Dat is ook zo, was niet helemaal serieus. Al had ik best graag Groenewegen hier willen zien in de sprint.quote:Op woensdag 8 juli 2026 14:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Die vol voor Groenewegen waren gegaan. Nee dus.
Wat Caja Rural de afgelopen dagen heeft laten zien was Tietema niet gelukt.
Turgis voor de 14e plaats!quote:Op woensdag 8 juli 2026 14:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Je vraagt je vooral af wat ze bij Total denken, die hebben niet eens een sprinter.
Riders with the most kilometres in a group in front of the peloton this season.quote:Op woensdag 8 juli 2026 14:19 schreef DecoAoreste het volgende:
Veistroffer houdt niet van rijden in een peloton zo te zien
Volgend jaar bij Movistar!quote:Op woensdag 8 juli 2026 14:20 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dat is ook zo, was niet helemaal serieus. Al had ik best graag Groenewegen hier willen zien in de sprint.
Wie weet. Vast succesvoller dan klassementsrenner Uijtdebroeks wiens naam ze daar toch niet kunnen uitspreken.quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 8 juli 2026 14:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Rikkert is in het Engels beter te volgen dan in het Nederlands.
Saai is het wel ja, maar ik ben zoals vaker gezegd tegenstander van het afschaffen van dit soort ritten, want massasprints zijn wel heel tof en daaraan voorafgaand moeten ze toch kilometers maken.quote:Op woensdag 8 juli 2026 14:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Thierry Gouvenou vorig jaar: we doen geen vlakke ritten meer want die zijn stom.
Thierry Gouvenou dit jaar:
Heel het peloton naar huis sturen want niet aan de minimale tijd voldaan klinkt erg goed. Heb je na vandaag gelijk je tourwinnaar!quote:Op woensdag 8 juli 2026 15:05 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Saai is het wel ja, maar ik ben zoals vaker gezegd tegenstander van het afschaffen van dit soort ritten, want massasprints zijn wel heel tof en daaraan voorafgaand moeten ze toch kilometers maken.
Wat misschien nog een oplossing is: de tijdslimiet van ritten vooraf bepalen. Wandeletappes met harde hand afschaffen, want als je de hele dag 25 per uur gaat fietsen kom je niet op tijd binnen. Maar ja, dat zullen ze wel niet kunnen handhaven.
Ja dat zou wel een beetje jammer zijnquote:Op woensdag 8 juli 2026 15:18 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Heel het peloton naar huis sturen want niet aan de minimale tijd voldaan klinkt erg goed. Heb je na vandaag gelijk je tourwinnaar!
Maar ze rijden bijna 46 per uur.quote:Op woensdag 8 juli 2026 15:05 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Saai is het wel ja, maar ik ben zoals vaker gezegd tegenstander van het afschaffen van dit soort ritten, want massasprints zijn wel heel tof en daaraan voorafgaand moeten ze toch kilometers maken.
Wat misschien nog een oplossing is: de tijdslimiet van ritten vooraf bepalen. Wandeletappes met harde hand afschaffen, want als je de hele dag 25 per uur gaat fietsen kom je niet op tijd binnen. Maar ja, dat zullen ze wel niet kunnen handhaven.
Veistroffer rijdt altijd goed door, dat scheelt dan nog.quote:Op woensdag 8 juli 2026 15:34 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Oh dat valt alles mee. Vorig jaar gingen ze echt op toeristentempo dit soort ritten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |