Jeetje, dan zat je wel in een achterstandswijk als je maar zo weinig betaaldequote:Op woensdag 8 juli 2026 16:12 schreef Barbusse het volgende:
Laatste keer in NL schrok ik ook wel echt. Met m'n zus even drankje doen: 2 biertjes (geen speciaalbier of zo), 1 wijntje en een portie bitterballen. ¤30
Goffedommequote:Op woensdag 8 juli 2026 16:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jeetje, dan zat je wel in een achterstandswijk als je maar zo weinig betaalde
Heeft LTVDK toch mooi goed dan.quote:Op woensdag 8 juli 2026 16:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Goffedomme
We zaten in d'n Achterhoek
quote:Op woensdag 8 juli 2026 16:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jeetje, dan zat je wel in een achterstandswijk als je maar zo weinig betaalde
Like I saidquote:Op woensdag 8 juli 2026 16:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Goffedomme
Wist niet dat ze daar ook Euro's hadden.quote:Op woensdag 8 juli 2026 16:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Goffedomme
quote:Op woensdag 8 juli 2026 16:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Lunchroom in m'n straat, ¤6,50 tot ¤8,- voor een salade of soepje vooraf, hoofdgerecht kip, rund of vis, met rijst/friet/aardappeltjes en salade, drankje erbij, waarbij wijn in een karafje komt = 3 glazen,pastel de nata en espresso na
Popcorn en een drankje in de bios.quote:Op woensdag 8 juli 2026 16:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Voor ¤ 8,- heb je hier een klef broodje in een tankstation, met een beetje geluk heb je er nog drinken bij
Achterhoek is Blaricum vergeleken met jullie kanaleneiland, plebejersquote:
Wel de kleine portie danquote:Op woensdag 8 juli 2026 16:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Popcorn en een drankje in de bios.
We betalen niet zoals jullie in schelpjes en kiezelsteentjesquote:Op woensdag 8 juli 2026 16:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wist niet dat ze daar ook Euro's hadden.
quote:Op woensdag 8 juli 2026 16:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
We betalen niet zoals jullie in schelpjes en kiezelsteentjes
Ik sla over.quote:
Je slaat wat? over.quote:
Poeh dat is ook wel echt belachelijk duur ja.quote:Op woensdag 8 juli 2026 16:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Popcorn en een drankje in de bios.
Heb jij ergens een peleton kinderen krijsend rond rennen in de lokale Mac? Want je bent wel van de dad jokes.quote:
Hoop het niet, of ze moeten wat geheime dingen hebben gedaan toen ik in het ziekenhuis lagquote:Op woensdag 8 juli 2026 16:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Heb jij ergens een peleton kinderen krijsend rond rennen in de lokale Mac? Want je bent wel van de dad jokes.
Test subject #1234567890 for alien anal probingquote:Op woensdag 8 juli 2026 16:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoop het niet, of ze moeten wat geheime dingen hebben gedaan toen ik in het ziekenhuis lag
Nee dat lijkt me niet een ziekenhuismethodequote:Op woensdag 8 juli 2026 16:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Test subject #1234567890 for alien anal probing
Daarom. Dan verwacht je het nietquote:Op woensdag 8 juli 2026 16:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee dat lijkt me niet een ziekenhuismethode
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |