SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies:
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
Vandaag jarig:
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Stap zelf op wat legoblokjes, huilstruikquote:Op woensdag 8 juli 2026 10:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ga uien snijen met een bot mes, pretletter
Ik heb geen Lego, dus als ik op legoblokjes zou stappen ga ik me zorgen maken over wat voor psycho heeft ingebroken in m'n huisquote:Op woensdag 8 juli 2026 10:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Stap zelf op wat legoblokjes, huilstruik
quote:Op woensdag 8 juli 2026 10:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb geen Lego, dus als ik op legoblokjes zou stappen ga ik me zorgen maken over wat voor psycho heeft ingebroken in m'n huis
gecondoleerd dat je geen LEGO hebt.quote:Op woensdag 8 juli 2026 10:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb geen Lego, dus als ik op legoblokjes zou stappen ga ik me zorgen maken over wat voor psycho heeft ingebroken in m'n huis
Arme Zwitserland. Zullen wel weer genaaid worden in de QF.quote:
Jij bent altijd welkom manquote:
Ik heb ermee leren leven en heb de leegte opgevuld met boeken en LP's en regelmatige seks en terrasjes. In willekeurige volgordequote:
Ben je al weer eens naar de sportschool geweest?quote:
neequote:Op woensdag 8 juli 2026 10:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ben je al weer eens naar de sportschool geweest?
Ja, dan is het niet onlogisch dat je aankomt.quote:
Mafifaquote:Op woensdag 8 juli 2026 10:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Arme Zwitserland. Zullen wel weer genaaid worden in de QF.
nee kloptquote:Op woensdag 8 juli 2026 10:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dan is het niet onlogisch dat je aankomt.
Niet eens in willekeurige volgorde?quote:
ik weet niet of dat de leegte goed zal vullen.quote:Op woensdag 8 juli 2026 10:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij bent altijd welkom man
[..]
Ik heb ermee leren leven en heb de leegte opgevuld met boeken en LP's en regelmatige seks en terrasjes. In willekeurige volgorde
ik ben geweestquote:Op woensdag 8 juli 2026 10:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ben je al weer eens naar de sportschool geweest?
quote:
quote:Op woensdag 8 juli 2026 10:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dan is het niet onlogisch dat je aankomt.
quote:
Ik ga ook vandaag.quote:Op woensdag 8 juli 2026 10:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik weet niet of dat de leegte goed zal vullen.
[..]
ik ben geweest
Ja, maar eigenlijk had ik het over het aantal topics tot 20kquote:Op woensdag 8 juli 2026 10:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Arme Zwitserland. Zullen wel weer genaaid worden in de QF.
Nog meer krijsende kinderen in de trein.quote:Kinderen van vier tot en met elf jaar mogen vanaf 2027 binnen Nederland gratis reizen met het openbaar vervoer. Dat kan alleen onder begeleiding van een betalende passagier, zoals een ouder of leerkracht.
Even uit het raam hangen dan.quote:
Twitch?quote:Op woensdag 8 juli 2026 11:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoe heet die ene site waar je die spellen kon streamen zeg maar?
streamen als in spelen of streamen als in je gooit het spelletje wat jij speelt op het internet?quote:Op woensdag 8 juli 2026 11:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoe heet die ene site waar je die spellen kon streamen zeg maar?
lekker voor jequote:
Het blijft me verbazen hoeveel ouders het normaal vinden dat ze schreeuwen en rondrennen in een trein.quote:Op woensdag 8 juli 2026 11:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Even uit het raam hangen dan.
Echt, hou je koters gewoon rustig in het openbaar vervoer
Eindelijk weer iets wat op het voordeel lijstje kan bij mij als het gaat om Thailand.quote:Op woensdag 8 juli 2026 11:13 schreef bitterbal het volgende:
hier in thailand heb je geen. last van kinderen. ze mogen niet rondrennen in restaurants ofzo. schreeuwen en gillen mogen ze ook niet.
super groot verschl met het westen
ze praten ook zacht en hebben erg veel respect voor oudere mensenquote:Op woensdag 8 juli 2026 11:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Eindelijk weer iets wat op het voordeel lijstje kan bij mij als het gaat om Thailand.
geforce now?quote:Op woensdag 8 juli 2026 11:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee bedoel die ene site waar je moest betalen dan kon je spellen spelen die je niet hebt.
Kunnen ze hier nog wat van leren.quote:Op woensdag 8 juli 2026 11:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze praten ook zacht en hebben erg veel respect voor oudere mensen
Maar daar moet je nog steeds betalen voor de spellen zelf.quote:
Hier zijn kinderen ook opvallend goed gemanierd.quote:Op woensdag 8 juli 2026 11:13 schreef bitterbal het volgende:
hier in thailand heb je geen. last van kinderen. ze mogen niet rondrennen in restaurants ofzo. schreeuwen en gillen mogen ze ook niet.
super groot verschl met het westen
heb ik het dan verkeerd onthouden? dacht je betaald voor het streamen en je kan dan alle spellen spelen?quote:Op woensdag 8 juli 2026 11:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar daar moet je nog steeds betalen voor de spellen zelf.
En dan elke keer maar een uurtje mogen spelen.quote:Op woensdag 8 juli 2026 11:21 schreef bitterbal het volgende:
Toegang tot 2000+ games
Ready-to-Play games
ja bij het gratis plan maar dit is voor een dagplanquote:Op woensdag 8 juli 2026 11:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
En dan elke keer maar een uurtje mogen spelen.
Met GeForce Now kan je alleen de games spelen via hun servers die je zelf in je bezit hebt.quote:Op woensdag 8 juli 2026 11:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb ik het dan verkeerd onthouden? dacht je betaald voor het streamen en je kan dan alle spellen spelen?
ohh dan heb ik dat verkeerd onthoudenquote:Op woensdag 8 juli 2026 11:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Met GeForce Now kan je alleen de games spelen via hun servers die je zelf in je bezit hebt.
Maar toch een belangrijk detail.quote:Op woensdag 8 juli 2026 11:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ohh dan heb ik dat verkeerd onthouden
Wel kinderen gratis maar ouderen met hun AOW'tje krijgen de tyfus. Tyf op.quote:Landelijke korting 65-plussers geschrapt
DOVA laat verder weten dat een landelijke korting voor alle mensen vanaf 65 jaar en ouder in bus, tram en metro stopt per 1 januari volgend jaar. In totaal gaat het om 3,8 miljoen mensen die niet langer recht hebben op deze korting.
Dat de korting voor ouderen verdwijnt, is het gevolg van "keuzes om anders om te gaan met het beschikbare geld", aldus de organisatie. Die stelt dat het openbaar vervoer ook in de toekomst goed en betaalbaar moet blijven en daarom kiest voor "gerichte ondersteuning".
je zou naar amazon luna kunnen kijkenquote:Op woensdag 8 juli 2026 11:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ohh dan heb ik dat verkeerd onthouden
ja jij mag niet gratis reizenquote:Op woensdag 8 juli 2026 11:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wel kinderen gratis maar ouderen met hun AOW'tje krijgen de tyfus. Tyf op.
Ouderen mogen wmb ook echt de tyfus krijgen.quote:Op woensdag 8 juli 2026 11:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ja heb macbook dus daar kunnen sowieso niet zoveel games opquote:Op woensdag 8 juli 2026 11:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
je zou naar amazon luna kunnen kijken
https://luna.amazon.nl/
maar daar is het aanbod een stuk minder. En anders dus game pass (pc of ultimate)
quote:Op woensdag 8 juli 2026 11:48 schreef Nattekat het volgende:
Ouderen mogen wmb ook echt de tyfus krijgen.
ja waarom doe je dat dan ookquote:Op woensdag 8 juli 2026 11:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja heb macbook dus daar kunnen sowieso niet zoveel games op
Ja wat dan? Jarenlang hebben zij alles op een presenteerblaadje gekregen, jarenlang hebben ze geprofiteerd van misbruik van de gasbubbel, jarenlang hebben ze niets anders gedaan dan problemen vooruit schuiven. Ze hebben een enorme tyfusbende achtergelaten en daar mogen ze best zelf ook de prijs voor betalen.quote:
Foetus met rijke (groot)ouders gespot.quote:Op woensdag 8 juli 2026 11:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ouderen mogen wmb ook echt de tyfus krijgen.
Laat ze maar net zo goed de tyfus krijgen als de jongere generaties nu die al hun vooruitgeschoven problemen moeten gaan dragen.
Ik heb geen grootouders meer, maar ze hadden geen van allen een grote beurs.quote:Op woensdag 8 juli 2026 11:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Foetus met rijke (groot)ouders gespot.
Gelukkig maar, we hadden toch al teveel schoon drinkwater.quote:Op woensdag 8 juli 2026 11:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, het kan blijkbaar weer. Wekenlang was het niet mogelijk om met CoPilot plaatjes te maken. Maar kennelijk is het probleem toch opgelost kunnen worden.
[ afbeelding ]
Maar toch mogen ze de tyfus krijgen.quote:Op woensdag 8 juli 2026 11:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb geen grootouders meer, maar ze hadden geen van allen een grote beurs.
quote:Op woensdag 8 juli 2026 11:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb geen grootouders meer, maar ze hadden geen van allen een grote beurs.
Als dit ook maar iets zegt, is dat dat ik geen enorme hypocriet ben. Ik vind het gigantisch triest wat een puinhoop de jongere generaties hebben geërfd, ze zijn de eerste generatie sinds de WW generaties die het slechter hebben dan hun (voor)ouders. Waarom zou je dan die ouderen weer gratis geld geven?quote:
Lolquote:Op woensdag 8 juli 2026 11:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als dit ook maar iets zegt, is dat dat ik geen enorme hypocriet ben. Ik vind het gigantisch triest wat een puinhoop de jongere generaties hebben geërfd, ze zijn de eerste generatie sinds de WW generaties die het slechter hebben dan hun (voor)ouders. Waarom zou je dan die ouderen weer gratis geld geven?
Ja, grgr iemand die veel leeftijdsgenoten noodgedwongen in een klein kuthok ziet bivakkeren omdat ze geen normale woning kunnen krijgen. Ouderen zitten er momenteel toch echt veel beter bij dan jongeren, dat is gewoon een feit.quote:Op woensdag 8 juli 2026 11:58 schreef CherryLips het volgende:
Maar hey, de algemene consensus is dat boomers rijke luie donders zijn en dat zij de reden zijn dat je 'arm' en 'zielig' bent, zonder in te zien dat je het stukken beter hebt dan zij vroeger. Praat lekker het algemene sentiment na. Fuck je ouders en grootouders.
En dat is hun schuld?quote:Op woensdag 8 juli 2026 12:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, grgr iemand die veel leeftijdsgenoten noodgedwongen in een klein kuthok ziet bivakkeren omdat ze geen normale woning kunnen krijgen. Ouderen zitten er momenteel toch echt veel beter bij dan jongeren, dat is gewoon een feit.
Ga jij eens rondkomen van AOW.quote:Op woensdag 8 juli 2026 12:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, grgr iemand die veel leeftijdsgenoten noodgedwongen in een klein kuthok ziet bivakkeren omdat ze geen normale woning kunnen krijgen. Ouderen zitten er momenteel toch echt veel beter bij dan jongeren, dat is gewoon een feit.
quote:Op woensdag 8 juli 2026 12:03 schreef CherryLips het volgende:
Heb je gvd ruim 50 jaar gewerkt en oooeeeeeeh ze hebben een woning!!!!!1`11
We hebben het niet over schuld, we hebben het over de generatie die het niet nodig heeft een cadeautje geven die betaald moet worden door de generaties die er wat minder fijn voor staan. Ja, echt niet, ze betalen maar gewoon lekker voor die bus. Nederland staat er financieel niet echt helemaal top voor, ik weet niet of je opgelet hebt de laatste tijd.quote:
Nou ik gun het Rita van 75 best om haar zus ofzo een keer te kunnen bezoeken.quote:Op woensdag 8 juli 2026 12:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
We hebben het niet over schuld, we hebben het over de generatie die het niet nodig heeft een cadeautje geven die betaald moet worden door de generaties die er wat minder fijn voor staan. Ja, echt niet, ze betalen maar gewoon lekker voor die bus. Nederland staat er financieel niet echt helemaal top voor, ik weet niet of je opgelet hebt de laatste tijd.
Ik heb een tijdje met minder moeten rondkomen, is ook gelukt. Had ik geen gratis ov kaart voor nodig.quote:
Je vergeet ook even het sociale en praktische aspect. Ouderen kunnen geen auto meer rijden, ouderen zijn al eenzaam, de kunnen niet meer fietsen. Sterf maar in je grote huis.quote:Op woensdag 8 juli 2026 12:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
We hebben het niet over schuld, we hebben het over de generatie die het niet nodig heeft een cadeautje geven die betaald moet worden door de generaties die er wat minder fijn voor staan. Ja, echt niet, ze betalen maar gewoon lekker voor die bus. Nederland staat er financieel niet echt helemaal top voor, ik weet niet of je opgelet hebt de laatste tijd.
Ja en nu tien jaar lang.quote:Op woensdag 8 juli 2026 12:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje met minder moeten rondkomen, is ook gelukt. Had ik geen gratis ov kaart voor nodig.
quote:
Dit kan ik niet met elkaar rijmen.quote:Op woensdag 8 juli 2026 12:03 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op woensdag 8 juli 2026 12:03 schreef CherryLips het volgende:
Zat beroepen waarbij je geen pensioen opbouwt.quote:Op woensdag 8 juli 2026 12:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
[..]
Dit kan ik niet met elkaar rijmen.
En die auto is gratis?quote:Op woensdag 8 juli 2026 12:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je vergeet ook even het sociale en praktische aspect. Ouderen kunnen geen auto meer rijden, ouderen zijn al eenzaam, de kunnen niet meer fietsen. Sterf maar in je grote huis.
O ja, ik zal aan mijn vader doorgeven dat hij zijn geld heeft weggegooid en niet dat een groot deel is verdampt tijdens een van de tig crises van de afgelopen 30 jaar. Tnx. Als je je vader in één week grijs ziet worden weet je het wel.quote:Op woensdag 8 juli 2026 12:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En die auto is gratis?
En dan hebben we ook nog de grap dat ik momenteel gewoon aan het sparen ben voor m'n pensioen, dan hoef ik niet te leven van een AOW'tje. Dus er komt nog bij dat zij gewoon hun geld hebben weggegooid en nooit gespaard hebben, en dan nu als goedmakertje een cadeautje verdienen?
ja, iedereen die in zn leven de eindjes aan elkaar heeft moeten knopen heeft zn geld maar weg gegooidquote:Op woensdag 8 juli 2026 12:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En die auto is gratis?
En dan hebben we ook nog de grap dat ik momenteel gewoon aan het sparen ben voor m'n pensioen, dan hoef ik niet te leven van een AOW'tje. Dus er komt nog bij dat zij gewoon hun geld hebben weggegooid en nooit gespaard hebben, en dan nu als goedmakertje een cadeautje verdienen?
Ok, dan gaan we de jongeren met enorme schulden opzadelen zodat je vader toch nog een beetje luxe heeft.quote:Op woensdag 8 juli 2026 12:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ja, ik zal aan mijn vader doorgeven dat hij zijn geld heeft weggegooid en niet dat een groot deel is verdampt tijdens een van de tig crises van de afgelopen 30 jaar. Tnx. Als je je vader in één week grijs ziet worden weet je het wel.
Ik bouw momenteel geen pensioen op. Maar goed, de mannen in mijn familie hebben de nare gewoonte om binnen een jaar na hun pensioen dood neer te vallen. Dus zolang ik blijf werken ben ik onsterfelijk. Take that, Lestatquote:Op woensdag 8 juli 2026 12:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zat beroepen waarbij je geen pensioen opbouwt.
Kijk, laat de ouderen maar de tyfus krijgen. Vooral jouw ouders.quote:Op woensdag 8 juli 2026 12:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ok, dan gaan we de jongeren met enorme schulden opzadelen zodat je vader toch nog een beetje luxe heeft.
Snap je nou echt niet dat geld maar 1 keer uitgegeven kan worden?
hij heeft het ook ontzettend zwaar met zn kantoorbaan met lease auto waarna hij thuis in de airco kan gaan zitten..quote:Op woensdag 8 juli 2026 12:11 schreef CherryLips het volgende:
Maar NatteKut denkt alleen dat ie zielig zielig zielig is. Snap ik. Is ie ook.
Ik zit zelf prima, maar leuke frame verder.quote:Op woensdag 8 juli 2026 12:11 schreef CherryLips het volgende:
Maar NatteKut denkt alleen dat ie zielig zielig zielig is. Snap ik. Is ie ook.
En jij laat de jongeren liever de tyfus krijgen.quote:Op woensdag 8 juli 2026 12:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kijk, laat de ouderen maar de tyfus krijgen. Vooral jouw ouders.
Ja maar ze konden wel van 1 salaris rondkomen~~`112!!quote:Op woensdag 8 juli 2026 12:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hij heeft het ook ontzettend zwaar met zn kantoorbaan met lease auto waarna hij thuis in de airco kan gaan zitten..
Mijn opa had het pas makkelijk. die mocht gewoon elke dag op de fiets naar de steenkoolmijn om 10 uur onder de grond te verdwijenen en daarna weer naar huis te fietsen waar een vrouw en 6 kinderen zaten te wachten in een klein kuthok
Jaquote:Op woensdag 8 juli 2026 12:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En jij laat de jongeren liever de tyfus krijgen.
quote:Op woensdag 8 juli 2026 12:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik bouw momenteel geen pensioen op. Maar goed, de mannen in mijn familie hebben de nare gewoonte om binnen een jaar na hun pensioen dood neer te vallen. Dus zolang ik blijf werken ben ik onsterfelijk. Take that, Lestat
Er wordt alleen geen geld uitgegeven. Het geld wordt opgepot. En niet door boomers, noch millenials.quote:Op woensdag 8 juli 2026 12:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ok, dan gaan we de jongeren met enorme schulden opzadelen zodat je vader toch nog een beetje luxe heeft.
Snap je nou echt niet dat geld maar 1 keer uitgegeven kan worden?
maar goed, ik zal verder niks zeggen, want ik zal het toch wel allemaal verkeerd zienquote:Op woensdag 8 juli 2026 12:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar ze konden wel van 1 salaris rondkomen~~`112!!
Vervolgens blijft oma achter met een AOW'tje. Had ze maar pensioen moeten opbouwen en sparen.
Als ik dan zie hoe hard mijn grootouders hebben gewerkt en hoe hun woningen eruitzagen...quote:Op woensdag 8 juli 2026 12:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar goed, ik zal verder niks zeggen, want ik zal het toch wel allemaal verkeerd zien
Jajajaja life hackquote:
quote:Op woensdag 8 juli 2026 12:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik dan zie hoe hard mijn grootouders hebben gewerkt en hoe hun woningen eruitzagen...
ik heb ook geen pensioen . Toen ik werkte in de horeca bouwde k wel wat op maar dat is erg weinigquote:
Jij schiet in een stuip omdat je jouw generatie zo zielig vindt. Zijn jullie niet.quote:Op woensdag 8 juli 2026 12:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
We hebben het nog steeds over dat jij meteen in een stuip vliegt van dat ouderen ook gratis ov moeten krijgen als reactie op het nieuws dat kinderen dat krijgen. Hypocriet.
Ik spaar driekwart van wat ik verdien en los het huis extra af voor lagere maandlasten. Maar ik moet even kijken wat verstandig is want m'n spaargeld wordt steeds minder waard.quote:Op woensdag 8 juli 2026 12:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb ook geen pensioen . Toen ik werkte in de horeca bouwde k wel wat op maar dat is erg weinig
Life hack.quote:Op woensdag 8 juli 2026 12:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik bouw momenteel geen pensioen op. Maar goed, de mannen in mijn familie hebben de nare gewoonte om binnen een jaar na hun pensioen dood neer te vallen. Dus zolang ik blijf werken ben ik onsterfelijk. Take that, Lestat
Wie is er hier over de ouderen begonnen? Wat is de hele bron geweest van dit gesprek?quote:Op woensdag 8 juli 2026 12:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jij schiet in een stuip omdat je jouw generatie zo zielig vindt. Zijn jullie niet.
misschien kan he het ergens in investeren?quote:Op woensdag 8 juli 2026 12:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik spaar driekwart van wat ik verdien en los het huis extra af voor lagere maandlasten. Maar ik moet even kijken wat verstandig is want m'n spaargeld wordt steeds minder waard.
Wie deed huilie huilie over jongeren van jouw generatie?quote:Op woensdag 8 juli 2026 12:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wie is er hier over de ouderen begonnen? Wat is de hele bron geweest van dit gesprek?
En ik heb het over kinderen en jongeren. Ik val toch echt onder geen van beiden.
quote:Op woensdag 8 juli 2026 12:01 schreef Nattekat het volgende:
Ja, grgr iemand die veel leeftijdsgenoten
Qua daten gedraag je je wel als een puber anders. Dunno.quote:Op woensdag 8 juli 2026 12:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wie is er hier over de ouderen begonnen? Wat is de hele bron geweest van dit gesprek?
En ik heb het over kinderen en jongeren. Ik val toch echt onder geen van beiden.
Ja, jij dus. Jij begon met dat gejank. Hier ga je niet onderuit komen.quote:Op woensdag 8 juli 2026 11:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 juli 2026 12:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, jij dus. Jij begon met dat gejank. Hier ga je niet onderuit komen.
quote:Op woensdag 8 juli 2026 12:01 schreef Nattekat het volgende:
Ja, grgr iemand die veel leeftijdsgenoten
Ja, ik geloof dat ik met blije verwachting mag hopen op +/- ¤450 per maandquote:Op woensdag 8 juli 2026 12:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb ook geen pensioen . Toen ik werkte in de horeca bouwde k wel wat op maar dat is erg weinig
das fantastischquote:Op woensdag 8 juli 2026 12:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, ik geloof dat ik met blije verwachting mag hopen op +/- ¤450 per maand
Is nog best leuk meegenomen toch. Kun je over 25 jaar elke maand twee ijsjes halen.quote:Op woensdag 8 juli 2026 12:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, ik geloof dat ik met blije verwachting mag hopen op +/- ¤450 per maand
Ik spreek je de hele tijd al aan op het feit dat je eerste reactie is dat ouderen dat cadeautje ook moeten krijgen. Nu doe je alsof ik de eerste ben die dit gestart is, ga weg hoor.quote:Op woensdag 8 juli 2026 12:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je moet echt kappen nu met je kleutergedrag.
Extra huis kopen.quote:Op woensdag 8 juli 2026 12:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik spaar driekwart van wat ik verdien en los het huis extra af voor lagere maandlasten. Maar ik moet even kijken wat verstandig is want m'n spaargeld wordt steeds minder waard.
Nee jij begint te janken over dat jouw generatie zo zielig is en dat het de schuld is van de ouderen want jouw generatie woont in een bezemkast en ouderen zijn allemaal rijk en verdienen het niet.quote:Op woensdag 8 juli 2026 12:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik spreek je de hele tijd al aan op het feit dat je eerste reactie is dat ouderen dat cadeautje ook moeten krijgen. Nu doe je alsof ik de eerste ben die dit gestart is, ga weg hoor.
Ga investeren. Lees je alleen wel goed in. Je huis aflossen is altijd goed, maar sparen kost tegenwoordig bijkans meer geld ipv dat het wat oplevert.quote:Op woensdag 8 juli 2026 12:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je kunt er allemaal berekeningen op loslaten waarom niet aflossen voordeliger is, maar gemoedsrust is me ook veel waard.quote:Op woensdag 8 juli 2026 12:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ga investeren. Lees je alleen wel goed in. Je huis aflossen is altijd goed, maar sparen kost tegenwoordig bijkans meer geld ipv dat het wat oplevert.
Ik los mijn huis juist niet extra af. Over paar jaar gaan ze je daar ook extra op belasten.quote:Op woensdag 8 juli 2026 12:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ga investeren. Lees je alleen wel goed in. Je huis aflossen is altijd goed, maar sparen kost tegenwoordig bijkans meer geld ipv dat het wat oplevert.
Wie begon er nou met janken dat de ouderen de tyfus mogen krijgen?quote:Op woensdag 8 juli 2026 12:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee jij begint te janken over dat jouw generatie zo zielig is en dat het de schuld is van de ouderen want jouw generatie woont in een bezemkast en ouderen zijn allemaal rijk en verdienen het niet.
Eventjes een nieuwe hypotheek afsluiten voor een nieuwe keuken dan maar.quote:Op woensdag 8 juli 2026 12:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik los mijn huis juist niet extra af. Over paar jaar gaan ze je daar ook extra op belasten.
quote:
quote:Op woensdag 8 juli 2026 12:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is nog best leuk meegenomen toch. Kun je over 25 jaar elke maand twee ijsjes halen.
Ja, dat mag natuurlijk ook. Jij kwam met huile huile boomers slecht.quote:Op woensdag 8 juli 2026 12:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wie begon er nou met janken dat de ouderen de tyfus mogen krijgen?
Wait what? Wasda voor rare grap?quote:Op woensdag 8 juli 2026 12:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik los mijn huis juist niet extra af. Over paar jaar gaan ze je daar ook extra op belasten.
Hop hop. Aan het werk jijquote:
Heb ik net opquote:
Jouw eerste reactie op het nieuws dat kinderen gratis met de bus mogen is janken over dat de ouderen zielig zijn. Daar reageer ik al de hele tijd op, omdat dat een enorm trieste reactie was. Maar gezien je de doelpalen probeert te verschuiven ben je duidelijk zelf ook in aan het zien dat je toch echt zelf bent begonnen.quote:Op woensdag 8 juli 2026 12:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, dat mag natuurlijk ook. Jij kwam met huile huile boomers slecht.
De grootste mop hieraan vind ik nog wel dat in deze strijd de hele generaties "millennial" en "boomer" niet eens meer kloppen.quote:Op woensdag 8 juli 2026 12:09 schreef Barbusse het volgende:
Die hele boomer versus millenial is een bewust gestarte klassestrijd he? Ik hoop dat jullie dat beseffen.
Boomers zijn dan ook slecht want ze voeren nog steeds de eendjes in het park met oud brood terwijl dat heel erg slecht is voor die eendjesquote:Op woensdag 8 juli 2026 12:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, dat mag natuurlijk ook. Jij kwam met huile huile boomers slecht.
Doelpalen verschuivenquote:Op woensdag 8 juli 2026 12:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jouw eerste reactie op het nieuws dat kinderen gratis met de bus mogen is janken over dat de ouderen zielig zijn. Daar reageer ik al de hele tijd op, omdat dat een enorm trieste reactie was. Maar gezien je de doelpalen probeert te verschuiven ben je duidelijk zelf ook in aan het zien dat je toch echt zelf bent begonnen.
Ja jij begint CL aan te vallen op haar mening omdat die niet overeenkomt met de jouwe dus is zij begonnen.quote:Op woensdag 8 juli 2026 12:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jouw eerste reactie op het nieuws dat kinderen gratis met de bus mogen is janken over dat de ouderen zielig zijn. Daar reageer ik al de hele tijd op, omdat dat een enorm trieste reactie was. Maar gezien je de doelpalen probeert te verschuiven ben je duidelijk zelf ook in aan het zien dat je toch echt zelf bent begonnen.
Dat ook nog eens. Mja, op ieder kroketje een etiketje.quote:Op woensdag 8 juli 2026 12:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De grootste mop hieraan vind ik nog wel dat in deze strijd de hele generaties "millennial" en "boomer" niet eens meer kloppen.
Inderdaad. Kan ze beter groenten voerenquote:Op woensdag 8 juli 2026 12:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Boomers zijn dan ook slecht want ze voeren nog steeds de eendjes in het park met oud brood terwijl dat heel erg slecht is voor die eendjes
Kroketjesquote:Op woensdag 8 juli 2026 12:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat ook nog eens. Mja, op ieder kroketje een etiketje.
Gen X is de nieuwe boomer geloof ik. Is ook wel raar om te bedenken dat mensen die in de jaren 60 zijn geboren nu ook al in de 60 zijn.quote:Op woensdag 8 juli 2026 12:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De grootste mop hieraan vind ik nog wel dat in deze strijd de hele generaties "millennial" en "boomer" niet eens meer kloppen.
JA MAAR HULLIE BEGONquote:Op woensdag 8 juli 2026 12:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zij is begonnen met janken over dat de ouderen de tyfus mogen krijgen omdat anderen eens wat krijgen, daar reageer ik op omdat het een trieste reactie is. Kan je wel lekker blijven draaien wat je wil, maar dit is toch echt hoe het begonnen is.quote:Op woensdag 8 juli 2026 12:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja jij begint CL aan te vallen op haar mening omdat die niet overeenkomt met de jouwe dus is zij begonnen.
Is goed hoor nattetrump
De jongere generaties geven inmiddels de veertigers de schuld van alles. Da's geen boomer he.quote:Op woensdag 8 juli 2026 12:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gen X is de nieuwe boomer geloof ik. Is ook wel raar om te bedenken dat mensen die in de jaren 60 zijn geboren nu ook al in de 60 zijn.
Ik ben geboren als boomer.quote:Op woensdag 8 juli 2026 12:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gen X is de nieuwe boomer geloof ik. Is ook wel raar om te bedenken dat mensen die in de jaren 60 zijn geboren nu ook al in de 60 zijn.
Het wordt bij de een afgepakt en aan de ander gegeven, ja, dat noem ik dat de ouderen de tyfus mogen krijgen ten koste van anderen.quote:Op woensdag 8 juli 2026 12:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zij is begonnen met janken over dat de ouderen de tyfus mogen krijgen omdat anderen eens wat krijgen, daar reageer ik op omdat het een trieste reactie is. Kan je wel lekker blijven draaien wat je wil, maar dit is toch echt hoe het begonnen is.
quote:Op woensdag 8 juli 2026 12:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De jongere generaties geven inmiddels de veertigers de schuld van alles. Da's geen boomer he.
Kinderen hebben daar nul last van, want hun OUDERS betaalden dat.quote:Op woensdag 8 juli 2026 12:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zij is begonnen met janken over dat de ouderen de tyfus mogen krijgen omdat anderen eens wat krijgen, daar reageer ik op omdat het een trieste reactie is. Kan je wel lekker blijven draaien wat je wil, maar dit is toch echt hoe het begonnen is.
huehuequote:Op woensdag 8 juli 2026 12:33 schreef Ama het volgende:
Waarom blijft mijn partypaupertent ineens zo nat. Volgens mij regent het niet meer.
Ze beschuldigt mij van precies datgeen waar ze zich zelf schuldig aan heeft gemaakt in haar eerste post over dit onderwerp, kom op zegquote:Op woensdag 8 juli 2026 12:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
JA MAAR HULLIE BEGON
Dude. Dit is geen manier van discussieren.
Misschien heeft hij net goed gelachen.quote:Op woensdag 8 juli 2026 12:33 schreef Ama het volgende:
Waarom blijft mijn partypaupertent ineens zo nat. Volgens mij regent het niet meer.
quote:
Prioriteiten. Jij hebt zequote:
leest hier meequote:Op woensdag 8 juli 2026 12:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Misschien heeft hij net goed gelachen.
Maar anderen zitten nu vast in hun woning (MAAR ZE HEBBEN IN ELK GEVAL EEN WONINGN~~``!!)quote:Op woensdag 8 juli 2026 12:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ze beschuldigt mij van precies datgeen waar ze zich zelf schuldig aan heeft gemaakt in haar eerste post over dit onderwerp, kom op zeg
Je kan ook gewoon denken dat het mooi is dat mensen die dit nodig hebben gewoon met hun kinderen nog ergens naartoe kunnen nu. Maar nee, meteen janken dat de ouderen de tyfus mogen krijgen.
Hihiquote:Op woensdag 8 juli 2026 12:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Misschien heeft hij net goed gelachen.
Ja, dat bedoel ik dus. Alles is en blijft de schuld van de millennials.quote:
Die jeugd van tegenwoordig moet ook niet zoveel avocado toast eten.quote:Op woensdag 8 juli 2026 12:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar anderen zitten nu vast in hun woning (MAAR ZE HEBBEN IN ELK GEVAL EEN WONINGN~~``!!)
luxe paardjequote:Op woensdag 8 juli 2026 12:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb kersen jongonsHoogrijpe paarse kersen uit de Betuwe
![]()
Dat zeg ik toch? Jij valt haar aan omdat haar reactie op dat nieuws niet overeenkomt met jouw mening.quote:Op woensdag 8 juli 2026 12:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waarom krijg ik nu weer de schuldquote:Op woensdag 8 juli 2026 12:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De jongere generaties geven inmiddels de veertigers de schuld van alles. Da's geen boomer he.
Hij moest als nattekitten natuurlijk zelf z'n bus en trein betalenquote:Op woensdag 8 juli 2026 12:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kinderen hebben daar nul last van, want hun OUDERS betaalden dat.
Ja, dat krijgen ze toch ook? 65+ geen kortingspas meer, dus van een hoop ontneem je inderdaad hun mobiliteit.quote:Op woensdag 8 juli 2026 12:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ze beschuldigt mij van precies datgeen waar ze zich zelf schuldig aan heeft gemaakt in haar eerste post over dit onderwerp, kom op zeg
Je kan ook gewoon denken dat het mooi is dat mensen die dit nodig hebben gewoon met hun kinderen nog ergens naartoe kunnen nu. Maar nee, meteen janken dat de ouderen de tyfus mogen krijgen.
Gelukkig gaan we allemaal dood.quote:Op woensdag 8 juli 2026 12:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, @:Q. Ook wij zijn de lul.Alleen wel met betere smaak in muziek.
Terecht wel.quote:
quote:Op woensdag 8 juli 2026 12:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb geen koophuis. Kan ik ook niet betalen.
quote:Op woensdag 8 juli 2026 12:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Die jeugd van tegenwoordig moet ook niet zoveel avocado toast eten.
Ja, dat weet ik ook nie. Dat is wat ik online lees.quote:Op woensdag 8 juli 2026 12:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch? Jij valt haar aan omdat haar reactie op dat nieuws niet overeenkomt met jouw mening.
[..]
Waarom krijg ik nu weer de schuld
[..]
Hij moest als nattekitten natuurlijk zelf z'n bus en trein betalen
Oh, goed idee wel.quote:
Het gore lef he. Zomaar naar buiten gaan.quote:
IN ONZE TIJD BESTOND ER NOG ECHTE MUZIEK, BRAB!quote:Op woensdag 8 juli 2026 12:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, @:Q. Ook wij zijn de lul.Alleen wel met betere smaak in muziek.
Ik heb mazzel gehad met m'n ouders ja, en dat de huizenmarkt was ingestortquote:Op woensdag 8 juli 2026 12:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik dus. Alles is en blijft de schuld van de millennials.
En nee, voor er een kat begint te janken, dat interesseert mij persoonlijk vrij weinig. Ik heb ook "gewoon" zelf m'n studieschuld afbetaald en meegeprotesteerd tegen de langstudeerdersboete die destijds boven m'n hoofd hing en de enige reden dat ik in een leuk huis woon, is omdat ik verdomde mazzel had en kerel als partner heb.
Zonder datingapps, overigens. Ik kwam gewoon buiten.
Ik denk dat men eens moet uitgaan van het gezegde "don't hate the players, hate the game".quote:Op woensdag 8 juli 2026 12:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ging pas op m'n 16e met de trein dus ik had er sowieso niet van kunnen profiteren.quote:Op woensdag 8 juli 2026 12:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch? Jij valt haar aan omdat haar reactie op dat nieuws niet overeenkomt met jouw mening.
[..]
Waarom krijg ik nu weer de schuld
[..]
Hij moest als nattekitten natuurlijk zelf z'n bus en trein betalen
Die jeugd van tegenwoordig wil ook niet hard meer werken.quote:Op woensdag 8 juli 2026 12:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb mazzel gehad met m'n ouders ja, en dat de huizenmarkt was ingestortEn teringhard gewerkt ook, vandaag alleen even niet.
Ik mocht pas op mn 16e voor het eerst naar buiten.quote:Op woensdag 8 juli 2026 12:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ging pas op m'n 16e met de trein dus ik had er sowieso niet van kunnen profiteren.
quote:Op woensdag 8 juli 2026 12:38 schreef Ama het volgende:
@:cherrylips Oh mijn vader appte dat hij het toch eerst even niet neemt. Als we ooit wel AppleTV hebben (hebben wel andere leuke dingen ook) dan laat ik het wel weten.
Ja maar Elon is triljardair en daar genieten we allemaal van!quote:Op woensdag 8 juli 2026 12:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik denk dat men eens moet uitgaan van het gezegde "don't hate the players, hate the game".
Het hele systeem is er op gericht om iedereen, ongeacht leeftijd of geografische locatie, links, rechts, van boven en recht doormidden de moeder te neuken. Het sociale contract is verscheurd. En dat is niet door boomers gedaan. Of door millenials. Of xnellials.
Ik zou het gewoon niet doen en van je stokje gaan.quote:Op woensdag 8 juli 2026 12:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Terecht wel.
Maar goed, was gezellig, ik ga lunchgenot regelen voordat ik van m'n stokje ga.
Sinds wanneer is 42 jeugd?quote:
Stoppen met online lezen dusquote:Op woensdag 8 juli 2026 12:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik ook nie. Dat is wat ik online lees.
Ik kwam gewoon nergens tot ik ging studeren.quote:Op woensdag 8 juli 2026 12:42 schreef Ama het volgende:
Ik ging op mijn 13de al alleen het land door om mensen te meeten.
Iedereen die meer dan een miljard heeft zou alles boven dat bedrag verplicht moeten investeren in een betere wereld. Elke fucking cent.quote:Op woensdag 8 juli 2026 12:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja maar Elon is triljardair en daar genieten we allemaal van!
Sow. Gij vuige avontuurier.quote:Op woensdag 8 juli 2026 12:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik dus. Alles is en blijft de schuld van de millennials.
En nee, voor er een kat begint te janken, dat interesseert mij persoonlijk vrij weinig. Ik heb ook "gewoon" zelf m'n studieschuld afbetaald en meegeprotesteerd tegen de langstudeerdersboete die destijds boven m'n hoofd hing en de enige reden dat ik in een leuk huis woon, is omdat ik verdomde mazzel had en kerel als partner heb.
Zonder datingapps, overigens. Ik kwam gewoon buiten.
Oh al 30 jaar dusquote:
Terecht, wil ik ook niet als ik eerlijk ben.quote:Op woensdag 8 juli 2026 12:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Die jeugd van tegenwoordig wil ook niet hard meer werken.
Ja dit, en op m'n 19e zonder begeleiding.quote:Op woensdag 8 juli 2026 12:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik mocht pas op mn 16e voor het eerst naar buiten.
Woah.quote:Op woensdag 8 juli 2026 12:42 schreef Ama het volgende:
Jij mag tegenwoordig naar buiten zonder begeleiding?quote:Op woensdag 8 juli 2026 12:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dit, en op m'n 19e zonder begeleiding.
Op fora zitten en mensen ontmoeten is bijna altijd een deel van mijn leven geweest.quote:Op woensdag 8 juli 2026 12:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kwam gewoon nergens tot ik ging studeren.
door wie wel dan?quote:Op woensdag 8 juli 2026 12:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik denk dat men eens moet uitgaan van het gezegde "don't hate the players, hate the game".
Het hele systeem is er op gericht om iedereen, ongeacht leeftijd of geografische locatie, links, rechts, van boven en recht doormidden de moeder te neuken. Het sociale contract is verscheurd. En dat is niet door boomers gedaan. Of door millenials. Of xnellials.
Je kunt de tyfus krijgen van NatteKutquote:Op woensdag 8 juli 2026 12:42 schreef sacha het volgende:
JA JEZUS![]()
BEN IK BIJNA 65 PLUS
KAN IK NIET MEER MET KORTING MET DE BUS
Het internet bestond nog niet toen ik 13 was.quote:Op woensdag 8 juli 2026 12:42 schreef Ama het volgende:
Jij werkt dan ook niet dus dat heb je al geregeldquote:Op woensdag 8 juli 2026 12:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Terecht, wil ik ook niet als ik eerlijk ben.
Yeeeeep, exact dit. Mensen worden keihard bespeeld en gaat er zonder kritiek in mee.quote:Op woensdag 8 juli 2026 12:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben een paar jaar ouder, ik maakte op m'n 17e ofzo m'n eerste e-mailadres aan.quote:Op woensdag 8 juli 2026 12:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Op fora zitten en mensen ontmoeten is bijna altijd een deel van mijn leven geweest.
Dat rijmt, zusquote:Op woensdag 8 juli 2026 12:42 schreef sacha het volgende:
JA JEZUS![]()
BEN IK BIJNA 65 PLUS
KAN IK NIET MEER MET KORTING MET DE BUS
Ik niet dus, dankzij m'n life hackquote:
Ik was 19 toen ik voor het eerst op het internet ging. En ik was nog ongeveer de eerste in mijn omgeving.quote:Op woensdag 8 juli 2026 12:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Op fora zitten en mensen ontmoeten is bijna altijd een deel van mijn leven geweest.
Deed ik ook al sinds m'n 15e ofzoquote:Op woensdag 8 juli 2026 12:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja thank god. Dan bleef het gepest gewoon op school.quote:Op woensdag 8 juli 2026 12:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Het internet bestond nog niet toen ik 13 was.![]()
Op zich wel beter voor mijn ontwikkeling.
Wij konden nog stom dansen zonder dat de hele wereld mee kon kijken.quote:Op woensdag 8 juli 2026 12:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja thank god. Dan bleef het gepest gewoon op school.
Lui met geld en macht die beiden willen behouden. Mooi startpunt is de groep in de Epstein files die geen straffen boven het hoofd hangt.quote:
Ik zei mensen 'van internet'. Vroeger deed ik nog alsof ik mensen van m'n studie kende maar die vlieger ging op een gegeven moment niet meer op.quote:Op woensdag 8 juli 2026 12:44 schreef Ama het volgende:
Daarom kijkt mijn vader er nu ook niet gek van op als ik zeg dat ik met mensen van het forum ga eten in Scheveningen ofzo.![]()
Ja noem het het forum want ga niet steeds zeggen hoe het heet.
quote:Op woensdag 8 juli 2026 12:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zei 'van internet'. Vroeger deed ik nog alsof ik mensen van m'n studie kende maar die vlieger ging op een gegeven moment niet meer op.
IK GA NU 2UNLIMITED OPZETTEN!quote:Op woensdag 8 juli 2026 12:40 schreef Q. het volgende:
[..]
IN ONZE TIJD BESTOND ER NOG ECHTE MUZIEK, BRAB!
Echt he.quote:
Jullie hadden lantaarnpalen? Wat een luxe!quote:Op woensdag 8 juli 2026 12:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Echt he.
Ook dankzij die analoge jeugd natuurlijk. In de zomer naar binnen moeten als de lantaarnpalen aangingen enzo.
Dit heb ik eigenlijk ook niet vaak gedaan. Thuisquote:Op woensdag 8 juli 2026 12:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Echt he.
Ook dankzij die analoge jeugd natuurlijk. In de zomer naar binnen moeten als de lantaarnpalen aangingen enzo.
Door klimaatverandering is het tegenwoordig te warm voor een lange jas.quote:Op woensdag 8 juli 2026 12:47 schreef CherryLips het volgende:
Was wel een keer een vriendin 's avonds ophalen en toen kwam er een potloodventer aan. Bestaan die nog?
Iemand moet jullie uitstrooien over de Veluwe of Noordzee of gebruiken als compost, lieverdquote:Op woensdag 8 juli 2026 12:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eeuwig moeten werken is niet de flex die je denkt dat het is.
Woonde in de stad yo.quote:Op woensdag 8 juli 2026 12:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Jullie hadden lantaarnpalen? Wat een luxe!
Hier is dat nog steeds in de wijk. Nou ja zelfs als de lantaarnpalen aan staan hoeven ze nog niet. Komt vaak zat voor in de zomer dat kinderen van 4 nog om middernacht in de speeltuin lopen.quote:Op woensdag 8 juli 2026 12:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Echt he.
Ja maar tegenwoordig sturen die gewoon dickpics rondquote:Op woensdag 8 juli 2026 12:47 schreef CherryLips het volgende:
Was wel een keer een vriendin 's avonds ophalen en toen kwam er een potloodventer aan. Bestaan die nog?
Is toch anders. Net zoals ebooks versus echte boeken.quote:Op woensdag 8 juli 2026 12:49 schreef bitterbal het volgende:
potloodventers zijn ook digitaal gegaan
En niemand die mij iets vertelt.quote:Op woensdag 8 juli 2026 12:49 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op woensdag 8 juli 2026 12:50 schreef Q. het volgende:
[..]
En niemand die mij iets vertelt.Ik maar analoog venten.
'Vintage.'quote:Op woensdag 8 juli 2026 12:50 schreef Q. het volgende:
[..]
En niemand die mij iets vertelt.Ik maar analoog venten.
Mijn ouders waren echt compleet het tegenovergestelde.quote:Op woensdag 8 juli 2026 12:49 schreef CherryLips het volgende:
Maar ik ben wel heel beschermd opgevoedIk ging eens op 'date' met een jongen en die had een zwemwedstrijd hier in Ede, dus ik zei tegen m'n ouders dan ik naar een vriendin ging, was vijf minuten fietsen. M'n vader moest en zou me brengen, want die wilde niet dat ik dat stukje zou fietsen. Toen was ik al een jaar of 18 geloof ik. Vond ik wel heel irritant.
Dat is wel irritant ja.quote:Op woensdag 8 juli 2026 12:49 schreef CherryLips het volgende:
Maar ik ben wel heel beschermd opgevoedIk ging eens op 'date' met een jongen en die had een zwemwedstrijd hier in Ede, dus ik zei tegen m'n ouders dan ik naar een vriendin ging, was vijf minuten fietsen. M'n vader moest en zou me brengen, want die wilde niet dat ik dat stukje zou fietsen. Toen was ik al een jaar of 18 geloof ik. Vond ik wel heel irritant.
Ja je reageert nooit op m'n dickpicsquote:Op woensdag 8 juli 2026 12:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is toch anders. Net zoals ebooks versus echte boeken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
Ik weet niet meer hoe ik het voor elkaar heb gekregen maar ben wel bij die zwemwedstrijd geweestquote:Op woensdag 8 juli 2026 12:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Mijn ouders waren echt compleet het tegenovergestelde.Soms wel vervelend hoor.
Jezus nee, m'n vader zou me echt komen ophalen. Ik kwam echt nergens.quote:Op woensdag 8 juli 2026 12:51 schreef Ama het volgende:
Als ik nachts weg bleef was een smsje ook voldoende. Boeide ze verder ook niet zo waar ik uithing of wat ik deed.Ze moesten eens weten toen.
Snachts drugs gebruiken met anderen en smiddags weer thuiskomen. Het kon allemaal.quote:Op woensdag 8 juli 2026 12:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jezus nee, m'n vader zou me echt komen ophalen. Ik kwam echt nergens.
Christ.quote:Op woensdag 8 juli 2026 12:49 schreef CherryLips het volgende:
Ik zie dit voor mequote:Op woensdag 8 juli 2026 12:53 schreef CherryLips het volgende:
De vriend van een vriendin was eens jarig en vierde dat ergens in Tilburg en dan zou ik daar blijven slapen. Ik was al een jaar of 18. Zwemgozer was er ook. Nou wat een gedoe om een nergens ergens naartoe te gaan. We hadden ook alleen van die slaapzakken en dekjes uit de jaren 70 en die waren loodzwaar, dus ik liep daar weer te kloten alsof ik een week ging kamperen.
Degenen die mij hebben meegemaakt op Lowlands weten wat voor littekens die opvoeding heeft achtergelaten.quote:
Verkopen alleen maar toetsenborden tegenwoordig.quote:Op woensdag 8 juli 2026 12:49 schreef bitterbal het volgende:
Ze vonden het wel raar dat mijn zus en ik niet van de alcohol waren en soms wilden ze ons dan dingen laten proeven, maar we vonden er niks aan. Wees blijquote:Op woensdag 8 juli 2026 12:53 schreef Q. het volgende:
[..]
Christ.
Toen ik 14 was zeiden mn ouders dat het wel een keer hoog tijd was dat ik ging stappen en bier zuipen want dat deden zij ook op mijn leeftijd.Duurde nog tot mn 15e tot ik daar mee begon.
Heb ook wel genoeg gestapt hier, mis het soms nog wel maar op mn oude dag trek ik dat toch allemaal niet meer.quote:Op woensdag 8 juli 2026 12:56 schreef Ama het volgende:
Maar goed het is altijd allemaal goed gekomen. Grote kans dat ik ook niet alles meer weet van de zaterdagavonden/nachten.
Die volgende dag he.quote:Op woensdag 8 juli 2026 12:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Heb ook wel genoeg gestapt hier, mis het soms nog wel maar op mn oude dag trek ik dat toch allemaal niet meer.
De discotheek waar ik altijd heen ging is er toch allang niet meer. Dat waren de leuke plekken op zaterdagavond/nacht. Zo wat heb ik daar veel speeksel uitgewisseld met mensen.quote:Op woensdag 8 juli 2026 12:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Heb ook wel genoeg gestapt hier, mis het soms nog wel maar op mn oude dag trek ik dat toch allemaal niet meer.
quote:Op woensdag 8 juli 2026 12:41 schreef dud0r het volgende:
Ik zou het gewoon niet doen en van je stokje gaan.
Hoef je ook niet te wachten tot je oud bent om de tyfus te krijgen
Ik ga nog wel eens naar een ouwelullenfeestje, zaterdag nog naar 80s Verantwoord geweest. Begint om 20:00, duurt tot 01:00.quote:Op woensdag 8 juli 2026 12:58 schreef Ama het volgende:
[..]
De discotheek waar ik altijd heen ging is er toch allang niet meer. Dat waren de leuke plekken op zaterdagavond/nacht. Zo wat heb ik daar veel speeksel uitgewisseld met mensen.
quote:Op woensdag 8 juli 2026 12:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ga nog wel eens naar een ouwelullenfeestje, zaterdag nog naar 80s Verantwoord geweest. Begint om 20:00, duurt tot 01:00.
En dan?quote:
Minimaal drie dagen bij komenquote:
Welke discotheek was dit en wil je een keer samen naar de disco?quote:Op woensdag 8 juli 2026 12:58 schreef Ama het volgende:
[..]
De discotheek waar ik altijd heen ging is er toch allang niet meer. Dat waren de leuke plekken op zaterdagavond/nacht. Zo wat heb ik daar veel speeksel uitgewisseld met mensen.
Bij ons op de Veluwe had elk dorp zn eigen discotheek. Is er geen eentje meer van over.quote:Op woensdag 8 juli 2026 12:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Om acht uur wil ik op de bank zitten.quote:Op woensdag 8 juli 2026 12:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ga nog wel eens naar een ouwelullenfeestje, zaterdag nog naar 80s Verantwoord geweest. Begint om 20:00, duurt tot 01:00.
Twins in Nieuw Amsterdam ging ik altijd heen.quote:Op woensdag 8 juli 2026 12:59 schreef dud0r het volgende:
Welke discotheek was dit en wil je een keer samen naar de disco?
Dat zou al moeten gebeuren bij een vermogen boven de 50 miljoen. Ik ben zwaar voorstander van Bastille day 2.0.quote:Op woensdag 8 juli 2026 12:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
Iedereen die meer dan een miljard heeft zou alles boven dat bedrag verplicht moeten investeren in een betere wereld. Elke fucking cent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |