Het hele toontje... Alsof we hier allemaal (zouden moeten) bij staan te juichen..quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:28 schreef DeVerzamelaar het volgende:
De omvorming moet en zal doorgang blijven vinden.
10% misschien van de huizen die vrijkomen gaat naar statushouders maar wanneer ik van mijn flat naar een andere flat ga die ik huur komt er ook één vrij maar een ander vul ik op. Snappie?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 21:51 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Nog geen 10% van het totaal.
De woningen gaan naar arbeidsmigranten.
Als jaar-in, jaar-uit 10% van de vrijgekomen woningen naar statushouders gaat zit op zeker moment in iedere sociale woning een statushouder. Dat is ook letterlijk wat je ziet gebeuren. Hele wijken zijn gewoon voor meer dan 80% allochtoonquote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:32 schreef hanskraaijjr het volgende:
[..]
10% misschien van de huizen die vrijkomen gaat naar statushouders maar wanneer ik van mijn flat naar een andere flat ga die ik huur komt er ook één vrij maar een ander vul ik op. Snappie?
De doorstroom naar koop of vrije sector zal ook nihil zijn.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:34 schreef LXIV het volgende:
[..]
Als jaar-in, jaar-uit 10% van de vrijgekomen woningen naar statushouders gaat zit op zeker moment in iedere sociale woning een statushouder. Dat is ook letterlijk wat je ziet gebeuren. Hele wijken zijn gewoon voor meer dan 80% allochtoon
Jetten had voor de verkiezingen nog allerlei stoere praatjes over migratie. Dat zou niet aan 'radicaal' rechts overgelaten moeten worden. Vervolgens zitten ze in het kabinet en werkt hij en zijn partij iedere maatregel tegen om migratie in te perken.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 21:55 schreef LXIV het volgende:
Ik vind het bizar dat een kleine partij als D66 onder valse voorwendselen de macht kon grijpen en een beleid kan doorvoeren waar de meerderheid van de Nederlanders helemaal niks voor voelt, ondanks de bijna 24/4 propaganda en dreigementen
Dat had ook niemand verwacht van die hypocriete partij zeg.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:57 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Jetten had voor de verkiezingen nog allerlei stoere praatjes over migratie. Dat zou niet aan 'radicaal' rechts overgelaten moeten worden. Vervolgens zitten ze in het kabinet en werkt hij en zijn partij iedere maatregel tegen om migratie in te perken.
Plus de vraag wat voor banen of werkgelegenheid wil je hebben in NL? Zitten we echt te wachten op slachthuizen en DC blokkendozen vol met Oost Europeanenquote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:03 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Los van de wenselijkheid daarvan, om werkgelegenheid te laten groeien om maar bevolkingsgroei te kunnen faciliteren (en andersom), kun je dit natuurlijk nooit met zekerheid voorspellen. Een flinke economische crisis en je hebt weer een overschot aan werkzoekenden. Maar dan met 19 of 20 miljoen inwoners ipv 16. Nu ja, gewoon weer wat verder de bestaanszekerheid afbreken en mensen het zelf laten uitzoeken toch. Het BNP moet immer groeien!
Werkt dat ook andersom? Als jaar in en jaar uit 90% van de woningen naar niet-statushouders gaat, dat op een gegeven moment in elke woning een niet-statushouder woont?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:34 schreef LXIV het volgende:
[..]
Als jaar-in, jaar-uit 10% van de vrijgekomen woningen naar statushouders gaat zit op zeker moment in iedere sociale woning een statushouder.
Statushouder zijn maar een klein deel van alle 'allochtonen' (tegenwoordig heten ze *immigratie land*Nederlanders).quote:Dat is ook letterlijk wat je ziet gebeuren. Hele wijken zijn gewoon voor meer dan 80% allochtoon
Die expatregeling (waar ik overigens in de huidige vorm ook geen voorstander van ben) is bedoeld voor mensen in loondienst. En eigenlijk voor mensen die werk doen waar in Nederland geen deskundigheid voor is.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:03 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik las pas iets over een 'expat' die een snoepwinkeltje runde. Inclusief de belastingkortingen:
https://www.dagelijksesta(...)bijenkorf-manager-afquote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:45 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Die expatregeling (waar ik overigens in de huidige vorm ook geen voorstander van ben) is bedoeld voor mensen in loondienst. En eigenlijk voor mensen die werk doen waar in Nederland geen deskundigheid voor is.
Wordt vreemd als dat gebruikt wordt voor het runnen van een snoepwinkeltje.
Niet eens. Pakweg 50% van de nieuwe woningen is nodig vanwege de steeds verder afnemende gemiddelde huishoudsgrootte: Meer huizen nodig zonder dat er ook maar iemand bijkomt.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 21:51 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Nog geen 10% van het totaal.
De woningen gaan naar arbeidsmigranten.
Ik zie de relevantie niet.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:59 schreef LXIV het volgende:
[..]
https://www.dagelijksesta(...)bijenkorf-manager-af
quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:07 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik zie de relevantie niet.
''Netto 4.600 euro per maand verdienen en toch stelen in de kantine: Rechter straft Bijenkorf-manager af''
De vraag is waarom we voor dat baantje een expat moeten importeren..quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:07 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik zie de relevantie niet.
''Netto 4.600 euro per maand verdienen en toch stelen in de kantine: Rechter straft Bijenkorf-manager af''
Nee, dit was je stelling:quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:11 schreef LXIV het volgende:
[..]
[..]
De vraag is waarom we voor dat baantje een expat moeten importeren..
Komt er op neer dat je een pruts-artikeltje van een website vol taalfouten gelezen hebt over een expat die ontslagen werd omdat hij stal. Maar over belastingkortingen heb je in tegenstelling tot wat je eerder beweerde niets gelezen.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:03 schreef LXIV het volgende:
Ik las pas iets over een 'expat' die een snoepwinkeltje runde. Inclusief de belastingkortingen:
Op de FP stond heir ook een artikel over, kreeg dat met google zo snel niet naar boven. Maar het punt was dus waarom voor het managen van een snoepwinkel binnen de bijenkorf voor 46K bruto een expat moest worden aangetrokkenquote:Op woensdag 8 juli 2026 00:18 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Nee, dit was je stelling:
[..]
Komt er op neer dat je een pruts-artikeltje van een website vol taalfouten gelezen hebt over een expat die ontslagen werd omdat hij stal. Maar over belastingkortingen heb je in tegenstelling tot wat je eerder beweerde niets gelezen.
een politieke partij die niet zijn verkiezingsprogramma volgtquote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:57 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Jetten had voor de verkiezingen nog allerlei stoere praatjes over migratie. Dat zou niet aan 'radicaal' rechts overgelaten moeten worden. Vervolgens zitten ze in het kabinet en werkt hij en zijn partij iedere maatregel tegen om migratie in te perken.
Wat was hier vals aan?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 21:55 schreef LXIV het volgende:
Ik vind het bizar dat een kleine partij als D66 onder valse voorwendselen de macht kon grijpen en een beleid kan doorvoeren waar de meerderheid van de Nederlanders helemaal niks voor voelt, ondanks de bijna 24/4 propaganda en dreigementen
Jij deed alsof iemand een snoepwinkeltje runde en door belastingkorting oneerlijk concurreert met Nederlanders.quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:22 schreef LXIV het volgende:
[..]
Op de FP stond heir ook een artikel over, kreeg dat met google zo snel niet naar boven. Maar het punt was dus waarom voor het managen van een snoepwinkel binnen de bijenkorf voor 46K bruto een expat moest worden aangetrokken
Maar het blijkt dus dat je helemaal niets weet over belastingkortingen. Daarbij had je het over het runnen van een snoepwinkel. Dan denk je aan een ondernemer met een snoepwinkel. Maar je hebt het over een manager in een warenhuis.quote:Ik las pas iets over een 'expat' die een snoepwinkeltje runde. Inclusief de belastingkortingen: hoe kan een Nederlander daar dan mee concurreren?
Misschien was de man de winkel aan het managen om een plan te maken voor het verbeteren van de bedrijfsstructuur. Ik noem maar wat.quote:Maar het punt was dus waarom voor het managen van een snoepwinkel binnen de bijenkorf voor 46K bruto een expat moest worden aangetrokken
Operations manager in een popup zaakje in de bijenkorf…quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:32 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Jij deed alsof iemand een snoepwinkeltje runde en door belastingkorting oneerlijk concurreert met Nederlanders.
[..]
Maar het blijkt dus dat je helemaal niets weet over belastingkortingen. Daarbij had je het over het runnen van een snoepwinkel. Dan denk je aan een ondernemer met een snoepwinkel. Maar jij hebt het over een manager in een warenhuis.
[..]
Misschien was de man de winkel aan het managen om een plan te maken voor het verbeteren van de bedrijfsstructuur. Ik noem maar wat.
Als je het echt wil weten (maar dat wil je helemaal niet) kun je contact opnemen met Özerlat (daar lijkt het hier om te gaan).
En daaraan voorafgaande zijn er hele gebieden waarin voorheen natuur was verpest met blokkendozen waar dozen worden gestapt of dingen ingepakt worden.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 21:54 schreef LXIV het volgende:
[..]
Die de lonen laag houden voor de werkgevers en de huizen bezet voor de Nederlanders.
Bedank Wilders daarvoor.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 21:55 schreef LXIV het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |