abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 8 juli 2026 @ 18:18:37 #1
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_221276873
Hoe ervaren jullie de veiligheid op sociale media? Ik heb helaas mogen meemaken dat ik mensen achter mij aan kreeg in de mail, die mijn persoonsgegevens hadden bemachtigd en mij gingen uitschelden en bedreigen. Mijn idee is dat er van de 1000 users er misschien 10 actief op zoek gaan naar de persoon achter een pseudoniem. Een paar glurende Gerda's met eventueel een appgroepje, wat Telegram engerds en het platform zelf die zijn boekje te buiten gaat. Hoe ervaren jullie dit? Compleet veilig, misschien een klein beetje onveilig, veel onveiligheid of dit hoort er gewoon bij anno 2026. En wat doen jullie ertegen? Ik heb een VPN, Brave als browser en probeer niets persoonlijks prijs te geven.
"Doe maar gek, want er zijn al genoeg gewone mensen" - Ted Langenbach
pi_221303196
Ik zeg altijd maar: alles wat je niet kunt vinden omdat het niet op internet is gezet, daar kun je iemand ook niet op aanvallen/hacken/stalken/chanteren. Dus gewoon niets delen en misschien heroverwegen of "sociale" media nog wel de moeite waard zijn. En accounts verwijderen kan omslachtig zijn , maar het scheelt wel een hoop als je wordt lastiggevallen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')