Same here, ayequote:Op woensdag 8 juli 2026 14:07 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels 21 jaar een koopwoning en geen spreekwoordelijke haar op mijn hoofd die er aan denkt om ooit VVD te stemmen. Ik heb een ziel.
Dat is wel heel lullig.quote:Op woensdag 8 juli 2026 14:11 schreef CherryLips het volgende:
M'n benedenbuurman is gehandicapt, netjes een kaart en alles. Alles afgesproken met de gemeente waar hij mocht parkeren. Nog geen week nadat hij hier komt wonen halen ze alle parkeerplekken op straat hier weg. Why.
Because fuck you, that's why.quote:Op woensdag 8 juli 2026 14:11 schreef CherryLips het volgende:
M'n benedenbuurman is gehandicapt, netjes een kaart en alles. Alles afgesproken met de gemeente waar hij mocht parkeren. Nog geen week nadat hij hier komt wonen halen ze alle parkeerplekken op straat hier weg. Why.
Gehandicapt zijn is een levenskeuze, deal with itquote:Op woensdag 8 juli 2026 14:11 schreef CherryLips het volgende:
Omdatquote:Op woensdag 8 juli 2026 14:11 schreef CherryLips het volgende:
quote:
Dat is ook weer zoiets.quote:Op woensdag 8 juli 2026 14:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan moet je in Ede gaan wonen geloof ik.
Sowquote:Op woensdag 8 juli 2026 14:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gehandicapt zijn is een levenskeuze, deal with it
Is zn eigen schuld, had ie maar niet geboren moeten worden. Eigen verantwoordelijkheid.quote:Op woensdag 8 juli 2026 14:11 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op woensdag 8 juli 2026 14:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Is zn eigen schuld, had ie maar niet geboren moeten worden. Eigen verantwoordelijkheid.
Hebben ze een mooi fietsenrek neergezet zodat de straat niet helemaal tokkie volstaat met fietsen. Mensen laten zich niet leiden, dus die fietsen staat nog steeds tokkie in de straat en niet in het mooie rek waarvoor zes parkeerplaatsen moesten sneuvelen.quote:
Stop being poor!quote:Op woensdag 8 juli 2026 14:18 schreef Barbusse het volgende:
Net zoals ze in Lissabon voor korte tijd de luchtroosters van de metrolijnen hadden uitgerust met ijzeren punten. Waarom? Omdat in de winter er warmer lucht uitkomt waardoor daklozen er op gingen slapen in de winter om warm te blijven. Fuck you, eigen keuze om dakloos te zijn toch?
Gelukkig na protesten weggehaald.
Ik kotsmet vurige passionele haat op het systematisch neertrappen van mensen die het slechter hebben.
ja das wel heel kwaadaardig he. Of die bankjes die zo zijn gemaakt dat je er niet kan liggenquote:Op woensdag 8 juli 2026 14:18 schreef Barbusse het volgende:
Net zoals ze in Lissabon voor korte tijd de luchtroosters van de metrolijnen hadden uitgerust met ijzeren punten. Waarom? Omdat in de winter er warme lucht uitkomt waardoor daklozen er op gingen slapen in de winter om warm te blijven. Fuck you, eigen keuze om dakloos te zijn toch?
Gelukkig na protesten weggehaald.
Ik kotsmet vurige passionele haat op het systematisch neertrappen van mensen die het slechter hebben.
Ja, lullig is dat. Alsof die mensen daar voor de lol in de kou liggen. Haal dan de oorzaak weg waarom die mensen daar moeten liggen.quote:Op woensdag 8 juli 2026 14:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja das wel heel kwaadaardig he. Of die bankjes die zo zijn gemaakt dat je er niet kan liggen
Ik verwoord slechts de hedendaagse moraal. Zoals ik al zei: "don't hate the players, hate the game"quote:
Spuitje dus allemaal. Duidelijk.quote:Op woensdag 8 juli 2026 14:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, lullig is dat. Alsof die mensen daar voor de lol in de kou liggen. Haal dan de oorzaak weg waarom die mensen daar moeten liggen.
Hear hear!quote:Op woensdag 8 juli 2026 14:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik verwoord slechts de hedendaagse moraal. Zoals ik al zei: "don't hate the players, hate the game"
Hij moet nu een trap op om bij z'n auto te komenquote:Op woensdag 8 juli 2026 14:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Is zn eigen schuld, had ie maar niet geboren moeten worden. Eigen verantwoordelijkheid.
Zie je? Probleem lost zichzelf op.quote:Op woensdag 8 juli 2026 14:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij moet nu een trap op om bij z'n auto te komen! Dus ik zag hem laatst die trap op kruipen en hij was er helemaal klaar mee. Denk niet dat hij hier nog lang woont.
Die zag ik de laatste keer dat ik in Londen was. "Het is een armleuning!" Oh please do fuck off six ways from Sundaysquote:Op woensdag 8 juli 2026 14:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja das wel heel kwaadaardig he. Of die bankjes die zo zijn gemaakt dat je er niet kan liggen
Als ik de afwas heb gedaan heb ik biet opeens eten op mijn bord hoor.quote:Op woensdag 8 juli 2026 13:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Er is niks marxistisch aan Elon en Jeff in een grillkoker. Het is als de afwas doen. Kutklusje, maar daarna kun je eten van een schoon bordje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |