Dat wordt dan letterlijk de hel op aarde, de leefbaarheid is daar al zo laag door de jeugdbendesquote:Op woensdag 8 juli 2026 07:42 schreef RamboDirk het volgende:
Die percentages kun je 1 op 1 koppelen aan leefbaarheid.
Lelystad wordt 45 procent minder leefbaar.
Jippie jee hoo wat een wilde
Tjah. Liever enkele plaatsen in Nederland helemaal naar de tering dan heel Nederland.quote:Op woensdag 8 juli 2026 07:53 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dat wordt dan letterlijk de hel op aarde, de leefbaarheid is daar al zo laag door de jeugdbendes
Klopt. Er wordt maar vanuit gegaan dat de Nederlander particulier kan huren of middenhuur kan betalen. Een alleenstaande met een minimum inkomen kan bij de ouders gaan of blijven wonen en 8 tot 10 jaar, in sommige steden zelfs langer, op de wachtlijst. En je ziet al die statushouders voorrang krijgen. Ze zijn pas 2 jaar hier en krijgen een huis. En jij wacht en wacht....quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:34 schreef LXIV het volgende:
[..]
Als jaar-in, jaar-uit 10% van de vrijgekomen woningen naar statushouders gaat zit op zeker moment in iedere sociale woning een statushouder. Dat is ook letterlijk wat je ziet gebeuren. Hele wijken zijn gewoon voor meer dan 80% allochtoon
Omdat je in het verleden al je huizen aan migranten hebt weggegeven. Migranten leggen beslag op dik 1 miljoen van onze woningen. We bouwen in principe voor migranten.quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:01 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
Niet eens. Pakweg 50% van de nieuwe woningen is nodig vanwege de steeds verder afnemende gemiddelde huishoudsgrootte: Meer huizen nodig zonder dat er ook maar iemand bijkomt.
Ja, maar dat correleert nou eenmaal erg sterk hè!quote:Op woensdag 8 juli 2026 09:31 schreef blomke het volgende:
De adherente toename van het verkeer, de emissies en de consumpties (uitgaan en winkelen), zijn I.M.O. een groter bezwaar dan puur de toename van het aantal inwoners en hun onderkomens.
Zolang het maar niet in je eigen achtertuin is.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 21:58 schreef DrDentz het volgende:
Ik zou gewoon een paar wolkenkrabbers bouwen in de Eemsdelta en daar alle Nieuwe Nederlanders in huisvesten.
Laten we vooral nog meer mensen naar Nederland halen.quote:Op woensdag 8 juli 2026 09:43 schreef HSG het volgende:
Nederland straks: "huh? We hebben een tekort aan water, stroom natuur en voedsel. Verder is er te weinig bouwgrond en het onderwijs, zorg en andere belangrijke sociale voorzieningen kraken door te hoge druk! Hoe kan dat nou?".
En waarom dit soort arbeidsmigranten over de eerste 30% van hun inkomen geen belasting hoeft te betalen.quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:11 schreef LXIV het volgende:
[..]
[..]
De vraag is waarom we voor dat baantje een expat moeten importeren..
Ik vraag me af of dat het doel op zich is. Ik denk dat het een kokervisie is dat de economie en de bevolking altijd moet blijven groeien, is het niet op de normale manier danwel met allerlei kunstgrepen (import).quote:Op woensdag 8 juli 2026 09:25 schreef Weltschmerz het volgende:
Het is geen groei, het is niet endogeen, het is geen natuurkracht, het overkomt ons niet, het is beleid van radicale demografische verandering.
Ten koste van wat? De samenleving wordt er niet beter op. Sociale stelsel is ook onhoudbaar op deze manier.quote:Op woensdag 8 juli 2026 09:58 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ik vraag me af of dat het doel op zich is. Ik denk dat het een kokervisie is dat de economie en de bevolking altijd moet blijven groeien, is het niet op de normale manier danwel met allerlei kunstgrepen (import).
Ik geloof niet dat er echt een samenwerking is om iets door te drukken bij deze partijen in beginsel. Ik relateer het meer naar onbegrepen domheid. Zie een Boswijk of Brekelmans, allemaal exemplaren die nog geen 10 meter aan boeken hebben gelezen.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:09 schreef LXIV het volgende:
[..]
e meerderheid van de bevolking is helemaal niet in staat om zelfstandig echt een keuze te maken op basis van hun voorkeuren en belangen. Die zijn zo goed als volledig door de media te beinvloeden. VVD, D66, CDA zijn allemaal een verlengstuk van dezelfde ideologie en belangen. Marginale verschillen van een procentje BTW meer of minder, marginaal hogere toeslagen etc.
Met Amsterdam gaat het goed.quote:Op woensdag 8 juli 2026 09:44 schreef Perrin het volgende:
Na 20 jaar rechtse kabinetten, vooral rechts blijven stemmen. Dan komt het vanzelf goed.
Nl bevolking is al gekrompen tot onder de 13 miljoen mensen.quote:Op woensdag 8 juli 2026 09:43 schreef HSG het volgende:
Nederland straks: "huh? We hebben een tekort aan water, stroom natuur en voedsel. Verder is er te weinig bouwgrond en het onderwijs, zorg en andere belangrijke sociale voorzieningen kraken door te hoge druk! Hoe kan dat nou?".
Dan is er toch veel werk voor iedereen? Ik juich dat alleen maar toe.quote:Op woensdag 8 juli 2026 09:43 schreef HSG het volgende:
Goed nieuws voor de lokale coke dealersquote:
10% van het totaal is echt megaveel.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 21:51 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Nog geen 10% van het totaal.
De woningen gaan naar arbeidsmigranten.
10% van het totale aantal migranten. 2,5% van de vrijgekomen woningen in Nederland gaan jaarlijks naar statushouders, niet 8%quote:Op woensdag 8 juli 2026 12:00 schreef Pajanus het volgende:
[..]
10% van het totaal is echt megaveel.
wat is 'nog geen' ?
Als 8% van de woningen naar statushouders zouden moeten is dat echt absurd veel en niet te betalen.
Uiteindelijk is dat gewoon hoe het werkt.quote:Op woensdag 8 juli 2026 09:58 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ik vraag me af of dat het doel op zich is. Ik denk dat het een kokervisie is dat de economie en de bevolking altijd moet blijven groeien, is het niet op de normale manier danwel met allerlei kunstgrepen (import).
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |