abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221269595
De omvorming moet en zal doorgang blijven vinden.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
  dinsdag 7 juli 2026 @ 22:32:12 #27
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_221269660
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 22:28 schreef DeVerzamelaar het volgende:
De omvorming moet en zal doorgang blijven vinden.
Het hele toontje... Alsof we hier allemaal (zouden moeten) bij staan te juichen..
The End Times are wild
pi_221269670
quote:
88s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 21:51 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Nog geen 10% van het totaal.
De woningen gaan naar arbeidsmigranten.
10% misschien van de huizen die vrijkomen gaat naar statushouders maar wanneer ik van mijn flat naar een andere flat ga die ik huur komt er ook één vrij maar een ander vul ik op. Snappie?
  dinsdag 7 juli 2026 @ 22:34:42 #29
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_221269700
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 22:32 schreef hanskraaijjr het volgende:

[..]
10% misschien van de huizen die vrijkomen gaat naar statushouders maar wanneer ik van mijn flat naar een andere flat ga die ik huur komt er ook één vrij maar een ander vul ik op. Snappie?
Als jaar-in, jaar-uit 10% van de vrijgekomen woningen naar statushouders gaat zit op zeker moment in iedere sociale woning een statushouder. Dat is ook letterlijk wat je ziet gebeuren. Hele wijken zijn gewoon voor meer dan 80% allochtoon
The End Times are wild
pi_221269749
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 22:34 schreef LXIV het volgende:

[..]
Als jaar-in, jaar-uit 10% van de vrijgekomen woningen naar statushouders gaat zit op zeker moment in iedere sociale woning een statushouder. Dat is ook letterlijk wat je ziet gebeuren. Hele wijken zijn gewoon voor meer dan 80% allochtoon
De doorstroom naar koop of vrije sector zal ook nihil zijn.
pi_221270012
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 21:55 schreef LXIV het volgende:
Ik vind het bizar dat een kleine partij als D66 onder valse voorwendselen de macht kon grijpen en een beleid kan doorvoeren waar de meerderheid van de Nederlanders helemaal niks voor voelt, ondanks de bijna 24/4 propaganda en dreigementen
Jetten had voor de verkiezingen nog allerlei stoere praatjes over migratie. Dat zou niet aan 'radicaal' rechts overgelaten moeten worden. Vervolgens zitten ze in het kabinet en werkt hij en zijn partij iedere maatregel tegen om migratie in te perken.
pi_221270071
Meer inwoners maakt een land niet beter. Anders was Bangladesh een paradijs en Denemarken een ramp om in te wonen. Echter er zijn nou eenmaal te veel krachten die meer inwoners als een positief iets zien, de VVD vanuit het oogpunt van het bedrijfsleven bekeken, alles links daarvan omdat ze dol zijn op asieleisers. Massaal PVV / FvD / JA21 stemmen is het enige wat helpt.
pi_221270100
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 22:57 schreef RotatoR het volgende:

[..]
Jetten had voor de verkiezingen nog allerlei stoere praatjes over migratie. Dat zou niet aan 'radicaal' rechts overgelaten moeten worden. Vervolgens zitten ze in het kabinet en werkt hij en zijn partij iedere maatregel tegen om migratie in te perken.
Dat had ook niemand verwacht van die hypocriete partij zeg.

Verder slaat dit nergens meer op. 20 miljoen mensen in Nederland.... Ik ben toch al dood, maar in 2100 hebben we er 23 miljoen en is 35% Moslim?
  dinsdag 7 juli 2026 @ 23:27:58 #34
421394 Abrikozentaart
vrouw jong en hip
pi_221270437
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 22:03 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Los van de wenselijkheid daarvan, om werkgelegenheid te laten groeien om maar bevolkingsgroei te kunnen faciliteren (en andersom), kun je dit natuurlijk nooit met zekerheid voorspellen. Een flinke economische crisis en je hebt weer een overschot aan werkzoekenden. Maar dan met 19 of 20 miljoen inwoners ipv 16. Nu ja, gewoon weer wat verder de bestaanszekerheid afbreken en mensen het zelf laten uitzoeken toch. Het BNP moet immer groeien!
Plus de vraag wat voor banen of werkgelegenheid wil je hebben in NL? Zitten we echt te wachten op slachthuizen en DC blokkendozen vol met Oost Europeanen
ik ben gek op abrikozentaart en Zelda
pi_221270627
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 22:34 schreef LXIV het volgende:

[..]
Als jaar-in, jaar-uit 10% van de vrijgekomen woningen naar statushouders gaat zit op zeker moment in iedere sociale woning een statushouder.
Werkt dat ook andersom? Als jaar in en jaar uit 90% van de woningen naar niet-statushouders gaat, dat op een gegeven moment in elke woning een niet-statushouder woont?

quote:
Dat is ook letterlijk wat je ziet gebeuren. Hele wijken zijn gewoon voor meer dan 80% allochtoon
Statushouder zijn maar een klein deel van alle 'allochtonen' (tegenwoordig heten ze *immigratie land*Nederlanders).

Naast statushouders heb je ook kennismigranten, studiemigranten, huwelijksmigranten en vooral heel veel arbeidsmigranten.
pi_221270707
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 22:03 schreef LXIV het volgende:

[..]
Ik las pas iets over een 'expat' die een snoepwinkeltje runde. Inclusief de belastingkortingen:
Die expatregeling (waar ik overigens in de huidige vorm ook geen voorstander van ben) is bedoeld voor mensen in loondienst. En eigenlijk voor mensen die werk doen waar in Nederland geen deskundigheid voor is.

Wordt vreemd als dat gebruikt wordt voor het runnen van een snoepwinkeltje.
  dinsdag 7 juli 2026 @ 23:59:59 #37
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_221270900
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 23:45 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Die expatregeling (waar ik overigens in de huidige vorm ook geen voorstander van ben) is bedoeld voor mensen in loondienst. En eigenlijk voor mensen die werk doen waar in Nederland geen deskundigheid voor is.

Wordt vreemd als dat gebruikt wordt voor het runnen van een snoepwinkeltje.
https://www.dagelijksesta(...)bijenkorf-manager-af
The End Times are wild
pi_221270913
quote:
88s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 21:51 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Nog geen 10% van het totaal.
De woningen gaan naar arbeidsmigranten.
Niet eens. Pakweg 50% van de nieuwe woningen is nodig vanwege de steeds verder afnemende gemiddelde huishoudsgrootte: Meer huizen nodig zonder dat er ook maar iemand bijkomt.
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
pi_221270923
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 22:16 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Gelachen.
Er zijn oneindig veel van dit soort nietsnut bureautjes die grof geld verdienen hieraan
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_221270983
quote:
Ik zie de relevantie niet.
''Netto 4.600 euro per maand verdienen en toch stelen in de kantine: Rechter straft Bijenkorf-manager af''
  woensdag 8 juli 2026 @ 00:11:46 #41
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_221271044
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 00:07 schreef luxerobots het volgende:

[..]
''Netto 4.600 euro per maand verdienen en toch stelen in de kantine: Rechter straft Bijenkorf-manager af''
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 00:07 schreef luxerobots het volgende:

[..]
De vraag is waarom we voor dat baantje een expat moeten importeren..
The End Times are wild
pi_221271111
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 00:11 schreef LXIV het volgende:

[..]
[..]
De vraag is waarom we voor dat baantje een expat moeten importeren..
Nee, dit was je stelling:

quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 22:03 schreef LXIV het volgende:
Ik las pas iets over een 'expat' die een snoepwinkeltje runde. Inclusief de belastingkortingen:
Komt er op neer dat je een pruts-artikeltje van een website vol taalfouten gelezen hebt over een expat die ontslagen werd omdat hij stal. Maar over belastingkortingen heb je in tegenstelling tot wat je eerder beweerde niets gelezen.
  woensdag 8 juli 2026 @ 00:22:38 #43
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_221271169
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 00:18 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Nee, dit was je stelling:
[..]
Komt er op neer dat je een pruts-artikeltje van een website vol taalfouten gelezen hebt over een expat die ontslagen werd omdat hij stal. Maar over belastingkortingen heb je in tegenstelling tot wat je eerder beweerde niets gelezen.
Op de FP stond heir ook een artikel over, kreeg dat met google zo snel niet naar boven. Maar het punt was dus waarom voor het managen van een snoepwinkel binnen de bijenkorf voor 46K bruto een expat moest worden aangetrokken
The End Times are wild
pi_221271188
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 22:57 schreef RotatoR het volgende:

[..]
een politieke partij die niet zijn verkiezingsprogramma volgt

mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
pi_221271236
quote:
Ik vind het bizar dat een kleine partij als D66 onder valse voorwendselen de macht kon grijpen en een beleid kan doorvoeren waar de meerderheid van de Nederlanders helemaal niks voor voelt, ondanks de bijna 24/4 propaganda en dreigementen
Wat was hier vals aan?
pi_221271273
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 00:22 schreef LXIV het volgende:

[..]
Op de FP stond heir ook een artikel over, kreeg dat met google zo snel niet naar boven. Maar het punt was dus waarom voor het managen van een snoepwinkel binnen de bijenkorf voor 46K bruto een expat moest worden aangetrokken
Jij deed alsof iemand een snoepwinkeltje runde en door belastingkorting oneerlijk concurreert met Nederlanders.

quote:
Ik las pas iets over een 'expat' die een snoepwinkeltje runde. Inclusief de belastingkortingen: hoe kan een Nederlander daar dan mee concurreren?
Maar het blijkt dus dat je helemaal niets weet over belastingkortingen. Daarbij had je het over het runnen van een snoepwinkel. Dan denk je aan een ondernemer met een snoepwinkel. Maar je hebt het over een manager in een warenhuis.

quote:
Maar het punt was dus waarom voor het managen van een snoepwinkel binnen de bijenkorf voor 46K bruto een expat moest worden aangetrokken
Misschien was de man de winkel aan het managen om een plan te maken voor het verbeteren van de bedrijfsstructuur. Ik noem maar wat.

Als je het echt wil weten (maar dat wil je helemaal niet) kun je contact opnemen met Özerlat (daar lijkt het hier om te gaan).

[ Bericht 0% gewijzigd door luxerobots op 08-07-2026 00:38:35 ]
pi_221271336
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 00:32 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Jij deed alsof iemand een snoepwinkeltje runde en door belastingkorting oneerlijk concurreert met Nederlanders.
[..]
Maar het blijkt dus dat je helemaal niets weet over belastingkortingen. Daarbij had je het over het runnen van een snoepwinkel. Dan denk je aan een ondernemer met een snoepwinkel. Maar jij hebt het over een manager in een warenhuis.
[..]
Misschien was de man de winkel aan het managen om een plan te maken voor het verbeteren van de bedrijfsstructuur. Ik noem maar wat.

Als je het echt wil weten (maar dat wil je helemaal niet) kun je contact opnemen met Özerlat (daar lijkt het hier om te gaan).
Operations manager in een popup zaakje in de bijenkorf…
https://www.telegraaf.nl/(...)gezin/158188580.html
pi_221272007
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 21:54 schreef LXIV het volgende:

[..]
Die de lonen laag houden voor de werkgevers en de huizen bezet voor de Nederlanders.
En daaraan voorafgaande zijn er hele gebieden waarin voorheen natuur was verpest met blokkendozen waar dozen worden gestapt of dingen ingepakt worden.
  woensdag 8 juli 2026 @ 07:28:38 #49
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_221272010
quote:
Bedank Wilders daarvoor.
  woensdag 8 juli 2026 @ 07:42:58 #50
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_221272049
Die percentages kun je 1 op 1 koppelen aan leefbaarheid.

Lelystad wordt 45 procent minder leefbaar.

Jippie jee hoo wat een wilde _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')