Daar kwam @Jippie mee in dit topic.quote:Op woensdag 8 juli 2026 04:25 schreef FreshFruit het volgende:
Even terugkomend op je andere punt. Waarom vraag je bij een psych een DNA leverenzym aan ?
Snap wel dat je je helemaal wil laten doorlichten en daar zijn ook klinieken voor. Maar wat is je doel precies?
En natuurlijk klapt je medicatie en drank op je lever. Dat weet iedereen.
Dmv een genetisch onderzoek kan er worden uitgezocht waarom ik zo beroerd regeer op de verschillende soorten anti depressivia.quote:Op maandag 6 juli 2026 21:19 schreef Jippie het volgende: [..] Linkje Erasmus MC, daar vind je veel informatie. Zij voeren ook deze testen uit dmv mond swab wangslijm. https://www.erasmusmc.nl/(...)8c-9dcb-5548905ba088 En hier vind je de tabellen met informatie welke CYP enzymen betrokken zijn bij ddiverse medicatie en of er een doseringsadvies beschikbaar is. https://www.farmacogenetica.nl/tabellen-2023/
Is niet aantoonbaar bewijs. Heb je niks aan.quote:Op woensdag 8 juli 2026 04:27 schreef DJMO het volgende:
Bij een negatieve uitspraak ga ik onmiddellijk in hoger beroep en krijgen ze wat ze zo graag willen. Inzage in m'n medisch dossier)(onder protest)
Maar dan presenteer ik ook de rekening uit Luxemburg, want die klachten werden voornamelijk veroorzaakt door stress, gevoed door het wantrouwen van de woningbouw.
Ze eisten inzicht in m'n medisch dossier zodst mijn niet thuis zijn verklaard kon worden.quote:Op woensdag 8 juli 2026 04:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is niet aantoonbaar bewijs. Heb je niks aan.
Help me even. Een tijdje geleden zei dat er iets was waar je wel goed op ging maar dat werd bijna niet meer voorgeschreven vanwege bijwerkingen.quote:Op woensdag 8 juli 2026 04:30 schreef DJMO het volgende:
[..]
Daar kwam @:jippie mee in dit topic.
[..]
Dmv een genetisch onderzoek kan er worden uitgezocht waarom ik zo beroerd regeer op de verschillende soorten anti depressivia.
Ik vermoed dat jij nu aan de neusspray met oxytocine denkt. Die is uit de handel genomen.quote:Op woensdag 8 juli 2026 04:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Help me even. Een tijdje geleden zei dat er iets was waar je wel goed op ging maar dat werd bijna niet meer voorgeschreven vanwege bijwerkingen.
Is goed.quote:Op woensdag 8 juli 2026 04:35 schreef DJMO het volgende:
Hoe dan ook. Ik wil straks niet terug gaan slapen met dit in gedachten, dus even een ander onderwerp auub.
Had jij m'n nieuwe zwemkleding al gezien?quote:
quote:
Tuurlijk, waar gaan jullie naar toe ?quote:
We willen naar Osnabrück en Wuppertal. Osnabrück vanwege het machtige carillon van de Dom, en Wuppertal vanwege de schwebebaan.quote:Op woensdag 8 juli 2026 04:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Tuurlijk, waar gaan jullie naar toe ?
Ik heb bijna elke maand een vakantie.quote:Op woensdag 8 juli 2026 04:41 schreef DJMO het volgende:
[..]
We willen naar Osnabrück en Wuppertal. Osnabrück vanwege het machtige carillon van de Dom, en Wuppertal vanwege de schwebebaan.
We gaan meestal twee keer per jaar op de vakantie, maar dit keer voelt het als een revanche voor de mislukte verjaardagsvakantie in juni.
Dat doe je toch echt zelfquote:Op woensdag 8 juli 2026 04:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb bijna elke maand een vakantie.![]()
Mooie omgeving daar .
Heb je het nu over mij en de score, of over jezelf en geen gedwongen vakantie?quote:Op woensdag 8 juli 2026 04:51 schreef FreshFruit het volgende:
Het gaat deze maand tot dusver vrij goed.
In eerste over mij. Maar jij gaat ook vrij lekker toch ?quote:Op woensdag 8 juli 2026 04:52 schreef DJMO het volgende:
[..]
Heb je het nu over mij en de score, of over jezelf en geen gedwongen vakantie?
Je gedraagt je redelijk idd. Sterker nog, je laat me zelfs lopenquote:Op woensdag 8 juli 2026 04:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
In eerste over mij. Maar jij gaat ook vrij lekker toch ?
Had gister wel meer punten dan jij .quote:Op woensdag 8 juli 2026 04:54 schreef DJMO het volgende:
[..]
Je gedraagt je redelijk idd. Sterker nog, je laat me zelfs lopen
De dag ervoor niet. Toen had ik aanzienlijk meer punten dan jijquote:Op woensdag 8 juli 2026 04:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Had gister wel meer punten dan jij .
Dat valt ook wel mee. UN komt eerst zo.quote:Op woensdag 8 juli 2026 04:55 schreef DJMO het volgende:
Ik weet wel dat ik zo de bolk ga ovedragen aan @:dotteke
Dat ik die nog gezien heb is een wonder. Die is vaak rond 3 uur al present.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |