ohh dan heb ik dat verkeerd onthoudenquote:Op woensdag 8 juli 2026 11:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Met GeForce Now kan je alleen de games spelen via hun servers die je zelf in je bezit hebt.
Maar toch een belangrijk detail.quote:Op woensdag 8 juli 2026 11:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ohh dan heb ik dat verkeerd onthouden
Wel kinderen gratis maar ouderen met hun AOW'tje krijgen de tyfus. Tyf op.quote:Landelijke korting 65-plussers geschrapt
DOVA laat verder weten dat een landelijke korting voor alle mensen vanaf 65 jaar en ouder in bus, tram en metro stopt per 1 januari volgend jaar. In totaal gaat het om 3,8 miljoen mensen die niet langer recht hebben op deze korting.
Dat de korting voor ouderen verdwijnt, is het gevolg van "keuzes om anders om te gaan met het beschikbare geld", aldus de organisatie. Die stelt dat het openbaar vervoer ook in de toekomst goed en betaalbaar moet blijven en daarom kiest voor "gerichte ondersteuning".
je zou naar amazon luna kunnen kijkenquote:Op woensdag 8 juli 2026 11:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ohh dan heb ik dat verkeerd onthouden
ja jij mag niet gratis reizenquote:Op woensdag 8 juli 2026 11:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wel kinderen gratis maar ouderen met hun AOW'tje krijgen de tyfus. Tyf op.
Ouderen mogen wmb ook echt de tyfus krijgen.quote:Op woensdag 8 juli 2026 11:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wel kinderen gratis maar ouderen met hun AOW'tje krijgen de tyfus. Tyf op.
ja heb macbook dus daar kunnen sowieso niet zoveel games opquote:Op woensdag 8 juli 2026 11:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
je zou naar amazon luna kunnen kijken
https://luna.amazon.nl/
maar daar is het aanbod een stuk minder. En anders dus game pass (pc of ultimate)
quote:Op woensdag 8 juli 2026 11:48 schreef Nattekat het volgende:
Ouderen mogen wmb ook echt de tyfus krijgen.
ja waarom doe je dat dan ookquote:Op woensdag 8 juli 2026 11:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja heb macbook dus daar kunnen sowieso niet zoveel games op
Ja wat dan? Jarenlang hebben zij alles op een presenteerblaadje gekregen, jarenlang hebben ze geprofiteerd van misbruik van de gasbubbel, jarenlang hebben ze niets anders gedaan dan problemen vooruit schuiven. Ze hebben een enorme tyfusbende achtergelaten en daar mogen ze best zelf ook de prijs voor betalen.quote:
Foetus met rijke (groot)ouders gespot.quote:Op woensdag 8 juli 2026 11:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ouderen mogen wmb ook echt de tyfus krijgen.
Laat ze maar net zo goed de tyfus krijgen als de jongere generaties nu die al hun vooruitgeschoven problemen moeten gaan dragen.
Ik heb geen grootouders meer, maar ze hadden geen van allen een grote beurs.quote:Op woensdag 8 juli 2026 11:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Foetus met rijke (groot)ouders gespot.
Gelukkig maar, we hadden toch al teveel schoon drinkwater.quote:Op woensdag 8 juli 2026 11:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, het kan blijkbaar weer. Wekenlang was het niet mogelijk om met CoPilot plaatjes te maken. Maar kennelijk is het probleem toch opgelost kunnen worden.
[ afbeelding ]
Maar toch mogen ze de tyfus krijgen.quote:Op woensdag 8 juli 2026 11:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb geen grootouders meer, maar ze hadden geen van allen een grote beurs.
quote:Op woensdag 8 juli 2026 11:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb geen grootouders meer, maar ze hadden geen van allen een grote beurs.
Als dit ook maar iets zegt, is dat dat ik geen enorme hypocriet ben. Ik vind het gigantisch triest wat een puinhoop de jongere generaties hebben geërfd, ze zijn de eerste generatie sinds de WW generaties die het slechter hebben dan hun (voor)ouders. Waarom zou je dan die ouderen weer gratis geld geven?quote:
Lolquote:Op woensdag 8 juli 2026 11:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als dit ook maar iets zegt, is dat dat ik geen enorme hypocriet ben. Ik vind het gigantisch triest wat een puinhoop de jongere generaties hebben geërfd, ze zijn de eerste generatie sinds de WW generaties die het slechter hebben dan hun (voor)ouders. Waarom zou je dan die ouderen weer gratis geld geven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |