Even uit het raam hangen dan.quote:
Twitch?quote:Op woensdag 8 juli 2026 11:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoe heet die ene site waar je die spellen kon streamen zeg maar?
streamen als in spelen of streamen als in je gooit het spelletje wat jij speelt op het internet?quote:Op woensdag 8 juli 2026 11:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoe heet die ene site waar je die spellen kon streamen zeg maar?
lekker voor jequote:
Het blijft me verbazen hoeveel ouders het normaal vinden dat ze schreeuwen en rondrennen in een trein.quote:Op woensdag 8 juli 2026 11:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Even uit het raam hangen dan.
Echt, hou je koters gewoon rustig in het openbaar vervoer
Eindelijk weer iets wat op het voordeel lijstje kan bij mij als het gaat om Thailand.quote:Op woensdag 8 juli 2026 11:13 schreef bitterbal het volgende:
hier in thailand heb je geen. last van kinderen. ze mogen niet rondrennen in restaurants ofzo. schreeuwen en gillen mogen ze ook niet.
super groot verschl met het westen
ze praten ook zacht en hebben erg veel respect voor oudere mensenquote:Op woensdag 8 juli 2026 11:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Eindelijk weer iets wat op het voordeel lijstje kan bij mij als het gaat om Thailand.
geforce now?quote:Op woensdag 8 juli 2026 11:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee bedoel die ene site waar je moest betalen dan kon je spellen spelen die je niet hebt.
Kunnen ze hier nog wat van leren.quote:Op woensdag 8 juli 2026 11:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze praten ook zacht en hebben erg veel respect voor oudere mensen
Maar daar moet je nog steeds betalen voor de spellen zelf.quote:
Hier zijn kinderen ook opvallend goed gemanierd.quote:Op woensdag 8 juli 2026 11:13 schreef bitterbal het volgende:
hier in thailand heb je geen. last van kinderen. ze mogen niet rondrennen in restaurants ofzo. schreeuwen en gillen mogen ze ook niet.
super groot verschl met het westen
heb ik het dan verkeerd onthouden? dacht je betaald voor het streamen en je kan dan alle spellen spelen?quote:Op woensdag 8 juli 2026 11:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar daar moet je nog steeds betalen voor de spellen zelf.
En dan elke keer maar een uurtje mogen spelen.quote:Op woensdag 8 juli 2026 11:21 schreef bitterbal het volgende:
Toegang tot 2000+ games
Ready-to-Play games
ja bij het gratis plan maar dit is voor een dagplanquote:Op woensdag 8 juli 2026 11:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
En dan elke keer maar een uurtje mogen spelen.
Met GeForce Now kan je alleen de games spelen via hun servers die je zelf in je bezit hebt.quote:Op woensdag 8 juli 2026 11:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb ik het dan verkeerd onthouden? dacht je betaald voor het streamen en je kan dan alle spellen spelen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |