Hey dikkop.quote:
Dikkop? Kijk in de spiegel lelijkerdquote:
Wie zegt dat? Hij is nog klaarwakker en ik kan nauwelijks m'n ogen ope. Houden.quote:
Lees even terug. Rob noemde je zo.quote:Op woensdag 8 juli 2026 03:50 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dikkop? Kijk in de spiegel lelijkerd
[..]
Wie zegt dat? Hij is nog klaarwakker en ik kan nauwelijks m'n ogen ope. Houden.
Gesprek bjn de huisarts leverde eigenlijk meer vragen op dan dat ik antwoorden kreeg.
Eerst bloedonderzoek en echo onderbuik (lever / nieren)quote:Op woensdag 8 juli 2026 03:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Lees even terug. Rob noemde je zo.
Maar heb je nu die verwijzing ? Kan hier zo niks mee.
Alweer een bloed onderzoek ? Hebben ze dat in Luxemburg niet gedaan dan ?quote:Op woensdag 8 juli 2026 03:56 schreef DJMO het volgende:
[..]
Eerst bloedonderzoek en echo onderbuik (lever / nieren)
Waar noemt hij mij dikkop dan? Kan mergens iets vinden.quote:
quote:Op woensdag 8 juli 2026 03:59 schreef DJMO het volgende:
[..]
Waar noemt hij mij dikkop dan? Kan mergens iets vinden.
Ik wordt nu onderzocht op specifiek leverwaarde de en enzyzem. In Luxemburg concentreerden ze zich voornamelijk op de thorax (longen en hart) dus anderzoek dan in Luxemburg.quote:Op woensdag 8 juli 2026 03:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Alweer een bloed onderzoek ? Hebben ze dat in Luxemburg niet gedaan dan ?
Check, en die scan krijg je dus ook. Wat vraag je nog meer ?quote:Op woensdag 8 juli 2026 04:01 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik wordt nu onderzocht op specifiek leverwaarde de en enzyzem. In Luxemburg concentreerden ze zich voornamelijk op de thorax (longen en hart) dus anderzoek dan in Luxemburg.
Ik ben zijn werkgever nietquote:
Was ook maar een geintje. Even dollen.quote:Op woensdag 8 juli 2026 04:04 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik ben zijn werkgever niethooguit een overlast gever
Er lopen nu twee dingen naast elkaar. Traject bij de huisarts voor lichamelijke klachten, en traject bij fact voor depressie /adhd/alcohol.quote:Op woensdag 8 juli 2026 04:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Check, en die scan krijg je dus ook. Wat vraag je nog meer ?
Bezopen.quote:Op woensdag 8 juli 2026 04:14 schreef FreshFruit het volgende:
Over de rechtszaak woningbouw heb ik je helemaal niet gehoord.
Hoe verliep dat?
Het is niet die gozer die jaloers was op je luxe vleeswaren ?quote:Op woensdag 8 juli 2026 04:14 schreef DJMO het volgende:
Ik vergeet nog een vierde stresstraject. De Keppel mongool die m'n bloempot van de galerij naar beneden pleurde.
Hij is door behoorlijk wat mensen herkend, met één gemeenschappelijke deler: ze denken allemaal dat het een verward persoon is die op dijk en duin thuishoort. Ik herken hem zelf niet, ook al heb ik daar ruim 3, 5 maand zelf ook gezeten.
Nee, die had ik wel herkend. Die was vrij gedrongen en fors aangelegd. Dit was een lang mager ventje met sn keppeltje opquote:Op woensdag 8 juli 2026 04:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het is niet die gozer die jaloers was op je luxe vleeswaren ?
Ik heb de foto gezien.quote:Op woensdag 8 juli 2026 04:17 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nee, die had ik wel herkend. Die was vrij gedrongen en fors aangelegd. Dit was een lang mager ventje met sn keppeltje op
Dus ja. Al met al. Ik krijg 15 juli (of later, als de rechter meer tijd nodig heeft) de uitspraak.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |