Je blijft maar voetbalwijsheden strooienquote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd zou het me niets verbazen als het voor die tijd ook nog 3-2 wordt
ik hoor nog geen dik wijfquote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het waren 78 minuten prachtige minuten.
eigenlijk heb ik er ook best veel verstand vanquote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:49 schreef Adames het volgende:
[..]
Je blijft maar voetbalwijsheden strooien
Wij vinden het ook nutteloos om met jou te praten allenquote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
eigenlijk heb ik er ook best veel verstand van
Ik vind het alleen zo nutteloos om erover te praten
8/10 anti jinx. well played.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:49 schreef Zorro het volgende:
Echt elke laatse minuten ontknoping op dit WK is de verkeerde kant op gegaan.
Dus dat zal nu ook wel weer.
Nee hoor, de erg vervelende CR7 werd gisteren naar huis gestuurd en het immer troosteloze Zuid-Afrika werd ook in de laatste minuten verschalktquote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:49 schreef Zorro het volgende:
Echt elke laatse minuten ontknoping op dit WK is de verkeerde kant op gegaan.
Dus dat zal nu ook wel weer.
Wat viel er te checken dan ?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:49 schreef Mortaxx het volgende:
Als Egypte scoort VAR check voor iets 5 minuten eerder en nu niets
Je bent zelf kutquote:
Vervelende CR7quote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee hoor, de erg vervelende CR7 werd gisteren naar huis gestuurd en het immer troosteloze Zuid-Afrika werd ook in de laatste minuten verschalkt
Ook gisteren hoort daar bij ja.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee hoor, de erg vervelende CR7 werd gisteren naar huis gestuurd en het immer troosteloze Zuid-Afrika werd ook in de laatste minuten verschalkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |