abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221276994
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen. Soms is gewoon 'alles' al gezegd.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij als mods zien natuurlijk niet alles en daarom hebben we op FOK! een topic report (TR) systeem waarmee je ons kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een TR plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Het kost de moderators teveel tijd om een terugkoppeling te geven op elk topic report, maar jullie kunnen er van uit gaan dat elke TR serieus beoordeeld wordt. Wil je een terugkoppeling? Vraag er om in je TR.Info uit MED

Ongeoorloofde posts worden verwijderd, zo werkt dat nou eenmaal op FOK!, omdat het voor ons niet altijd mogelijk is alles te lezen kan het gebeuren dat er toch nog een post verwijderd had moeten worden, zet dan (nogmaals) een TR, moderators zijn ook maar mensen. Het kan ook gebeuren dat er teveel tekst verwijderd wordt, of dat quotes verwijderd worden, want soms zitten we mobiel of moet het snel en dan gaat er onbedoeld weleens meer weg, maak er geen ramp van, er worden echt niet meteen strafpunten gegeven.

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
Dit was ergens in het vorige topic de suggestie voor de titel?
pi_221277000
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 18:35 schreef Gutso het volgende:

[..]
Ja snap ook dat je er zo naar kunt kijken hoor! Maar zij kan niet werken toch, vanwege haar autisme?
Sinds Sanneke de diagnose autisme kreeg kan ze niks meer en zit ze 24/7 in pannetje 5. Behalve wanneer ze kan shoppen, eten, weekendjes weg en op vakantie is. Dan kan ze alles. Oh, en pretparken! Daar gaat ze ook goed op.
pi_221277011
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 18:31 schreef Gutso het volgende:
Lijkt me ergens ook dat Sanneke genoeg volgers heeft om wel inkomen uit het influencer leventje te halen. Maar weet ook niet zo goed waarom dat kennelijk niet lukt? Vind ik ooo wel sneu voor haar, ze steekt er toch veel moeite in qua content.
Ze kan beter wat meer moeite steken in de ontwikkeling van haar kind en dat van haarzelf ook.
pi_221277036
O ze haalt toch inkomsten uit influencen? Heb ik dat ooit verkeerd begrepen oeps. 😅 Maar dacht al; met haar volgersaantallen moet je wel duizenden per maand kunnen verdienen inclusief leuke dingen opgestuurd krijgen.

Wel fijn dat ze de luxe heeft om thuis te zijn met haar kind dan! :)
pi_221277044
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 18:45 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Sinds Sanneke de diagnose autisme kreeg kan ze niks meer en zit ze 24/7 in pannetje 5. Behalve wanneer ze kan shoppen, eten, weekendjes weg en op vakantie is. Dan kan ze alles. Oh, en pretparken! Daar gaat ze ook goed op.
Snap wel dat ontlading belangrijk is juist, en goed dat ze haar eigen grenzen weet. Kunnen veel mensen nog wel wat van leren (inclusief ikzelf haha 😋).
pi_221277059
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juli 2026 18:19 schreef Weerikier het volgende:

[..]
Heel goed van die ex van Tim!
Lijkt me trouwens als kinderen van Michelle helemaal niet zo leuk en gezellig. Meteen altijd die 2 stiefzusjes erbij en Tim natuurlijk, nooit met hun moeder even alleen.
En dan hebben ze bij hun vader volgens mij ook vaak weer die andere stiefbroertjes van Jaq. Wat lijkt het me toch allemaal enorm heftig en een stormachtig leventje voor die 4 kinderen.
Volgens mij zei JvP laatst dat ze het aan de kinderen laten of ze met z’n allen het weekend doorbrengen of niet. Is me bijgebleven omdat ik zo fijn vond dat de kinderen dus ook kunnen kiezen voor tijd alleen met papa/mama. Of ze het dan alle 7 met elkaar eens zijn?
pi_221277080
Kids in fleece pak bij dbm. Warm man!
pi_221277088
https://gerjannevanlagen.nl/pannetje/
Voor degene die vroeg wat pannetje 5 inhield 😉. Geen influencer, maar ik volg haar wel graag.
pi_221277090
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 18:53 schreef Gutso het volgende:
O ze haalt toch inkomsten uit influencen? Heb ik dat ooit verkeerd begrepen oeps. 😅 Maar dacht al; met haar volgersaantallen moet je wel duizenden per maand kunnen verdienen inclusief leuke dingen opgestuurd krijgen.

110 euro per maand.

Dat is 1 keer rondje aldi, action en albert heijn.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_221277101
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 19:02 schreef RipCity het volgende:

[..]
110 euro per maand.

Dat is 1 keer rondje aldi, action en albert heijn.
Ze verdient 110 per maand? Dat is idd niks 😂😬 maakt het voor mij allemaal des te vager met zoveel volgers.. volgens mij pakt zij dingen gewoon niet slim aan. Maar wie ben ik.
pi_221277140
Waarom gaat DBM morgen naar huis? Bij mij is het nu woensdag🤪.is het bij haar al donderdag? Een midweek is tkch maandag- vrijdag?
pi_221277193
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 18:56 schreef Gutso het volgende:

[..]
Snap wel dat ontlading belangrijk is juist, en goed dat ze haar eigen grenzen weet. Kunnen veel mensen nog wel wat van leren (inclusief ikzelf haha 😋).
Ik vind het gek dat haar grenzen altijd bereikt worden wanneer ze thuis op de bank zit te niksen. De verhuizing liet ze aan anderen over, inpakken voor de verhuizing kon ze ook al niet, shoppen voor de verhuizing kon ze dan weer wel. Het is in mijn ogen een ontevreden drammerige peuter. Fijn dat jij denkt iets van haar te kunnen leren.
pi_221277283
Een midweek die tot donderdag duurt? Toch weer niet het hele midweekje vol gehouden 👌 en flip mag gelukkig van dr chatgpt wel zwemmen 👍 dat is wel voor hem! Misschien dat daarom die operatie niet nodig was 🤷
pi_221277333
Ik denk dat er geen wasmachine op het park is dus dat DBM morgen vertrekt want de handdoeken liggen al in de prullenbak en niemand heeft meer een onderbroek over.
pi_221277368
Krijgen we dan tóch Rigor Mortis weer te zien 🤩? Ik zag de dildo en het zweepje al ingeladen worden, dus ik zeg: laat maar komen.
pi_221277383
quote:

Dat is ook luxe . hier zijn de meeste anti Sanneke , maar dat merk je nog wel .😁
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_221277397
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 19:42 schreef FokkingGezellig het volgende:
Krijgen we dan tóch Rigor Mortis weer te zien 🤩? Ik zag de dildo en het zweepje al ingeladen worden, dus ik zeg: laat maar komen.
Jaaaa! De dildo stond er alweer helemaal klaar voor bovenop haar cap! Zin in!
pi_221277411
DBM vindt het echt heel jammer dat ze morgen weer naar huis gaat. Nou ga dan nog niet? Een midweek is toch altijd tot vrijdag? En ze kwam op maandag super laat aan. Dat betekent dat ze 2 dagen op het park is geweest. Wat zonde!
pi_221277432
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 19:45 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Dat is ook luxe . hier zijn de meeste anti Sanneke , maar dat merk je nog wel .😁
Maar zeg vooral niet tegen Sanneke dat het een luxe is.
pi_221277446
Ik zat bij de Nagelkerkjes te kijken , zowaar een eetfoto met allemaal , en dat Sofie en Jan niet naast elkaar zitten . We kunnen bijna de krant bellen
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_221277493
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 20:00 schreef ikmoetdrieten het volgende:
Ik zat bij de Nagelkerkjes te kijken , zowaar een eetfoto met allemaal , en dat Sofie en Jan niet naast elkaar zitten . We kunnen bijna de krant bellen
En dan die tekeningen op het gips van Madelief 🙈
pi_221277505
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 19:56 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Maar zeg vooral niet tegen Sanneke dat het een luxe is.
Nou als je kijkt in Nederland hoe duur alles is , zijn er nog maar weinig eenverdieners .
Maar ze heeft nog maar 1 kind , kijken als hij wat ouder is of het dan ook nog zo makkelijk is, zwemles , sporten dingen die altijd kapot gaan of kwijt raken ( tenminste bij mijn kinderen ) alles kost geld, en dan gaan ze ook steeds meer eten 😂
pi_221277514
Mijn laatste les vandaag, schrijft AM Had ze nog meer lessen vandaag gepland _O- _O-
pi_221277544
Oh ik had helemaal niet gezien dat DBM in een storie had getypt dat ze morgen idd al naar huis gaan.. ik had dus wel al een vermoeden dat ze eerder naar huis zou gaan, zo'n type is ze wel..

In een bericht op IG van een paar weken geleden waarin ze zegt dat ze iets fucking spannend gaat doen, zegt ze dat ze 5 dagen gaat🤥🤥🤥
pi_221277562
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 20:07 schreef ikmoetdrieten het volgende:

en dan gaan ze ook steeds meer eten 😂
Nou dit ja. Mn oudste van 7 lijkt wel een lintworm met zijn 6 sneetjes brood als lunch momenteel :X , ik wil niet weten wat er gebeurd als hij 15 is. Ik denk een heel brood voor het ontbijt ofzo.
pi_221277602
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 20:07 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Nou als je kijkt in Nederland hoe duur alles is , zijn er nog maar weinig eenverdieners .
Maar ze heeft nog maar 1 kind , kijken als hij wat ouder is of het dan ook nog zo makkelijk is, zwemles , sporten dingen die altijd kapot gaan of kwijt raken ( tenminste bij mijn kinderen ) alles kost geld, en dan gaan ze ook steeds meer eten 😂
Zo denk jij, zo denk ik en met ons nog een heleboel andere mensen. Maar het gaat om de keuzes die je maakt. Zij hoeft geen 2e auto (detail: ze heeft geen rijbewijs), koophuis, verre vakanties etc. Alsof dat het enige is waarvoor je zou werken. Werken heeft ook heel veel andere voordelen: ontwikkeling, contact met anderen, je nuttig voelen, andere omgeving etc. Maar dat zal niemand haar verteld hebben.
pi_221277609
quote:
17s.gif Op woensdag 8 juli 2026 20:15 schreef douche-eendje het volgende:

[..]
Nou dit ja. Mn oudste van 7 lijkt wel een lintworm met zijn 6 sneetjes brood als lunch momenteel :X , ik wil niet weten wat er gebeurd als hij 15 is. Ik denk een heel brood voor het ontbijt ofzo.
Dat denk ik ook , vooral als ze op het middelbaar zitten en gaan groeien
Voor het warme eten ‘s avonds ook nog een aantal boterhammen eten 😂
Dan ‘s avonds flink opscheppen met warm eten .
pi_221277651
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 20:22 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Zo denk jij, zo denk ik en met ons nog een heleboel andere mensen. Maar het gaat om de keuzes die je maakt. Zij hoeft geen 2e auto (detail: ze heeft geen rijbewijs), koophuis, verre vakanties etc. Alsof dat het enige is waarvoor je zou werken. Werken heeft ook heel veel andere voordelen: ontwikkeling, contact met anderen, je nuttig voelen, andere omgeving etc. Maar dat zal niemand haar verteld hebben.
Ja , oh ik was blij dat ik kon werken 😊 vooral toen de kinderen klein waren .
pi_221277686
Vlog van Michelle over de kinderen , copy pasta van paar jaar terug met jvp ‘gezellig altijd met z’n achten ‘ allemaal leuk ….
pi_221277701
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 18:58 schreef Die_van_verderop het volgende:

[..]
Volgens mij zei JvP laatst dat ze het aan de kinderen laten of ze met z’n allen het weekend doorbrengen of niet. Is me bijgebleven omdat ik zo fijn vond dat de kinderen dus ook kunnen kiezen voor tijd alleen met papa/mama. Of ze het dan alle 7 met elkaar eens zijn?
Vorige week waren ze bij Koen maar wilden haar jongens graag thuis slapen, is ze inderdaad naar huis gegaan. In de weekenden met kids zijn ze volgens mij meestal maar één dag samen met alle zeven, en soms zelfs helemaal niet.
pi_221277748
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 20:32 schreef Lovelii2026 het volgende:
Vlog van Michelle over de kinderen , copy pasta van paar jaar terug met jvp ‘gezellig altijd met z’n achten ‘ allemaal leuk ….
Alles is toch gewoon zo ingeruild voor een ander gezin. Heb te doen met die ex van Tim.. weten dat je kinderen in dat zooitje ongeregeld bivakkeren. Worden zo meegesleept en in een andere familie gedropt. Vind het echt niet normaal waar die kinderen allemaal in meegesleept worden.
pi_221277753
Zo denk ik ook weleens hoe moet dat bij Tamara als die jongens in de puberteit komen? Die eten nu al zoveel. Hopelijk kan ze tegen die tijd dan wat meer werken want dat valt niet tegenop te kopen en te koken.
pi_221277762
Wel een goede tip dames van DBM! Maak elke dag ff je vakantie huisje schoon, scheelt weer met de eind schoonmaak!
Ieder normaal dekend mens doet toch even de boel ‘s avonds? Ook op vakantie?
pi_221277772
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 20:41 schreef Roesssst het volgende:
Zo denk ik ook weleens hoe moet dat bij Tamara als die jongens in de puberteit komen? Die eten nu al zoveel. Hopelijk kan ze tegen die tijd dan wat meer werken want dat valt niet tegenop te kopen en te koken.
Ik heb 'maar' 2 jongens. 5 en 9 jaar. En soms is het net een zwart gat wat ik aan het voeren ben. En dan worden ze later ook nog een puber. Maar ik grap soms nu al dat ze dure kostgangers zijn. _O-
pi_221277780
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juli 2026 20:29 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Ja , oh ik was blij dat ik kon werken 😊 vooral toen de kinderen klein waren .
Ik ook. Even normale gesprekken voeren.
pi_221277796
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 20:42 schreef Moppie1982 het volgende:
Wel een goede tip dames van DBM! Maak elke dag ff je vakantie huisje schoon, scheelt weer met de eind schoonmaak!
Idd... en dan laatste ochtend kinderen in de speeltuin en even die extra swabber eraan geven.. alles nalopen en hup op weg 👌🤷 maar goed wij gaan ook nooit een dag eerder naar huis 🤷 misschien heeft ze daar ook een logische tip voor waarom ze dat doet
pi_221277807
Hebben jullie ook een uitgebreid schoonmaak rooster net als AM?
pi_221277822
AM raffelt haar verplichting er nog effe vlot doorheen. Geen rode loper is minimale aandacht voor de content. Ik vraag me af wat ze de mevrouw van de filmsamenwerking gemaild heeft. Op hoge poten: waar is mijn rode loper?!
Nu gaat ze de vrijkaartjes in de vakantie gebruiken, wanneer ze niet filmt. Mag hopen dat de filmmevrouw wel klaar is met dit divagedrag.
pi_221277835
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 20:42 schreef Moppie1982 het volgende:
Ja, lijkt me. Vaak laten wij het schoner achter dan toen we het vonden. Maar zij gaat deze keet zelf schoonmaken denk ik, wij zitten meestal in huizen waar de schoonmaak er bij in zit. Maar zij gaat morgen waarschijnlijk om 7 uur op staan, de kinderen de speeltuin in en zij alles opruimen en schoonmaken en dan zitten ze uiterlijk met de lunch in de auto. Zonde van de midweek en zonde van het geld. Blijf morgen lekker de hele dag nog en zet je wekker vrijdag op tijd en rij op je gemak om half 11 weg, lunch onderweg en dan ben je toch ook vrijdag op tijd thuis. Ze zal haar wasmachine wel missen ofzo.
pi_221277899
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 20:51 schreef papierentas het volgende:

[..]
Ja, lijkt me. Vaak laten wij het schoner achter dan toen we het vonden. Maar zij gaat deze keet zelf schoonmaken denk ik, wij zitten meestal in huizen waar de schoonmaak er bij in zit. Maar zij gaat morgen waarschijnlijk om 7 uur op staan, de kinderen de speeltuin in en zij alles opruimen en schoonmaken en dan zitten ze uiterlijk met de lunch in de auto. Zonde van de midweek en zonde van het geld. Blijf morgen lekker de hele dag nog en zet je wekker vrijdag op tijd en rij op je gemak om half 11 weg, lunch onderweg en dan ben je toch ook vrijdag op tijd thuis. Ze zal haar wasmachine wel missen ofzo.
Vorig jaar deed ze toch ook zelf de eindschoonmaak? Moet je alles meeslepen van thuis om daar te poetsen. Daar begin ik niet meer aan. Vakantie kost geld en daar rekening ik de schoonmaak bij.
pi_221277913
Kan iemand, die het niet erg vindt om geblokt te worden, even vragen aan DBM waarom ze morgen naar huis gaat 🙄? Hoezo boekt ze geen weekend als ze er toch maar 2 dagen wil zijn, scheelt nog geld ook.
pi_221277945
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 20:56 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Vorig jaar deed ze toch ook zelf de eindschoonmaak? Moet je alles meeslepen van thuis om daar te poetsen. Daar begin ik niet meer aan. Vakantie kost geld en daar rekening ik de schoonmaak bij.
Meestal zit het ook gewoon bij de prijs in, maar dit is denk ik bij budget vakanties. De enige keren dat we het zelf hebben gedaan is 2x bij een Roompot park, omdat ik het daar bizar vond om 90,- te betalen voor de schoonmaak. En trekkershutten moeten we altijd zelf schoonmaken, maar dat is na 1 nachtje nooit veel werk.
pi_221277999
Dbm is dus ongeveer 72 uur uur alleen op vakantie geweest.

Je mag vaak op de dag van vertrek ook nog gebruik maken van de faciliteiten. En wij doen dat vaak ook, want is toch je mini vakantie.
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_221278028
Wij zijn trouwens ook een keer bij capfun geweest. Eindschoonmaak was iets van 180 euro als je het niet zelf deed. Vonden we ook erg duur voor een weekendje.
Of ffing duur ;)

Dus snap wel dat ze het zelf doet.
pi_221278072
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juli 2026 21:05 schreef WinnieWana het volgende:
Wij zijn trouwens ook een keer bij capfun geweest. Eindschoonmaak was iets van 180 euro als je het niet zelf deed. Vonden we ook erg duur voor een weekendje.
Of ffing duur ;)

Voor dat geld zou ik idd ook goed poetsen... al laat ik het altijd wel schoon achter...
pi_221278115
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juli 2026 21:05 schreef WinnieWana het volgende:
Of ffing duur ;)

Idd. Voor 90 euro eindschoonmaak doe ik het ook zelf. Laat het ook altijd netter achter dan we het kregen 🥲

Maar gaan niet zo vaak in een huisje. Vind het overigens wel knap dat dbm de kids op vakantie ook om 8 het bed ik n gooit. Krijg ik echt niet geregeld. Op de camping lopen de meeste kinderen om 22:30 nog rond.
pi_221278137
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 20:40 schreef Jennyy01 het volgende:

[..]
Alles is toch gewoon zo ingeruild voor een ander gezin. Heb te doen met die ex van Tim.. weten dat je kinderen in dat zooitje ongeregeld bivakkeren. Worden zo meegesleept en in een andere familie gedropt. Vind het echt niet normaal waar die kinderen allemaal in meegesleept worden.
Tim is de stand in voor Koen en Jacqueline. Hij zat al op de reservebank en kon meteen inspringen.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_221278143
Ik ging verheugd klaar zitten toen ik hier las dat de zweep werd ingepakt.
Wat jammer dat het geen spannende mega gevorderde buitenrit was vanavond!
Wat een zooitje ook zeg in die bak.

Ik werd totaal allergisch voor weer dat inpakken van een lunch/snackbox. Hoe krijgt ze het voor elkaar om die trommels altijd zo bruut dicht te douwen alsof ze een zware, beveiligde deur van een cel dicht duwt en op slot draait.

Ik durf nauwelijks nog een lunch trommel of iets vergelijkbaars aan te raken.
pi_221278442
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 21:14 schreef SophiaLoren het volgende:

[..]
Idd. Voor 90 euro eindschoonmaak doe ik het ook zelf. Laat het ook altijd netter achter dan we het kregen 🥲

Maar gaan niet zo vaak in een huisje. Vind het overigens wel knap dat dbm de kids op vakantie ook om 8 het bed ik n gooit. Krijg ik echt niet geregeld. Op de camping lopen de meeste kinderen om 22:30 nog rond.
Vaak ik er op avond nog animatie dus ik kreeg mijn kids ook niet op tijd in bed 😆
pi_221278538
Zou Judith ooit nog terug komen?
pi_221278551
quote:

[..]
Ook toen Iris zei: weet je het wel zeker van Moraira, daar is het NU AL 34 graden. Mies riep gelijk: IK vind dat HEERLIJK!

Ze denkt er geen moment bij na hoe het voor de kindjes is. Denk ook dat Iris dat bedoelde, want Iris geeft wel vaker steekjes.
pi_221278592
Sneu voor de kinderen van Tim en Mcw dat ze hun ouder nooit voor zich alleen hebben, maar altijd met nieuwe kinderen erbij. En als ze nog een 2e leg krijgen is het helemaal sneu, dan is er 1 kind dat altijd bij de ouders is en de rest maar parttime
  woensdag 8 juli 2026 @ 21:51:22 #53
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_221278610
quote:

Niemand is geïnteresseerd in een vrouw die:
* krentenbolfilmpjes maakt
* neusgatfilmpjes maakt
* kruisfilmpjes maakt
* de godganse dag klaagt, zeurt, zeikt en zanikt
* de godganse dag op haar zuignap zit

[ Bericht 0% gewijzigd door Rimboequeen op 08-07-2026 22:08:11 ]
pi_221278633
Ik heb echt te doen met Madelief. Kind heeft ontzettend veel pijn. En waar denk moeder aan? Hoe het gips vooral haar vakantie niet mag verpesten. Het er zelf afhalen of in Spanje?? Het moet niet gekker worden.
pi_221278653
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 21:45 schreef brilduiker1973 het volgende:
En hoeveel inkomsten zou ze nu misgelopen zijn met al haar linkjes?
pi_221278665
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 21:52 schreef Emma123454321 het volgende:
Ik heb echt te doen met Madelief. Kind heeft ontzettend veel pijn. En waar denk moeder aan? Hoe het gips vooral haar vakantie niet mag verpesten. Het er zelf afhalen of in Spanje?? Het moet niet gekker worden.
Ik was ook erg verbaasd bij het lezen. Maar het is wel typisch sofie, als zei het maar naar dr zin heeft.
pi_221278677
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 21:53 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
En hoeveel inkomsten zou ze nu misgelopen zijn met al haar linkjes?
En die (deels?) gesponsorde vakantie? Dat bedrijf heeft nu niks aan haar. Wel heerlijk voor haar zoon zo. Lekker offline.
pi_221278722
Jaaaa buitenrij filmpje!!!
pi_221278728
Mc Donalds heeft weer allerlei nieuwe producten op het menu staan. Proef de wereld heet het. Zal Sanneke al een uitje daarheen hebben gepland?
pi_221278737
quote:

[..]
Maar jij weet ook niets van die ex toch? Misschien heeft zij er wel net zo'n zooitje van gemaakt.
Tot nu toe weer niemand precies hoe het zit.
Wel goed dat ze niet in beeld zijn trouwens.
pi_221278739
AM leest mee. Zeer voorspelbaar om die hark weer te filmen tijdens het knolhobbelen.
pi_221278749
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 21:59 schreef brilduiker1973 het volgende:
En het lijk heeft nu een tshirt aan
Zelfde houding en ze haalt hem bijna in
pi_221278750
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 21:49 schreef Muisjeruisje het volgende:
Sneu voor de kinderen van Tim en Mcw dat ze hun ouder nooit voor zich alleen hebben, maar altijd met nieuwe kinderen erbij. En als ze nog een 2e leg krijgen is het helemaal sneu, dan is er 1 kind dat altijd bij de ouders is en de rest maar parttime
Ja dat is ook zielig, zal dat echt zo zijn dat die verdeling zo is?
Zou ik in ieder geval niet willen voor mijn eigen kids.
Kun je net zo gek zijn met je bonus maar vindt dat je echt ook aan je eigen kinderen moet denken

[ Bericht 0% gewijzigd door Lipisu op 08-07-2026 22:09:32 ]
pi_221278757
quote:
En die man rijdt er weer!!

Wat een stoffige rit. Je moet bijna een mondkapje of doek om je gezicht doen.
Ik denk dat als je vanavond je gezicht schoonmaakt het doekje zwart is
pi_221278762
Het lijkt er wel op dat AM mee leest hier!
  woensdag 8 juli 2026 @ 22:07:47 #66
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_221278781
Die MG zit zo schattig op zijn paardje, daar droog je toch minimaal 6 maanden van op?
pi_221278785
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juli 2026 22:04 schreef brilduiker1973 het volgende:
Ze heeft toch geen stempel voor dit forum? Hoe zet ze het dan in dr planner dat ze hier moet lezen🤔🤪
pi_221278792
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 22:03 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
En die man rijdt er weer!!

Wat een stoffige rit. Je moet bijna een mondkapje of doek om je gezicht doen.
Ik denk dat als je vanavond je gezicht schoonmaakt het doekje zwart is
En hoe ongezond is dat voor de paarden.. want dit is niet de enige rit in een week.

En aangezien de Geertsen met rijlaarzen en al door de woonkamer stampen, vraag ik me af of ze nog even douchen. Of zou dat ook maar 2x per week mogen..
pi_221278794
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 22:07 schreef Rimboequeen het volgende:
Die MG zit zo schattig op zijn paardje, daar droog je toch minimaal 6 maanden van op?
Woestijn
pi_221278802
Dit is niet per ongeluk dat Am hem filmt, ook al zou hij toevallig voor haar rijden. Ze filmt echt duidelijk hem en niet recht naar voren.

En hoe enorm hard ik ook gelachen heb vorige week, ik vind dit echt zo respectloos van haar.
pi_221278806
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 22:08 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Ze heeft toch geen stempel voor dit forum? Hoe zet ze het dan in dr planner dat ze hier moet lezen🤔🤪
‘Uurtje rust’
pi_221278837
Dus flip loopt met een dik Fleece pak met 22 graden en flap in korte broek en shirt.
Datzelfde shirt moet dan nog in de handwas terwijl ze morgen naar huis gaat, wat kan een mens het zichzelf toch moeilijk maken
pi_221278868
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 21:54 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Ik was ook erg verbaasd bij het lezen. Maar het is wel typisch sofie, als zei het maar naar dr zin heeft.
Maar het gips is nu dus gezet op een pols die niet recht kon omdat dit te pijnlijk was? Een gebogen gips wat niet de voorkeur had maar het kon niet anders. Wat is dan straks het gevolg als het gips eraf gaat? En ga je dat dan zelf doen of toch bij een arts in Spanje of vlieg je terug naar Brasschaat. Hoe dan ook de vakantie gaat door, met of zonder gips en pinnen.
pi_221278884
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 22:10 schreef Lodelie het volgende:
Dit is niet per ongeluk dat Am hem filmt, ook al zou hij toevallig voor haar rijden. Ze filmt echt duidelijk hem en niet recht naar voren.

En hoe enorm hard ik ook gelachen heb vorige week, ik vind dit echt zo respectloos van haar.
Zou ze hebben gemerkt dat deze story megaveel traffic opleverde? Wat is ze toch geniepig.
pi_221278938
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 22:20 schreef MwKomkommer het volgende:

[..]
Zou ze hebben gemerkt dat deze story megaveel traffic opleverde? Wat is ze toch geniepig.
Gaat ze nou weer 'per toeval' achter hem rijden? Al die filmpjes daar mag zo'n manege knolhobbelbedrijf toch ook wel iets van vinden? Vorige week moest ik er nog om lachen, maar iemand nu bewust weer zo filmen dat toont toch maar weer aan wat voor naar randje AM heeft.
pi_221278941
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 22:01 schreef Lipisu het volgende:

[..]
Maar jij weet ook niets van die ex toch? Misschien heeft zij er wel net zo'n zooitje van gemaakt.
Tot nu toe weer niemand precies hoe het zit.
Wel goed dat ze niet in beeld zijn trouwens.
Inderdaad zij kan er net zon zooitje van gemaakt hebben. Maar daar kunnen we niet van meegenieten en van Michelle en Tim wel. En dat lijkt me best pijnlijk om te zien ongeacht wat je als ex misschien op je kerfstok hebt. Idd heel goed dat ze niet in beeld zijn.
pi_221278947
Die Maarten op dat kleine Fjorden paardje die weer net als vorige week de hele tijd op zn voorganger, dit keer AM met dildo, klapt. En dan Ijsland er achter met die cap weer helemaal scheef, koop een cap die past , als ze een keer van één van die paarden gegooid wordt (wat zeker een keer gaat gebeuren want ze kan voor geen meter rijden) heeft ze niets aan die cap.
En de dode man weer, bedankt voor het in beeld brengen AM! Hij rijdt in ieder geval wel een heel stuk netter dan AM, Maarten en Ijslandse kluns bij elkaar!
pi_221278961
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 22:25 schreef Lynnyl het volgende:

[..]
Gaat ze nou weer 'per toeval' achter hem rijden? Al die filmpjes daar mag zo'n manege knolhobbelbedrijf toch ook wel iets van vinden? Vorige week moest ik er nog om lachen, maar iemand nu bewust weer zo filmen dat toont toch maar weer aan wat voor naar randje AM heeft.
Randje? Ik vind AM in en in naar en gemeen.
pi_221279055
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 21:52 schreef Emma123454321 het volgende:
De meest vreselijke ouders/moeder die je kunt hebben.
pi_221279111
Wij hebben het al eerder gezien, Am gaat over lijken.
pi_221279126
Mcw heeft blijkbaar ook al professionals die zich buigen over het welzijn en privacy van de kinderen. Misschien van AM geleend?
Ik weet niet wat voor kwakzalvers dat zijn, maar ik ben ook een ‘kindprofessional’ en vind het pure uitbuiting en in alle opzichten schadelijk.
Maar ze zoekt natuurlijk alleen professionals uit die bij het kruisje tekenen.
pi_221279127
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 22:46 schreef Beppie12345 het volgende:

[..]
De meest vreselijke ouders/moeder die je kunt hebben.
Je kan er van alles van vinden, maar dat is natuurlijk niet waar.

Als dit de meest vreselijke ouders zijn, dan hebben alle kinderen het getroffen.
pi_221279137
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 21:45 schreef brilduiker1973 het volgende:
Hoop het. Vind haar en Bob wel leuk.
pi_221279149
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 22:55 schreef Lodelie het volgende:

[..]

Als dit de meest vreselijke ouders zijn, dan hebben alle kinderen het getroffen.
😅
pi_221279251
quote:
Rigor is er weer 😂😂😂😂
pi_221279258
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 22:07 schreef Rimboequeen het volgende:
Is hij niet wat groot voor dat arme beestje?
pi_221279266
quote:
Jammer dan dat ze een onschuldige man in de kijker zet en zelf geen enkele hand in eigen boezem steekt wat betreft haar eigen vreselijke gedrag, met name als het gaat over het overschrijden van de grenzen van haar kinderen en het lak hebben aan de privacy van haar kinderen. Vreselijk naar en geniepig mens.
pi_221279270
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 22:54 schreef Lodelie het volgende:
Wij hebben het al eerder gezien, Am gaat over lijken.
Hier moest ik stiekem een beetje om lachen , ze gaat over lijken en de man word Rigor genoemd 🫣
pi_221279272
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 22:55 schreef Raradefayee het volgende:
Mcw heeft blijkbaar ook al professionals die zich buigen over het welzijn en privacy van de kinderen. Misschien van AM geleend?
Ik weet niet wat voor kwakzalvers dat zijn, maar ik ben ook een ‘kindprofessional’ en vind het pure uitbuiting en in alle opzichten schadelijk.
Maar ze zoekt natuurlijk alleen professionals uit die bij het kruisje tekenen.
Hoe bedoel je dat Michelle professionals heeft die zich buigen over het welzijn en privacy van de kinderen?
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_221279308
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 23:19 schreef Cyan het volgende:

[..]
Hoe bedoel je dat Michelle professionals heeft die zich buigen over het welzijn en privacy van de kinderen?
Haar laatste post, waarin ze haar dochter uitgebreid exploiteert, heeft een kritische reactie en daar heeft ze op gereageerd.
pi_221279312
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 22:27 schreef Weerikier het volgende:
Die Maarten op dat kleine Fjorden paardje die weer net als vorige week de hele tijd op zn voorganger, dit keer AM met dildo, klapt. En dan Ijsland er achter met die cap weer helemaal scheef, koop een cap die past , als ze een keer van één van die paarden gegooid wordt (wat zeker een keer gaat gebeuren want ze kan voor geen meter rijden) heeft ze niets aan die cap.
En de dode man weer, bedankt voor het in beeld brengen AM! Hij rijdt in ieder geval wel een heel stuk netter dan AM, Maarten en Ijslandse kluns bij elkaar!
Dat was inderdaad erg bewust in beeld gebracht.
De meneer rijdt zeker netter hoor. Hij zit veel 'stiller' ( moet stiekem lachen denkend aan de vorige rit en de comments hier) maar dat is een compliment in de paardenwereld.
Veel mannen zitten wat stijvig in het bovenlijf, wil niet zeggen dat ze niet kunnen rijden. Hij heeft een stille hand en een aansluitend en rustig been.

AM liet in Griekenland zien dat ze de rit duidelijk niet aankon. Als de instructeur niet had ingehouden was het paard met haar aan de kletter gegaan en was zij flink gelanceerd.
In de filmpjes later was ze gewisseld met het paard van Maarten. Dat noemde ze uiteraard niet, maar gezien ze hier meeleest: dat was wel duidelijk AM 🤪

De juf heeft enorm lengteverschil in haar benen en rijdt dus met twee zeer lengteverschil. Heel veel mensen hebben lengteverschil, maar in de paardensport leer je toch te rijden met dit lengteverschil en gelijke beugelmaat. Bij de juf zit er minimaal 3 gaatjes verschil in de lengte van de beugels, daarom zit ze zo scheef en hobbelt ze alle kanten op.
Dat dat niet vanaf het begin is gecorrigeerd, en nog steeds niet,door de instructeur zegt genoeg over hoe onprofessioneel dat is. Niemand wil een ruiter zo op een paard zien zitten.

Laat ze haar dildo eens bij Maarten op zijn cap zetten, kunnen we ook eens lachen om AM zelf.
Tijdens de rit in Griekenland heb ik me in iedergeval bescheurd, de gevorderde angsthaas.
Wel sneu voor het paard dat ze alle kanten opstuiterde en met haar volle gewicht in de teugels hing.
pi_221279359
En wat gaat ze daar toch lekker open en zonder venijn het gesprek aan. Ik heb haar vaker zo kattig zien reageren (weer eens wat anders dan blokkeren). Ze vindt niet iedereen de liefste. Ik denk dat zij echt wel een flinke kattenkop kan zijn als het haar ook maar een beetje niet zint.
Moet me inhouden niet te reageren, of de professionals beelden van haar dochter op het darkweb zo’n goed idee vinden. Schijnheil.
pi_221279405
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 21:49 schreef Muisjeruisje het volgende:
Ik heb de vlog gezien en Michelle en Tim vinden het duidelijk niet zo sneu: ze kunnen er vermakelijk om lachen met z'n tweeën terwijl ze knuffelen en kreunen en het later erover hebben dat ze zin hebben in een bepaalde film waar seks in voor komt.
Het is 21 uur, pizza is onderweg en dan moeten de kinderen dus nog eten en daarna moeten ze nog aan het werk.
Tim moet er om lachen dat 'normale' kinderen al slapen om deze tijd. Michelle kan er ook hartelijk om lachen maar zij gaat haar kinderen echt niet op een normale tijd naar bed doen omdat het zulk mooi weer is.
De kinderen van Tim zijn dan al naar huis, maar ze zijn zeker niet zielig want Tim ziet ze altijd als haar kinderen er ook zijn.

In een weekend dat de kinderen er waren had ze weer een down van slapeloosheid. Maar haar medicatieschema is nu aangepast.

De eerste film die zij samen keken was liebeskind. Tim verlulde zich bijna en Michelle maakte ervan dat ze dat hadden gekeken toen ze nog beste vrienden waren.
Ze konden er beiden weer hard om lachen.

Michelle kreeg weer bijna een tia van de rotzooi binnen.
Ik vind dat zo'n nare uitspraak, doet ze vaker.

Verder zorgt natuurlijk iedereen voor haar. Tim en Maudje als eerste, mama daarna. Iris, vriendjes en vriendinnetjes. Zij loopt regelmatig nog in haar badjas, komt net uit bed, ligt op bed etc. Terwijl de halve wereld voor haar aan het werk en aan het zorgen is. Zelfstandige zakenvrouw 🫢

Wat een chaos die hele vlog. En het blijft fascinerend en verbazingwekkend hoe iemand niet uitgekeken raakt op zichzelf in een camerabeeld.
pi_221279428
Het fascineert me al tijden hoe Michelle haar mond beweegt en van die viezige dingen met haar tong en lippen doet en ik vraag me al heel lang af hoe het komt dat Michelle zo vreemd, onduidelijk praat - afgezien dat ze veel te snel spreekt.

Ik ben er eindelijk achter: ze houdt ten alle tijden haar tong tegen haar ondertanden geduwd of die tong hangt slap naar beneden, terwijl een tong -bij mensen met een goede mondmotoriek- in rust juist lichtjes tegen je gehemelte ligt. Ze lijkt ook een dikke tong te hebben (wellicht een dubbele tong ontwikkeld door haar royale alcoholconsumptie) die haar steeds in de weg lijkt te zitten.
pi_221279433
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 23:40 schreef Die_van_verderop het volgende:
En wat gaat ze daar toch lekker open en zonder venijn het gesprek aan. Ik heb haar vaker zo kattig zien reageren (weer eens wat anders dan blokkeren). Ze vindt niet iedereen de liefste. Ik denk dat zij echt wel een flinke kattenkop kan zijn als het haar ook maar een beetje niet zint.
Moet me inhouden niet te reageren, of de professionals beelden van haar dochter op het darkweb zo’n goed idee vinden. Schijnheil.
Wat heeft ze voor reactie gekregen?
Ik zie geen reacties omdat ze me geblokkeerd heeft nadat ik één keer een lachende smiley deed.

Ik denk zeker dat zij regelmatig in een pannetje 5 schiet. Ups en downs volgen bij haar zeer regelmatig en zeer snel op.
Vermoeiend, onvoorspelbaar, instabiel.
En iedereen zorgt voor d'r 🙄
pi_221279449
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 00:04 schreef Juulia het volgende:
Het fascineert me al tijden hoe Michelle haar mond beweegt en van die viezige dingen met haar tong en lippen doet en ik vraag me al heel lang af hoe het komt dat Michelle zo vreemd, onduidelijk praat - afgezien dat ze veel te snel spreekt.

Ik ben er eindelijk achter: ze houdt ten alle tijden haar tong tegen haar ondertanden geduwd of die tong hangt slap naar beneden, terwijl een tong -bij mensen met een goede mondmotoriek- in rust juist lichtjes tegen je gehemelte ligt. Ze lijkt ook een dikke tong te hebben (wellicht een dubbele tong ontwikkeld door haar royale alcoholconsumptie) die haar steeds in de weg lijkt te zitten.
Bepaalde medicatie kan ook voor zo'n tong zorgen, snap inderdaad wat je zegt.
En bij haar gaat er ook nogal eens wat cafeïne en alcohol door wat dat allemaal nog meer versterkt.
Moet bij haar altijd denken aan zon nummer ' up and down, up and down'
pi_221279458
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juli 2026 23:58 schreef Kaatje35 het volgende:

[..]
Ik heb de vlog gezien en Michelle en Tim vinden het duidelijk niet zo sneu: ze kunnen er vermakelijk om lachen met z'n tweeën terwijl ze knuffelen en kreunen en het later erover hebben dat ze zin hebben in een bepaalde film waar seks in voor komt.
Het is 21 uur, pizza is onderweg en dan moeten de kinderen dus nog eten en daarna moeten ze nog aan het werk.
Tim moet er om lachen dat 'normale' kinderen al slapen om deze tijd. Michelle kan er ook hartelijk om lachen maar zij gaat haar kinderen echt niet op een normale tijd naar bed doen omdat het zulk mooi weer is.
De kinderen van Tim zijn dan al naar huis, maar ze zijn zeker niet zielig want Tim ziet ze altijd als haar kinderen er ook zijn.

In een weekend dat de kinderen er waren had ze weer een down van slapeloosheid. Maar haar medicatieschema is nu aangepast.

De eerste film die zij samen keken was liebeskind. Tim verlulde zich bijna en Michelle maakte ervan dat ze dat hadden gekeken toen ze nog beste vrienden waren.
Ze konden er beiden weer hard om lachen.

Michelle kreeg weer bijna een tia van de rotzooi binnen.
Ik vind dat zo'n nare uitspraak, doet ze vaker.

Verder zorgt natuurlijk iedereen voor haar. Tim en Maudje als eerste, mama daarna. Iris, vriendjes en vriendinnetjes. Zij loopt regelmatig nog in haar badjas, komt net uit bed, ligt op bed etc. Terwijl de halve wereld voor haar aan het werk en aan het zorgen is. Zelfstandige zakenvrouw 🫢

Wat een chaos die hele vlog. En het blijft fascinerend en verbazingwekkend hoe iemand niet uitgekeken raakt op zichzelf in een camerabeeld.
Die is gewoon echt de weg kwijt hoor, arme kinderen. Als ik Koen was zou ik het serieus eens goed in de gaten houden, hoe het daar bij Mcw eraan toe gaat.
pi_221279463
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 22:27 schreef Weerikier het volgende:
We hebben hier een manege waar mensen met een beperking paardrijden, die zien er stukken proffesioneler uit dan deze dwazen
pi_221279468
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 22:55 schreef Lodelie het volgende:

[..]

Onze dochter brak ook 2 dagen voor onze vakantie haar pols, wij gingen ook gewoon vliegen naar Spanje.
Thuis is de pijn niet minder erg dan op vakantie , moet de arts wel akkoord gaan natuurlijk
  Moderator / Colorchick donderdag 9 juli 2026 @ 00:58:35 #100
382129 crew  Donna
pi_221279533
quote:
Ze heeft/had ook een account. Das geen geheim.
pi_221279740
Gm, vind wel bijzonder hoe AM met de paarden communiceert, niet te dicht erop, houd niet van dicht erop, alsof het paard dan weet hey, ik moet op zij, dan moet je gewoon sturen.
DBM blijft gewoon nog vandaag zo te lezen, of vertrekt vanavond
pi_221279774
Die Jens, of Rens vriend van Julia, is er wel klaar mee geloof ik. Tweede keer dat hij zijn middelvinger opsteekt zodra hij in beeld komt en hij zegt het bij vertrek ook “doe die camera weg!”
pi_221279875
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 06:32 schreef Legumes het volgende:
Die Jens, of Rens vriend van Julia, is er wel klaar mee geloof ik. Tweede keer dat hij zijn middelvinger opsteekt zodra hij in beeld komt en hij zegt het bij vertrek ook “doe die camera weg!”
Dat vinden ze beiden hilarisch. Hij komt graag op beeld. )zolang hij af en toe mee mag met zijn schoonmoeder naar de kookwinkel, waar hij wat mag uitzoeken?).
pi_221279886
Nog even de volgorde van mensen en met name paarden: sommige paarden kunnen niet met elkaar. Dat wordt dan bokken/bijten. Of paard X wil altijd vooraan rijden en als die verder achteraan zit gaat hij zijn best doen om op zo’n smal paadje te passeren, en nee, dat kun je niet altijd voorkomen door aan de teugels te trekken. En sommige paarden zijn wat langzamer, die gaan dus achteraan zodat het paard achter hen niet constant er tegenop botst.

Er zit wel (wat) logica in de samenstelling.
pi_221279966
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 23:26 schreef Kaatje35 het volgende:

[..]
Dat was inderdaad erg bewust in beeld gebracht.
De meneer rijdt zeker netter hoor. Hij zit veel 'stiller' ( moet stiekem lachen denkend aan de vorige rit en de comments hier) maar dat is een compliment in de paardenwereld.
Veel mannen zitten wat stijvig in het bovenlijf, wil niet zeggen dat ze niet kunnen rijden. Hij heeft een stille hand en een aansluitend en rustig been.

AM liet in Griekenland zien dat ze de rit duidelijk niet aankon. Als de instructeur niet had ingehouden was het paard met haar aan de kletter gegaan en was zij flink gelanceerd.
In de filmpjes later was ze gewisseld met het paard van Maarten. Dat noemde ze uiteraard niet, maar gezien ze hier meeleest: dat was wel duidelijk AM 🤪

De juf heeft enorm lengteverschil in haar benen en rijdt dus met twee zeer lengteverschil. Heel veel mensen hebben lengteverschil, maar in de paardensport leer je toch te rijden met dit lengteverschil en gelijke beugelmaat. Bij de juf zit er minimaal 3 gaatjes verschil in de lengte van de beugels, daarom zit ze zo scheef en hobbelt ze alle kanten op.
Dat dat niet vanaf het begin is gecorrigeerd, en nog steeds niet,door de instructeur zegt genoeg over hoe onprofessioneel dat is. Niemand wil een ruiter zo op een paard zien zitten.

Laat ze haar dildo eens bij Maarten op zijn cap zetten, kunnen we ook eens lachen om AM zelf.
Tijdens de rit in Griekenland heb ik me in iedergeval bescheurd, de gevorderde angsthaas.
Wel sneu voor het paard dat ze alle kanten opstuiterde en met haar volle gewicht in de teugels hing.
Ik dacht destijds hetzelfde.

Dat ze zelf denken dat ze gevorderde ruiters zijn ligt vooral aan de manege waar ze rijden. Zij hebben waarschijnlijk geen idee hoe het is om op paarden te rijden die nog niet afgestompt zijn. Ze rijden bij de eigen manege of op paarden die op buitenritten door iedereen en z'n moeder bereden worden.

Ik ken veel mensen die denken dat dát echt paardrijden is. En laten we eerlijk zijn, wanneer je leert
" rijden" op een manege als die van hen dan weet je ook niet beter. Een heel groot deel van de Nederlandse manegeruiter weet niet beter.

Ik zie trouwens in hun groep ook mensen die best wel netjes rijden. De Geertsen zijn motorisch niet echt handig, en AM is ook duidelijk bang
( aan haar drukke gekwebbel te horen). Dat helpt ook niet mee.
pi_221280048
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 00:13 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Die is gewoon echt de weg kwijt hoor, arme kinderen. Als ik Koen was zou ik het serieus eens goed in de gaten houden, hoe het daar bij Mcw eraan toe gaat.
MCW
Dit. Ik vind KB steeds meer een lapzwans worden. Heeft zichzelf van de waanzin van MCW kunnen redden en is van de social media aardbodem verdwenen (op wat kiekjes bij JvP na). Maar hij laat z'n kinderen nog steeds opdraaien voor mama's gewin. Of hij wil niet op z'n strepen gaan staan (lapzwans) óf hij durft niet omdat MCW er dan een heel lelijk spelletje van maakt. En dat laat haar ware aard zien.

Dat ze over dit soort serieuze onderwerpen eens een podcast of vlog maken (kennen jullie ook de U.K. awareness campaign 'pause before you post'?) in plaats van die oeverloze zelfverheerlijking.
pi_221280086
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juli 2026 07:33 schreef Debuurvrouwvan het volgende:

[..]
Ik dacht destijds hetzelfde.

Dat ze zelf denken dat ze gevorderde ruiters zijn ligt vooral aan de manege waar ze rijden. Zij hebben waarschijnlijk geen idee hoe het is om op paarden te rijden die nog niet afgestompt zijn. Ze rijden bij de eigen manege of op paarden die op buitenritten door iedereen en z'n moeder bereden worden.

Ik ken veel mensen die denken dat dát echt paardrijden is. En laten we eerlijk zijn, wanneer je leert
" rijden" op een manege als die van hen dan weet je ook niet beter. Een heel groot deel van de Nederlandse manegeruiter weet niet beter.

Ik zie trouwens in hun groep ook mensen die best wel netjes rijden. De Geertsen zijn motorisch niet echt handig, en AM is ook duidelijk bang
( aan haar drukke gekwebbel te horen). Dat helpt ook niet mee.
Klopt het enige voordeel vond ik toen ik galop ging oefenen dat ik met stem wel ze weer heel makkelijk in galop kreeg. Ik rijd nu particulier, en dat is echt wel een heel ander verhaal, manege had ik ook prive les maar het verschil is echt mega groot, maar super leerzaam om niet meer op een afgestompt paard te rijden
pi_221280090
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juli 2026 08:06 schreef Fietsbel26 het volgende:

[..]
MCW
Dit. Ik vind KB steeds meer een lapzwans worden. Heeft zichzelf van de waanzin van MCW kunnen redden en is van de social media aardbodem verdwenen (op wat kiekjes bij JvP na). Maar hij laat z'n kinderen nog steeds opdraaien voor mama's gewin. Of hij wil niet op z'n strepen gaan staan (lapzwans) óf hij durft niet omdat MCW er dan een heel lelijk spelletje van maakt. En dat laat haar ware aard zien.

Dat ze over dit soort serieuze onderwerpen eens een podcast of vlog maken (kennen jullie ook de U.K. awareness campaign 'pause before you post'?) in plaats van die oeverloze zelfverheerlijking.
Jaaaa, maar MCW heeft professionals die daar samen met haar naar kijken he 🤮.
Overigens is die reactie ook weer weggehaald.
En we weten niet of KB er niets aan doet, ik kan het me ergens niet voorstellen.
pi_221280276
Jammer kan die reactie niet vinden waarbij mies dat zegt
pi_221280279
waarom moet AM het speelgoed dat Jet leuk vindt zo ontzettend afkraken? 'het is een spons' , 'het is gevaarlijk want chemisch' (kijk eens naar hoeveel kilo's suiker die je eet vrouw) etc etc.
Laat dat kind toch gewoon een eigen mening hebben en iets leuk vinden.
pi_221280280
DBM weer op karakter!

En blijft AM doorzeiken over die 15¤ van Jet! Haar eigen zakgeld..
pi_221280288
ja ze moet blijven zeiken over de uitgave van Jet. Naar mens
pi_221280291
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 08:16 schreef Die_van_verderop het volgende:

[..]
Jaaaa, maar MCW heeft professionals die daar samen met haar naar kijken he 🤮.
Overigens is die reactie ook weer weggehaald.
En we weten niet of KB er niets aan doet, ik kan het me ergens niet voorstellen.
Laten we ff eerlijk zijn, Koen heeft hier toch al die jaren aan meegedaan? JVP ook? Wat wilt hij nu zeggen dan? Hij had gelijk al moeten ingrijpen toen MW een online leventje wou, hij laat zich nu lekker ook door JVP gebruiken voor haar online gewin, en dan mag ze een plakker over hun gezicht doen. Zij zet zijn kinderen ook online. Dus Koen is in mijn ogen alles behalve heilig. Zijn hele pagina staat vol reclames!
pi_221280297
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 09:05 schreef Loveischocolala het volgende:
Is inmiddels verwijderd. Iemand sprak haar er op aan dat ze haar kinderen gebruikt. MCW antwoordde dat ze diegene uitnodigde voor een gesprek met haar en haar professionals, of iets in die strekking. Ik denk dat die “professional” dan Tim is ofzo.
pi_221280301
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 09:06 schreef poohenzo het volgende:
waarom moet AM het speelgoed dat Jet leuk vindt zo ontzettend afkraken? 'het is een spons' , 'het is gevaarlijk want chemisch' (kijk eens naar hoeveel kilo's suiker die je eet vrouw) etc etc.
En als het van de Drukkemama was gekomen dan was het fantastisch en boeit het haar werkelijk niks of het chemisch is, of gevaarlijk. Bergen troep heeft ze daarvoor gepromoot, week in, week uit. Allemaal geweldig. Dat ze dan nu maar lekker stoepkrijt van de Hema gaat mengen met water en het op haar neus smeert ofzo, wat een zure doos.

Edit; kennelijk krijgt ze deze troep niet meer van drukkemama, eens zien of de geweldige tassen nog gebruikt gaan worden en alle andere geweldige spullen, of zou ook deze langzaam afhaken bij AM?

[ Bericht 4% gewijzigd door papierentas op 09-07-2026 09:21:32 ]
pi_221280364
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 09:09 schreef Die_van_verderop het volgende:

[..]
Is inmiddels verwijderd. Iemand sprak haar er op aan dat ze haar kinderen gebruikt. MCW antwoordde dat ze diegene uitnodigde voor een gesprek met haar en haar professionals, of iets in die strekking. Ik denk dat die “professional” dan Tim is ofzo.
Tim, mama, maudje
pi_221280367
quote:

[..]
Ja, Tim, of Maudje. Zij heeft zelf toch geen idee en kan niet eens een moeilijk gesprek voeren met haar eigen personeel, laat staan met een vreemde die het over het gebruik van haar kinderen wil hebben.
pi_221280372
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 00:58 schreef Donna het volgende:

[..]
Ze heeft/had ook een account. Das geen geheim.
Dat was toch op Viva? Daar heette ze ‘langetafel’ ofzoiets
pi_221280406
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 09:10 schreef papierentas het volgende:

[..]

Edit; kennelijk krijgt ze deze troep niet meer van drukkemama, eens zien of de geweldige tassen nog gebruikt gaan worden en alle andere geweldige spullen, of zou ook deze langzaam afhaken bij AM?
Die snackdoos waar ze gisteren mee rondliepen beviel toch ook niet helemaal, had ik begrepen. Te groot (inderdaad, duidelijk te groot! Wat een ding! Neem toch liever allemaal kleine potjes per soort snack?). Maar de snacks waren wel lekker. (Dat heeft niet veel met de doos te maken.) Wederom: geen reclame.
pi_221280411
Brrr, de dag starten met een flinke scheut AM-azijn over die boter-squishie van J.

Helemaal prima hoor, je kinderen wijs met geld om leren gaan. Sterker nog: top. Maar dan hoort daar óók bij dat ze een keer iets kopen waarvan jij denkt: wat is dit voor zinloze prul?

Dat kind heeft ervoor gespaard, het is haar geld, ze is er blij mee. Láát haar lekker. Dat is toch precies de les? Keuzes maken, sparen, uitgeven, soms iets geniaals kopen en soms iets waarvan je later spijt hebt.

En laten we eerlijk zijn: toen AM ineens een motor wilde kopen, zat er ook niemand naast met een kasboekje en een preek over verstandige bestedingen. Toen was het gewoon: vroem vroem, zelfontplooiing.

Maar een kind met een boter-squishie? Nee hoor, crisis in huize Azijn.
pi_221280461
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 09:08 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Laten we ff eerlijk zijn, Koen heeft hier toch al die jaren aan meegedaan? JVP ook? Wat wilt hij nu zeggen dan? Hij had gelijk al moeten ingrijpen toen MW een online leventje wou, hij laat zich nu lekker ook door JVP gebruiken voor haar online gewin, en dan mag ze een plakker over hun gezicht doen. Zij zet zijn kinderen ook online. Dus Koen is in mijn ogen alles behalve heilig. Zijn hele pagina staat vol reclames!
KB volg ik niet, verder eens. Ik was ook niet duidelijk in m’n reactie. Bedoelde qua gedrag (gebruik van bepaalde middelen) van MCW dat hij hopelijk wel z’n kinderen beschermt.
pi_221280481
Aah de bestie/nagelstyliste van MCW heeft een drukke agenda. Dus gaat ze maar een keer bij iemand anders en die moet dan via stories gevonden worden. Heeft Maudje de agenda toch niet zo onder controle.
pi_221280489
quote:

[..]
Zeker. Maar beter ten halve gekeerd, dan ten hele gedwaald. Ik denk dat ze samen een paar geleden zo in het online leven gerold zijn maar het is nooit te laat om daar met de kennis van nu - in ieder geval voor hun kinderen - nog iets aan te veranderen.
pi_221280493
AM weer in de bocht hoor. Als de kinderen hun kleedgeld hebben uitgegeven aan junkfood en gekookte eieren (huh wat??) dan is de consequentie bv dat ze de héle winter in een zomerjas naar school moeten. Ja hoor, dus lekker je kind met -10 in een spijkerjackje op de fiets of zo? Wat moeten we ons daarbij voorstellen? Nog nooit gezien ook dat daar een kind in de winter met een dun zomer jasje naar school is gestuurd dus gewoon weer een dom voorbeeld alleen maar om reacties uit te lokken en interessant te doen.
pi_221280521
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 09:40 schreef Miemieser het volgende:
Aah de bestie/nagelstyliste van MCW heeft een drukke agenda. Dus gaat ze maar een keer bij iemand anders en die moet dan via stories gevonden worden. Heeft Maudje de agenda toch niet zo onder controle.
Zal een flinke tegenvaller zijn dat de vaste nagelmevr. niet even veegt in haar agenda om de koningin te kunnen voorzien van een nieuw laagje lak.
Nu heb ik zelf niks met nagels maar het lijkt mij dat je, net als bij de kapper en schoonheidsspecialiste, afspraken van tevoren kunt inplannen. Je weet toch wel wanneer die nagels aan een opfrisbeurt toe zijn?
pi_221280530
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 09:38 schreef Die_van_verderop het volgende:

[..]
KB volg ik niet, verder eens. Ik was ook niet duidelijk in m’n reactie. Bedoelde qua gedrag (gebruik van bepaalde middelen) van MCW dat hij hopelijk wel z’n kinderen beschermt.
Maar hoe kan hij dat doen dan? Ik vind sowieso de aanname dat MCW drugs gebruikt een hele forse (dat weten/zien we niet, dat de klaver en met name Ollie online reclame maakt en dat er heel veel van hun prive leven gedeeld wordt, dat zien we wél). Ook KB kan drugsgebruik nooit hard maken, toch (tenzij er onomstotelijk, feitelijk bewijs geleverd wordt)? Dan mag ik hopen ja, dat hij eindelijk z'n verantwoordelijkheid als vader eens neemt.
pi_221280536
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 09:38 schreef Die_van_verderop het volgende:

[..]
Nee maar daar ben ik het volledig mee eens, het gebruiken van bepaalde middelen bij me kinderen.. dan zal ik echt aan de bel trekken.

Maar het online ja, dan kan je zeggen hij is veranderd. Nee want dan kom je ook niet bij JVP erop voor zoete plaatjes! Dan zeg je meid leuk dat we wat hebben maar me kinderen en ik niet op de gram! Maar dat doet ie niet, dus ja…

AM was gewoon haar boek aan het promoten, niets meer niets minder! Alles voor de doekoeeee
pi_221280565
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 09:41 schreef Weerikier het volgende:
AM weer in de bocht hoor. Als de kinderen hun kleedgeld hebben uitgegeven aan junkfood en gekookte eieren (huh wat??) dan is de consequentie bv dat ze de héle winter in een zomerjas naar school moeten. Ja hoor, dus lekker je kind met -10 in een spijkerjackje op de fiets of zo? Wat moeten we ons daarbij voorstellen? Nog nooit gezien ook dat daar een kind in de winter met een dun zomer jasje naar school is gestuurd dus gewoon weer een dom voorbeeld alleen maar om reacties uit te lokken en interessant te doen.
bovendien krijgt/kreeg ze alle kleding gesponsord dus inderdaad, het is weer gezever uit de grote duim
pi_221280619
AM weer op haar ‘ik weet alles beter’ toontje, dat je je er niet mee moet bemoeien als ze een verkeerde keuze maken. Zelf weten aan wat ze hun geld uitgeven.

Oh, en die squishy die J wilde kopen, daar heb je helemaal niks over gezegd he? 🙄

En ‘op volwassen leeftijd niet goed met geld om kunnen gaan, dat vind ik echt een stuk zieliger ‘

Ze is haar mislukte eerste pannenkoek vergeten, die ze blijkbaar niet goed hebben opgevoed op financieel gebied?
pi_221280620
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 09:06 schreef poohenzo het volgende:
Vreselijk triest hoe ze hier op reageert.

Een vriendin van mij had een berichtje gestuurd met de opmerking: maar al die spullen die je van de drukke mama krijgt voldoen wel?

Kreeg ze als reactie: die koopt ze niet van haar zakgeld.
Met andere woorden: zolang het in het belang (portomonnee) van AM is, dan is alles toegestaan.
Wat een vreselijk portret ben je dan.
pi_221280654
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 09:25 schreef papierentas het volgende:

[..]
Ja, Tim, of Maudje. Zij heeft zelf toch geen idee en kan niet eens een moeilijk gesprek voeren met haar eigen personeel, laat staan met een vreemde die het over het gebruik van haar kinderen wil hebben.
MCW verzamelt sowieso alleen maar ja-knikkers om zich heen. Zij draait het natuurlijk zo dat ze zich alleen wil omringen met positieve, lieve mensen enzo.

Zal mij benieuwen of ze ergens een professional vindt die het exploiteren van kinderen op social media recht praat.
pi_221280664
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 09:41 schreef Weerikier het volgende:
Haar kinderen lopen straks in september, als het nog 20 graden is, in een winterjas, omdat ze reclame moeten maken voor een nieuwe collectie. Een van de tweeling loopt hoogzomer soms nog in een dikke winterjas. En die oudere kinderen kregen toch ook kleding van die andere fantastische kledingwinkel, waar we ook al even niks meer van zien. Pinokkio.
  Moderator / Colorchick donderdag 9 juli 2026 @ 09:55:32 #133
382129 crew  Donna
pi_221280695
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juli 2026 09:27 schreef Earring het volgende:

[..]
Dat was toch op Viva? Daar heette ze ‘langetafel’ ofzoiets
Hier is/ was ze ook. :)
pi_221280739
ach en de bank moet weer worden schoongemaakt. Nu moet ik toegeven dat ik niemand in mijn nabije omgeving heb met 8 kinderen, maar wel meerdere met 3/4 kinderen en echt nergens is het zo smerig als bij AM in huis. Zelfs als ze ook nog huisdieren hebben is het er schoner. Wat doen ze in hemelsnaam altijd op die bank?
  donderdag 9 juli 2026 @ 10:00:09 #135
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_221280779
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 09:55 schreef Donna het volgende:

[..]
Heeft zo ook wel eens gereageerd? Of is ze alleen een gluurder?
W
Z
E
pi_221280805
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 09:54 schreef papierentas het volgende:

[..]
Haar kinderen lopen straks in september, als het nog 20 graden is, in een winterjas, omdat ze reclame moeten maken voor een nieuwe collectie. Een van de tweeling loopt hoogzomer soms nog in een dikke winterjas. En die oudere kinderen kregen toch ook kleding van die andere fantastische kledingwinkel, waar we ook al even niks meer van zien. Pinokkio.
Als ik in mijn omgeving kijk is het bij pubers volgens mij gewoon hip om met 25 graden nog een bontkraag te hebben.
En dat zou ik dan wel weer leuk vinden bij die meiden. Gewoon doen wat je zelf wil, bijvoorbeeld meelopen met de rest van de klas, ipv achter je moeder aan.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_221280860
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 09:57 schreef poohenzo het volgende:
ach en de bank moet weer worden schoongemaakt. Nu moet ik toegeven dat ik niemand in mijn nabije omgeving heb met 8 kinderen, maar wel meerdere met 3/4 kinderen en echt nergens is het zo smerig als bij AM in huis. Zelfs als ze ook nog huisdieren hebben is het er schoner. Wat doen ze in hemelsnaam altijd op die bank?
Die bank staat naast het keukenblok, Lot en Jet staan op de leuning als ze helpen met bakken en er wordt dagelijks in die hoek gesnackt/geborreld/gegeten. Die bank is gewoon niet geschikt voor die plek.
Wat ze er eerst hadden staan was geschikter: kleiner en van gemeleerde stof waar je vlekken minder goed op zag.
pi_221280865
Heeft ze haar instructiefilm voor het schoonmaken van de wasmachine ook alweer gelanceerd?

En ik ken meerdere gezinnen met meer dan 5 kinderen, bij de meeste is het gewoon schoon.
Maar wanneer je je persoonlijke hygiëne al niet serieus neemt, dan is meestal je huis ook niet echt fris.
pi_221280870
quote:

[..]
Of haar broer en schoonzus die een communicatiebureau hebben. Die schoonzus gooit dr kinderen ook te grabbel voor eigen gewin, dus erg professioneel.

😂😂
pi_221280985
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juli 2026 10:07 schreef Fleurtjebellefleur het volgende:

[..]
Of haar broer en schoonzus die een communicatiebureau hebben. Die schoonzus gooit dr kinderen ook te grabbel voor eigen gewin, dus erg professioneel.

😂😂
Eens. Er is geen kind in die familie dat rustig kan opgroeien. Die schoonzus vond ik eerst wel leuk om te volgen. Dat bouwen van dat huis vond ik leuk om te zien maar ook daar al gauw afgehaakt i.v.m. de inzet van de kinderen.
pi_221280994
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 09:45 schreef Fietsbel26 het volgende:

[..]
Maar hoe kan hij dat doen dan? Ik vind sowieso de aanname dat MCW drugs gebruikt een hele forse (dat weten/zien we niet, dat de klaver en met name Ollie online reclame maakt en dat er heel veel van hun prive leven gedeeld wordt, dat zien we wél). Ook KB kan drugsgebruik nooit hard maken, toch (tenzij er onomstotelijk, feitelijk bewijs geleverd wordt)? Dan mag ik hopen ja, dat hij eindelijk z'n verantwoordelijkheid als vader eens neemt.
Ik bedoel niet specifiek drugs. Slaapmedicatie, en dan icm alcohol en red bull en haar gedrag zou mij ook zorgen baren. Evenals dat stoere gedoe met veel te hard rijden. Genoeg rode vlaggen waardoor ik mijn kinderen niet met een gerust hart bij MCW en schoothond achter zou laten.
pi_221281034
Sanneke heeft pannenkoekjes gebakken om in te vriezen. Handig. Zou ze weten dat ze dit met heel veel recepten kan doen? Dat ze nu dus al zou kunnen koken voor de dagen waarop ze door de warmte niet van de bank af kan?
pi_221281037
Zo hee, Sanneke heeft wat gebakken op de vroege ochtend. Kunnen ze lekker gaan smikkelberen met elkaar van ingevroren pannenkoekjes de komende zondagen. Yammie.
pi_221281094
Michelle: ik denk als je Michelle (en familie) eenmaal tegen je hebt dat ze heel lelijk kan zijn. Ik heb Michelle haar reactie niet gezien, maar ze durft al geen functioneringsgesprekken zelf te voeren maar met een wildvreemde discussiëren over de inzet van haar kinderen wel? Wat een grapjas, mag Tim of papa zeker op komen lossen?

En dat gezeik van AM over het speelgoed van Jet. Ik ben het ook niet altijd eens met waar mijn kinderen zakgeld aan uit geven, maar het is hun zakgeld en als t op is, is het op.
Ik ken overigens geen pubers die hun kleedgeld aan gekookte eieren uitgeven🤷‍♀️
En tegen de tijd dat de winter komt is er wel weer een samenwerking voor winterkleding, dus ze moet niet zo zwetsen.
pi_221281106
Zou DBM al onderweg zijn naar huis? (Op karakter 4u rijden naar huis)
pi_221281110
ik krijg zo de kriebels van het belerende toontje dat AM overal in heeft. Ze spreekt zichzelf standaard zo enorm tegen. Ze denkt/doet alsof ze alle wijsheid in pacht heeft. Maar ondertussen is niets echt goed geregeld. Haar volwassen kind kan niks alleen. Ze geeft een godsvermogen uit aan boodschappen maar heeft nooit een echt gebalanceerde maaltijd op tafel staan. En haar planning is altijd heilig.. hence de ranzige vloer altijd..
pi_221281135
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juli 2026 10:07 schreef Fleurtjebellefleur het volgende:

[..]

😂😂
Nou dit! Ik volgde die schoonzus want prachtig verbouwd huis (geld lijkt bij al die Walkjes aan de bomen te groeien of ze verdienen waanzinnig aan hun 3,5mans reclamebureau) en sympathiek. Maar die gooit haar kinderen nu ook te pas en te onpas in hun zwembroek/bikini online.
pi_221281149
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 10:26 schreef IlseMarije het volgende:
Zou DBM al onderweg zijn naar huis? (Op karakter 4u rijden naar huis)
Heel verhaal dat ze 5 dagen alleen met die kinderen op vakantie ging. Als ze echt nu al naar huis gaat en ze kwam maandagavond pas aan dan vind ik het eerder een 2,5-daags tripje. Wat een gedoe verder ook weer, nachten wakker, veel Duitsers in een Duitse dierentuin 😑 , oorpijn bij haar en kind met mega loopoor kan in ene gewoon zwemmen, handwasjes doen en kinderen die in fleecepakken lopen want het is een beetje koud (18 graden).
Wat zal ze moe zijn als ze thuis komt, laat die Redbull maar komen.
pi_221281157
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 10:14 schreef Die_van_verderop het volgende:

[..]
Ik bedoel niet specifiek drugs. Slaapmedicatie, en dan icm alcohol en red bull en haar gedrag zou mij ook zorgen baren. Evenals dat stoere gedoe met veel te hard rijden. Genoeg rode vlaggen waardoor ik mijn kinderen niet met een gerust hart bij MCW en schoothond achter zou laten.
Helemaal mee eens. Maar waarom doet KB niets dan? Of zou er achter de schermen veel meer spelen? En is dat de reden dat MCW telkens nachten wakker ligt?
pi_221281223
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 10:39 schreef Fietsbel26 het volgende:

[..]
Helemaal mee eens. Maar waarom doet KB niets dan? Of zou er achter de schermen veel meer spelen? En is dat de reden dat MCW telkens nachten wakker ligt?
Dat denk ik zeker. Daar speelt van alles. Deze volwassenen, Michelle , Tim, Koen en Jaq maken er zo een ongelofelijke puinhoop van. En het erge is, ze filmen/filmden alles nog even zodat iedereen en zn moeder ervan kan meegenieten! Los deze shit toch gewoon op zonder die arme kinderen non-stop dan wel met sticker op hun snuitje, dan wel zonder het internet op te slingeren.
Waarom moet Michelle ook weer vlogs gaan maken? Haar hele hebben en houden en dat van de kinderen ligt al figuurlijk op straat door instagram. Maar nee, dat is niet genoeg, gevlogd moet er worden. Nog meer laten zien. Nog meer knuffelen op beeld met de grootse liefde, nog meer laten zien dat echt alles geweldig is en zo verliefd en die kinderen zo leuk samen, zo gezellig allemaal. En oh ja, Michelle sliep dit weekend 2 nachten niet maar gaat nu door de medicatie beter hoor, geen probleem. Totdat ze volgende week 3 nachten niet slaapt en even instort. Maar daarna weer alles top en gezellig en zo veel liefde op de farm.
Wat Koen er precies aan kan doen weet ik ook niet, hij is er lang genoeg in mee gegaan. Het enige wat ik dan een beetje in zijn voordeel vind is dat hij helemaal niets meer post over zijn kinderen. Maar Michelle maakt dat dan weer ruimschoots teniet door álles te delen en filmen.
Vind het allemaal nare mensen, zouden geen vrienden van mij worden in ieder geval.
pi_221281239
ik heb het idee dat Koen ook redelijk doortrapt is... hij speelt het spelletje mooi mee..
Hij doet nu alsof hij de grote graaggeziene, ik ben het slachtoffer van dit alles, mannetje is. Maar hij heeft ook jaren geprofiteerd van alles. Hij zal straks ook gewoon partneralimentatie krijgen, want zo werkt het in NL. Hij doet het misschien slimmer dan MCW, door nu in de luwte te blijven, maar ook hij heeft hier debet aan.
  donderdag 9 juli 2026 @ 10:59:01 #152
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_221281293
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 10:07 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
Heeft ze haar instructiefilm voor het schoonmaken van de wasmachine ook alweer gelanceerd?

En ik ken meerdere gezinnen met meer dan 5 kinderen, bij de meeste is het gewoon schoon.
Maar wanneer je je persoonlijke hygiëne al niet serieus neemt, dan is meestal je huis ook niet echt fris.
Het is daar viezig, als je goed kijkt zie je dat ook. En die bank 🤢, hoe krijg je dat voor elkaar en dan elke 2 maanden met dat apparaat schoonmaken.
Ik heb nog nooit een bank hoeven schoonmaken en er wordt echt geleefd bij ons. Wordt ook uitgelegd als je een bank koopt dat er (vaak) een speciale laag is aangebracht die vuil afweert en eenmaal met een schoonmaakapparaat gereinigd dan wordt het veel sneller vies.
pi_221281326
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 09:44 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Zal een flinke tegenvaller zijn dat de vaste nagelmevr. niet even veegt in haar agenda om de koningin te kunnen voorzien van een nieuw laagje lak.
Nu heb ik zelf niks met nagels maar het lijkt mij dat je, net als bij de kapper en schoonheidsspecialiste, afspraken van tevoren kunt inplannen. Je weet toch wel wanneer die nagels aan een opfrisbeurt toe zijn?
Soms heb je dat er een nagel afbreekt, of beschadigd.
En soms plan je vooruit en blijkt het toch onhandig uit te komen met bijv vakanties of feestjes.
Ik moet ook voor 1 keer naar een andere omdat mijn vaste salon een te volle agenda heeft ivm vakantie.
pi_221281346
quote:

[..]
MCW

Je zegt het al, dan ziet hij zijn kids niet meer. Pa Walk die het wdd weer opknapt. Ik snap Koen wel denk namelijk dat MCW een ouderverstotingstype is.
pi_221281368
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 10:54 schreef Karenwalker het volgende:
ik heb het idee dat Koen ook redelijk doortrapt is... hij speelt het spelletje mooi mee..
Hij doet nu alsof hij de grote graaggeziene, ik ben het slachtoffer van dit alles, mannetje is. Maar hij heeft ook jaren geprofiteerd van alles. Hij zal straks ook gewoon partneralimentatie krijgen, want zo werkt het in NL. Hij doet het misschien slimmer dan MCW, door nu in de luwte te blijven, maar ook hij heeft hier debet aan.
Waarom zou hij partneralimentatie krijgen? Ook al heeft hij er recht op, daar kan je ook van afzien.
pi_221281371
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 09:05 schreef Loveischocolala het volgende:
Welke reactie?
pi_221281431
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 11:00 schreef Lipisu het volgende:

[..]
Soms heb je dat er een nagel afbreekt, of beschadigd.
En soms plan je vooruit en blijkt het toch onhandig uit te komen met bijv vakanties of feestjes.
Ik moet ook voor 1 keer naar een andere omdat mijn vaste salon een te volle agenda heeft ivm vakantie.
Ze heeft het niet over één nagel of een gewijzigde afspraak. Ik weet zeker dat zij denkt dat haar vaste nagelmevr. altijd tijd voor haar maakt en dat ze deze keer eens een ‘nee’ heeft gehoord. Tegenvaller.
Fijn dat ze er nog even bij vermeldt dat het uiteraard tegen betaling is. Het is net een gewone klant.
pi_221281452
Ik krijg nu af en toe stories van Wietekevandiggelen te zien. Maar wat een raar mens is dat joh. Ze praat alsof ze voor de klas staat, met rare gezichten erbij te dicht op de camera ook. Vind overal wat van en dat zegt ze dan meerdere keren.
En dat ze haar partner de verkering noemt vind ik helemaal gek.
Geen volgtip dus
pi_221281457
Ik breek nog steeds mijn hoofd over de gekookte eieren waaraan het kleedgeld opgaat. Is dit weer één of andere gekke typo?
pi_221281472
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 11:06 schreef MwKomkommer het volgende:
Ik breek nog steeds mijn hoofd over de gekookte eieren waaraan het kleedgeld opgaat. Is dit weer één of andere gekke typo?
Zal wel met de bureautafel en prostitutie samen zijn 😂
pi_221281473
quote:
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 11:00 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Je zegt het al, dan ziet hij zijn kids niet meer. Pa Walk die het wdd weer opknapt. Ik snap Koen wel denk namelijk dat MCW een ouderverstotingstype is.
Tjezus , hoe kom je daar dan weer bij?
Ouderverstotingstype?
Je kent haar wel heel erg goed blijkbaar.
Dat kun je toch niet zomaar van iemand zeggen, weet je hoe ernstig dat is .
pi_221281486
quote:
haha net even gevraagd aan neefje van 15 ...'geef jij je kleedgeld wel eens uit aan gekookte eieren?'

hij: 'ben je oke, heb je een tia, moet ik iemand bellen?' _O- _O-

dus nee, het is geen trend om gekookte eieren te kopen ipv kleding haha
pi_221281487
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 11:01 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Welke reactie?
Iets onder de reel van terstal filmpje. Over de kinderen en mies had gereageerd met iets met professionele hulp of iets ofzo haha heb niet gelezen
pi_221281490
Hahaha, gekookte eieren😂
pi_221281494
quote:

[..]
Hij moet vooral ingrijpen met hoe ze zich gedraagt waar de kinderen bij zijn vind ik
pi_221281517
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 09:55 schreef Donna het volgende:

[..]
👀
pi_221281519
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 11:11 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Hij moet vooral ingrijpen met hoe ze zich gedraagt waar de kinderen bij zijn vind ik
En jij denkt dat Michelle naar hem gaat luisteren.
pi_221281523
AM moet nu ineens de merkjes van haar schoonmaakmiddel bedekken met haar duim? Van de week deed ze dat niet, dat was voor de aankondiging van haar samenwerking met een schoonmaakmiddelmerk.
pi_221281524
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 10:59 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Het is daar viezig, als je goed kijkt zie je dat ook. En die bank 🤢, hoe krijg je dat voor elkaar en dan elke 2 maanden met dat apparaat schoonmaken.
Ik heb nog nooit een bank hoeven schoonmaken en er wordt echt geleefd bij ons.
En dat hele apparaat. Mens, haal er af en toe een sopdoekje overheen en klaar ben je. Dat ingewikkelde gedoe altijd.
pi_221281528
Sorry hoor, maar hoe krijg je het voor elkaar zo een zooi te maken in 2,5 dag met 2 kinderen in je eentje?????????

Ik snap er werkelijk niets van
pi_221281531
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juli 2026 11:06 schreef Earring het volgende:
Ik krijg nu af en toe stories van Wietekevandiggelen te zien. Maar wat een raar mens is dat joh. Ze praat alsof ze voor de klas staat, met rare gezichten erbij te dicht op de camera ook. Vind overal wat van en dat zegt ze dan meerdere keren.
En dat ze haar partner de verkering noemt vind ik helemaal gek.
Geen volgtip dus
Lekker om af en toe te kijken uit irritainment. Maar mèn wat een hyper overdreven type.

Bij Kylaavami kan ik dat nog wel hebben, bij haar niet.
pi_221281548
quote:
Wat zou hij nu voor werk doen?
pi_221281552
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 11:11 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Wie weet is hij daar al mee bezig hè? Trekt ze zich niks aan van ‘ik wil dat niet meer’.

We weten het niet.
Maar het is nog steeds niet wettelijk verboden om je kinderen in te zetten voor reclames of likkend/zuigend aan een ijsje, in bikini. Dus dat zal best lastig worden.
pi_221281566
quote:
Zolang ze hun geld maar niet uitgeven aan prostitutie 🫣
pi_221281572
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 11:10 schreef poohenzo het volgende:

[..]
haha net even gevraagd aan neefje van 15 ...'geef jij je kleedgeld wel eens uit aan gekookte eieren?'

hij: 'ben je oke, heb je een tia, moet ik iemand bellen?' _O- _O-

dus nee, het is geen trend om gekookte eieren te kopen ipv kleding haha
😂
pi_221281582
quote:
Huh? Post hij zelf veel/iets dan? Of bepaal je dit op basis van af en toe voorbij komen in de stories van JvP?
pi_221281596
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 11:08 schreef Lipisu het volgende:

[..]
[..]
Tjezus , hoe kom je daar dan weer bij?
Ouderverstotingstype?
Je kent haar wel heel erg goed blijkbaar.
Dat kun je toch niet zomaar van iemand zeggen, weet je hoe ernstig dat is .
Ken jij haar dan zo goed om te weten dat dat niet zo is? Er wordt hier gereageerd op alle idioterie die zij zelf laat zien. En bij iemand die online zoveel laat zien, durf ik niet eens te denken aan waar ze offline toe in staat is.
En uit ervaring kan ik je vertellen dat je voor ouderverstoting geen type hoeft te zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door JaNeeDan op 09-07-2026 12:35:41 ]
pi_221281612
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 11:21 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Zolang ze hun geld maar niet uitgeven aan prostitutie 🫣
… en daar zou ze ook niks over te zeggen hebben bij haar volwassen kinderen.
pi_221281670
DBM gaat lekker glijden, oorpijn weg?
pi_221281768
Sorry hoor, maar random roepen over ouderverstoting gaat echt te ver!
Daar mag je niet zomaar iemand van beschuldigen, je kent haar alleen van online!

Geloof me ouderverstoting doen mensen vaak niet voor hun plezier, degene die de moeders er van verdenken zijn vaak gestoorde vaders. Zie Dean Saunders o.a.
pi_221281802
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 11:17 schreef Moppie1982 het volgende:
Sorry hoor, maar hoe krijg je het voor elkaar zo een zooi te maken in 2,5 dag met 2 kinderen in je eentje?????????

Ik snap er werkelijk niets van
🫪 ben ook in shock.... en dan straks zwemmen en nog douchen in het huisje en dan naar huis...dus echt een verkorte trip... wat een zooi en wat raar dat je niet van je volledige vakantie gebruik maakt
pi_221281816
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 11:22 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Huh? Post hij zelf veel/iets dan? Of bepaal je dit op basis van af en toe voorbij komen in de stories van JvP?
Hij post volgens mij niks, en uit de storys of berichten van J kun je dat er echt niet uit halen.
pi_221281863
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 11:28 schreef Moppie1982 het volgende:
Sorry hoor, maar random roepen over ouderverstoting gaat echt te ver!
Daar mag je niet zomaar iemand van beschuldigen, je kent haar alleen van online!

Geloof me ouderverstoting doen mensen vaak niet voor hun plezier, degene die de moeders er van verdenken zijn vaak gestoorde vaders. Zie Dean Saunders o.a.
Vaak ook wel voor hun plezier/genoegdoening/macht. Maar dit is een andere discussie.
pi_221281974
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 11:32 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Vaak ook wel voor hun plezier/genoegdoening/macht. Maar dit is een andere discussie.
Ja sorry van me felheid hoor, maar wordt er momenteel ook van beschuldigd. En geloof me dat is niet tof! Dus random roepen vind ik echt te ver gaan! En idd wat jij noemt is het bij mij.
pi_221281984
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 11:30 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
🫪 ben ook in shock.... en dan straks zwemmen en nog douchen in het huisje en dan naar huis...dus echt een verkorte trip... wat een zooi en wat raar dat je niet van je volledige vakantie gebruik maakt
Nou hè! Gisteren zegt ze ja als je elke avond even opruimt en schoonmaakt scheelt het, nou sorry hoor waar is het opgeruimd en schoon? Misschien ben ik echt een gestoorde schoonmaak en opruim freak, maar hoe kan je zo leven?
  donderdag 9 juli 2026 @ 11:39:43 #186
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_221282017
DBM gaat dus zo alweer beginnen aan de wereldreis naar huis. Waarom gaat ze überhaupt op "vakantie". Dagjes weg is voordeliger als je het gaat doen zoals DBM. Die vrouw is knots!
pi_221282042
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juli 2026 10:59 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Ik heb nog nooit een bank hoeven schoonmaken en er wordt echt geleefd bij ons. Wordt ook uitgelegd als je een bank koopt dat er (vaak) een speciale laag is aangebracht die vuil afweert en eenmaal met een schoonmaakapparaat gereinigd dan wordt het veel sneller vies.
Ik heb een bank waarvan je de hoezen kunt wassen. Ideaal. Doekje over de leuning en klaar
  Moderator donderdag 9 juli 2026 @ 11:43:16 #188
184769 crew  Deisyy
pi_221282045
quote:
Partneralimentatie? Hij kan toch zelf werken voor zijn inkomen.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_221282051
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 11:39 schreef Rimboequeen het volgende:
DBM gaat dus zo alweer beginnen aan de wereldreis naar huis. Waarom gaat ze überhaupt op "vakantie". Dagjes weg is voordeliger als je het gaat doen zoals DBM. Die vrouw is knots!
2 en 1/2 dag is toch echt zonde van het geld
pi_221282069
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 11:39 schreef Rimboequeen het volgende:
Ze is dus maandag laat aangekomen
Dinsdag en woensdag volle dag en vandaag is ze aan het opruimen, waar ik weinig van begrijp als je zelf roept dat je iederedag even op moet ruimen.
Het was toch netjes gisteren?
Ze had gewoon uit de tassen kunnen leven die 2 dagen.
Ze doet ook werkelijk alsof ze een vakantie van 3 weken heeft gehad
pi_221282072
Het account van Judith is weer zichtbaar. Jammer voor haar zoon.
pi_221282078
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 11:35 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Ja sorry van me felheid hoor, maar wordt er momenteel ook van beschuldigd. En geloof me dat is niet tof! Dus random roepen vind ik echt te ver gaan! En idd wat jij noemt is het bij mij.
Sowieso iemand ergens zomaar van beschuldigen vind ik niet kunnen, niet hier en niet in het echte leven.
Waar je ogen niet zijn geweest moet je mond niet over praten.
Ik wens jou sterkte met je situatie, niet leuk.
pi_221282094
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 11:45 schreef Lipisu het volgende:

[..]
Ze is dus maandag laat aangekomen
Dinsdag en woensdag volle dag en vandaag is ze aan het opruimen, waar ik weinig van begrijp als je zelf roept dat je iederedag even op moet ruimen.
Het was toch netjes gisteren?
Ze had gewoon uit de tassen kunnen leven die 2 dagen.
Ze doet ook werkelijk alsof ze een vakantie van 3 weken heeft gehad
Ja dit! Als je maar 2 dagen gaat pak je toch niet alles uit? En ik doe altijd de avond voor vertrek alles al beetje in tassen. Dat je alleen nog die laatste dingen in hoeft te pakken 🤷 bij haar staat en ligt overal nog van alles 🫪 hoe??
pi_221282110
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 11:43 schreef miep123456 het volgende:

[..]
2 en 1/2 dag is toch echt zonde van het geld
Inderdaad zeg…
Dan ga je zonder je man op vakantie, omdat je anders niet kunt gaan (?) en dan maak je er amper gebruik van.
Lekker vanavond nog een avondje opblijven, veel spelen.
Ik probeer juist altijd laat uit te checken als het mogelijk is. Zoveel mogelijk uit je dag halen!
Wij zijn met Pinksteren een weekendje gaan kamperen, zij noemt het een vakantie en is ongeveer net zo lang op de camping als wij toen waren _O-

Het moet wel een heel bijzondere goedkope aanbieding zijn geweest wil dit logisch zijn.
pi_221282118
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 11:49 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ja dit! Als je maar 2 dagen gaat pak je toch niet alles uit? En ik doe altijd de avond voor vertrek alles al beetje in tassen. Dat je alleen nog die laatste dingen in hoeft te pakken 🤷 bij haar staat en ligt overal nog van alles 🫪 hoe??
Dat doe ik inderdaad ook, maar omdat zij al een dag eerder naar huis vertrekt voelt dat misschien onlogisch? Op woensdag inpakken voor een huisje dat je op vrijdag pas uit hoeft 8)7
  Moderator / Colorchick donderdag 9 juli 2026 @ 11:54:22 #196
382129 crew  Donna
pi_221282124
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juli 2026 10:00 schreef rebel-angel het volgende:

[..]
Heeft zo ook wel eens gereageerd? Of is ze alleen een gluurder?
Ook gereageerd, anders kan ik niet weten dat ze hier ook een account heeft. :P
pi_221282140
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juli 2026 11:53 schreef LeSage het volgende:

[..]
Dat doe ik inderdaad ook, maar omdat zij al een dag eerder naar huis vertrekt voelt dat misschien onlogisch? Op woensdag inpakken voor een huisje dat je op vrijdag pas uit hoeft 8)7
Vrijdag om 11 uur uit moet en daarom donderdag al gaat 🤷 ik snap er niets van.... pak vanavond alles in zet morgen ochtend alles in de auto... ga dan nog lekker even zwemmen eet een frietje en rij naar huis! Daar allemaal even onder de douche en iedereen blij 🤷
pi_221282156
AM die weer even stof tot pesten moet posten voor de tweeling, door expliciet te benoemen dat de tweeling de sportdag moet doen met mensen die ze normaal proberen te vermijden...
pi_221282280
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 11:46 schreef Lipisu het volgende:

[..]
Sowieso iemand ergens zomaar van beschuldigen vind ik niet kunnen, niet hier en niet in het echte leven.
Waar je ogen niet zijn geweest moet je mond niet over praten.
Ik wens jou sterkte met je situatie, niet leuk.
Dank je wel! Nee daarom mijn felheid ook, dit is echt een van de ergste dingen waar je iemand van kan beschuldigen.
Gelukkig weet ik hoe dingen werken en heb ik zelf alles zwart op wit en weet ik dat ik niet aan ouderverstoting heb gedaan!
pi_221282361
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 11:57 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Vrijdag om 11 uur uit moet en daarom donderdag al gaat 🤷 ik snap er niets van.... pak vanavond alles in zet morgen ochtend alles in de auto... ga dan nog lekker even zwemmen eet een frietje en rij naar huis! Daar allemaal even onder de douche en iedereen blij 🤷
Dit deden ze vorig jaar ook, toen begreep ik er ook al niks van. Wij zijn ooit 1 keer een dag eerder vertrokken vanwege de verjaardag van een neefje. Dus gingen we op de dag eerder net voor het eten weg, aten McDonald's onderweg.

Maar alleen maar eerder vertrekken omdat je er om 11u uit moet? Je kan toch nog gaan zwemmen of in de buurt iets doen?
Ik begrijp werkelijk niks van die vrouw.
pi_221282391
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 11:59 schreef poohenzo het volgende:
AM die weer even stof tot pesten moet posten voor de tweeling, door expliciet te benoemen dat de tweeling de sportdag moet doen met mensen die ze normaal proberen te vermijden...
Nou ja zeg, dat zeg je toch niet! "Kinderen die de tweeling normaal gesproken probeert te vermijden." Leuk als dat op een of andere manier bij die kinderen in kwestie terecht komt. Zou AM er bij stilstaan dat er misschien ook kinderen zijn die haar tweeling vermijden omdat ze all over the internet staan met die rare dansjes en hun keuze in menstruatie ondergoed.
En eigenlijk denk ik dat het wel mee valt met dat vermijden en AM dat vooral vanuit zichzelf op die tweeling projecteert met haar gemene en nare karakter en de tweeling gewoon lieve en leuke meiden zijn.
pi_221282422
Eens dat je moet oppassen met beschuldigen, maar waarom is het erger als iemand denkt dat MCW een ouderverstotingstype zou kunnen zijn, dan roepen dat iemand drugs gebruikt/narcistisch is/een diagnose heeft? Rondje Google vertelde me dat je 3 gradaties hebt in ouderverstoting. Helaas ken ik genoeg mensen in mijn omgeving die zich schuldig maken aan de matige variant. Als ik hoor hoe venijnig MCW soms dingen zegt over “de andere kant” of over het niet mogen filmen van Tim z’n kinderen, zou het mij niet verbazen dat zij zich ook schuldig maakt aan de matige variant.
Zeker toen ik dit ook las:
“ De ouder die het kind opzet tegen de andere ouder heeft in de meeste gevallen last van hechtingsproblemen of narcisme. De overheersende ouder heeft last van verlatingsangst en zet het kind in een slachtofferrol. Hij/zij is dan de redder.”
(Psyned)
En moppie; 🫂 voor jou. Maar bedenk dat ze dit over MCW zeggen, niet over jou. Net als dat er werd geschreven over de LC-versie van DL, dat ging dan over haar, niet over andere LC-patiënten die zich soms aangesproken voelde.
pi_221282439
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 12:13 schreef Weerikier het volgende:

[..]
Nou ja zeg, dat zeg je toch niet! "Kinderen die de tweeling normaal gesproken probeert te vermijden." Leuk als dat op een of andere manier bij die kinderen in kwestie terecht komt. Zou AM er bij stilstaan dat er misschien ook kinderen zijn die haar tweeling vermijden omdat ze all over the internet staan met die rare dansjes en hun keuze in menstruatie ondergoed.
En eigenlijk denk ik dat het wel mee valt met dat vermijden en AM dat vooral vanuit zichzelf op die tweeling projecteert met haar gemene en nare karakter en de tweeling gewoon lieve en leuke meiden zijn.
ze snapt ook niet dat een sportdag wordt gepromoot als 'goed voor de beweging en sociale vaardigheden'
nou dat is anders wel echt zo!

Ik was (ben) waardeloos in de sporten op zo'n dag maar ik vond het enig! Lekker beetje kletsen met anderen en supporteren voor de kinderen die er wel goed in zijn.

Ik denk oprecht dat AM liever ziet dat de tweeling alleen maar samen optrekt en geen enkele skill ontwikkelt om een eigen leven te leiden later. Echt verschrikkelijk . En ja ik denk oprecht dat ze gepest worden door alle onzin die hun moeder op het net slingert.
pi_221282511
Even een positieve noot over Sanneke; Ik vind wel dat Mijan gevarieerd te eten krijgt! Zie hem regelmatig pannekoekjes of een omelet eten als lunch ipv enkel boterhammen met pindakaas. Nu weer een restje pastasalade. Ik vind dat toch wel positief!
pi_221282517
quote:
Huh op basis van wat denk je dit? Die man is helemaal niet online. Alles wat je weet van de verhoudingen hoe ze nu liggen is via de sneren van MCW en Iris.
Deze man heeft de enige juiste keuze gemaakt vanaf het moment van uit elkaar gaan. Namelijk zwijgen en zijn kinderen en de situatie niet online delen.
pi_221282557
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 12:39 schreef Fleurtjebellefleur het volgende:

[..]
Huh op basis van wat denk je dit? Die man is helemaal niet online. Alles wat je weet van de verhoudingen hoe ze nu liggen is via de sneren van MCW en Iris.
Deze man heeft de enige juiste keuze gemaakt vanaf het moment van uit elkaar gaan. Namelijk zwijgen en zijn kinderen en de situatie niet online delen.
Ze hadden of allemaal moeten zwijgen of 1x het volledige verhaal moeten vertellen.
Nu wordt er alleen maar gespeculeerd op basis van wat Michelle&Iris blaten in de podcast.
pi_221282562
AM de 50-jarige pickme girl werd vroeger op de sportdag altijd ingedeeld met de jongens.
pi_221282582
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 12:48 schreef MwKomkommer het volgende:
AM de 50-jarige pickme girl werd vroeger op de sportdag altijd ingedeeld met de jongens.
En waaróm?

Ik denk dat ze het stoer vindt klinken.
Vers uit haar dikke duim gezogen.
pi_221282656
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juli 2026 12:47 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ze hadden of allemaal moeten zwijgen of 1x het volledige verhaal moeten vertellen.
Nu wordt er alleen maar gespeculeerd op basis van wat Michelle&Iris blaten in de podcast.
Helemaal mee eens! Maar ja MCW dr insta en podcast zullen een goudmijntje zijn. ( mede hierdoor)
pi_221282675
quote:
Die vrouw heeft echt issues hoor. Zo sneu dat je dit op leeftijd nog nodig hebt
pi_221282688
quote:
Vroeger werd ze altijd bij de jongens ingedeeld.
Nu willen haar 'pubers' van alles met haar doen.

Ze is zo stoer he.
pi_221282690
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 11:54 schreef Donna het volgende:

[..]
Ook gereageerd, anders kan ik niet weten dat ze hier ook een account heeft. :P
Nu ben ik nieuwsgierig , wat is haar naam hier dan ?
pi_221282718
quote:

[..]
Dat denk ik eerder
pi_221282751
quote:
Zo sportief leek ze me anders niet
pi_221282817
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 12:59 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Zo sportief leek ze me anders niet
Maar ‘verliezen bestond niet’
Want wat er ook bij de sportdag werd georganiseerd, ook al was ze bij de jongens ingedeeld: superwoman won álles? 🙄
pi_221282831
MCW, AM en Sanneke lijken alle drie zeer bepalende personen die hun partner volledig onder de duim hebben. En vast nog wel meer van die fluflu’s maar die volg ik niet.
Het is makkelijk om te zeggen dat de (ex)partner daar moet ingrijpen, maar in de praktijk is dat allemaal niet zo gemakkelijk. Er zijn inmiddels ook behoorlijk wat docu’s over de man die het onderspit delft in een relatie, denk aan: Ruby Franke of “my wife my abuser”
pi_221282854
quote:

[..]
MCW

Wij weten toch helemaal niet of hij hier mee akkoord gaat. Wellicht zijn er meer dan genoeg discussies tussen hun beiden. Dus om hem dan nu een lapzwans te noemen vind ik wat ver gaan.
pi_221282855
Wat lult AM nou weer 😂
Dus sportdag vond zij vroeger heel leuk, ze deed met de jongens mee zo goed was ze en verliezen bestond niet, alles werd gewonnen.
Maar nu is het stom en moet het afgeschaft worden. Wat is nou je punt rare ouwe zeur?? Gewoon zeuren om het zeiken en weer een story kunnen plaatsen over de ruggen van je kinderen.
Maar het zeur momentje is weer voorbij, we gaan weer over tot de orde van de dag; Lot die gefilmd wordt tijdens de lunch.
pi_221282880
Liekedeb: met de kneip reclame kinderen geblurd. alles daarbuiten kinderen gewoon in beeld 🤷‍♀️
pi_221282907
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juli 2026 12:18 schreef Die_van_verderop het volgende:
Eens dat je moet oppassen met beschuldigen, maar waarom is het erger als iemand denkt dat MCW een ouderverstotingstype zou kunnen zijn, dan roepen dat iemand drugs gebruikt/narcistisch is/een diagnose heeft? Rondje Google vertelde me dat je 3 gradaties hebt in ouderverstoting. Helaas ken ik genoeg mensen in mijn omgeving die zich schuldig maken aan de matige variant. Als ik hoor hoe venijnig MCW soms dingen zegt over “de andere kant” of over het niet mogen filmen van Tim z’n kinderen, zou het mij niet verbazen dat zij zich ook schuldig maakt aan de matige variant.
“ De ouder die het kind opzet tegen de andere ouder heeft in de meeste gevallen last van hechtingsproblemen of narcisme. De overheersende ouder heeft last van verlatingsangst en zet het kind in een slachtofferrol. Hij/zij is dan de redder.”
(Psyned)
En moppie; 🫂 voor jou. Maar bedenk dat ze dit over MCW zeggen, niet over jou. Net als dat er werd geschreven over de LC-versie van DL, dat ging dan over haar, niet over andere LC-patiënten die zich soms aangesproken voelde.
Onder de verkeerde gereageerd zie ik nu pas

[ Bericht 2% gewijzigd door Lipisu op 09-07-2026 20:10:18 ]
  donderdag 9 juli 2026 @ 13:27:08 #221
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_221282916
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juli 2026 13:22 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Liekedeb: met de kneip reclame kinderen geblurd. alles daarbuiten kinderen gewoon in beeld 🤷‍♀️
Zouden merken zelf hier wellicht eisen aan beginnen te stellen?
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_221282950
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 10:27 schreef Karenwalker het volgende:
ik krijg zo de kriebels van het belerende toontje dat AM overal in heeft. Ze spreekt zichzelf standaard zo enorm tegen. Ze denkt/doet alsof ze alle wijsheid in pacht heeft. Maar ondertussen is niets echt goed geregeld. Haar volwassen kind kan niks alleen. Ze geeft een godsvermogen uit aan boodschappen maar heeft nooit een echt gebalanceerde maaltijd op tafel staan. En haar planning is altijd heilig.. hence de ranzige vloer altijd..
Perfecte voorbeelden van de opschepperij van Annemarie in tegenstelling tot de realiteit 👍
pi_221282952
Leuk hvk heeft zelfde pakketje met vrijkaartjes voor de film Rally gekregen als AM( zij dacht dat ze bijzonder was n naar de première mocht) .Kunnen ze misschien gezellig samen gaan ?
pi_221282970
Gelukkig vindt AM haar eigen opvoedtips heel waardevol. Dus: koop haar boek! 🙄
pi_221282971
Reactie van eliasvanhouten_:

Wat ben je toch een geweldige moeder! De privacy en het welzijn van je kind zó niet boeiend vinden en het lekker blijven inzetten als onderdeel van je verdienmodel.
@nederlandsearbeidsinspectie kijkt u mee?

Reactie van michellecarolinawalk:

@eliasvanhouten_ nodig je van harte uit voor een gesprek over het welzijn van mijn kind, met mij en de professionals die zich daar samen met mij over buigen. Zo ‘niet boeiend’ vind ik dat inderdaad. Wellicht dat diezelfde professionals jou meteen een les goed fatsoen bij kunnen brengen. Prettige avond Elias.
pi_221282989
Ik schat zo in dat DBM wel stress voor 3 weken heeft gehad, de afgelopen 2 dagen.
pi_221283220
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 13:37 schreef Raradefayee het volgende:
Reactie van eliasvanhouten_:

Wat ben je toch een geweldige moeder! De privacy en het welzijn van je kind zó niet boeiend vinden en het lekker blijven inzetten als onderdeel van je verdienmodel.
@:nederlandsearbeidsinspectie kijkt u mee?

Reactie van michellecarolinawalk:

@:eliasvanhouten_ nodig je van harte uit voor een gesprek over het welzijn van mijn kind, met mij en de professionals die zich daar samen met mij over buigen. Zo ‘niet boeiend’ vind ik dat inderdaad. Wellicht dat diezelfde professionals jou meteen een les goed fatsoen bij kunnen brengen. Prettige avond Elias.
Maar even, commentaar geven op de geweldige MCW is natuurlijk ook niet de bedoeling. Ik weet niet wat voor ‘professionals’ zij ingeschakeld heeft maar als die het exploiteren van kinderen goedkeuren kunnen ze beter een ander vak kiezen.
pi_221283237
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 13:32 schreef Pumba2024 het volgende:
Leuk hvk heeft zelfde pakketje met vrijkaartjes voor de film Rally gekregen als AM( zij dacht dat ze bijzonder was n naar de première mocht) .Kunnen ze misschien gezellig samen gaan ?
Het is toch geen première? Maar oromotiemeuk en 4 vrijkaartjes (in een willekeurige bioscoop)?
pi_221283244
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juli 2026 12:18 schreef Die_van_verderop het volgende:
(Psyned)
Weet ik 🩷 maar sommige beschuldigingen, triggeren mijn persoonlijk. Vooral dit vind ik echt een hele harde kwalijke beschuldiging. Maar komt goed 🩷
pi_221283246
Dank aan degene die de mondmotoriek van MCW bestudeerd en uiteengezet heeft hier. Ik ben nu maximaal obsessed door haar spraak(-gebrek) en kan het niet meer niet zien. 😂😂
pi_221283435
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 14:23 schreef AnnArt het volgende:
Dank aan degene die de mondmotoriek van MCW bestudeerd en uiteengezet heeft hier. Ik ben nu maximaal obsessed door haar spraak(-gebrek) en kan het niet meer niet zien. 😂😂
😂

Ik wil het niet vragen, maar doe t toch, want ik heb dat bericht gemist 🙈

Wat doet ze met haar mond?
pi_221283454
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 00:04 schreef Juulia het volgende:

@Dievanhiernaast
pi_221283502
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 13:41 schreef AnnArt het volgende:
Ik schat zo in dat DBM wel stress voor 3 weken heeft gehad, de afgelopen 2 dagen.
Dat en ze moet vast vanavond meteen nog weekboodschappen doen (op karakter), want haar man en zijzelf hebben alles opgegeten wat ze zondag en maandag ingeslagen heeft. Nog een rondje HAP erbij en de cirkel is compleet.
pi_221283525
Puurleonie die weer naar complimentjes aan het hengelen is. Vermoeiend.
pi_221283601
‘Fietsen op de stoep is nog beter’. Aldus AM.

Nee, want iemand zal maar zijn tuin uit komen en daar fietst dan zwalkende L. Ze kan niet uitwijken, niet fatsoenlijk remmen.
pi_221283857
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 15:29 schreef Huisopdehoek het volgende:

Nee, want iemand zal maar zijn tuin uit komen en daar fietst dan zwalkende L. Ze kan niet uitwijken, niet fatsoenlijk remmen.
Ja en dan heeft de ander het dus gedaan.
pi_221283962
Bij Judith nog steeds kopjes met besparen, spaaropties (maar wel met een spatie er tussen?) en het excel bestand van haar vader.

Benieuwd wanneer ze weer gaat posten.
pi_221283982
quote:

Ik hoop zo dat MG volgende week gaat fietsen met zijn kind, op een passende fiets en dat ze als moeke terug is gewoon kan fietsen, dit gaat echt nergens over. Am zorgt er vooral voor dat het kind geen (zelf)vertrouwen krijgt en dan heb ik het nog niet over de heupen en knieen die geen kant uit kunnen nu met ronddraaien. Maar moeke is zo star, het moet en zal volgens haar regels. Misschien moeten ze haar eens op de fiets van J. laten gaan een paar dagen.
pi_221284053
Annemarie vertelde toch dat zij naar huishoudschool ging. Ik kan mij niet voorstellen dat toentertijd er ook al jongens naar toe gingen. Hoe komt zij er dan bij om te zeggen dat zij met sportdagen altijd bij de jongens werd ingedeeld?
pi_221284061
Ik snap wel dat die bank vaak schoongemaakt moet. Lekker ijsjes eten en knoeien op de bank
pi_221284070
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 15:57 schreef papierentas het volgende:

[..]
Ik hoop zo dat MG volgende week gaat fietsen met zijn kind, op een passende fiets en dat ze als moeke terug is gewoon kan fietsen, dit gaat echt nergens over. Am zorgt er vooral voor dat het kind geen (zelf)vertrouwen krijgt en dan heb ik het nog niet over de heupen en knieen die geen kant uit kunnen nu met ronddraaien. Maar moeke is zo star, het moet en zal volgens haar regels. Misschien moeten ze haar eens op de fiets van J. laten gaan een paar dagen.
Ja, in de rij met fietsen staat een wat groter exemplaar. Prima om wat beter op te leren fietsen.
pi_221284123
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 16:00 schreef Fazantje70 het volgende:
Annemarie vertelde toch dat zij naar huishoudschool ging. Ik kan mij niet voorstellen dat toentertijd er ook al jongens naar toe gingen. Hoe komt zij er dan bij om te zeggen dat zij met sportdagen altijd bij de jongens werd ingedeeld?
Maar ze is toch nog maar net 50? Toen bestond de huishoudschool al niet meer?
pi_221284161
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juli 2026 15:18 schreef S_E het volgende:
Puurleonie die weer naar complimentjes aan het hengelen is. Vermoeiend.
Die langere rok staat haar wel leuk, maar ze had hem wel even moeten strijken
pi_221284416
quote:
Vind je echt dat hij zo doet? Waar maak je dat uit op? Want hij laat letterlijk zelf niets van zich horen. Dus ik heb geen idee hoe hij doet of hoe hij er in staat.
pi_221284442
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juli 2026 11:03 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ze heeft het niet over één nagel of een gewijzigde afspraak. Ik weet zeker dat zij denkt dat haar vaste nagelmevr. altijd tijd voor haar maakt en dat ze deze keer eens een ‘nee’ heeft gehoord. Tegenvaller.
Fijn dat ze er nog even bij vermeldt dat het uiteraard tegen betaling is. Het is net een gewone klant.
Mijn nagelstyliste roept in de winter al dat ik in de zomer echt ruim vooruit moet plannen want anders is er gewoon geen plek. Dat geldt voor de meeste goede nagelstylistes gok ik. Maar idd ik denk dat MCW er maar van uit gaat dat er tijd voor haar wordt gemaakt ofzo.
  donderdag 9 juli 2026 @ 16:31:13 #246
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_221284449
quote:

Ze fietst ook op een bijzonder klein fietsje, dat fietst toch ook niet lekker. :X
pi_221284488
quote:
17s.gif Op donderdag 9 juli 2026 16:30 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Mijn nagelstyliste roept in de winter al dat ik in de zomer echt ruim vooruit moet plannen want anders is er gewoon geen plek. Dat geldt voor de meeste goede nagelstylistes gok ik. Maar idd ik denk dat MCW er maar van uit gaat dat er tijd voor haar wordt gemaakt ofzo.
Dat idee heb ik dus ook, dat zij denkt dat iedereen voor haar in de houding springt. Voor mijn kapper en schoonheidsspecialiste geldt ook dat ze in bepaalde periodes ramvol zitten. Wil ik daar vlak voor kerst een afspraak maken dan is het jammer maar helaas. Dit weet iedereen, dus plan je dat op tijd in. Nou ga ik standaard om de zoveel weken dus plan ik bij mijn bezoek direct de volgende afspraak. Als ik mijn nagels zou laten doen zou dat niet anders zijn.
pi_221284535
quote:

[..]
Het zijn ook ongetwijfeld lieve en leuke meiden. Ze worden (of iig 1) wordt gepest. Ik denk dat ze daarom de andere kinderen willen vermijden?
pi_221284552
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 16:01 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Ja, in de rij met fietsen staat een wat groter exemplaar. Prima om wat beter op te leren fietsen.
En dam alle te kleine fietsen, stepjes en loopfietsen gelijk wegbrengen. Ruimt lekker op. Kan lot (lees AM) ook niet meer terug naar de te kleine fiets
pi_221284601
Ik heb geen issues met puurleonie. Ze is enthousiast, klaagt weinig, probeert haar zelf leuk te kleden. Met haar ‘nieuwe’ lichaam. Uit ervaring weet ik dat dat super lastig kan zijn. En ik heb nog geen ergerlijke content voorbij zien komen. Dan moet ik er wel bij zeggen dat ik ook niet elke dag kijk.
pi_221284649
Ik had net even niks te doen en wilde een poging wagen om de nieuwste vlog te kijken. Weer niet gelukt. Na een minuut of 5 gekus en geknuffel vroeg ik me af waar ik in hemelsnaam naar zat te kijken. Ik werd er gewoon onpasselijk van. En die serie Liebeskind is uit 2023, zouden ze die samen met alle, inmiddels, exen hebben gekeken? Ik kan me uit die tijd niet herinneren dat MCW het ooit over een beste vriend had.
pi_221284730
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 16:51 schreef JaNeeDan het volgende:
Ik had net even niks te doen en wilde een poging wagen om de nieuwste vlog te kijken. Weer niet gelukt. Na een minuut of 5 gekus en geknuffel vroeg ik me af waar ik in hemelsnaam naar zat te kijken. Ik werd er gewoon onpasselijk van. En die serie Liebeskind is uit 2023, zouden ze die samen met alle, inmiddels, exen hebben gekeken? Ik kan me uit die tijd niet herinneren dat MCW het ooit over een beste vriend had.
Tim kijkt ook lekker zuiver uit zijn ogen.
pi_221284763
Ach die Madelief. Die is toch echt aan het huilen op die foto met dat ‘uitglijden’
Wat verdrietig voor dat meisje.
  donderdag 9 juli 2026 @ 17:24:39 #254
482080 AgnesGru
Ach Djurmeen
pi_221284936
Kennen jullie het account dateanddiscover?
Zij is ongeveer 5 uur na de geboorte van haar dochter overleden, wat een intens verdrietig bericht :'(
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_221284971
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juli 2026 17:24 schreef AgnesGru het volgende:
Zij is ongeveer 5 uur na de geboorte van haar dochter overleden, wat een intens verdrietig bericht :'(
Ik volg haar niet, maar wat erg 😪 zoiets gun je ook niemand.
pi_221284983
quote:
Die kwam ook op mn tijdlijn voorbij. Erg heftig😭😭
pi_221285018
quote:
zo erg dit.
pi_221285076
quote:
Ja die kwam ook op mijn tijdlijn voorbij. Wat verschrikkelijk, zo onverwacht ook.
pi_221285117
quote:
Dat bericht kwam vanochtend voorbij. Onvoorstelbaar.
pi_221285119
quote:
Ik denk het account niet maar wat een vreselijk bericht :'(
pi_221285129
Wat vreselijk.. was ze ziek? Complicaties bij de bevalling?
pi_221285135
En AM laat haar jongste maar weer eens aan een lang ijsje zuigen op beeld.
De ranzige mannen hebben ongetwijfeld hun tools alweer klaar staan.. 😢
pi_221285141
quote:
Verschrikkelijk 😔😔 Een paar posts eerder gaf ze nog aan, nog even en dan is de onbezorgde tijd met z’n tweetjes voorbij 😭 Krijg je het koud van, een ogenschijnlijk gezond iemand die een hartstilstand krijgt 😔
pi_221285188
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 17:56 schreef Huisopdehoek het volgende:
Nee. Routine operatie na de bevalling, hartstilstand.
pi_221285192
De webshop van Pris gaat weer 7 weken dicht. Rond de kerst ook al een dikke maand geloof ik.
Het is duidelijk dat haar gezin de prioriteit heeft. Wat natuurlijk prima is maar het herhaalde "ik ben zo goed bezig want ondernemer en moeder" wordt een beetje vermoeiend. Heel professioneel gaat ze niet te werk. En straks weer klagen dat ze zo weinig zichtbaar is.

Janneke is op vakantie en heeft een wat onduidelijk verhaal over de verzekering van de huurauto. Sowieso is de auto altijd verzekerd, dus ze heeft het over het eigen risico denk ik. Begrijp ik goed dat ze dit uiteindelijk niet afgekocht hebben?
Fijn dat ze na die vele maanden geklus even lekker weg zijn. Ik ben wel wat verbaasd dat ze 2.5 weken weg kunnen met de huidige prijzen.
pi_221285205
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 16:09 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Die langere rok staat haar wel leuk, maar ze had hem wel even moeten strijken
Vraag me sowieso af wat voor koopverslaving deze meid heeft. Alleen maar nieuwe kleding showen de hele tijd.
Mijn interpretatie: onzekerheid wegshoppen en dan complimentjes vissen met 'kijk jou een strááálen meittt!'
pi_221285210
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 17:03 schreef papierentas het volgende:

[..]
Tim kijkt ook lekker zuiver uit zijn ogen.
Poh. Maar echt....
pi_221285244
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 18:05 schreef Lizzylana het volgende:

[..]
Vraag me sowieso af wat voor koopverslaving deze meid heeft. Alleen maar nieuwe kleding showen de hele tijd.
Mijn interpretatie: onzekerheid wegshoppen en dan complimentjes vissen met 'kijk jou een strááálen meittt!'
True. Maar gelukkig laatste tijd geen “lekker gekke” filmpjes over haar buik en tentstokken en dergelijke.
pi_221285297
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 15:57 schreef papierentas het volgende:

[..]
Toenemende irritatie hier over de enorme halsstarrigheid die AM hier ten toon spreidt. Wat een hork.
pi_221285391
quote:
Ooh hier idem. Tim die als een puber in de nek van MCW kruipt…. Griezel
pi_221285422
Sanneke op pad met kind en Dion en er is bewegend beeld van!

En ze wil naar de Efteling. Voor het eten. Vrouw, ga aan de slag met je obsessie voor eten.
pi_221285434
Maar als je vandaag alles schoonmaakt en grotendeels in de auto zet dan is morgen laatste dingen doen en kan je prima om 10 uur uit huisje zijn toch?
Kan je laatste dag mee pakken ook!
  Moderator / Miss SHO donderdag 9 juli 2026 @ 18:45:57 #273
22592 crew  Ole
pi_221285442
Spam en quotes van spam verwijderd!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_221285458
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 18:37 schreef Fleurtjebellefleur het volgende:

[..]
Ik begrijp steeds minder van die vent. Puber was ook het woord dat in mij opkwam.
  donderdag 9 juli 2026 @ 18:47:31 #275
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_221285459
quote:
Net eens gekeken, eerste keer dat ik dat doe maar wat is dat voor vreemd gevlog, mw kijkt loens, dhr is net wakker en er komt bij beiden geen zinnig woord uit..... snel weggeklikt.
pi_221285464
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 18:42 schreef JaNeeDan het volgende:

En ze wil naar de Efteling. Voor het eten. Vrouw, ga aan de slag met je obsessie voor eten.
🤦♀ serieus
pi_221285480
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 18:48 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
🤦♀ serieus
Ja, ze heeft een foto van allemaal eten in haar stories. En daarbij de tekst: ik zou alleen al voor het eten nu naar de Efteling willen.
De Efteling uiteraard getagd want wie weet volgt er een uitnodiging incl. gratis eten.
pi_221285652
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 18:37 schreef Fleurtjebellefleur het volgende:

[..]
Ik vind het ook een griezel, in alle opzichten.
pi_221285692
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 19:21 schreef Kaatje35 het volgende:

[..]
Ik vind het ook een griezel, in alle opzichten.
Vreselijke vent. Je kunt mij niet vertellen dat deze relatie lang gaat duren. En KB en JVP zijn wat mij betreft geen haar beter. Hebben hier ook aan meegewerkt al die tijd. Wat een puinhoop is het daar.
  donderdag 9 juli 2026 @ 19:30:36 #280
482080 AgnesGru
Ach Djurmeen
pi_221285698
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 17:56 schreef Huisopdehoek het volgende:
Moest onder narcose voor een routine ingreep en toen is het misgegaan.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_221285731
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 19:30 schreef Jennyy01 het volgende:

[..]
Vreselijke vent. Je kunt mij niet vertellen dat deze relatie lang gaat duren. En KB en JVP zijn wat mij betreft geen haar beter. Hebben hier ook aan meegewerkt al die tijd. Wat een puinhoop is het daar.
Ik denk dat het lang gaat duren gezien hij in alle opzichten van haar profiteert. Hij heeft geen eigen woning, geen eigen baan en inkomen. En waar moet hij straks nog aan de bak in de voetbalwereld.
pi_221285736
Dat fietsje van L ziet er echt belachelijk uit. Niet een beetje te klein, maar gewoon niet te doen. Ik vind het nog knap dat lot er überhaupt iets mee kan.

En die arme meiden S&S. Ik heb ook zo'n exemplaar thuis van die leeftijd en ook zo onzeker. Het laatste wat ik haar gun is ook nog die exposure voor duizenden mensen (waarvan je ook nog geen idee hebt wie er allemaal meekijken), dat is toch het meest vreselijke als onzekere brugklasser?
pi_221285738
Waar gáát het gewauwel van MCW op YouTube in jezusnaam over? Je moet jezelf wel heul interessant vinden om deze clou-loze breindiarree publiekelijk te maken.
pi_221285748
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juli 2026 18:53 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ja, ze heeft een foto van allemaal eten in haar stories. En daarbij de tekst: ik zou alleen al voor het eten nu naar de Efteling willen.
De Efteling uiteraard getagd want wie weet volgt er een uitnodiging incl. gratis eten.
Maarrrrr ze was buiten met M. Natuurlijk wel met Dion erbij want alleen met hem naar buiten, zonder dat M vastgesnoerd zit in de wandelwagen, durft ze niet.

De stappenteller slaat op hol!
pi_221285827
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 19:34 schreef Kaatje35 het volgende:

[..]
Ik denk dat het lang gaat duren gezien hij in alle opzichten van haar profiteert. Hij heeft geen eigen woning, geen eigen baan en inkomen. En waar moet hij straks nog aan de bak in de voetbalwereld.
Totaal afhankelijk inderdaad. En ik heb het idee, misschien zit ik er compleet naast hoor, dat zij dat heerlijk vindt. De liefde komt ook niet oprecht over. Het is meer een kwestie van ‘elkaar gebruiken.’
pi_221285832
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 19:30 schreef Jennyy01 het volgende:

[..]
In mijn ogen lijkt het er op dat zij hun leven in ieder geval ietsje proberen te beteren. MCW daarentegen..
pi_221285873
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 16:00 schreef Fazantje70 het volgende:
Lagere school ?
pi_221285898
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juli 2026 19:30 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
Moest onder narcose voor een routine ingreep en toen is het misgegaan.
Vreselijk.. je ligt op de operatietafel met allerlei medisch personeel om je heen en dan gaat het toch nog mis.. 😢
pi_221285904
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 16:41 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
En dam alle te kleine fietsen, stepjes en loopfietsen gelijk wegbrengen. Ruimt lekker op. Kan lot (lees AM) ook niet meer terug naar de te kleine fiets
Dat durft Maarten niet
pi_221285922
quote:
Ja ik zag het , wat erg , voor iedereen
pi_221285960
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 19:53 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Dat durft Maarten niet
Kan brokkenpiloot Jim niet per ongeluk over het fietsje heen rijden als hij weer een wheelie maakt, dan kan AM weer klagen over haar pannenkoek, maar hoeft Lot niet meer op dat peutertrappertje.
pi_221286047
DBM schermt haar kinderen af, maar plaatst wel anderen in hun zwemkleding online. Het ergste? Ik ken deze mensen. Wat een onbeschofte trut.
pi_221286075
Sanneke haar wandelende filmpje met M is toch gewoon een bewijs naar hier dat ze echt wel interactie heeft? “Vooooogel waar is de vooooogel”
pi_221286097
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 20:07 schreef Moedervan4kids het volgende:
DBM schermt haar kinderen af, maar plaatst wel anderen in hun zwemkleding online. Het ergste? Ik ken deze mensen. Wat een onbeschofte trut.
Misschien kunnen ze haar bericht doen
pi_221286151
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 18:42 schreef JaNeeDan het volgende:

Maar volgens enkele was haar eten geen obsessie. Lol. :')
pi_221286168
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 20:07 schreef Moedervan4kids het volgende:
Niet normaal! Ze moest mij niet zo op insta zetten.
Haar vriendin 😉leest hier weer goed mee
pi_221286187
Eten zou echt het laatste zijn waar ik mij druk om maak bij een pretpark. Ik bedoel ja het is fijn als er een aantal goede en lekkere keuzes zijn maar met 3 kinderen nemen we gewoon bolletjes, fruit en drinken mee.
Ik heb het nog nooit van te voren uitgezocht i.i.g.
pi_221286195
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 20:19 schreef Lipisu het volgende:

[..]
Niet normaal! Ze moest mij niet zo op insta zetten
En zelf zal ze nooit zichzelf zo op badpak op instagram laten zien.
pi_221286212
quote:
Ik had het zelf nog niet gezien, Dit is echt vreselijk en dit is zo niet iets dat je verwacht of überhaupt aan denkt als je zwanger bent. ;(

Triest ook dat je dan juist overlijd op een plek waar je zo veilig moet zijn en je bevalling waarschijnlijk het veiligste kan verlopen, waar als het nodig is iemand direct kan ingrijpen. Maar dit je toch fataal wordt. :{

Ik hoop dat haar man en dochtertje er samen goed doorheen gaan komen en dat ze alle hulp krijgen die ze nodig hebben. ❤️
pi_221286232
Opvallend trouwens dat Kelly Caresse haar oudste dochter niet meer in beeld komt.

Waarschijnlijk een verzoek van haarzelf. Goed dat ze daar naar luistert. Nu de rest.
pi_221286239
Waarom ze nog een keer extra moet benoemen dat Flipje zooo uitgeput is , snap ik niet, ze hebben vanmiddag gezwommen en daarna een uur of zo rustig in de auto gezeten , dat kind is 8 , die is niet moe , zij zeurt
Open maar een nieuw deel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')