Mooie herinneringen maken. Wie is Hannah Mea ?quote:Op woensdag 8 juli 2026 08:55 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik ben zelf gek op de films, en mijn middelste zoon is nog erger.
Toen ik hoorde dat m'n oudste zoon mogelijk niet naar een concert van Hannah mea kon, ondanks dat hij een vrijkaartje had gewonnen, was de beslissing snel gevallen.
Extra kaartje voor hannah mea gekocht zodat ik hem kan begeleiden, en voor de middelste de theater tour geboekt.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 8 juli 2026 08:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mooie herinneringen maken. Wie is Hannah Mea ?
Jullie delen het ? Dat is helemaal mooi.quote:
Ze stond in het voorprogramma van suzan en freek. Daar won hij een vrijkaartje voor eigen concert in maart in Afas live.quote:Op woensdag 8 juli 2026 09:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jullie delen het ? Dat is helemaal mooi.
Ik probeer naar eer en geweten te handelen. Hun belang heeft altijd, en staat nog steeds, op nummer 1 gestaan.quote:Op woensdag 8 juli 2026 09:15 schreef FreshFruit het volgende:
Ik vind het goed hoe je het doet. Compliment.
Er is een andere "moeder" op de socials die het voor haar kinderen en voor haarzelf alleen maar kapot maakt.
Bij deze moeder staat zij op nummer 1. Voorbeeld: kind afnemen, maak ik er nog 1.quote:Op woensdag 8 juli 2026 09:18 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik probeer naar eer en geweten te handelen. Hun belang heeft altijd, en staat nog steeds, op nummer 1 gestaan.
Al zou ik willen, ik ben 10 jaar geleden gesteriliseerdquote:Op woensdag 8 juli 2026 09:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bij deze moeder staat zij op nummer 1. Voorbeeld: kind afnemen, maak ik er nog 1.
Dat wist ik al , Is ook heel anders.quote:Op woensdag 8 juli 2026 09:27 schreef DJMO het volgende:
[..]
Al zou ik willen, ik ben 10 jaar geleden gesteriliseerd
Daar kwam @Jippie mee. Bepaalde enzymen die anti depressivia af horen te breken, werken minder goed waardoor die troep gaat stapelen in je lichaam. Als ik het goed begrepen heb.quote:Op woensdag 8 juli 2026 04:25 schreef FreshFruit het volgende:
Even terugkomend op je andere punt. Waarom vraag je bij een psych een DNA leverenzym aan ?
Snap wel dat je je helemaal wil laten doorlichten en daar zijn ook klinieken voor. Maar wat is je doel precies?
En natuurlijk klapt je medicatie en drank op je lever. Dat weet iedereen.
Mag ik je zo iets vragen hierover ?quote:Op woensdag 8 juli 2026 09:38 schreef DJMO het volgende:
[..]
Daar kwam @:jippie mee. Bepaalde enzymen die anti depressivia af horen te breken, werken minder goed waardoor die troep gaat stapelen in je lichaam. Als ik het goed begrepen heb.
Ik heb er verder geen verstand van,quote:Op woensdag 8 juli 2026 09:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mag ik je zo iets vragen hierover ?
Dit is wat Jippie in de laatste post tegen me zei.quote:Op maandag 6 juli 2026 21:19 schreef Jippie het volgende: [..] Linkje Erasmus MC, daar vind je veel informatie. Zij voeren ook deze testen uit dmv mond swab wangslijm. https://www.erasmusmc.nl/(...)8c-9dcb-5548905ba088 En hier vind je de tabellen met informatie welke CYP enzymen betrokken zijn bij ddiverse medicatie en of er een doseringsadvies beschikbaar is. https://www.farmacogenetica.nl/tabellen-2023/
Hoe bedoel je?quote:
Je post laatst : Sta op op met die pil , de dag door met die pil. Als ik wil gaan slapen nog een pil.quote:
Daar heb ik geen actieve herinnering aan.quote:Op woensdag 8 juli 2026 09:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je post laatst : Sta op op met die pil , de dag door met die pil. Als ik wil gaan slapen nog een pil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |