SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies:
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
Vandaag jarig:
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Stap zelf op wat legoblokjes, huilstruikquote:Op woensdag 8 juli 2026 10:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ga uien snijen met een bot mes, pretletter
Ik heb geen Lego, dus als ik op legoblokjes zou stappen ga ik me zorgen maken over wat voor psycho heeft ingebroken in m'n huisquote:Op woensdag 8 juli 2026 10:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Stap zelf op wat legoblokjes, huilstruik
quote:Op woensdag 8 juli 2026 10:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb geen Lego, dus als ik op legoblokjes zou stappen ga ik me zorgen maken over wat voor psycho heeft ingebroken in m'n huis
gecondoleerd dat je geen LEGO hebt.quote:Op woensdag 8 juli 2026 10:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb geen Lego, dus als ik op legoblokjes zou stappen ga ik me zorgen maken over wat voor psycho heeft ingebroken in m'n huis
Arme Zwitserland. Zullen wel weer genaaid worden in de QF.quote:
Jij bent altijd welkom manquote:
Ik heb ermee leren leven en heb de leegte opgevuld met boeken en LP's en regelmatige seks en terrasjes. In willekeurige volgordequote:
Ben je al weer eens naar de sportschool geweest?quote:
neequote:Op woensdag 8 juli 2026 10:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ben je al weer eens naar de sportschool geweest?
Ja, dan is het niet onlogisch dat je aankomt.quote:
Mafifaquote:Op woensdag 8 juli 2026 10:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Arme Zwitserland. Zullen wel weer genaaid worden in de QF.
nee kloptquote:Op woensdag 8 juli 2026 10:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dan is het niet onlogisch dat je aankomt.
Niet eens in willekeurige volgorde?quote:
ik weet niet of dat de leegte goed zal vullen.quote:Op woensdag 8 juli 2026 10:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij bent altijd welkom man
[..]
Ik heb ermee leren leven en heb de leegte opgevuld met boeken en LP's en regelmatige seks en terrasjes. In willekeurige volgorde
ik ben geweestquote:Op woensdag 8 juli 2026 10:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ben je al weer eens naar de sportschool geweest?
quote:
quote:Op woensdag 8 juli 2026 10:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dan is het niet onlogisch dat je aankomt.
quote:
Ik ga ook vandaag.quote:Op woensdag 8 juli 2026 10:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik weet niet of dat de leegte goed zal vullen.
[..]
ik ben geweest
Ja, maar eigenlijk had ik het over het aantal topics tot 20kquote:Op woensdag 8 juli 2026 10:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Arme Zwitserland. Zullen wel weer genaaid worden in de QF.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |