Voor jou misschien, voor mij nietquote:Op woensdag 8 juli 2026 17:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]Stefania snap ik ergens wel,. Maar Nana Mouskouri is toch wel een best bekende zangeres
Je kan ook een grens over gaan he.quote:Op woensdag 8 juli 2026 17:12 schreef Barbusse het volgende:
@:Bomenverzameling en @:TheStigsDutchCousin over een uurtje:
[ afbeelding ]
Dan pas?quote:Op woensdag 8 juli 2026 17:12 schreef Barbusse het volgende:
@:Bomenverzameling en @:TheStigsDutchCousin over een uurtje:
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op woensdag 8 juli 2026 17:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je kan ook een grens over gaan he.
Ik ging voorheen op van die bleghhh ziekjes maar niet ziek ziek dagen gewoon thuiswerken als het kon.quote:Op woensdag 8 juli 2026 17:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik denk bij ziek altijd aan kotsend boven de wc hangen en vind het zo overdreven om te zeggen dat ik ziek ben, maar ik denk dat je het wel zo kan noemen.
Teken ik voorquote:
Ook vanuit bed?quote:Op woensdag 8 juli 2026 17:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ging voorheen op van die bleghhh ziekjes maar niet ziek ziek dagen gewoon thuiswerken als het kon.
Tis donker. We zien niks.quote:Op woensdag 8 juli 2026 17:14 schreef bitterbal het volgende:
was bij iemand op bezoek die een super mooi uitzicht heeft
[ afbeelding ]
Dat wel, maar het verlicht niet echt veelquote:Op woensdag 8 juli 2026 17:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zie je de flitsen nie van het onweer?
That does looks nicequote:
Die hebben ook heel veel zoetigheid liggenquote:Op woensdag 8 juli 2026 15:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De lunchrooms hier zijn echt geweldig
Ja, maar daar ben ik niet zo vanquote:Op woensdag 8 juli 2026 17:19 schreef drakin het volgende:
[..]
Die hebben ook heel veel zoetigheid liggen
Sowquote:Op woensdag 8 juli 2026 17:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
[ afbeelding ]
@:TheStigsDutchCousin
Dit is Stefania
staat een beetje scheefquote:Op woensdag 8 juli 2026 17:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
[ afbeelding ]
@:TheStigsDutchCousin
Dit is Stefania
Beter uitzicht dan ik hebquote:
Meestal vanaf de bank maar ook weleens vsnuit bed jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |