Bruce Springsteen, MGMT, The Smithsquote:Op woensdag 8 juli 2026 16:46 schreef Lienekien het volgende:
Ik zet het geluid uit als op tv muziek langskomt van een artiest die hij echt niet trekt. John Denver, Anouk, Racoon. Dat werk.
Bruce is OK, Morrissey is een lul, daar lachen we om. MGMT ken ik niet.quote:
Vraag het Frits Spits. Die was 46 jaar gelukkig getrouwd.quote:Op woensdag 8 juli 2026 19:39 schreef DjVero het volgende:
Een leuk huwelijk. Is dat geen contradictio in terminis?
En in de sokkenla.quote:Op woensdag 8 juli 2026 15:43 schreef Sunshine1982 het volgende:
Een lief briefje in de lunchtrommel doen
Voor velen wel helaas, maar hier moet het leuk blijven.quote:Op woensdag 8 juli 2026 19:39 schreef DjVero het volgende:
Een leuk huwelijk. Is dat geen contradictio in terminis?
Gezapig als in rustig is ook wat waard. Precies weten wat je aan elkaar hebt. Weinig drama.quote:Op woensdag 8 juli 2026 20:42 schreef nostra het volgende:
[..]
Voor velen wel helaas, maar hier moet het leuk blijven.Ik heb helaas geen tips, ik vind die gezapigheid als basis eigenlijk wel fijn (al zijn we ook niet getrouwd).
Alleen een kleurtje veranderd de rest helaas niet.quote:Op woensdag 8 juli 2026 21:15 schreef Masberum het volgende:
Haar haar een andere kleur laten geven zodat ze eruit ziet als een andere vrouw
Liefquote:Op woensdag 8 juli 2026 15:42 schreef YoopY het volgende:
Als je samen over straat loopt een bloemetje plukken. Elke dag 1
quote:
Mijn ADHD-echtgenoot heeft minstens 100x "Love you" op plekken in ons huis verstopt (permanent marker en impulsiviteit zijn een helse combi) en nu weet 'ie van minstens 80 stuks niet meer waar ze staanquote:Op woensdag 8 juli 2026 20:26 schreef maily het volgende:
[..]
En in de sokkenla.
En bij de schroevendraaiers.
In de binnenzak van zijn/haar winterjas.
Enz. enz.
Tsjah, ook vergeetachtigheid hoort bij ADHD hèquote:Op woensdag 8 juli 2026 22:17 schreef bloempjuh het volgende:
[..]
Mijn ADHD-echtgenoot heeft minstens 100x "Love you" op plekken in ons huis verstopt (permanent marker en impulsiviteit zijn een helse combi) en nu weet 'ie van minstens 80 stuks niet meer waar ze staan
Ja. En elke keer een verrassing, voor ons allebeiquote:Op woensdag 8 juli 2026 22:19 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Tsjah, ook vergeetachtigheid hoort bij ADHD hè![]()
Lief wel!
Ook een nieuwe haarkleur?quote:Op woensdag 8 juli 2026 22:14 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Alleen een kleurtje veranderd de rest helaas niet.
En wat kan jij doen voor haar?
Ik zou het zelf in mijn relatie geen gezapigheid noemen, maar gewoon een dagelijks leven zonder drama en gedoe, vind ik ook wel een fijne basis.quote:Op woensdag 8 juli 2026 20:42 schreef nostra het volgende:
[..]
Voor velen wel helaas, maar hier moet het leuk blijven.Ik heb helaas geen tips, ik vind die gezapigheid als basis eigenlijk wel fijn (al zijn we ook niet getrouwd).
Ja, zo bedoel ik het ook, gezapig klinkt misschien wat te negatief.quote:Op donderdag 9 juli 2026 08:45 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik zou het zelf in mijn relatie geen gezapigheid noemen, maar gewoon een dagelijks leven zonder drama en gedoe, vind ik ook wel een fijne basis.
Boeren ookquote:Op donderdag 9 juli 2026 14:50 schreef Cockwhale het volgende:
Wedstrijdje wie het hardst kan ruften.
Misschien is TS een man?quote:Op vrijdag 10 juli 2026 17:26 schreef incel het volgende:
Af en toe uit het niets gewoon een ontzettend goede bj aanbieden en dat soort dingen. Mannen moeten soms ff verwend worden voor al het zware werk wat ze verrichten.
Daarbij snap ik de posts niet die over seks en andere mensen om seks mee te hebben beginnen.quote:
Er zijn meer vormen van intimiteit dan seksquote:Op vrijdag 10 juli 2026 17:45 schreef incel het volgende:
Voor sommige mensen is intimiteit nou eenmaal een belangrijk onderdeel van een relatie.
quote:Op vrijdag 10 juli 2026 17:26 schreef incel het volgende:
Af en toe uit het niets gewoon een ontzettend goede bj aanbieden en dat soort dingen. Mannen moeten soms ff verwend worden voor al het zware werk wat ze verrichten.
Intimiteit is geen 'voor wat hoort wat'.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 17:45 schreef incel het volgende:
Voor sommige mensen is intimiteit nou eenmaal een belangrijk onderdeel van een relatie.
quote:Op vrijdag 10 juli 2026 18:40 schreef OllieA het volgende:
Een weduwe vertelde me eens de volgende anekdote. Ze hadden een woonkamer met open keuken, die een laag opstapje had. Haar man had de gewoonte om, als zij ergens om zat te sippen, of gewoon even een kloten humeur had, om dan met een stapel borden of zoiets naar de keuken te lopen en dan bijna mis te stappen bij het opstapje, half te struikelen en nog maar net niet alles kapot te laten vallen. En dan heel schuldbewust kijken...
Een soort subtiele clownsact, zeg maar, waardoor zij uit haar hoofd werd getrokken.
Ze vertelde met tranen in haar ogen dat, als ze daar aan dacht, ze weer voelde hoeveel hij van haar had gehouden. Dat ie zulke stupide dingen deed om haar vrolijk te maken.
Nou ja, ik weet niet of dit goed vertel, maar het zit em in dit soort onbelangrijke kleinigheden, dat je je verbonden voelt, zelfs na de dood.
Wat mooi liefdevolquote:Op vrijdag 10 juli 2026 18:40 schreef OllieA het volgende:
[..]
[..]
Intimiteit is geen 'voor wat hoort wat'.
Het zoeken naar verbinding is geen transactie.
Het geheim van een goede relatie is voor elk stel, denk ik, anders. Maar het zit in kleine dingen vermoed ik. Kleine dingen waardoor je voelt dat de ander je begrijpt, met je meevoelt.
Een weduwe vertelde me eens de volgende anekdote. Ze hadden een woonkamer met open keuken, die een laag opstapje had. Haar man had de gewoonte om, als zij ergens om zat te sippen, of gewoon even een kloten humeur had, om dan met een stapel borden of zoiets naar de keuken te lopen en dan bijna mis te stappen bij het opstapje, half te struikelen en nog maar net niet alles kapot te laten vallen. En dan heel schuldbewust kijken...
Een soort subtiele clownsact, zeg maar, waardoor zij uit haar hoofd werd getrokken.
Ze vertelde met tranen in haar ogen dat, als ze daar aan dacht, ze weer voelde hoeveel hij van haar had gehouden. Dat ie zulke stupide dingen deed om haar vrolijk te maken.
Nou ja, ik weet niet of dit goed vertel, maar het zit em in dit soort onbelangrijke kleinigheden, dat je je verbonden voelt, zelfs na de dood.
Dit soort mensen geven mij ook ergens een bepaalde vorm van afkeer. Leuk om gewenst te zijn bij je partner maar je hebt daar toch meer het gevoel bij dat je er alleen maar rondloopt voor 1 ding. En zelfs dat is niet goed genoeg als ze ook nog extra buiten de deur zoeken. Meestal hoef je bij zo een mensen ook niet echt te hopen op van die kleine mooie dingetjes want zij denken alleen maar aan hun lul en aan seks.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 17:44 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Daarbij snap ik de posts niet die over seks en andere mensen om seks mee te hebben beginnen.
Volgens mij is TS daar helemaal niet naar op zoek, juist niet. Het is toch een bepaalde manier van denken van bepaalde mensen die dan meteen aan seks denken.
Ik denk overigens wel dat de vraag: hoe houden we het leuk in bed een vraag is die in veel langdurige relatie wel in meer of mindere mate speelt.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 09:42 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Dit soort mensen geven mij ook ergens een bepaalde vorm van afkeer. Leuk om gewenst te zijn bij je partner maar je hebt daar toch meer het gevoel bij dat je er alleen maar rondloopt voor 1 ding. En zelfs dat is niet goed genoeg als ze ook nog extra buiten de deur zoeken. Meestal hoef je bij zo een mensen ook niet echt te hopen op van die kleine mooie dingetjes want zij denken alleen maar aan hun lul en aan seks.
Mag ik hardop denken dat dit soort relaties de 25 jaar niet halen?
Open er een topic overquote:Op zaterdag 11 juli 2026 11:17 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik denk overigens wel dat de vraag: hoe houden we het leuk in bed een vraag is die in veel langdurige relatie wel in meer of mindere mate speelt.
Alleen was het hier duidelijk niet de vraag van TS.
Jij zoekt tips?quote:
En dat is een hele goede vraag en een belangrijke. Want als dat stuk faalt dan heb je een grote kans dat de rest ook faalt.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 11:17 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik denk overigens wel dat de vraag: hoe houden we het leuk in bed een vraag is die in veel langdurige relatie wel in meer of mindere mate speelt.
Alleen was het hier duidelijk niet de vraag van TS.
Dat laatste sluit ik niet uit…quote:Op zaterdag 11 juli 2026 12:06 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
En dat is een hele goede vraag en een belangrijke. Want als dat stuk faalt dan heb je een grote kans dat de rest ook faalt.
Alleen lijkt het bij sommigen alleen maar om seks te gaan.
(Topic geopend)
Wat een fijne update!!!quote:Op vrijdag 17 juli 2026 11:47 schreef Opzoeknaarvrienden het volgende:
Twee weken vakantie met het hele gezin, plus een bonus-zoon, plus schoonmoeder. Gisteren weer thuis, weer even "landen" met z'n vieren. Vandaag dus zo'n huishoud-dagje. En ik merkte dat we allebei echt ons best deden (en doen) om het samen te dragen. Mede dankzij wat tips van hier. Dus dank iedereen wederom!
Eigen voorbeeld: de auto door de wasstraat, even alles lekker fris en netjes. Gewoon, zodat zij vanmiddag een schone auto tot haar beschikking heeft. En zij haalt nu alvast de boodschappen voor het weekend, zodat ik dat later niet hoef te doen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |