abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221272825
Ik moet binnenkort naar de vieze dus ik kreeg net een email met verschillende namen/dagen/tijden waar ik uit kon kiezen.

Dus ik doe wat ieder mens doet en dat is gelijk die namen googlen om te kijken of er vieze chickies zijn en het zijn letterlijk allemaal oma's van 50+ :')

Waarom zijn er geen mooie jonge dames die dit werk doen? Als je iemand hebt die je lichaam in allerlei kronkels gat leggen dan heb ik liever dat het een vies wijf is maar goed.

Aan de andere kant is het misschien wel goed dat je iemand hebt met ervaring want het gaat toch om je gezondheid maar ja een vies jong mokkel had niet verkeerd geweest.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_221272849
Betaal dan zelf voor een lekker mokkel dat je "behandeld".
  Moderator woensdag 8 juli 2026 @ 11:05:40 #3
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221273471
Matige lemming
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')