Before You Came hoorde ik er meteen in.quote:Op woensdag 8 juli 2026 20:02 schreef DJ11 het volgende:
Eén van de meest ondergewaardeerde nummers van de 90s. Het jonge broertje van The Day Before You Came.Rialto - Monday Morning 5:19 (Widescreen)
Ze is nog even op padquote:Op woensdag 8 juli 2026 20:03 schreef DJ11 het volgende:
* DJ11 gaat ervan uit dat DDM ook meeluistert?
Pulp - Help the Aged
Manic Street Preachers - Tsunami
Oh wow, deze ken ik niet en herkende ik niet meteen Manic Street Preachers in. Maar nu ik het weet hoor ik hun sound er wel in terug.quote:Op woensdag 8 juli 2026 20:10 schreef DJ11 het volgende:
Deze vond ik wat minder geschikt om te draaien in het bijzijn van Fogel, die op een eiland zit. Maar nu kan -ie wel. Bij 555 moet ik toch heel snel aan de tsunami in Azië denken.Manic Street Preachers - Tsunami
Hebben die straten ook een naam?quote:Op woensdag 8 juli 2026 20:11 schreef DJ11 het volgende:
Onderweg: iets uit Ierland dat met het cijfer 2 én met straten heeft te maken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |