SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies:
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
Vandaag jarig:
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Moesten weg want de boomers klaagden over de herrie.quote:Op woensdag 8 juli 2026 13:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Bij ons op de Veluwe had elk dorp zn eigen discotheek. Is er geen eentje meer van over.![]()
VROEGER WAS ALLES BETER!
Whehe, speeksel nog wel.quote:
Ja, ben daar weleens geweest. Maar ik zat vaak in Emmen centrum zelf.quote:
We wachten ook tot jij offline bent voor rellen.quote:Op woensdag 8 juli 2026 13:03 schreef LTVDK het volgende:
Ik was even de Godin een welverdiende poetsbeurt geven en ik mis hier gelijk ik een hele rel
Boven de Bras kon je ook wel leuk zitten toen maar ben daar keer zo vies bezopen weg gegaan, barman ging nog kijken of ik leefde in de WC.quote:Op woensdag 8 juli 2026 13:03 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja, ben daar weleens geweest. Maar ik zat vaak in Emmen centrum zelf.
Ja ik ga weg en er is een TT met mayo (quote:Op woensdag 8 juli 2026 13:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
We wachten ook tot jij offline bent voor rellen.
Kom maar op met de Purge!quote:Op woensdag 8 juli 2026 13:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat zou al moeten gebeuren bij een vermogen boven de 50 miljoen. Ik ben zwaar voorstander van Bastille day 2.0.
Snel erdoorheen voor de 20000quote:Op woensdag 8 juli 2026 13:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik ga weg en er is een TT met mayo () en ik kom terug en er is een heel topic vol
Ha, de Tempelier. Kon je altijd prima zitten. Beter dan in de Bras. Volgens mij was die ook ineens gesloten. Maar ik zat vaker in Blanko.quote:Op woensdag 8 juli 2026 13:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Boven de Bras kon je ook wel leuk zitten toen maar ben daar keer zo vies bezopen weg gegaan, barman ging nog kijken of ik leefde in de WC.Tempelier heette dat dacht ik.
quote:Op woensdag 8 juli 2026 13:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik ga weg en er is een TT met mayo () en ik kom terug en er is een heel topic vol
Ja Blanko ken ik wel.quote:Op woensdag 8 juli 2026 13:09 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ha, de Tempelier. Kon je altijd prima zitten. Beter dan in de Bras. Volgens mij was die ook ineens gesloten. Maar ik zat vaker in Blanko.
Dan toch maar weer gewoon douchen.quote:Op woensdag 8 juli 2026 13:10 schreef LTVDK het volgende:
Dacht trouwens dat ik nog een tegoedbon van de wasstraat had, maar schijnbaar waren ze allemaal al gebruiktDuur geintje wel, 20 euro, wel 2x er doorheen geweest
quote:Op donderdag 3 juli 2025 10:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is ook klote, gedwongen verhuizen. Als ik dat zou moeten doen, zit ik ook in die situatie. Ik ga straks zo extreem scheefhuren dat mijn morele kompas even met een hamer kapotgeslagen moet worden, maar dat betekent ook dat elke verhuizing naar de vrije sector moet waar ik leeggezogen zou worden.
Kan hier nu niet aan de straat wassen, tijdelijk parkeerverbod omdat het omleidingsroute is, dus ook tyfusdruk met vrachtwagensquote:
huehuequote:Op woensdag 8 juli 2026 13:10 schreef LTVDK het volgende:
Dacht trouwens dat ik nog een tegoedbon van de wasstraat had, maar schijnbaar waren ze allemaal al gebruiktDuur geintje wel, 20 euro, wel 2x er doorheen geweest
Behalve jij vindt iedereen mij hier lief. Dus dat ligt toch echt aan jou blijkbaarquote:
Bij Spoorloos heb ik nog eens ruzie gehad met iemand. Volgens mij zag die mij aan voor iemand anders.quote:Op woensdag 8 juli 2026 13:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja Blanko ken ik wel.Kwam er alleen minder vaak dan je zou denken maar goed we hadden onze eigen plek in Spoorloos.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |