SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies:
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
Vandaag jarig:
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Moesten weg want de boomers klaagden over de herrie.quote:Op woensdag 8 juli 2026 13:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Bij ons op de Veluwe had elk dorp zn eigen discotheek. Is er geen eentje meer van over.![]()
VROEGER WAS ALLES BETER!
Whehe, speeksel nog wel.quote:
Ja, ben daar weleens geweest. Maar ik zat vaak in Emmen centrum zelf.quote:
We wachten ook tot jij offline bent voor rellen.quote:Op woensdag 8 juli 2026 13:03 schreef LTVDK het volgende:
Ik was even de Godin een welverdiende poetsbeurt geven en ik mis hier gelijk ik een hele rel
Boven de Bras kon je ook wel leuk zitten toen maar ben daar keer zo vies bezopen weg gegaan, barman ging nog kijken of ik leefde in de WC.quote:Op woensdag 8 juli 2026 13:03 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja, ben daar weleens geweest. Maar ik zat vaak in Emmen centrum zelf.
Ja ik ga weg en er is een TT met mayo (quote:Op woensdag 8 juli 2026 13:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
We wachten ook tot jij offline bent voor rellen.
Kom maar op met de Purge!quote:Op woensdag 8 juli 2026 13:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat zou al moeten gebeuren bij een vermogen boven de 50 miljoen. Ik ben zwaar voorstander van Bastille day 2.0.
Snel erdoorheen voor de 20000quote:Op woensdag 8 juli 2026 13:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik ga weg en er is een TT met mayo () en ik kom terug en er is een heel topic vol
Ha, de Tempelier. Kon je altijd prima zitten. Beter dan in de Bras. Volgens mij was die ook ineens gesloten. Maar ik zat vaker in Blanko.quote:Op woensdag 8 juli 2026 13:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Boven de Bras kon je ook wel leuk zitten toen maar ben daar keer zo vies bezopen weg gegaan, barman ging nog kijken of ik leefde in de WC.Tempelier heette dat dacht ik.
quote:Op woensdag 8 juli 2026 13:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik ga weg en er is een TT met mayo () en ik kom terug en er is een heel topic vol
Ja Blanko ken ik wel.quote:Op woensdag 8 juli 2026 13:09 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ha, de Tempelier. Kon je altijd prima zitten. Beter dan in de Bras. Volgens mij was die ook ineens gesloten. Maar ik zat vaker in Blanko.
Dan toch maar weer gewoon douchen.quote:Op woensdag 8 juli 2026 13:10 schreef LTVDK het volgende:
Dacht trouwens dat ik nog een tegoedbon van de wasstraat had, maar schijnbaar waren ze allemaal al gebruiktDuur geintje wel, 20 euro, wel 2x er doorheen geweest
quote:Op donderdag 3 juli 2025 10:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is ook klote, gedwongen verhuizen. Als ik dat zou moeten doen, zit ik ook in die situatie. Ik ga straks zo extreem scheefhuren dat mijn morele kompas even met een hamer kapotgeslagen moet worden, maar dat betekent ook dat elke verhuizing naar de vrije sector moet waar ik leeggezogen zou worden.
Kan hier nu niet aan de straat wassen, tijdelijk parkeerverbod omdat het omleidingsroute is, dus ook tyfusdruk met vrachtwagensquote:
huehuequote:Op woensdag 8 juli 2026 13:10 schreef LTVDK het volgende:
Dacht trouwens dat ik nog een tegoedbon van de wasstraat had, maar schijnbaar waren ze allemaal al gebruiktDuur geintje wel, 20 euro, wel 2x er doorheen geweest
Behalve jij vindt iedereen mij hier lief. Dus dat ligt toch echt aan jou blijkbaarquote:
Bij Spoorloos heb ik nog eens ruzie gehad met iemand. Volgens mij zag die mij aan voor iemand anders.quote:Op woensdag 8 juli 2026 13:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja Blanko ken ik wel.Kwam er alleen minder vaak dan je zou denken maar goed we hadden onze eigen plek in Spoorloos.
Spoorloos was mijn woonplek.quote:Op woensdag 8 juli 2026 13:15 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Bij Spoorloos heb ik nog eens ruzie gehad met iemand. Volgens mij zag die mij aan voor iemand anders.
Dan hebben we elkaar vast eens gezien of gesproken.quote:
Alleen het pand tegenover de Scapino hoor, ik kwam daarvoor er nooit.quote:Op woensdag 8 juli 2026 13:16 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dan hebben we elkaar vast eens gezien of gesproken.Maar okee, dat was dan ook 20 jaar geleden ofzo.
Misschien durft de rest het gewoon niet te ontkennen uit angst dat je hun 's nachts gaat opzoekenquote:Op woensdag 8 juli 2026 13:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
Behalve jij vindt iedereen mij hier lief. Dus dat ligt toch echt aan jou blijkbaar
Daar ben ik niet bang voor.quote:Op woensdag 8 juli 2026 13:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Misschien durft de rest het gewoon niet te ontkennen uit angst dat je hun 's nachts gaat opzoeken
De oude bank? Zat jij tussen de krakers?quote:Op woensdag 8 juli 2026 13:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Alleen het pand tegenover de Scapino hoor, ik kwam daarvoor er nooit.
Ik ook niet.quote:Op woensdag 8 juli 2026 13:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Daar ben ik niet bang voor.
Ja en ja maar ik was geen kraker althans zo noemde ik mezelf niet. Pand was al een jaar ofzo gekraakt toen ik er kwam wonen en heb daarna ook nooit geholpen met panden kraken.quote:Op woensdag 8 juli 2026 13:19 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
De oude bank? Zat jij tussen de krakers?
Wel leuk om te lezen.quote:Op woensdag 8 juli 2026 13:21 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja en ja maar ik was geen kraker althans zo noemde ik mezelf niet. Pand was al een jaar ofzo gekraakt toen ik er kwam wonen en heb daarna ook nooit geholpen met panden kraken.
ik slaap s nachts gewoon.quote:Op woensdag 8 juli 2026 13:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Misschien durft de rest het gewoon niet te ontkennen uit angst dat je hun 's nachts gaat opzoeken
We hadden ook 2x per week een weggeefwinkel en heel lang hadden we op vrijdagochtend een voedselbank (kregen we allemaal eten van een bepaalde supermarkt en de groenteboer om uit te delen).quote:Op woensdag 8 juli 2026 13:22 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Wel leuk om te lezen.Wist nooit echt wat daar nou gaande was.
Maar die komen nergens want het OV is te duur.quote:Op woensdag 8 juli 2026 13:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik slaap s nachts gewoon.
s nachts dingen doen is voor jongeren
Ja, dat weet ik nog. Er stond dat altijd een rij met mensen voor de bank. Bijzonder om te zien.quote:Op woensdag 8 juli 2026 13:23 schreef Ama het volgende:
[..]
We hadden ook 2x per week een weggeefwinkel en heel lang hadden we op vrijdagochtend een voedselbank (kregen we allemaal eten van een bepaalde supermarkt en de groenteboer om uit te delen).
Alsof er 's nachts OV rijdt.quote:Op woensdag 8 juli 2026 13:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar die komen nergens want het OV is te duur.
Dus dan stuur je een jongere?quote:Op woensdag 8 juli 2026 13:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik slaap s nachts gewoon.
s nachts dingen doen is voor jongeren
Ja dat was standaard.quote:Op woensdag 8 juli 2026 13:24 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik nog. Er stond dat altijd een rij met mensen voor de bank. Bijzonder om te zien.
Zou wel moeten maar ja jongeren kenne de tyfus krijge blijkbaarquote:
Soylent green! Eat the rich! Soylent green, y'all!quote:
Weet nog wel dat zo'n vent daar de scepter zwaaide: lang en bleek met zo'n rare scheiding in z'n haar. Droeg ook altijd zo'n Arafat sjaal.quote:
Poeh weet even niet wie dat is.quote:Op woensdag 8 juli 2026 13:27 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Weet nog wel dat zo'n vent daar de scepter zwaaide: lang en bleek met zo'n rare scheiding in z'n haar. Droeg ook altijd zo'n Arafat sjaal.
Ik ben wel voor hoor. Heb toch niet echt verplichtingen momenteel.quote:Op woensdag 8 juli 2026 13:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Zijn we hier nou gezellig samen een Bolsjewistische Revolutie aan het plannen met z'n allen?
Die heette Bram ofzo. Heeft nog bij mij op de basisschool gezeten, alleen wat groepen lager.quote:
I fear nothing. Except heights. Gives me vertigo.quote:Op woensdag 8 juli 2026 13:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ken geen Bram.quote:Op woensdag 8 juli 2026 13:29 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Die heette Bram ofzo. Heeft nog bij mij op de basisschool gezeten, alleen wat groepen lager.
Ik kan pas na vijf uur. Eerst werkjes werken in de hamstermolen jwz.quote:Op woensdag 8 juli 2026 13:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben wel voor hoor. Heb toch niet echt verplichtingen momenteel.
Dan heet hij ook niet zo.quote:
Ja, na volgende week.quote:
Nee, dat zal. Maakt ook niet uit.quote:Op woensdag 8 juli 2026 13:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Is ook geen naam die ik voorbij hoor komen.
Nee want fuck communisme. Maar al die miljardairs mogen wat mij betreft wel de Siciliaanse bronzen stier in.quote:Op woensdag 8 juli 2026 13:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Zijn we hier nou gezellig samen een Bolsjewistische Revolutie aan het plannen met z'n allen?
Aldus de VVD'erquote:
Ik kan daar echt met mijn hoofd niet bij, drank in het verkeer. Waarom neemt iemand die beslissing?quote:Op woensdag 8 juli 2026 07:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja de wegen zijn hier redelijk. Probleem is te hard rijden. Geen helm en vaak drank. Politie heeft op de eilanden niet echt de motivatie om hard op te treden. Vaste land wat meer maar het lijkt niet echt in de cultuur te zitten dat ze een groot probleem hebben.
De "Ik weet ook niet wat ik wil dus ik ben maar gewoon tegen alles"-anarchist gespotquote:Op woensdag 8 juli 2026 13:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee want fuck communisme. Maar al die miljardairs mogen wat mij betreft wel de Siciliaanse bronzen stier in.
Er is niks marxistisch aan Elon en Jeff in een grillkoker. Het is als de afwas doen. Kutklusje, maar daarna kun je eten van een schoon bordje.quote:
quote:Op woensdag 8 juli 2026 13:33 schreef IJsdraakje het volgende:
"mAaR Ik STeM GeEN vVd"
Je gedrag schreeuwt het wel.
quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2025 10:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is ook klote, gedwongen verhuizen. Als ik dat zou moeten doen, zit ik ook in die situatie. Ik ga straks zo extreem scheefhuren dat mijn morele kompas even met een hamer kapotgeslagen moet worden, maar dat betekent ook dat elke verhuizing naar de vrije sector moet waar ik leeggezogen zou worden.
Ok, hier kan ik eigenlijk wel achter staan.quote:Op woensdag 8 juli 2026 13:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Er is niks marxistisch aan Elon en Jeff in een grillkoker. Het is als de afwas doen. Kutklusje, maar daarna kun je eten van een schoon bordje.
Ik weet exact wat ik wil, maat. Ik weet alleen ook dat het niet snel gaat gebeuren want consumentisme is een religie tegenwoordig.quote:Op woensdag 8 juli 2026 13:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De "Ik weet ook niet wat ik wil dus ik ben maar gewoon tegen alles"-anarechist gespot
Volgens nieuwe informatie ligt de inkomensgrens veel hoger dan ik destijds dacht, dus ik zit nog veilig.quote:
Wat is de grens tegenwoordig?quote:Op woensdag 8 juli 2026 13:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Volgens nieuwe informatie ligt de inkomensgrens veel hoger dan ik destijds dacht, dus ik zit nog veilig.
Hè jammer zeg, moet je weer wat anders zoeken om over te jankenquote:Op woensdag 8 juli 2026 13:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Volgens nieuwe informatie ligt de inkomensgrens veel hoger dan ik destijds dacht, dus ik zit nog veilig.
Intentie maat, intentie.quote:Op woensdag 8 juli 2026 13:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Op naar de volgende datingapp avonturen.quote:Op woensdag 8 juli 2026 13:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hè jammer zeg, moet je weer wat anders zoeken om over te janken
Nou dan ga ik liever werkjes werken. Houdoe.quote:
Oh doei.quote:Op woensdag 8 juli 2026 13:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dan ga ik liever werkjes werken. Houdoe.
Ja nee maar nu geldt die mening erover niet meer want het is niet meer van toepassing.quote:
Dit was een post van 2025quote:Op woensdag 8 juli 2026 13:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hè jammer zeg, moet je weer wat anders zoeken om over te janken
Je plant het al sinds 2021 zag ik, plannen op scheefhuren is niet heel sociaal he.quote:
Steek nu meteen die magneten in de fik.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Hadden de bejaarden het ov maar niet zo duur moeten maken!quote:Op woensdag 8 juli 2026 13:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar die komen nergens want het OV is te duur.
Waarom zou ik dat doen?quote:
Uhuh. Tot je koopwoning hebt en dan is het de beste partij ooitquote:Op woensdag 8 juli 2026 13:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, dat is @:Haags
Ik kots de VVD uit.
Ik heb inmiddels 21 jaar een koopwoning en geen spreekwoordelijke haar op mijn hoofd die er aan denkt om ooit VVD te stemmen. Ik heb een ziel.quote:Op woensdag 8 juli 2026 14:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
Uhuh. Tot je koopwoning hebt en dan is het de beste partij ooit
Automobilist pesten FTW!quote:Op woensdag 8 juli 2026 14:07 schreef Nattekat het volgende:
Ik lokaal ook 2 keer bedenk ik me nu
Maar dat komt omdat het de enige partij is die tegen automobilistje pesten is, en verder zijn alle partijen hier praktisch identiek
Ik 1 maal, toen ik 18 was.quote:
Dan mag je me een spuitje geven.quote:Op woensdag 8 juli 2026 14:07 schreef dud0r het volgende:
Uhuh. Tot je koopwoning hebt en dan is het de beste partij ooit
Dat klinkt sad.quote:Op woensdag 8 juli 2026 14:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daar zijn echt een hele hoop redenen voor
Broquote:
Same here, ayequote:Op woensdag 8 juli 2026 14:07 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels 21 jaar een koopwoning en geen spreekwoordelijke haar op mijn hoofd die er aan denkt om ooit VVD te stemmen. Ik heb een ziel.
Dat is wel heel lullig.quote:Op woensdag 8 juli 2026 14:11 schreef CherryLips het volgende:
M'n benedenbuurman is gehandicapt, netjes een kaart en alles. Alles afgesproken met de gemeente waar hij mocht parkeren. Nog geen week nadat hij hier komt wonen halen ze alle parkeerplekken op straat hier weg. Why.
Because fuck you, that's why.quote:Op woensdag 8 juli 2026 14:11 schreef CherryLips het volgende:
M'n benedenbuurman is gehandicapt, netjes een kaart en alles. Alles afgesproken met de gemeente waar hij mocht parkeren. Nog geen week nadat hij hier komt wonen halen ze alle parkeerplekken op straat hier weg. Why.
Gehandicapt zijn is een levenskeuze, deal with itquote:Op woensdag 8 juli 2026 14:11 schreef CherryLips het volgende:
Omdatquote:Op woensdag 8 juli 2026 14:11 schreef CherryLips het volgende:
quote:
Dat is ook weer zoiets.quote:Op woensdag 8 juli 2026 14:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan moet je in Ede gaan wonen geloof ik.
Sowquote:Op woensdag 8 juli 2026 14:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gehandicapt zijn is een levenskeuze, deal with it
Is zn eigen schuld, had ie maar niet geboren moeten worden. Eigen verantwoordelijkheid.quote:Op woensdag 8 juli 2026 14:11 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op woensdag 8 juli 2026 14:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Is zn eigen schuld, had ie maar niet geboren moeten worden. Eigen verantwoordelijkheid.
Hebben ze een mooi fietsenrek neergezet zodat de straat niet helemaal tokkie volstaat met fietsen. Mensen laten zich niet leiden, dus die fietsen staat nog steeds tokkie in de straat en niet in het mooie rek waarvoor zes parkeerplaatsen moesten sneuvelen.quote:
Stop being poor!quote:Op woensdag 8 juli 2026 14:18 schreef Barbusse het volgende:
Net zoals ze in Lissabon voor korte tijd de luchtroosters van de metrolijnen hadden uitgerust met ijzeren punten. Waarom? Omdat in de winter er warmer lucht uitkomt waardoor daklozen er op gingen slapen in de winter om warm te blijven. Fuck you, eigen keuze om dakloos te zijn toch?
Gelukkig na protesten weggehaald.
Ik kotsmet vurige passionele haat op het systematisch neertrappen van mensen die het slechter hebben.
ja das wel heel kwaadaardig he. Of die bankjes die zo zijn gemaakt dat je er niet kan liggenquote:Op woensdag 8 juli 2026 14:18 schreef Barbusse het volgende:
Net zoals ze in Lissabon voor korte tijd de luchtroosters van de metrolijnen hadden uitgerust met ijzeren punten. Waarom? Omdat in de winter er warme lucht uitkomt waardoor daklozen er op gingen slapen in de winter om warm te blijven. Fuck you, eigen keuze om dakloos te zijn toch?
Gelukkig na protesten weggehaald.
Ik kotsmet vurige passionele haat op het systematisch neertrappen van mensen die het slechter hebben.
Ja, lullig is dat. Alsof die mensen daar voor de lol in de kou liggen. Haal dan de oorzaak weg waarom die mensen daar moeten liggen.quote:Op woensdag 8 juli 2026 14:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja das wel heel kwaadaardig he. Of die bankjes die zo zijn gemaakt dat je er niet kan liggen
Ik verwoord slechts de hedendaagse moraal. Zoals ik al zei: "don't hate the players, hate the game"quote:
Spuitje dus allemaal. Duidelijk.quote:Op woensdag 8 juli 2026 14:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, lullig is dat. Alsof die mensen daar voor de lol in de kou liggen. Haal dan de oorzaak weg waarom die mensen daar moeten liggen.
Hear hear!quote:Op woensdag 8 juli 2026 14:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik verwoord slechts de hedendaagse moraal. Zoals ik al zei: "don't hate the players, hate the game"
Hij moet nu een trap op om bij z'n auto te komenquote:Op woensdag 8 juli 2026 14:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Is zn eigen schuld, had ie maar niet geboren moeten worden. Eigen verantwoordelijkheid.
Zie je? Probleem lost zichzelf op.quote:Op woensdag 8 juli 2026 14:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij moet nu een trap op om bij z'n auto te komen! Dus ik zag hem laatst die trap op kruipen en hij was er helemaal klaar mee. Denk niet dat hij hier nog lang woont.
Die zag ik de laatste keer dat ik in Londen was. "Het is een armleuning!" Oh please do fuck off six ways from Sundaysquote:Op woensdag 8 juli 2026 14:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja das wel heel kwaadaardig he. Of die bankjes die zo zijn gemaakt dat je er niet kan liggen
Als ik de afwas heb gedaan heb ik biet opeens eten op mijn bord hoor.quote:Op woensdag 8 juli 2026 13:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Er is niks marxistisch aan Elon en Jeff in een grillkoker. Het is als de afwas doen. Kutklusje, maar daarna kun je eten van een schoon bordje.
Rip portemonnee.quote:Op woensdag 8 juli 2026 14:24 schreef Ama het volgende:
Opgeslagen in mijn agenda. Bijna 4000 stukjes dus zal wel achterlijk duur zijn.
Iemand als Musk kan dakloosheid in de VS in 1 klap oplossen èn onderwijs betaalbaar maken, en dan nog zal het geen deukje slaan in z'n vermogen.quote:Op woensdag 8 juli 2026 14:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, lullig is dat. Alsof die mensen daar voor de lol in de kou liggen. Haal dan de oorzaak weg waarom die mensen daar moeten liggen.
Nee, dit geloof ik niet. Je overschat echt vreselijk hoeveel geld waard is.quote:Op woensdag 8 juli 2026 14:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Iemand als Musk kan dakloosheid in de VS in 1 klap oplossen èn onderwijs betaalbaar maken, en dan nog zal het geen deukje slaan in z'n vermogen.
Maar laten we vooral schelden op boomers en millenials en arme mensen uitvreters noemen.
When you wanna have an omelette, you gotta break some eggs.quote:Op woensdag 8 juli 2026 14:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als ik de afwas heb gedaan heb ik biet opeens eten op mijn bord hoor.
Uiteraard. Omdat het systeem en sociale contract kapot is. Het is er volkomen op gericht dat het met iedereen goed gaat.quote:Op woensdag 8 juli 2026 14:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, dit geloof ik niet. Je overschat echt vreselijk hoeveel geld waard is.
Ik bedoel, in Californië alleen al hebben ze tientallen miljarden uitgegeven aan dakloosheid en zijn ze geen centimeter verder gekomen. Sterker nog, er zijn meer daklozen dan ooit.
Wat heb je gekocht?quote:
Nee ging over dit:quote:Op woensdag 8 juli 2026 14:37 schreef drakin het volgende:
[..]
Wat heb je gekocht?
Ik heb 2 boeken van mijn vakantiegeld kunnen kopen.
quote:Op woensdag 8 juli 2026 14:22 schreef Ama het volgende:
Dit kan volgend jaar wel eens mijn volgende worden: https://www.bricklink.com(...)1/4744/Elven-Citadel
@:mschol
Ik zie geen prijs. Maar wat coolquote:
Ik zie ook geen prijs maar ik heb al een keer via Bricklink een set gekocht op deze manier, die was 2200 steentjes (afgerond even) dus kan wel een beetje inschatten dat die sowieso ¤400 gaat kosten.quote:Op woensdag 8 juli 2026 14:51 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik zie geen prijs. Maar wat cool![]()
Ik ga binnenkort mijn woonkamer verbouwen, geen bank meer en een hele wand boekenkasten. Ik heb een beetje veel boeken en wil dan ook meer plek voor lego creëeren.
Ik hoop wel op meer dan 42 euro vakantiegeld dan
Koopjequote:Op woensdag 8 juli 2026 14:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zie ook geen prijs maar ik heb al een keer via Bricklink een set gekocht op deze manier, die was 2200 steentjes (afgerond even) dus kan wel een beetje inschatten dat die sowieso ¤400 gaat kosten.
10-11 cent per steentje is beetje de richtlijn geloof ik.quote:Op woensdag 8 juli 2026 14:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zie ook geen prijs maar ik heb al een keer via Bricklink een set gekocht op deze manier, die was 2200 steentjes (afgerond even) dus kan wel een beetje inschatten dat die sowieso ¤400 gaat kosten.
#viesdik oud paspoortquote:Op woensdag 8 juli 2026 15:14 schreef LTVDK het volgende:
Nieuw paspoort aangevraagdHad wel een bolle kop op het oude paspoort
Welnee, er werd enkel een marxistische revolutie gepland.quote:Op woensdag 8 juli 2026 15:18 schreef LTVDK het volgende:
Oh en ik ben weer eventjes weg en het escaleerde hier gelijk weer uit de hand
quote:Op woensdag 8 juli 2026 15:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Welnee, er werd enkel een marxistische revolutie gepland.
quote:Op woensdag 8 juli 2026 15:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Welnee, er werd enkel een marxistische revolutie gepland.
Snap wel dat @Barbusse in Portugal woontquote:Ook op het terras ben je in Zwitserland duurder uit dan in andere Europese landen. Een cappuccino kost gemiddeld 5,50 euro. Voor een halve liter bier moet je 8 euro neertellen en een glaasje fris kost 4,80 euro. Ter vergelijking: in Nederland kost dit gemiddeld respectievelijk 3,76 euro, 6 euro en 3,32 euro.
In Portugal scheelt het helemaal een slok op een borrel. Een cappuccino kost hier gemiddeld 1,88 euro, een halve liter bier 2,50 euro en een glas fris 1,75 euro.
https://www.bndestem.nl/g(...)-het-minst~a75da1a9/
quote:De Europese fooienwijzer
Spanje en Portugal: Bij twijfel is een fooi van 10 procent de veilige keuze, maar in Spanje ben je met zo’n 5 procent ook al even goede vrienden.
Frankrijk en Zwitserland: Franse en Zwitserse restaurants geven op de bon aan of de fooi al is inbegrepen. Service compris staat dan op de bon. Staat er service non compris op de bon? Dan is de fooi dus niet inbegrepen en is het gebruikelijk om 10 tot 15 procent te geven.
Italië: In Italiaanse restaurants zie je servizio incluso op de bon staan als de fooi al is inbegrepen. Is dat niet het geval, dan geef je 5 tot 10 procent.
Amerika: In de Verenigde Staten moeten horecamedewerkers vaak grotendeels rondkomen van de fooi. Gul geven is hier de norm. 15 tot 20 procent is gebruikelijk.
1.75 is ook tenminste een normale prijs voor een glas frisdrank.quote:Op woensdag 8 juli 2026 15:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Snap wel dat @:Barbusse in Portugal woont
Ja die 4 euro voor een mini flesje cola die je hier betaalt is echt schandaligquote:Op woensdag 8 juli 2026 15:51 schreef Ama het volgende:
[..]
1.75 is ook tenminste een normale prijs voor een glas frisdrank.
toeristenprijzen datquote:Op woensdag 8 juli 2026 15:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Netjesquote:Op woensdag 8 juli 2026 15:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
toeristenprijzen dat
Euhm.... 70 cent voor een espresso, ¤1,35 voor een 33cl fles bier, ¤1,20 voor fris of sap, ¤1,25 voor een glas wijn bij m'n lokale lunchroom
Dat zijn hier supermarktprijzenquote:Op woensdag 8 juli 2026 15:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
toeristenprijzen dat
Euhm.... 70 cent voor een espresso, ¤1,35 voor een 33cl fles bier, ¤1,20 voor fris of sap, ¤1,25 voor een glas wijn bij m'n lokale lunchroom
Jammer van de temperatuur alleen.quote:Op woensdag 8 juli 2026 15:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De lunchrooms hier zijn echt geweldigquote:
In Portugal nu 31 graden. In Thailand 30.quote:
Hier duur.quote:Op woensdag 8 juli 2026 15:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De lunchrooms hier zijn echt geweldig
Maar ook zo vaak als in Thailand?quote:Op woensdag 8 juli 2026 16:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
In Portugal nu 31 graden. In Thailand 30.
EN weer terug. 6779 stapjes. Nog een rondje nodig straks.quote:Op woensdag 8 juli 2026 15:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou de hik er maar meeIk ga even buiten lopen
Tis hier nu een milde 23° hoorquote:Op woensdag 8 juli 2026 16:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
In Portugal nu 31 graden. In Thailand 30.
Hopelijk nietquote:
Daar is het gewoon heel het jaar hetzelfde, beetje saai wel, alleen af en toe een paar maandjes bakken met regenquote:
Lunchroom in m'n straat, ¤6,50 tot ¤8,- voor een salade of soepje vooraf, hoofdgerecht kip, rund of vis, met rijst/friet/aardappeltjes en salade, drankje erbij, waarbij wijn in een karafje komt = 3 glazen,pastel de nata en espresso naquote:
Ik zit ook nog maar net op de 7kquote:Op woensdag 8 juli 2026 16:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EN weer terug. 6779 stapjes. Nog een rondje nodig straks.
Voor ¤ 8,- heb je hier een klef broodje in een tankstation, met een beetje geluk heb je er nog drinken bijquote:Op woensdag 8 juli 2026 16:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Lunchroom in m'n straat, ¤6,50 tot ¤8,- voor een salade of soepje vooraf, hoofdgerecht kip, rund of vis, met rijst/friet/aardappeltjes en salade, drankje erbij, waarbij wijn in een karafje komt = 3 glazen,pastel de nata en espresso na
Als ik naar de snackbar ga ben ik al meer kwijt.quote:Op woensdag 8 juli 2026 16:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Lunchroom in m'n straat, ¤6,50 tot ¤8,- voor een salade of soepje vooraf, hoofdgerecht kip, rund of vis, met rijst/friet/aardappeltjes en salade, drankje erbij, waarbij wijn in een karafje komt = 3 glazen,pastel de nata en espresso na
Now that's just sadquote:Op woensdag 8 juli 2026 16:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Voor ¤ 8,- heb je hier een klef broodje in een tankstation, met een beetje geluk heb je er nog drinken bij
Laatste keer in NL schrok ik ook wel echt. Met m'n zus even drankje doen: 2 biertjes (geen speciaalbier of zo), 1 wijntje en een portie bitterballen. ¤30quote:Op woensdag 8 juli 2026 16:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Als ik naar de snackbar ga ben ik al meer kwijt.
Jeetje, dan zat je wel in een achterstandswijk als je maar zo weinig betaaldequote:Op woensdag 8 juli 2026 16:12 schreef Barbusse het volgende:
Laatste keer in NL schrok ik ook wel echt. Met m'n zus even drankje doen: 2 biertjes (geen speciaalbier of zo), 1 wijntje en een portie bitterballen. ¤30
Goffedommequote:Op woensdag 8 juli 2026 16:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jeetje, dan zat je wel in een achterstandswijk als je maar zo weinig betaalde
Heeft LTVDK toch mooi goed dan.quote:Op woensdag 8 juli 2026 16:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Goffedomme
We zaten in d'n Achterhoek
quote:Op woensdag 8 juli 2026 16:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jeetje, dan zat je wel in een achterstandswijk als je maar zo weinig betaalde
Like I saidquote:Op woensdag 8 juli 2026 16:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Goffedomme
Wist niet dat ze daar ook Euro's hadden.quote:Op woensdag 8 juli 2026 16:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Goffedomme
quote:Op woensdag 8 juli 2026 16:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Popcorn en een drankje in de bios.quote:Op woensdag 8 juli 2026 16:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Voor ¤ 8,- heb je hier een klef broodje in een tankstation, met een beetje geluk heb je er nog drinken bij
Achterhoek is Blaricum vergeleken met jullie kanaleneiland, plebejersquote:
Wel de kleine portie danquote:Op woensdag 8 juli 2026 16:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Popcorn en een drankje in de bios.
We betalen niet zoals jullie in schelpjes en kiezelsteentjesquote:Op woensdag 8 juli 2026 16:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wist niet dat ze daar ook Euro's hadden.
quote:Op woensdag 8 juli 2026 16:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
We betalen niet zoals jullie in schelpjes en kiezelsteentjes
Ik sla over.quote:
Je slaat wat? over.quote:
Poeh dat is ook wel echt belachelijk duur ja.quote:Op woensdag 8 juli 2026 16:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Popcorn en een drankje in de bios.
Heb jij ergens een peleton kinderen krijsend rond rennen in de lokale Mac? Want je bent wel van de dad jokes.quote:
Hoop het niet, of ze moeten wat geheime dingen hebben gedaan toen ik in het ziekenhuis lagquote:Op woensdag 8 juli 2026 16:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Heb jij ergens een peleton kinderen krijsend rond rennen in de lokale Mac? Want je bent wel van de dad jokes.
Test subject #1234567890 for alien anal probingquote:Op woensdag 8 juli 2026 16:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoop het niet, of ze moeten wat geheime dingen hebben gedaan toen ik in het ziekenhuis lag
Nee dat lijkt me niet een ziekenhuismethodequote:Op woensdag 8 juli 2026 16:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Test subject #1234567890 for alien anal probing
Daarom. Dan verwacht je het nietquote:Op woensdag 8 juli 2026 16:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee dat lijkt me niet een ziekenhuismethode
liggen er weleens muntjes daar?quote:Op woensdag 8 juli 2026 16:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
We betalen niet zoals jullie in schelpjes en kiezelsteentjes
Pastel de Nathanquote:Op woensdag 8 juli 2026 16:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
Bij Pastel De Nata moet ik altijd denken aan Nathan Rutjes, WIDM kijkers snappen me
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Ik heb de room liever koudquote:
Vast wel, nooit naar gekekenquote:
Kofta is lekkahquote:Op woensdag 8 juli 2026 16:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga koken, Het niet bij iedereen geliefde Knorr Wereldgerecht. Kofta in dit geval
Ik las weer eens te snel.quote:Op woensdag 8 juli 2026 17:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
sws hou ik wel van de Griekse keuken
Ziek?quote:Op woensdag 8 juli 2026 17:03 schreef Nattekat het volgende:
In bed werken heeft wel wat
(ik voel me lichtelijk kwalitatief uitermate teleurstellend, dus hele dag achter bureau zitten trek ik niet echt)
Zekersquote:Op woensdag 8 juli 2026 17:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
sws hou ik wel van de Griekse keuken
Vuig menneke bende ge ook hequote:Op woensdag 8 juli 2026 17:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik las weer eens te snel.
Beterschap kerel!quote:Op woensdag 8 juli 2026 17:03 schreef Nattekat het volgende:
In bed werken heeft wel wat
(ik voel me lichtelijk kwalitatief uitermate teleurstellend, dus hele dag achter bureau zitten trek ik niet echt)
Dirty mind ditdat.quote:Op woensdag 8 juli 2026 17:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zekers
[..]
Vuig menneke bende ge ook he
Ik denk bij ziek altijd aan kotsend boven de wc hangen en vind het zo overdreven om te zeggen dat ik ziek ben, maar ik denk dat je het wel zo kan noemen.quote:
je zag een naakte Nana Mouskouri voor je? Of Stefania Liberakakis?quote:Op woensdag 8 juli 2026 17:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik las weer eens te snel.
Jeweetsquote:
Zorba de Griek natuurlijk.quote:Op woensdag 8 juli 2026 17:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
je zag een naakte Nana Mouskouri voor je? Of Stefania Liberakakis?
Je bent niet in je knollentuin, zeggen we hierquote:Op woensdag 8 juli 2026 17:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik denk bij ziek altijd aan kotsend boven de wc hangen en vind het zo overdreven om te zeggen dat ik ziek ben, maar ik denk dat je het wel zo kan noemen.
Ik weet niet eens wie dat zijnquote:Op woensdag 8 juli 2026 17:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
je zag een naakte Nana Mouskouri voor je? Of Stefania Liberakakis?
Ik weet. En ik omarm het.quote:
quote:Op woensdag 8 juli 2026 17:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wie dat zijn
[..]
Ik weet. En ik omarm het.
Voor jou misschien, voor mij nietquote:Op woensdag 8 juli 2026 17:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]Stefania snap ik ergens wel,. Maar Nana Mouskouri is toch wel een best bekende zangeres
Je kan ook een grens over gaan he.quote:Op woensdag 8 juli 2026 17:12 schreef Barbusse het volgende:
@:Bomenverzameling en @:TheStigsDutchCousin over een uurtje:
[ afbeelding ]
Dan pas?quote:Op woensdag 8 juli 2026 17:12 schreef Barbusse het volgende:
@:Bomenverzameling en @:TheStigsDutchCousin over een uurtje:
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op woensdag 8 juli 2026 17:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je kan ook een grens over gaan he.
Ik ging voorheen op van die bleghhh ziekjes maar niet ziek ziek dagen gewoon thuiswerken als het kon.quote:Op woensdag 8 juli 2026 17:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik denk bij ziek altijd aan kotsend boven de wc hangen en vind het zo overdreven om te zeggen dat ik ziek ben, maar ik denk dat je het wel zo kan noemen.
Teken ik voorquote:
Ook vanuit bed?quote:Op woensdag 8 juli 2026 17:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ging voorheen op van die bleghhh ziekjes maar niet ziek ziek dagen gewoon thuiswerken als het kon.
Tis donker. We zien niks.quote:Op woensdag 8 juli 2026 17:14 schreef bitterbal het volgende:
was bij iemand op bezoek die een super mooi uitzicht heeft
[ afbeelding ]
Dat wel, maar het verlicht niet echt veelquote:Op woensdag 8 juli 2026 17:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zie je de flitsen nie van het onweer?
That does looks nicequote:
Die hebben ook heel veel zoetigheid liggenquote:Op woensdag 8 juli 2026 15:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De lunchrooms hier zijn echt geweldig
Ja, maar daar ben ik niet zo vanquote:Op woensdag 8 juli 2026 17:19 schreef drakin het volgende:
[..]
Die hebben ook heel veel zoetigheid liggen
Sowquote:Op woensdag 8 juli 2026 17:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
[ afbeelding ]
@:TheStigsDutchCousin
Dit is Stefania
staat een beetje scheefquote:Op woensdag 8 juli 2026 17:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
[ afbeelding ]
@:TheStigsDutchCousin
Dit is Stefania
Beter uitzicht dan ik hebquote:
Meestal vanaf de bank maar ook weleens vsnuit bed jaquote:
Ik klaag ook niet hoorquote:
bootjes kijkenquote:Op woensdag 8 juli 2026 17:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik klaag ook niet hoor
Maat van me heeft dit als uitzicht, en daar ben ik wel wat jaloers op:
[ afbeelding ]
Hij woont echt midden tussen al die portwijnhuizen. Hoe die gast ondertussen geen raging alcoholic is, is me een raadselquote:
Ik ook niet. Ik ben van de Galåo (ander tekentje op die a)quote:
Das ook niet echt mijn dingquote:Op woensdag 8 juli 2026 17:48 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik ben van de Galåo (ander tekentje op die a)
Ik wou zeggen, slaapt die onder de brugquote:Op woensdag 8 juli 2026 17:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hij woont echt midden tussen al die portwijnhuizen. Hoe die gast ondertussen geen raging alcoholic is, is me een raadsel
Foto gemaakt vanaf de kade, ok? Maar hij woont er echt recht achter. Betaalt volgens mij ook een godsvermogen aan huur...quote:Op woensdag 8 juli 2026 17:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wou zeggen, slaapt die onder de brug
Ja kom maar weer van die kast af hoorquote:Op woensdag 8 juli 2026 17:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Foto gemaakt vanaf de kade, ok? Maar hij woont er echt recht achter. Betaalt volgens mij ook een godsvermogen aan huur...
Heb zeker slechtere wegen gezien. Onder andere hier in het Groene Hart.quote:Op woensdag 8 juli 2026 17:25 schreef bitterbal het volgende:
@:kaneelstokje heb toevallig vandaag een paar videos gemaakt omdat ik sinds gisteren een telefoonhouder op de scooter heb.
Bekijk deze YouTube-video
quote:Op woensdag 8 juli 2026 17:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja kom maar weer van die kast af hoor
Welkequote:Op woensdag 8 juli 2026 18:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga denk ik weer voor een Disney film. Toch geen foeballuh vanavond
Gaat over iemand die in een rode panda verandert, dus eigenlijk had ik hem al gezien moeten hebbenquote:
Betonwegen. Net als België.quote:Op woensdag 8 juli 2026 17:25 schreef bitterbal het volgende:
@:kaneelstokje heb toevallig vandaag een paar videos gemaakt omdat ik sinds gisteren een telefoonhouder op de scooter heb.
Nu dan geen stap meer verzetten.quote:Op woensdag 8 juli 2026 18:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, dat was het avondrondje. 12.250 precies
Kruipen over de grond.quote:Op woensdag 8 juli 2026 19:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nu dan geen stap meer verzetten.
Ik zie hem eerder aan voor een Segway binnenshuisquote:
Of met een skateboard.quote:Op woensdag 8 juli 2026 19:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zie hem eerder aan voor een Segway binnenshuis
Of rollerskates.quote:
Wat is jouw ding?quote:
Het is net 1982 geworden in Portugalquote:Op woensdag 8 juli 2026 19:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Of rollerskates.
Brb, even disco opzetten!
hesj tek viesdikquote:Op woensdag 8 juli 2026 19:23 schreef Barbusse het volgende:
Mijn ramensoepje was niet echt genoeg dus ik ga een paar ouderwetse salchichas grillen
[ afbeelding ]
Hartige snacks. Kaas en gerijpte ham en zoquote:
Huh, wat? Oh stapjes, ja kleine 16kquote:
Ze rijden daar aan de verkeerde kantquote:Op woensdag 8 juli 2026 17:25 schreef bitterbal het volgende:
*
filmpies
*
Slechte dag vandaagquote:Op woensdag 8 juli 2026 20:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
Kleine 8k stappen vandaag. Prima voor een vrije dag
Nog 90 te weinigquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |