quote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:34 schreef DJ11 het volgende:
Ik kwam trouwens nog deze bijzondere Brabantse persing tegen....
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:34 schreef DJ11 het volgende:
Ik kwam trouwens nog deze bijzondere Brabantse persing tegen....
[ afbeelding ]
Mijn man vond het ook wel lekker. Hij zat goed en het is erg overzichtelijk zo hoog. Hij was minder moe dan dat hij normaal is na zoveel rijden.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Voor mij ook.
Vond het heerlijk om met die grote wagens te rijden.
Dat is wel jammer dan.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn man vond het ook wel lekker. Hij zat goed en het is erg overzichtelijk zo hoog. Hij was minder moe dan dat hij normaal is na zoveel rijden.
En de airco was prima, alleen werkte hij alleen tijdens het rijden en dat was wat jammer in de files.
quote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:41 schreef Symphonic het volgende:
Hoewel dit heeeel slecht is vind ik het stiekem een leuk nummer
Zo goed waren die avonden toch niet?quote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:40 schreef DJ11 het volgende:
Voor mij is dit nummer onlosmakelijk verbonden aan verkiezingsavonden van GroenLinks
quote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:40 schreef DJ11 het volgende:
Voor mij is dit nummer onlosmakelijk verbonden aan verkiezingsavonden van GroenLinks
Ik ook. Ik heb dit nummer heel veel geluisterd met mijn kinderen. Die vonden het erg leuk toen, hoewel ze wel klein waren toen nog.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:41 schreef Symphonic het volgende:
Hoewel dit heeeel slecht is vind ik het stiekem een leuk nummer
Soms hadden ze winst. Maar bijna altijd als Klaver opkwam, klonk dit nummer.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zo goed waren die avonden toch niet?
quote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:53 schreef DJ11 het volgende:
Half Spanje in de fik door bosbranden. Melting op Radio 49: Keep The Fire Burning
Wel lekker baswerk.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:52 schreef DJ11 het volgende:
Deze kan ik wel op de rol zetten voor een bepaalde rubriek...
quote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:53 schreef DJ11 het volgende:
Half Spanje in de fik door bosbranden. Melting op Radio 49: Keep The Fire Burning
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |