Vòòr 1994 ja?quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:20 schreef Nieuwschierig het volgende:
Alttans in de jaren dat ik er was voor het Verstappentijdperk
Bij die chicane lijkt mij ook wel wat, okk ivm opengaan van de hekke idd. We gaan vrijdag en zaterdag lekker verkennen denk ik, kunnen we ook een beetje inschatten of we stoelen mee willen nemen.quote:Op woensdag 8 juli 2026 14:57 schreef Nattekat het volgende:
De beste brons plek waar ik ooit gezeten heb was bij de busstop chicane voorin het bos. We hadden toen onze eigen stoelen en dat was wel handig daar. Je moet er wel heel erg op tijd zijn, bij voorkeur vooraan de rij als de hekken open gaan. En je moet weten hoe je ernaartoe moet wandelen.
Maar Pouhon is ook top op de heuvel. Daar kom je ook iets makkelijker tussen als je niet al om 7:00 op het circuit bent, maar niet onderschatten hoe snel het vult.
[ afbeelding ]
Ja, topplek. In de schaduw en rechts staat een groot scherm. Ook zijn daar toiletten en eettenten.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 10:04 schreef exile79 het volgende:
[..]
Bij die chicane lijkt mij ook wel wat, okk ivm opengaan van de hekke idd. We gaan vrijdag en zaterdag lekker verkennen denk ik, kunnen we ook een beetje inschatten of we stoelen mee willen nemen.
Tenzij het op eens veel strenger is geworden moet je met een klein beetje verstoppen wel weg kunnen komen. Koelboxen zijn wel een risicoquote:Op vrijdag 17 juli 2026 11:52 schreef exile79 het volgende:
En wat zijn de ervaringen met ingangscontroles wat betreft eigen water en bier?
Gister en vandaag ging het goed 😉quote:Op zaterdag 18 juli 2026 13:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tenzij het op eens veel strenger is geworden moet je met een klein beetje verstoppen wel weg kunnen komen. Koelboxen zijn wel een risico
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |