Oh doei.quote:Op woensdag 8 juli 2026 13:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dan ga ik liever werkjes werken. Houdoe.
Ja nee maar nu geldt die mening erover niet meer want het is niet meer van toepassing.quote:
Dit was een post van 2025quote:Op woensdag 8 juli 2026 13:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hč jammer zeg, moet je weer wat anders zoeken om over te janken
Je plant het al sinds 2021 zag ik, plannen op scheefhuren is niet heel sociaal he.quote:
Steek nu meteen die magneten in de fik.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Hadden de bejaarden het ov maar niet zo duur moeten maken!quote:Op woensdag 8 juli 2026 13:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar die komen nergens want het OV is te duur.
Waarom zou ik dat doen?quote:
Uhuh. Tot je koopwoning hebt en dan is het de beste partij ooitquote:Op woensdag 8 juli 2026 13:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, dat is @:Haags
Ik kots de VVD uit.
Ik heb inmiddels 21 jaar een koopwoning en geen spreekwoordelijke haar op mijn hoofd die er aan denkt om ooit VVD te stemmen. Ik heb een ziel.quote:Op woensdag 8 juli 2026 14:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
Uhuh. Tot je koopwoning hebt en dan is het de beste partij ooit
Automobilist pesten FTW!quote:Op woensdag 8 juli 2026 14:07 schreef Nattekat het volgende:
Ik lokaal ook 2 keer bedenk ik me nu
Maar dat komt omdat het de enige partij is die tegen automobilistje pesten is, en verder zijn alle partijen hier praktisch identiek
Ik 1 maal, toen ik 18 was.quote:
Dan mag je me een spuitje geven.quote:Op woensdag 8 juli 2026 14:07 schreef dud0r het volgende:
Uhuh. Tot je koopwoning hebt en dan is het de beste partij ooit
Dat klinkt sad.quote:Op woensdag 8 juli 2026 14:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daar zijn echt een hele hoop redenen voor
Broquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |