Ik klaag ook niet hoorquote:
bootjes kijkenquote:Op woensdag 8 juli 2026 17:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik klaag ook niet hoor
Maat van me heeft dit als uitzicht, en daar ben ik wel wat jaloers op:
[ afbeelding ]
Hij woont echt midden tussen al die portwijnhuizen. Hoe die gast ondertussen geen raging alcoholic is, is me een raadselquote:
Ik ook niet. Ik ben van de Galåo (ander tekentje op die a)quote:
Das ook niet echt mijn dingquote:Op woensdag 8 juli 2026 17:48 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik ben van de Galåo (ander tekentje op die a)
Ik wou zeggen, slaapt die onder de brugquote:Op woensdag 8 juli 2026 17:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hij woont echt midden tussen al die portwijnhuizen. Hoe die gast ondertussen geen raging alcoholic is, is me een raadsel
Foto gemaakt vanaf de kade, ok? Maar hij woont er echt recht achter. Betaalt volgens mij ook een godsvermogen aan huur...quote:Op woensdag 8 juli 2026 17:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wou zeggen, slaapt die onder de brug
Ja kom maar weer van die kast af hoorquote:Op woensdag 8 juli 2026 17:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Foto gemaakt vanaf de kade, ok? Maar hij woont er echt recht achter. Betaalt volgens mij ook een godsvermogen aan huur...
Heb zeker slechtere wegen gezien. Onder andere hier in het Groene Hart.quote:Op woensdag 8 juli 2026 17:25 schreef bitterbal het volgende:
@:kaneelstokje heb toevallig vandaag een paar videos gemaakt omdat ik sinds gisteren een telefoonhouder op de scooter heb.
Bekijk deze YouTube-video
quote:Op woensdag 8 juli 2026 17:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja kom maar weer van die kast af hoor
Welkequote:Op woensdag 8 juli 2026 18:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga denk ik weer voor een Disney film. Toch geen foeballuh vanavond
Gaat over iemand die in een rode panda verandert, dus eigenlijk had ik hem al gezien moeten hebbenquote:
Betonwegen. Net als België.quote:Op woensdag 8 juli 2026 17:25 schreef bitterbal het volgende:
@:kaneelstokje heb toevallig vandaag een paar videos gemaakt omdat ik sinds gisteren een telefoonhouder op de scooter heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |