Ik vind niet dat de overheid zich daarmee moet bemoeien. Ik vind wel dat de overheid de bevolkingsgroei van autochtonen tegenhoudt door woke-ideologie te verspreiden en het leven makkelijker te maken voor singles door die bijv. woningen en uitkeringen aan te bieden.quote:Op maandag 3 augustus 2026 06:57 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ik vind niet dat hebben van seks met jonge vruchtbare meisjes ook nog eens beloond moet worden.
Collega's die gratis vrije (papa)dagen krijgen omdat ze seks hebben maakt mij al jaloers. Dus nee.
En jouw mening?
DE overheid moet huizen bouwen buiten de steden dan kan woningbouw sneller en goedkoperquote:Op maandag 3 augustus 2026 07:16 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Ik vind niet dat de overheid zich daarmee moet bemoeien. Ik vind wel dat de overheid de bevolkingsgroei van autochtonen tegenhoudt door woke-ideologie te verspreiden en het leven makkelijker te maken voor singles door die bijv. woningen en uitkeringen aan te bieden.
nou de overheid zou wel alle kosten van de aanmaak van jonge Nederlandse staatsburgers tot 16 jaar moeten dragenquote:Op maandag 3 augustus 2026 06:57 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ik vind niet dat hebben van seks met jonge vruchtbare meisjes ook nog eens beloond moet worden.
Collega's die gratis vrije (papa)dagen krijgen omdat ze seks hebben maakt mij al jaloers. Dus nee.
En jouw mening?
Nee hoor, de overheid moet helemaal niets. De overheid moet alle beperkingen voor het bouwen en verhuren van woningen wegnemen. Die werpt de overheid momenteel namelijk veelvuldig op.quote:Op maandag 3 augustus 2026 08:27 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
DE overheid moet huizen bouwen buiten de steden dan kan woningbouw sneller en goedkoper
Maar D66 is ALLE beloftes weer vergeten
Ja stikstof heeft niets met woningbouw te maken en op weilandgrond kun je prima bouwen dat hebben we altijd gedaan , alle huizen waar ik gewoond heb , zijn in weilanden gebouwd en ze staan er allemaal nogquote:Op maandag 3 augustus 2026 08:39 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Nee hoor, de overheid moet helemaal niets. De overheid moet alle beperkingen voor het bouwen en verhuren van woningen wegnemen. Die werpt de overheid momenteel namelijk veelvuldig op.
Verder moet de overheid ook geen kosten dragen voor kinderen. De overheid moet alle beperkingen, subsidies en stimulansen wegnemen waarom Nederlanders geen kinderen nemen, zoals de massa-immigratie, het woningtekort (zie hierboven), sociale verhuur, de sociale zekerheid, de gesubsidieerde kinderopvang, etc.
Boeren zouden ook zeker meer bouwen op hun land als dat niet zo lastig werd gemaakt.quote:Op maandag 3 augustus 2026 08:42 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Ja stikstof heeft niets met woningbouw te maken en op weilandgrond kun je prima bouwen dat hebben we altijd gedaan , alle huizen waar ik gewoond heb , zijn in weilanden gebouwd en ze staan er allemaal nog
fors prefab bouw op landbouw grond en de wooncrisis is opgelost
Voor hoeveel mensen is er volgens jou ruimte in Nederland?quote:Op maandag 3 augustus 2026 08:49 schreef Discombobulate het volgende:
Hoe meer mensen, hoe slechter het wordt.
zoals ze nu bouwen dan kan Nederland wel 50 miljoen mensen bergen, al zou ik iets minder onder zee niveau bouwen en wat meer achter de Heuvelrugquote:Op maandag 3 augustus 2026 08:49 schreef Discombobulate het volgende:
Hoe meer mensen, hoe slechter het wordt.
quote:Op maandag 3 augustus 2026 09:02 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
zoals ze nu bouwen dan kan Nederland wel 50 miljoen mensen bergen, al zou ik iets minder onder zee niveau bouwen en wat meer achter de Heuvelrug
dan moeten we 20 x 18 miljoen mensen gaan huisvestenquote:Op maandag 3 augustus 2026 09:11 schreef TAmaru het volgende:
[..]Singapore aan de Maas
Of moeten we de Maas ook volbouwen?
quote:AI-overzicht
Singapore voor beginners
Singapore is veel dichter bevolkt dan Nederland.
Het land heeft een enorme bevolkingsdichtheid van Singapore van meer dan 8.000 mensen per vierkante kilometer, terwijl Nederland rond de 515 inwoners per vierkante kilometer telt.
Bevolkingscijfers en Vergelijking
Singapore:
Oppervlakte: ongeveer 728 vierkante kilometer.
Inwoners: bijna 6 miljoen.
Ik bedoel, als het ook zo schoon en veilig zou zijn als Singapore zou ik geen nee zeggen...quote:Op maandag 3 augustus 2026 09:11 schreef TAmaru het volgende:
Ik hoef geen Singapore hier. 4-5 miljoen zou prima zijn voor Nederland.quote:Op maandag 3 augustus 2026 09:11 schreef TAmaru het volgende:
Ooit wellicht, maar stel je dat nu voor. 10 miljoen huizen zouden dan leeg staan. Vervallen met waarschijnlijk de nodige junkiesquote:Op maandag 3 augustus 2026 09:20 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik hoef geen Singapore hier. 4-5 miljoen zou prima zijn voor Nederland.
Kun je mooi urban exploring doen.quote:Op maandag 3 augustus 2026 09:22 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ooit wellicht, maar stel je dat nu voor. 10 miljoen huizen zouden dan leeg staan. Vervallen met waarschijnlijk de nodige junkies. Zoals Detroit toen.
Niemand gaat die huizen afbreken namelijk...
Urban Exploring hoort uniek te zijnquote:Op maandag 3 augustus 2026 09:22 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Kun je mooi urban exploring doen.
Singapore heeft ook de infra om al die bewoners goed te vervoeren: een enorm metrostelsel waar je heel goedkoop mee kunt reizen. Ik zie dat hier nog niet zo gauw gebeuren.quote:Op maandag 3 augustus 2026 09:16 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
dan moeten we 20 x 18 miljoen mensen gaan huisvesten
maar 2 x 18 miljoen kan heel goed
https://wikikids.nl/Lijst_van_landen_naar_bevolkingsdichtheid
[..]
Dat lijkt mij weinig met de bevolkingsdichtheid te maken te hebben; eerder met economische vrijheid/voorspoed, zeer strenge straffen, cultuur, weinig gelukszoekersquote:Op maandag 3 augustus 2026 09:20 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ik bedoel, als het ook zo schoon en veilig zou zijn als Singapore zou ik geen nee zeggen...
Zelfs helemaal niks, ze hebben het vluchtelingenverdrag niet ondertekend, omdat ze te weinig oppervlak hebben voor vluchtelingen. Toch leven er daar verschillende culturen en religies vreedzaam naast elkaar. Ze hebben wel weer heel veel domestic workers uit het buitenland.quote:Op maandag 3 augustus 2026 09:52 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Dat lijkt mij weinig met de bevolkingsdichtheid te maken te hebben; eerder met economische vrijheid/voorspoed, zeer strenge straffen, cultuur, weinig gelukszoekers
Singapore is een dystopie/autoritaire staat.quote:Op maandag 3 augustus 2026 09:44 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Singapore heeft ook de infra om al die bewoners goed te vervoeren: een enorm metrostelsel waar je heel goedkoop mee kunt reizen. Ik zie dat hier nog niet zo gauw gebeuren.
Ja en toch lijkt het me niet vervelend wonen. Zolang je geen zooi op straat gooit, durian mee de metro inneemt en de koning niet beledigd heb je een goed leven daar.quote:Op maandag 3 augustus 2026 10:11 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Singapore is een dystopie/autoritaire staat.
Feit is: er komt daar niemand om op de zak van de staat/belastingbetaler te teren. Net als in Dubai overigens, waar vele migranten in relatieve vrede wonen.quote:Op maandag 3 augustus 2026 10:07 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Zelfs helemaal niks, ze hebben het vluchtelingenverdrag niet ondertekend, omdat ze te weinig oppervlak hebben voor vluchtelingen. Toch leven er daar verschillende culturen en religies vreedzaam naast elkaar. Ze hebben wel weer heel veel domestic workers uit het buitenland.
Maar ik wil wel een jointje roken.quote:Op maandag 3 augustus 2026 10:12 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ja en toch lijkt het me niet vervelend wonen. Zolang je geen zooi op straat gooit, durian mee de metro inneemt en de koning niet beledigd heb je een goed leven daar.
Een dystopie nog wel. Ben je er wel eens geweest?quote:Op maandag 3 augustus 2026 10:11 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Singapore is een dystopie/autoritaire staat.
zeker , maar ze moeten die flats niet zo dicht op elkaar bouwen als men nu doet , allemaal gevangenissen. zo kan je wel 100 miljoen mensen kwijt in Nederlandquote:Op maandag 3 augustus 2026 10:12 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ja en toch lijkt het me niet vervelend wonen. Zolang je geen zooi op straat gooit, durian mee de metro inneemt en de koning niet beledigd heb je een goed leven daar.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |