Ja, grgr iemand die veel leeftijdsgenoten noodgedwongen in een klein kuthok ziet bivakkeren omdat ze geen normale woning kunnen krijgen. Ouderen zitten er momenteel toch echt veel beter bij dan jongeren, dat is gewoon een feit.quote:Op woensdag 8 juli 2026 11:58 schreef CherryLips het volgende:
Maar hey, de algemene consensus is dat boomers rijke luie donders zijn en dat zij de reden zijn dat je 'arm' en 'zielig' bent, zonder in te zien dat je het stukken beter hebt dan zij vroeger. Praat lekker het algemene sentiment na. Fuck je ouders en grootouders.
En dat is hun schuld?quote:Op woensdag 8 juli 2026 12:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, grgr iemand die veel leeftijdsgenoten noodgedwongen in een klein kuthok ziet bivakkeren omdat ze geen normale woning kunnen krijgen. Ouderen zitten er momenteel toch echt veel beter bij dan jongeren, dat is gewoon een feit.
Ga jij eens rondkomen van AOW.quote:Op woensdag 8 juli 2026 12:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, grgr iemand die veel leeftijdsgenoten noodgedwongen in een klein kuthok ziet bivakkeren omdat ze geen normale woning kunnen krijgen. Ouderen zitten er momenteel toch echt veel beter bij dan jongeren, dat is gewoon een feit.
quote:Op woensdag 8 juli 2026 12:03 schreef CherryLips het volgende:
Heb je gvd ruim 50 jaar gewerkt en oooeeeeeeh ze hebben een woning!!!!!1`11
We hebben het niet over schuld, we hebben het over de generatie die het niet nodig heeft een cadeautje geven die betaald moet worden door de generaties die er wat minder fijn voor staan. Ja, echt niet, ze betalen maar gewoon lekker voor die bus. Nederland staat er financieel niet echt helemaal top voor, ik weet niet of je opgelet hebt de laatste tijd.quote:
Nou ik gun het Rita van 75 best om haar zus ofzo een keer te kunnen bezoeken.quote:Op woensdag 8 juli 2026 12:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
We hebben het niet over schuld, we hebben het over de generatie die het niet nodig heeft een cadeautje geven die betaald moet worden door de generaties die er wat minder fijn voor staan. Ja, echt niet, ze betalen maar gewoon lekker voor die bus. Nederland staat er financieel niet echt helemaal top voor, ik weet niet of je opgelet hebt de laatste tijd.
Ik heb een tijdje met minder moeten rondkomen, is ook gelukt. Had ik geen gratis ov kaart voor nodig.quote:
Je vergeet ook even het sociale en praktische aspect. Ouderen kunnen geen auto meer rijden, ouderen zijn al eenzaam, de kunnen niet meer fietsen. Sterf maar in je grote huis.quote:Op woensdag 8 juli 2026 12:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
We hebben het niet over schuld, we hebben het over de generatie die het niet nodig heeft een cadeautje geven die betaald moet worden door de generaties die er wat minder fijn voor staan. Ja, echt niet, ze betalen maar gewoon lekker voor die bus. Nederland staat er financieel niet echt helemaal top voor, ik weet niet of je opgelet hebt de laatste tijd.
Ja en nu tien jaar lang.quote:Op woensdag 8 juli 2026 12:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje met minder moeten rondkomen, is ook gelukt. Had ik geen gratis ov kaart voor nodig.
quote:
Dit kan ik niet met elkaar rijmen.quote:Op woensdag 8 juli 2026 12:03 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op woensdag 8 juli 2026 12:03 schreef CherryLips het volgende:
Zat beroepen waarbij je geen pensioen opbouwt.quote:Op woensdag 8 juli 2026 12:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
[..]
Dit kan ik niet met elkaar rijmen.
En die auto is gratis?quote:Op woensdag 8 juli 2026 12:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je vergeet ook even het sociale en praktische aspect. Ouderen kunnen geen auto meer rijden, ouderen zijn al eenzaam, de kunnen niet meer fietsen. Sterf maar in je grote huis.
O ja, ik zal aan mijn vader doorgeven dat hij zijn geld heeft weggegooid en niet dat een groot deel is verdampt tijdens een van de tig crises van de afgelopen 30 jaar. Tnx. Als je je vader in één week grijs ziet worden weet je het wel.quote:Op woensdag 8 juli 2026 12:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En die auto is gratis?
En dan hebben we ook nog de grap dat ik momenteel gewoon aan het sparen ben voor m'n pensioen, dan hoef ik niet te leven van een AOW'tje. Dus er komt nog bij dat zij gewoon hun geld hebben weggegooid en nooit gespaard hebben, en dan nu als goedmakertje een cadeautje verdienen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |