quote:Op woensdag 8 juli 2026 12:01 schreef Nattekat het volgende:
Ja, grgr iemand die veel leeftijdsgenoten
Qua daten gedraag je je wel als een puber anders. Dunno.quote:Op woensdag 8 juli 2026 12:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wie is er hier over de ouderen begonnen? Wat is de hele bron geweest van dit gesprek?
En ik heb het over kinderen en jongeren. Ik val toch echt onder geen van beiden.
Ja, jij dus. Jij begon met dat gejank. Hier ga je niet onderuit komen.quote:Op woensdag 8 juli 2026 11:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wel kinderen gratis maar ouderen met hun AOW'tje krijgen de tyfus. Tyf op.
quote:Op woensdag 8 juli 2026 12:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, jij dus. Jij begon met dat gejank. Hier ga je niet onderuit komen.
quote:Op woensdag 8 juli 2026 12:01 schreef Nattekat het volgende:
Ja, grgr iemand die veel leeftijdsgenoten
Ja, ik geloof dat ik met blije verwachting mag hopen op +/- ¤450 per maandquote:Op woensdag 8 juli 2026 12:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb ook geen pensioen . Toen ik werkte in de horeca bouwde k wel wat op maar dat is erg weinig
das fantastischquote:Op woensdag 8 juli 2026 12:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, ik geloof dat ik met blije verwachting mag hopen op +/- ¤450 per maand
Is nog best leuk meegenomen toch. Kun je over 25 jaar elke maand twee ijsjes halen.quote:Op woensdag 8 juli 2026 12:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, ik geloof dat ik met blije verwachting mag hopen op +/- ¤450 per maand
Ik spreek je de hele tijd al aan op het feit dat je eerste reactie is dat ouderen dat cadeautje ook moeten krijgen. Nu doe je alsof ik de eerste ben die dit gestart is, ga weg hoor.quote:Op woensdag 8 juli 2026 12:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je moet echt kappen nu met je kleutergedrag.
Extra huis kopen.quote:Op woensdag 8 juli 2026 12:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik spaar driekwart van wat ik verdien en los het huis extra af voor lagere maandlasten. Maar ik moet even kijken wat verstandig is want m'n spaargeld wordt steeds minder waard.
Nee jij begint te janken over dat jouw generatie zo zielig is en dat het de schuld is van de ouderen want jouw generatie woont in een bezemkast en ouderen zijn allemaal rijk en verdienen het niet.quote:Op woensdag 8 juli 2026 12:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik spreek je de hele tijd al aan op het feit dat je eerste reactie is dat ouderen dat cadeautje ook moeten krijgen. Nu doe je alsof ik de eerste ben die dit gestart is, ga weg hoor.
Ga investeren. Lees je alleen wel goed in. Je huis aflossen is altijd goed, maar sparen kost tegenwoordig bijkans meer geld ipv dat het wat oplevert.quote:Op woensdag 8 juli 2026 12:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik spaar driekwart van wat ik verdien en los het huis extra af voor lagere maandlasten. Maar ik moet even kijken wat verstandig is want m'n spaargeld wordt steeds minder waard.
Je kunt er allemaal berekeningen op loslaten waarom niet aflossen voordeliger is, maar gemoedsrust is me ook veel waard.quote:Op woensdag 8 juli 2026 12:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ga investeren. Lees je alleen wel goed in. Je huis aflossen is altijd goed, maar sparen kost tegenwoordig bijkans meer geld ipv dat het wat oplevert.
Ik los mijn huis juist niet extra af. Over paar jaar gaan ze je daar ook extra op belasten.quote:Op woensdag 8 juli 2026 12:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ga investeren. Lees je alleen wel goed in. Je huis aflossen is altijd goed, maar sparen kost tegenwoordig bijkans meer geld ipv dat het wat oplevert.
Wie begon er nou met janken dat de ouderen de tyfus mogen krijgen?quote:Op woensdag 8 juli 2026 12:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee jij begint te janken over dat jouw generatie zo zielig is en dat het de schuld is van de ouderen want jouw generatie woont in een bezemkast en ouderen zijn allemaal rijk en verdienen het niet.
Eventjes een nieuwe hypotheek afsluiten voor een nieuwe keuken dan maar.quote:Op woensdag 8 juli 2026 12:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik los mijn huis juist niet extra af. Over paar jaar gaan ze je daar ook extra op belasten.
quote:
quote:Op woensdag 8 juli 2026 12:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is nog best leuk meegenomen toch. Kun je over 25 jaar elke maand twee ijsjes halen.
Ja, dat mag natuurlijk ook. Jij kwam met huile huile boomers slecht.quote:Op woensdag 8 juli 2026 12:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wie begon er nou met janken dat de ouderen de tyfus mogen krijgen?
Wait what? Wasda voor rare grap?quote:Op woensdag 8 juli 2026 12:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik los mijn huis juist niet extra af. Over paar jaar gaan ze je daar ook extra op belasten.
Hop hop. Aan het werk jijquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |