Nu het boek nog lezen.quote:Op woensdag 8 juli 2026 14:51 schreef Domnivoor het volgende:
Aoibhin en ik hebben dit weekend Project Hail Mary gezien.
Deze scoorde 94% op Rottentomatoes.
Dat vonden wij wel terecht
Ja. Die noemde Marc ook al.quote:Op woensdag 8 juli 2026 14:52 schreef drakin het volgende:
[..]
Nu het boek nog lezen.
Film was idd geweldig.
Weet je dat er ook een legoset van is?
quote:Op woensdag 8 juli 2026 15:37 schreef pullup het volgende:
En die tomaten vechten al helemaal niet terug, die zijn kansloos
Aparte trailerquote:
Nee thx,quote:
Ik heb ooit wortels uit de grond gehaald bij een boer. Kon geen wortel meer zienquote:Op woensdag 8 juli 2026 15:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee thx,
heb die tering dingen ooit geplukt in de kassen.
Die planten waar ze aan zitten zijn zo vies dat het me lukte mijn broek, na een week of 3, rechtop te laten staan zonder dat ik erin zat.
Lijkt me ook niets nee, al dat bukkenquote:Op woensdag 8 juli 2026 16:10 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik heb ooit wortels uit de grond gehaald bij een boer. Kon geen wortel meer zien![]()
Ellendige dingen, als je het ff fout deed dan zat er een stuk onder je nagel
Waren tuinhandschoenen geen optie?quote:Op woensdag 8 juli 2026 16:10 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik heb ooit wortels uit de grond gehaald bij een boer. Kon geen wortel meer zien![]()
Ellendige dingen, als je het ff fout deed dan zat er een stuk onder je nagel
Volgens mij had ik die wel aan, maar waren ze zeiknat geworden.quote:
Die zijn toch voor in de sportschool?quote:
En stinken!!!quote:Op woensdag 8 juli 2026 15:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee thx,
heb die tering dingen ooit geplukt in de kassen.
Die planten waar ze aan zitten zijn zo vies dat het me lukte mijn broek, na een week of 3, rechtop te laten staan zonder dat ik erin zat.
Het boek?quote:
Making of Gazpachoquote:
De grootste schandvlek uit de NL geschiedenisquote:Op woensdag 8 juli 2026 17:24 schreef pullup het volgende:
Die slapjanus geeft niet eens antwoord
https://bsky.app/profile/atrupar.com/post/3mq5cr4watv27
Een schande van een vent
Kijk Mark, bij bol.com…quote:Op woensdag 8 juli 2026 17:24 schreef pullup het volgende:
Die slapjanus geeft niet eens antwoord
https://bsky.app/profile/atrupar.com/post/3mq5cr4watv27
Een schande van een vent
Nou nog in de praktijk brengenquote:
Heeft ie echt helemaal niets aanquote:Op woensdag 8 juli 2026 17:42 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Kijk Mark, bij bol.com…
[ afbeelding ]
… kun je een ruggengraat kopen
Gaat het goed met je?quote:
Ik heb ook mijn twijfels.quote:
Helemaal dus, fijn muziekje erbijquote:
Dan is het goedquote:
Wow, 16 ijsblokjes?quote:
Je Google is stukquote:
Beetje luguber welquote:Op woensdag 8 juli 2026 21:09 schreef marcb1974 het volgende:
Wandelen en WO 2
https://historiek.net/oor(...)wandelroutes/184433/
Waarom dat?quote:
Ook waar hoor maar het is wel wat mij betreft toch een vreemde fascinatie o dat allemaal te willen wandelenquote:Op woensdag 8 juli 2026 22:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom dat?
T is niet dat je een stapel nog lekkende lijken tegenkomt he ...
Dat is het mooie ervan,quote:Op woensdag 8 juli 2026 22:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Ook waar hoor maar het is wel wat mij betreft toch een vreemde fascinatie o dat allemaal te willen wandelen
recept? Waarom een recept, het zit gewoon in een flesjequote:Op woensdag 8 juli 2026 22:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is hij wel vaker.
https://www.ah.nl/allerhande/recept/R-R1193992/limoncello-spritz
Ik kende het niet dus ik ging even zoeken en toen kwam ik dat tegen.quote:Op woensdag 8 juli 2026 22:40 schreef drakin het volgende:
[..]
recept? Waarom een recept, het zit gewoon in een flesje
Die maakt ook best lawaaiquote:Op donderdag 9 juli 2026 06:40 schreef FreshFruit het volgende:
Die laatste lijkt sprekend op mijn tante.
Voorlaatste.
Ik zie het net op het nieuws.quote:Op donderdag 9 juli 2026 11:56 schreef marcb1974 het volgende:
RIP Bonnie
Bekijk deze YouTube-video
https://www.nu.nl/muziek/(...)er-75-overleden.html
Wel lekker in het diepe gooien dat....quote:Op donderdag 9 juli 2026 12:07 schreef marcb1974 het volgende:
Dan heb je dus vlieglessen,
ben je lekker bezig,
zegt je instructeur ineens,
"Je weet wat je doen moet",
en hij springt uit het vliegtuig, zonder parachute .......
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
https://www.hln.be/buiten(...)je-springt~a6608b55/
Hoe warm is het daar?quote:
35 gradenquote:
Wordt steeds meer de vraag hoe verantwoord dopingsport in zulke temperaturen isquote:
Dan krijg je dit en dat wil je nietquote:Op donderdag 9 juli 2026 15:03 schreef marcb1974 het volgende:
[ afbeelding ]
Zouden ze ook een bierversie hebben?
Het zou zo een reclame van Centraal Beheer kunnen zijn.quote:Op donderdag 9 juli 2026 12:07 schreef marcb1974 het volgende:
Dan heb je dus vlieglessen,
ben je lekker bezig,
zegt je instructeur ineens,
"Je weet wat je doen moet",
en hij springt uit het vliegtuig, zonder parachute .......
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
https://www.hln.be/buiten(...)je-springt~a6608b55/
Gelukkig hebben we de muziek nog.quote:Op donderdag 9 juli 2026 11:56 schreef marcb1974 het volgende:
RIP Bonnie
https://www.nu.nl/muziek/(...)er-75-overleden.html
En meteen het verkeerde voorbeeld geven.quote:Op donderdag 9 juli 2026 13:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Wel lekker in het diepe gooien dat....
Vond er geen zak aan.quote:
Niet iedereen kon het waarderen.quote:
Oke, hoe kende jij dit?quote:Op donderdag 9 juli 2026 15:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Dan krijg je dit en dat wil je niet
Al heeft ze blijkbaar het vliegtuig wel aan de grond gezet, netjes.quote:Op donderdag 9 juli 2026 15:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het zou zo een reclame van Centraal Beheer kunnen zijn.
Ze had gelukkig al meerdere lessen gevolgd.quote:Op donderdag 9 juli 2026 16:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Al heeft ze blijkbaar het vliegtuig wel aan de grond gezet, netjes.
Doet me hier aan denken,quote:Op donderdag 9 juli 2026 16:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze had gelukkig al meerdere lessen gevolgd.![]()
Dat is wel jammer jaquote:Op donderdag 9 juli 2026 17:23 schreef chufi het volgende:
Die Tour de France wordt nog 2.5 week een saaie boel ....
Geen voetbal,geen Tour (alhoewel ik dat wel blijf volgen in de bergetappes) dan maar atletiek kijken af en toe tot het WK roeien want Wimbledon vind ik niet zo veel aanquote:Op donderdag 9 juli 2026 17:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Of ze moeten Poggi tijdens een etappe overvallen met een doping en fietscontrole
FTFYquote:Op donderdag 9 juli 2026 18:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Geen voetbal,geen Tour (alhoewel ik dat wel blijf volgen in de bergetappes) dan maar atletiek kijken af en toe tot het WK roeien hockey want Wimbledon vind ik niet zo veel aan
Morgen Diamond League Monaco dacht ik .... Vanavond Frankrijk Marokko nogquote:Op donderdag 9 juli 2026 18:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Geen voetbal,geen Tour (alhoewel ik dat wel blijf volgen in de bergetappes) dan maar atletiek kijken af en toe tot het WK roeien want Wimbledon vind ik niet zo veel aan
EN dan zeuren over Biden ... stelletje bejaarde ouwe lullen .... Weg met die gastenquote:Op donderdag 9 juli 2026 18:13 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat was niet de enige blunder. Hij heeft ze niet allemaal op een rijtje.
Dat ga ik wellicht nog een helft kijkenquote:Op donderdag 9 juli 2026 18:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Morgen Diamond League Monaco dacht ik .... Vanavond Frankrijk Marokko nog
Het gaat Marokko niet gegund worden vermoed ik... Frankrijk staat hoger op de FiFa lijst ...quote:Op donderdag 9 juli 2026 18:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat ga ik wellicht nog een helft kijken
Frankrijk is gewoon een beter team met op alle posities betere spelers. Heeft weinig meer met gunnen te maken.quote:Op donderdag 9 juli 2026 19:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Het gaat Marokko niet gegund worden vermoed ik... Frankrijk staat hoger op de FiFa lijst ...
Dat zal de wedstrijd op zich uit moeten maken ...quote:Op donderdag 9 juli 2026 19:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Frankrijk is gewoon een beter team met op alle posities betere spelers. Heeft weinig meer met gunnen te maken.
Er zijn mij weer teveel bijna verrassingen die uiteindelijk toch weer de verkeerde kant opvielen jaquote:Op donderdag 9 juli 2026 19:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Het gaat Marokko niet gegund worden vermoed ik... Frankrijk staat hoger op de FiFa lijst ...
Dat was 4 jaar geleden weinig anders... ook al was er geen Trump interference ...quote:Op donderdag 9 juli 2026 19:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Er zijn mij weer teveel bijna verrassingen die uiteindelijk toch weer de verkeerde kant opvielen ja
Daarom lopen ze in Spanje ook altijd in de schaduw kant om naar de toeristen aan de overkant te kunnen zwaaien ....quote:
Slimme beesten wel.quote:
Ja wat else is nieuw ...quote:Op donderdag 9 juli 2026 20:29 schreef marcb1974 het volgende:
He, ICE heeft weer eens iemand afgemaakt![]()
https://www.hln.be/buiten(...)e-gehouden~a1a604e1/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2-0quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oke,
want![]()
Frankrijk is beterquote:
Zie hetquote:
Veel beter idd.quote:
Ze zullen vast wel weer het een en ander gaan slopen komende nacht.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:52 schreef Domnivoor het volgende:
Ik volg het niet. Maar ik hoor geen vuurwerk en getoeter, en dat zegt genoeg.
Relluuhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op donderdag 9 juli 2026 23:57 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ze zullen vast wel weer het een en ander gaan slopen komende nacht.
Dan maakt het verder niet uitquote:Op donderdag 9 juli 2026 23:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zie het,
maar
Dat was de vraag eigenlijk niet
De slomo beelden zijn spectaculair en dan slechts 9 gewonden, waarvan 4 ziekenhuis opnames, zonder gespieste ledematenquote:
Deze vierde run was wat ruiger dan de anderequote:Op vrijdag 10 juli 2026 10:44 schreef chufi het volgende:
[..]
De slomo beelden zijn spectaculair en dan slechts 9 gewonden, waarvan 4 ziekenhuis opnames, zonder gespieste ledematen
1 vrouw?quote:
Ik heb nog eens wat van die filmpjes terug gekeken maar dat rennen is inderdaad wel een enorme mannen aangelegenheid jaquote:Op vrijdag 10 juli 2026 14:46 schreef drakin het volgende:
[..]
1 vrouw?![]()
Ik hoop dat ze al die mannen voor kan blijven.
Extra pittig voor deze stoere dame dus.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 14:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb nog eens wat van die filmpjes terug gekeken maar dat rennen is inderdaad wel een enorme mannen aangelegenheid ja
Dat was alleen zijn hoofd maar, als je iets doet moet je het wel goed doen.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 12:50 schreef marcb1974 het volgende:
I believe i can fly ...................... ?![]()
![]()
![]()
![]()
https://www.hln.be/buiten(...)air-vlucht~a29b5c85/
Waarom dat?quote:
quote:
Ah een fikkiequote:
Vrij groot gebouw wel. En wat voor rotzooi staat er in de fik...het is wel een afvaloven.quote:
Ze zullen wel testen of er giftige dampen afkomenquote:Op vrijdag 10 juli 2026 18:29 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Vrij groot gebouw wel. En wat voor rotzooi staat er in de fik...het is wel een afvaloven.
Goed weer voor een bbqquote:
Tsjaa, gezond zal het niet zijnquote:Op vrijdag 10 juli 2026 18:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze zullen wel testen of er giftige dampen afkomen
Waar?quote:
Youtube, kanaal van ajax.quote:
Zag dat meer er 1 gehad hebbenquote:Op vrijdag 10 juli 2026 18:57 schreef pullup het volgende:
Ik keek naar onze premier die van de Turken een gun heeft gekregen
Hij heeft het al aan de ambassade weg gegevenquote:
Zou wat zijn als hij op schiphol wordt opgepakt wegens wapenbezit op een vliegveldquote:Op vrijdag 10 juli 2026 18:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij heeft het al aan de ambassade weg gegeven
Hoeveel staat het?quote:
0-0 bij rustquote:
Ik zie Sjaak Swart wat wauwelen, het zal wel rust zijnquote:
Het is ook niet bepaald een pistool typjequote:Op vrijdag 10 juli 2026 19:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zou wat zijn als hij op schiphol wordt opgepakt wegens wapenbezit op een vliegveld
Ze gaan zo weerquote:Op vrijdag 10 juli 2026 19:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zie Sjaak Swart wat wauwelen, het zal wel rust zijn
Mjah, men vergist zich wel meer in mensen ....quote:Op vrijdag 10 juli 2026 19:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is ook niet bepaald een pistool typje
Ja geloof het welquote:
Eerste helft was, op het scoren na, zeker niet slecht.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 19:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja geloof het wel![]()
Eerst moeten ze maar weer eens normaal spelen
88jaar oud...quote:Op vrijdag 10 juli 2026 19:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zie Sjaak Swart wat wauwelen, het zal wel rust zijn
Ja wel een apart figuurquote:
Mister Ajaxquote:
Mooi filmpje welquote:
Weet weer niet of ik dat ga kijken.quote:
Ik wel.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 19:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Weet weer niet of ik dat ga kijken.
Was niet of die cyprioten nou zo slecht waren,quote:
Ja, dat heb ik wel gezien.quote:
Ze zenden ze op Youtube uit,quote:
Hebben ze daar zicht op?quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze zenden ze op Youtube uit,
en je hebt ook weer niet echt wat gemist hoor.
Je had kunnen zien dat er een spits komen moet
Hoor geruchten, al zijn het er weinig.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Hebben ze daar zicht op?![]()
Was altijd wel de laatste plek die aandacht behoefte bij Ajax
Ik ga dus lekker voor de tv kijken, kan ik het fatsoenlijk zienquote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:23 schreef pullup het volgende:
Hoorde net dat Jetten ook plant om naar de WK hockey te gaan marc dus je bent in goed gezelschap als je ging
Is zn vriend een hockeyer ..? Veel Spanjolen hockeyen in Nederlandquote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:23 schreef pullup het volgende:
Hoorde net dat Jetten ook plant om naar de WK hockey te gaan marc dus je bent in goed gezelschap als je ging
Ik meende wel zoiets te kunnen opmaken van wat hij erover zei jaquote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Is zn vriend een hockeyer ..? Veel Spanjolen hockeyen in Nederland
Ik meen ooit zoiets ook opgevangen te hebben ...quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik meende wel zoiets te kunnen opmaken van wat hij erover zei ja
Nee en bij Atletiek zijn de nederlanders ook al geweest ...quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:29 schreef pullup het volgende:
Zit met een half oog naar dat gevoetbal te kijken maar het spettert nog niet echt geloof ik
Alleen geen spanjool maar een Argentijn.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Is zn vriend een hockeyer ..? Veel Spanjolen hockeyen in Nederland
Ex spanjolen als het goed is.quote:
Er zitten hier meer Spanjolen fans dan Belgen fans in de straatquote:
Dat wil ik wel gelovenquote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Er zitten hier meer Spanjolen fans dan Belgen fans in de straat
Ja dat wel weerquote:
Of Engeland.quote:
Hoop zo dat die het WK winnenquote:
Als het maar Geen Argentinië wordt.quote:
ROquote:
Die zal maar aan je voet hangen als je even de zee in duikt…quote:Op zaterdag 11 juli 2026 07:43 schreef pullup het volgende:
https://www.trouw.nl/duur(...)opese-kust~b053c4f9/
[ afbeelding ]
Oh oh
Als ie maar niet de Amstel opzwemtquote:Op zaterdag 11 juli 2026 07:59 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Die zal maar aan je voet hangen als je even de zee in duikt…
Een kater?quote:
Ik sta ook wel eens met een mond vol tanden.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 08:24 schreef pullup het volgende:
Aziatische torpedovis zwemt met een mond vol tanden en een lijf tjokvol superdodelijk gif nu ook langs de Europese kust
Het is wel een goede kop
9 gewonden niets ernstig...quote:Op zaterdag 11 juli 2026 08:33 schreef pullup het volgende:
Nette run waarbij de mede renners linker waren dan de stieren
Ik niet.quote:
Ik zit die runs toch altijd te kijken naar iets te brutale renners bij de stieren, er eentje uit te pikken en dan die een stukje te volgen om dan te hopen dat hij struikelt of door een stier geramd wordquote:
Okquote:
Achteraf heb je herhalingen en zoom ins . Er liep een clown die met zn mobiel liep te filmen .. Dat mag dus niet en dan hoop je stiekem op dat ie dan valt of zoquote:Op zaterdag 11 juli 2026 09:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zit die runs toch altijd te kijken naar iets te brutale renners bij de stieren, er eentje uit te pikken en dan die een stukje te volgen om dan te hopen dat hij struikelt of door een stier geramd word
quote:Op zaterdag 11 juli 2026 09:59 schreef chufi het volgende:
Ja ... de Bergerac zal wel weer wat promotie nodig hebben .. want wie drinkt dat nog teenwoordig?
ZIt er bij als een oud (mannetje) vogeltjequote:
Gewoon bij de wijnboer zelf halen misschien een goedkopere oplossing... Maar fijne fietsvakantie.. Mag hopen dat de temperaturen wat gedaald zijn dan...quote:Op zaterdag 11 juli 2026 10:03 schreef pullup het volgende:
[..]Yep
Ik ga volgende week zelf fietsen en begin in Bordeaux tot ...Bergerac de eerste dag toevallig. Vervolgens ga ik een stuk ongeveer doen wat ze vandaag doen alleen dan omgekeerd geloof ik.
Kom op dag 1 ook door St Emilion en dat is goed spulGa daar maar een duur halfje meenemen
Ja doe ik gewoonquote:Op zaterdag 11 juli 2026 10:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Gewoon bij de wijnboer zelf halen misschien een goedkopere oplossing... Maar fijne fietsvakantie.. Mag hopen dat de temperaturen wat gedaald zijn dan...
Jij wel?quote:
Nee hoor maar ik dacht dat je het wel zwaar had aan die gif te zienquote:
Man man weet je wat? Mag dat niet dat ik hier zeg dat ik dts was? Is hier echt alles verboten?quote:Op zaterdag 11 juli 2026 10:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZIt er bij als een oud (mannetje) vogeltje
Wow, wat spreek jij opeens goed Nederlands, cursusje gedaan?quote:Op zaterdag 11 juli 2026 15:36 schreef mario390 het volgende:
[..]
Man man weet je wat? Mag dat niet dat ik hier zeg dat ik dts was? Is hier echt alles verboten?
Nein!quote:Op zaterdag 11 juli 2026 15:36 schreef mario390 het volgende:
[..]
Man man weet je wat? Mag dat niet dat ik hier zeg dat ik dts was? Is hier echt alles verboten?
De 3 Letter dürfen hier niet zijn? Ik geloof dat viele hier zu viel hitze gekregt hebben man manquote:Op zaterdag 11 juli 2026 15:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nein!
Bans en dts worden hier niet besproken.
De 3 Letter dürfen hier niet zijn? Ik geloof dat viele hier zu viel hitze gekregt hebben man manquote:Op zaterdag 11 juli 2026 15:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nein!
Bans en dts worden hier niet besproken.
Nee wüst ben om dat mann niks zeggen magquote:Op zaterdag 11 juli 2026 15:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wow, wat spreek jij opeens goed Nederlands, cursusje gedaan?
Keep Cool!quote:Op zaterdag 11 juli 2026 15:49 schreef mario390 het volgende:
[..]
De 3 Letter dürfen hier niet zijn? Ik geloof dat viele hier zu viel hitze gekregt hebben man man
quote:
Handig wel jaquote:Op zaterdag 11 juli 2026 16:57 schreef marcb1974 het volgende:
Dus je zoekt,
en je vindt,
maar wel de verkeerde vermiste?![]()
https://www.nu.nl/opmerke(...)ng-bejaarde-man.html
Lees- en kijkvoer hoor, dat boek/die film over die 100-jarige man die uit het raam klomquote:Op zaterdag 11 juli 2026 16:57 schreef marcb1974 het volgende:
Dus je zoekt,
en je vindt,
maar wel de verkeerde vermiste?![]()
https://www.nu.nl/opmerke(...)ng-bejaarde-man.html
Dat wat ze ook in de link aanhalen? Die?quote:Op zaterdag 11 juli 2026 17:00 schreef maily het volgende:
[..]
Lees- en kijkvoer hoor, dat boek/die film over die 100-jarige man die uit het raam klom
Jaquote:Op zaterdag 11 juli 2026 17:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat wat ze ook in de link aanhalen? Die?
Ik drink niet meer, dus een kater is verleden tijd. In ieder geval door de alcoholquote:Op zaterdag 11 juli 2026 13:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee hoor maar ik dacht dat je het wel zwaar had aan die gif te zien![]()
Kijk maar uit ja.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 15:36 schreef mario390 het volgende:
[..]
Opeens waren er mods idd .... zal wel een trigger op staan in dit subforum... wat natuurlijk gewoonweg belachelijk is want over andere topics mag ook gesproken worden ... dusquote:
Ik durf er eigenlijk al niet meer op te reagerenquote:Op zaterdag 11 juli 2026 17:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Opeens waren er mods idd .... zal wel een trigger op staan in dit subforum... wat natuurlijk gewoonweg belachelijk is want over andere topics mag ook gesproken worden ... dusIk geef Mario gelijk ,,, Bitches zijn het hier
Dat is dus wat er gebeurt ,... Iemand zegt dat DTS niet mag worden uitgesproken en dan pikt iedereen dat zomaar ... Het is niet BAN legitquote:Op zaterdag 11 juli 2026 17:41 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik durf er eigenlijk al niet meer op te reageren![]()
Al helemaal met die rode in 40+
Je moet eens kijken wie er allemaal posten ..... 75% is op zn minst 40+quote:Op zaterdag 11 juli 2026 17:48 schreef Deisyy het volgende:
Jeetje, geen paniek mensen, het is niets nieuws hoor. Verder is dit de meest relaxte sc van FOK!
Je ziet me niet, maar ik ben er welquote:Op zaterdag 11 juli 2026 17:51 schreef chufi het volgende:
weken zie je dr niet en de trigger slaat aan en hoppakee
Ik was a) ziek, b)weer ziek c)iedereen zat d) Gingen naar F1 e) gingen bij @mario390 op bezoek f) naar Croatia.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 17:51 schreef chufi het volgende:
weken zie je dr niet en de trigger slaat aan en hoppakee
Ooooooh hij had het tegen jouquote:
Proost. Ik heb dit keer jouw favoriet. Een Chouffequote:
Volgens mij heb ik die nog nooit gehad of misschien 1 keer bij de bierproeftijden hierquote:Op zaterdag 11 juli 2026 18:13 schreef drakin het volgende:
[..]
Proost. Ik heb dit keer jouw favoriet. Een Chouffe
Leeuwardenquote:Op zaterdag 11 juli 2026 18:13 schreef drakin het volgende:
[..]
Proost. Ik heb dit keer jouw favoriet. Een Chouffe
Hallo ik ben toch helemal niet in Kroatien 😀quote:Op zaterdag 11 juli 2026 18:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik was a) ziek, b)weer ziek c)iedereen zat d) Gingen naar F1 e) gingen bij @:mario390 op bezoek f) naar Croatia.
We hadden inderdaad een Chouffe bij een van de bierproeverijavonden.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 18:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die nog nooit gehad of misschien 1 keer bij de bierproeftijden hier
Wel vlakbijquote:Op zaterdag 11 juli 2026 18:16 schreef mario390 het volgende:
[..]
Hallo ik ben toch helemal niet in Kroatien 😀
Ik ook niet. Ik zit in de achtertuin.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 18:16 schreef mario390 het volgende:
[..]
Hallo ik ben toch helemal niet in Kroatien 😀
Die zat volgens mij nooit bij het samen bierproevenquote:Op zaterdag 11 juli 2026 18:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die nog nooit gehad of misschien 1 keer bij de bierproeftijden hier
Gedeelde smart is halve smartquote:
Wel?quote:Op zaterdag 11 juli 2026 18:17 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
We hadden inderdaad een Chouffe bij een van de bierproeverijavonden.
Was jij er bij bij alle? @D. heeft er vast nog wel een sheetje vanquote:Op zaterdag 11 juli 2026 18:26 schreef drakin het volgende:
[..]
Did zat volgens mij nooit bij het samen bierproeven
Harnsquote:
De ramen staan weer open hierquote:
quote:Op woensdag 24 februari 2021 23:02 schreef D. het volgende:
Het lijstje!
[…]
19 maart
Biertje 1
Sancti Adalberti Egmondse Tripel
Biertje 2
D'Achouffe Cherry Chouffe
[…]
Die achtertuin kan ook in Kroatië zijn hequote:Op zaterdag 11 juli 2026 18:24 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik zit in de achtertuin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |