SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
The Lazy Eyes - Always In The Back Of My Mind
Goedenavond, welkomquote:
Normaal ben ik er niet zogauw doordeweeks, maar ik was toevallig net even aan het bijlezen en zag je aankondiging.quote:Op woensdag 8 juli 2026 19:27 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Goedenavond, welkomExtra uitzending vanavond. Nummertje 555, dus veel vijven en veel giro 555-hulp
Robbie Williams - 9 To 5
Sint Maarten. Grand Case Beach Clubquote:Op woensdag 8 juli 2026 19:29 schreef DJ11 het volgende:
Kan ik nog iets met de verblijfplaats van Fogel en het cijfer 5? Zeker...
Oei, ik dacht het Frankrijk wasquote:Op woensdag 8 juli 2026 19:31 schreef Fogel het volgende:
[..]
Sint Maarten. Grand Case Beach Club
De laagste temperatuur hier is 27 graden, 7-2 = 5
Inderdaad het Franse deel. Vanaf vrijdag het Nederlandse deel.quote:Op woensdag 8 juli 2026 19:32 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Oei, ik dacht het Frankrijk wasNu maar hopen dat je in het Franse deel zit
Lekker!quote:Op woensdag 8 juli 2026 19:31 schreef Fogel het volgende:
[..]
Sint Maarten. Grand Case Beach Club
De laagste temperatuur hier is 27 graden, 7-2 = 5
2120 - Parisian Girls
Captain Gumbo - Allons À Lafayette
Doet me ook aan een andere Nederlandse band denken.quote:Op woensdag 8 juli 2026 19:38 schreef DJ11 het volgende:
Deze week overleed gitarist en songwriter Gerard de Braconier, die deel uitmaakte van Toontje Lager, maar ook achter dit nummer zat:Captain Gumbo - Allons À Lafayette
Heeft een hoog Rowwen Heze-gehalte. Pater Moeskroen ook wel.quote:Op woensdag 8 juli 2026 19:39 schreef Shii het volgende:
[..]
Doet me ook aan een andere Nederlandse band denken.
Ik ken dit gewoon, maar waarom?quote:Op woensdag 8 juli 2026 19:38 schreef DJ11 het volgende:
Deze week overleed gitarist en songwriter Gerard de Braconier, die deel uitmaakte van Toontje Lager, maar ook achter dit nummer zat:Captain Gumbo - Allons À Lafayette
Pet Shop Boys - One And One Make Five
Elvis Presley - Can't Help Falling In Love (Mark Ronson remix)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |