Ook niet van Colombiaquote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:44 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Die winnen niet van Frankrijk of Noorwegen
Jinx het nou niet.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:44 schreef vul_maar_in het volgende:
Argentinië gaat het niet redden. 1 goal in 80 minuten. met kans op een counter voor een 3e voor Egypte.
Boh lekker een rabbijn pijpenquote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:44 schreef Solotovski het volgende:
Ik ga ook even op de knietjes richting Mekka
Er stonden spelers van Egypte te protesterenquote:
Welke twee?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:45 schreef Halcon het volgende:
Echt een lollerpoule was die poule van België toch niet dus. Twee bij de laatste acht.
Eerlijk gezegd zou het me niets verbazen als het voor die tijd ook nog 3-2 wordtquote:
Matig geprobeerdquote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er stonden spelers van Egypte te protesteren
Dat zullen ze niet zomaar doen!
#metoo…quote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd zou het me niets verbazen als het voor die tijd ook nog 3-2 wordt
Tonnetje rijker.quote:
1-2 kon ie weinig aan doen denk ik, dit was slechtquote:
Je blijft maar voetbalwijsheden strooienquote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd zou het me niets verbazen als het voor die tijd ook nog 3-2 wordt
ik hoor nog geen dik wijfquote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het waren 78 minuten prachtige minuten.
eigenlijk heb ik er ook best veel verstand vanquote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:49 schreef Adames het volgende:
[..]
Je blijft maar voetbalwijsheden strooien
Wij vinden het ook nutteloos om met jou te praten allenquote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
eigenlijk heb ik er ook best veel verstand van
Ik vind het alleen zo nutteloos om erover te praten
8/10 anti jinx. well played.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:49 schreef Zorro het volgende:
Echt elke laatse minuten ontknoping op dit WK is de verkeerde kant op gegaan.
Dus dat zal nu ook wel weer.
Nee hoor, de erg vervelende CR7 werd gisteren naar huis gestuurd en het immer troosteloze Zuid-Afrika werd ook in de laatste minuten verschalktquote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:49 schreef Zorro het volgende:
Echt elke laatse minuten ontknoping op dit WK is de verkeerde kant op gegaan.
Dus dat zal nu ook wel weer.
Wat viel er te checken dan ?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:49 schreef Mortaxx het volgende:
Als Egypte scoort VAR check voor iets 5 minuten eerder en nu niets
Je bent zelf kutquote:
Vervelende CR7quote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee hoor, de erg vervelende CR7 werd gisteren naar huis gestuurd en het immer troosteloze Zuid-Afrika werd ook in de laatste minuten verschalkt
Ook gisteren hoort daar bij ja.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee hoor, de erg vervelende CR7 werd gisteren naar huis gestuurd en het immer troosteloze Zuid-Afrika werd ook in de laatste minuten verschalkt
Irritante overgewaardeerde overbejaarde niksnut.quote:
Doping is geen sport allenquote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Irritante overgewaardeerde overbejaarde niksnut.
Als België wereldkampioen wordt, krijgt capu een like.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:51 schreef TweedeKlum het volgende:
Like Alert
07-07-2026 @ 19:50:59
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "WK 2026 / [Dinsdag 7 juli 18:00] Argentinië - Egypte #5 Gruwelijk nat."
Die heeft echt een tyfushekel aan Belgen.![]()
![]()
@CR7quote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zo dan.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
JAWEEEHEEELquote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:52 schreef MissHobje het volgende:
wordt het dadelijk nog verlenging ..dat willen we niet!
Die ook ja.quote:
Ik neem hem niet serieusquote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:51 schreef TweedeKlum het volgende:
Like Alert
07-07-2026 @ 19:50:59
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "WK 2026 / [Dinsdag 7 juli 18:00] Argentinië - Egypte #5 Gruwelijk nat."
Die heeft echt een tyfushekel aan Belgen.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:53 schreef vul_maar_in het volgende:
Sow ik ga een wetsuit pakken. Mij te koud in het bad.
Waterreus.gifquote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:54 schreef Poepz0r het volgende:
Ronald Waterreus denkt dat de KNVB weigert om Sarina Wiegman te benaderen voor de functie van bondscoach voor het Nederlands elftal, vanwege de angst voor de reacties uit het land.
Waterreus heeft een hersenbloeding gehad. Sterkte aan de familie allen @:zipportal
Hassan had hem gemaaktquote:
Dit verlicht het leed.quote:Like Alert
07-07-2026 @ 19:54:12
Sarina wil met de mannen douchen.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:54 schreef Poepz0r het volgende:
Ronald Waterreus denkt dat de KNVB weigert om Sarina Wiegman te benaderen voor de functie van bondscoach voor het Nederlands elftal, vanwege de angst voor de reacties uit het land.
Waterreus heeft een hersenbloeding gehad. Sterkte aan de familie allen @:zipportal
Je hebt hem verdiendquote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:53 schreef vul_maar_in het volgende:
Sow ik ga een wetsuit pakken. Mij te koud in het bad.
Kut gedragquote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:54 schreef GGMM het volgende:
Waarom hebben mensen altijd een hekel aan iemand die gewoon heel goed is
Vraag dit overigens ook voor mezelf
Jij bent hier goed inquote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:55 schreef maxi-mus het volgende:
Totaal domineren, terugkomen en dan het initiatief weer weggeven.
Leuke rubriek.
Dat dus.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:56 schreef Coco het volgende:
Waarom ging die daar liggen in het strafschopgebied?
quote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als ze zo verdedigen…. Gooi het dan gewoon dicht tot einde reguliere speeltijdquote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:57 schreef Seeburg54 het volgende:
Bizar dit. Het leek onaantastbaar voor Egypte.
Voordeur in brand stekenquote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:57 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb Argentijnse buren weet ik sinds heel recentelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |