Spoorloos was mijn woonplek.quote:Op woensdag 8 juli 2026 13:15 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Bij Spoorloos heb ik nog eens ruzie gehad met iemand. Volgens mij zag die mij aan voor iemand anders.
Dan hebben we elkaar vast eens gezien of gesproken.quote:
Alleen het pand tegenover de Scapino hoor, ik kwam daarvoor er nooit.quote:Op woensdag 8 juli 2026 13:16 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dan hebben we elkaar vast eens gezien of gesproken.Maar okee, dat was dan ook 20 jaar geleden ofzo.
Misschien durft de rest het gewoon niet te ontkennen uit angst dat je hun 's nachts gaat opzoekenquote:Op woensdag 8 juli 2026 13:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
Behalve jij vindt iedereen mij hier lief. Dus dat ligt toch echt aan jou blijkbaar
Daar ben ik niet bang voor.quote:Op woensdag 8 juli 2026 13:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Misschien durft de rest het gewoon niet te ontkennen uit angst dat je hun 's nachts gaat opzoeken
De oude bank? Zat jij tussen de krakers?quote:Op woensdag 8 juli 2026 13:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Alleen het pand tegenover de Scapino hoor, ik kwam daarvoor er nooit.
Ik ook niet.quote:Op woensdag 8 juli 2026 13:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Daar ben ik niet bang voor.
Ja en ja maar ik was geen kraker althans zo noemde ik mezelf niet. Pand was al een jaar ofzo gekraakt toen ik er kwam wonen en heb daarna ook nooit geholpen met panden kraken.quote:Op woensdag 8 juli 2026 13:19 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
De oude bank? Zat jij tussen de krakers?
Wel leuk om te lezen.quote:Op woensdag 8 juli 2026 13:21 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja en ja maar ik was geen kraker althans zo noemde ik mezelf niet. Pand was al een jaar ofzo gekraakt toen ik er kwam wonen en heb daarna ook nooit geholpen met panden kraken.
ik slaap s nachts gewoon.quote:Op woensdag 8 juli 2026 13:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Misschien durft de rest het gewoon niet te ontkennen uit angst dat je hun 's nachts gaat opzoeken
We hadden ook 2x per week een weggeefwinkel en heel lang hadden we op vrijdagochtend een voedselbank (kregen we allemaal eten van een bepaalde supermarkt en de groenteboer om uit te delen).quote:Op woensdag 8 juli 2026 13:22 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Wel leuk om te lezen.Wist nooit echt wat daar nou gaande was.
Maar die komen nergens want het OV is te duur.quote:Op woensdag 8 juli 2026 13:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik slaap s nachts gewoon.
s nachts dingen doen is voor jongeren
Ja, dat weet ik nog. Er stond dat altijd een rij met mensen voor de bank. Bijzonder om te zien.quote:Op woensdag 8 juli 2026 13:23 schreef Ama het volgende:
[..]
We hadden ook 2x per week een weggeefwinkel en heel lang hadden we op vrijdagochtend een voedselbank (kregen we allemaal eten van een bepaalde supermarkt en de groenteboer om uit te delen).
Alsof er 's nachts OV rijdt.quote:Op woensdag 8 juli 2026 13:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar die komen nergens want het OV is te duur.
Dus dan stuur je een jongere?quote:Op woensdag 8 juli 2026 13:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik slaap s nachts gewoon.
s nachts dingen doen is voor jongeren
Ja dat was standaard.quote:Op woensdag 8 juli 2026 13:24 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik nog. Er stond dat altijd een rij met mensen voor de bank. Bijzonder om te zien.
Zou wel moeten maar ja jongeren kenne de tyfus krijge blijkbaarquote:
Soylent green! Eat the rich! Soylent green, y'all!quote:
Weet nog wel dat zo'n vent daar de scepter zwaaide: lang en bleek met zo'n rare scheiding in z'n haar. Droeg ook altijd zo'n Arafat sjaal.quote:
Poeh weet even niet wie dat is.quote:Op woensdag 8 juli 2026 13:27 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Weet nog wel dat zo'n vent daar de scepter zwaaide: lang en bleek met zo'n rare scheiding in z'n haar. Droeg ook altijd zo'n Arafat sjaal.
Ik ben wel voor hoor. Heb toch niet echt verplichtingen momenteel.quote:Op woensdag 8 juli 2026 13:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Zijn we hier nou gezellig samen een Bolsjewistische Revolutie aan het plannen met z'n allen?
Die heette Bram ofzo. Heeft nog bij mij op de basisschool gezeten, alleen wat groepen lager.quote:
I fear nothing. Except heights. Gives me vertigo.quote:Op woensdag 8 juli 2026 13:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |