Ik ken geen Bram.quote:Op woensdag 8 juli 2026 13:29 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Die heette Bram ofzo. Heeft nog bij mij op de basisschool gezeten, alleen wat groepen lager.
Ik kan pas na vijf uur. Eerst werkjes werken in de hamstermolen jwz.quote:Op woensdag 8 juli 2026 13:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben wel voor hoor. Heb toch niet echt verplichtingen momenteel.
Dan heet hij ook niet zo.quote:
Ja, na volgende week.quote:
Nee, dat zal. Maakt ook niet uit.quote:Op woensdag 8 juli 2026 13:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Is ook geen naam die ik voorbij hoor komen.
Nee want fuck communisme. Maar al die miljardairs mogen wat mij betreft wel de Siciliaanse bronzen stier in.quote:Op woensdag 8 juli 2026 13:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Zijn we hier nou gezellig samen een Bolsjewistische Revolutie aan het plannen met z'n allen?
Aldus de VVD'erquote:
Ik kan daar echt met mijn hoofd niet bij, drank in het verkeer. Waarom neemt iemand die beslissing?quote:Op woensdag 8 juli 2026 07:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja de wegen zijn hier redelijk. Probleem is te hard rijden. Geen helm en vaak drank. Politie heeft op de eilanden niet echt de motivatie om hard op te treden. Vaste land wat meer maar het lijkt niet echt in de cultuur te zitten dat ze een groot probleem hebben.
De "Ik weet ook niet wat ik wil dus ik ben maar gewoon tegen alles"-anarchist gespotquote:Op woensdag 8 juli 2026 13:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee want fuck communisme. Maar al die miljardairs mogen wat mij betreft wel de Siciliaanse bronzen stier in.
Er is niks marxistisch aan Elon en Jeff in een grillkoker. Het is als de afwas doen. Kutklusje, maar daarna kun je eten van een schoon bordje.quote:
quote:Op woensdag 8 juli 2026 13:33 schreef IJsdraakje het volgende:
"mAaR Ik STeM GeEN vVd"
Je gedrag schreeuwt het wel.
quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2025 10:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is ook klote, gedwongen verhuizen. Als ik dat zou moeten doen, zit ik ook in die situatie. Ik ga straks zo extreem scheefhuren dat mijn morele kompas even met een hamer kapotgeslagen moet worden, maar dat betekent ook dat elke verhuizing naar de vrije sector moet waar ik leeggezogen zou worden.
Ok, hier kan ik eigenlijk wel achter staan.quote:Op woensdag 8 juli 2026 13:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Er is niks marxistisch aan Elon en Jeff in een grillkoker. Het is als de afwas doen. Kutklusje, maar daarna kun je eten van een schoon bordje.
Ik weet exact wat ik wil, maat. Ik weet alleen ook dat het niet snel gaat gebeuren want consumentisme is een religie tegenwoordig.quote:Op woensdag 8 juli 2026 13:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De "Ik weet ook niet wat ik wil dus ik ben maar gewoon tegen alles"-anarechist gespot
Volgens nieuwe informatie ligt de inkomensgrens veel hoger dan ik destijds dacht, dus ik zit nog veilig.quote:
Wat is de grens tegenwoordig?quote:Op woensdag 8 juli 2026 13:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Volgens nieuwe informatie ligt de inkomensgrens veel hoger dan ik destijds dacht, dus ik zit nog veilig.
Hč jammer zeg, moet je weer wat anders zoeken om over te jankenquote:Op woensdag 8 juli 2026 13:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Volgens nieuwe informatie ligt de inkomensgrens veel hoger dan ik destijds dacht, dus ik zit nog veilig.
Intentie maat, intentie.quote:Op woensdag 8 juli 2026 13:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Op naar de volgende datingapp avonturen.quote:Op woensdag 8 juli 2026 13:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hč jammer zeg, moet je weer wat anders zoeken om over te janken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |