Misschien heeft hij net goed gelachen.quote:Op woensdag 8 juli 2026 12:33 schreef Ama het volgende:
Waarom blijft mijn partypaupertent ineens zo nat. Volgens mij regent het niet meer.
quote:
Prioriteiten. Jij hebt zequote:
leest hier meequote:Op woensdag 8 juli 2026 12:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Misschien heeft hij net goed gelachen.
Maar anderen zitten nu vast in hun woning (MAAR ZE HEBBEN IN ELK GEVAL EEN WONINGN~~``!!)quote:Op woensdag 8 juli 2026 12:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ze beschuldigt mij van precies datgeen waar ze zich zelf schuldig aan heeft gemaakt in haar eerste post over dit onderwerp, kom op zeg
Je kan ook gewoon denken dat het mooi is dat mensen die dit nodig hebben gewoon met hun kinderen nog ergens naartoe kunnen nu. Maar nee, meteen janken dat de ouderen de tyfus mogen krijgen.
Hihiquote:Op woensdag 8 juli 2026 12:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Misschien heeft hij net goed gelachen.
Ja, dat bedoel ik dus. Alles is en blijft de schuld van de millennials.quote:
Die jeugd van tegenwoordig moet ook niet zoveel avocado toast eten.quote:Op woensdag 8 juli 2026 12:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar anderen zitten nu vast in hun woning (MAAR ZE HEBBEN IN ELK GEVAL EEN WONINGN~~``!!)
luxe paardjequote:Op woensdag 8 juli 2026 12:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb kersen jongonsHoogrijpe paarse kersen uit de Betuwe
![]()
Dat zeg ik toch? Jij valt haar aan omdat haar reactie op dat nieuws niet overeenkomt met jouw mening.quote:Op woensdag 8 juli 2026 12:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zij is begonnen met janken over dat de ouderen de tyfus mogen krijgen omdat anderen eens wat krijgen, daar reageer ik op omdat het een trieste reactie is. Kan je wel lekker blijven draaien wat je wil, maar dit is toch echt hoe het begonnen is.
Waarom krijg ik nu weer de schuldquote:Op woensdag 8 juli 2026 12:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De jongere generaties geven inmiddels de veertigers de schuld van alles. Da's geen boomer he.
Hij moest als nattekitten natuurlijk zelf z'n bus en trein betalenquote:Op woensdag 8 juli 2026 12:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kinderen hebben daar nul last van, want hun OUDERS betaalden dat.
Ja, dat krijgen ze toch ook? 65+ geen kortingspas meer, dus van een hoop ontneem je inderdaad hun mobiliteit.quote:Op woensdag 8 juli 2026 12:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ze beschuldigt mij van precies datgeen waar ze zich zelf schuldig aan heeft gemaakt in haar eerste post over dit onderwerp, kom op zeg
Je kan ook gewoon denken dat het mooi is dat mensen die dit nodig hebben gewoon met hun kinderen nog ergens naartoe kunnen nu. Maar nee, meteen janken dat de ouderen de tyfus mogen krijgen.
Gelukkig gaan we allemaal dood.quote:Op woensdag 8 juli 2026 12:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, @:Q. Ook wij zijn de lul.Alleen wel met betere smaak in muziek.
Terecht wel.quote:
quote:Op woensdag 8 juli 2026 12:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb geen koophuis. Kan ik ook niet betalen.
quote:Op woensdag 8 juli 2026 12:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Die jeugd van tegenwoordig moet ook niet zoveel avocado toast eten.
Ja, dat weet ik ook nie. Dat is wat ik online lees.quote:Op woensdag 8 juli 2026 12:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch? Jij valt haar aan omdat haar reactie op dat nieuws niet overeenkomt met jouw mening.
[..]
Waarom krijg ik nu weer de schuld
Ik heb geen koophuis. Kan ik ook niet betalen.
[..]
Hij moest als nattekitten natuurlijk zelf z'n bus en trein betalen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |