Wanneer gaan jullie weg?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 21:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow!Haha nee da's geen optie.
Nee ik neem ze wel mee, komt goed.
O nog even te gaan dus. Heeft Mini er zin in?quote:
Dat zeker ja, en hij wil er nog zo min mogelijk over weten; hij wil dat alles een verrassing is!quote:Op dinsdag 7 juli 2026 21:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O nog even te gaan dus. Heeft Mini er zin in?
A wat lief.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 21:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat zeker ja, en hij wil er nog zo min mogelijk over weten; hij wil dat alles een verrassing is!
Ik heb altijd deze, ook heel lekker, ik haal ze als de prijs 2 voor de prijs van 1 isquote:Op dinsdag 7 juli 2026 15:42 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Eindelijk eens een suikervrij product die ik liever heb dan de suikerhoudende variant!
De smaak is eigenlijk wel het zelfde (heel lichte zoetige nasmaak die niet irritant is), maar dit blijft tenminste niet aan je tanden plakken!
O ik eet veel van die dingen, zit stevia in een van de onschuldigste zoetstoffenquote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:20 schreef Rob het volgende:
suikervrij wil meestal zeggen kunstmatige zoetstoffen waarvan sommige bekend is dat ze niet al te gezond zijn bij gebruik. Alle suikervrije middelen bij elkaar opgeteld kunnen dus een gevaar opleveren.
Ik kan niet tegen kunstmatige zoetstoffen du kan die dingen sowieso niet gebruiken
Zoetstoffen met natuurlijke basis als stevia, xylitol en erythritol, heb je daar ook last van?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:20 schreef Rob het volgende:
suikervrij wil meestal zeggen kunstmatige zoetstoffen waarvan sommige bekend is dat ze niet al te gezond zijn bij gebruik. Alle suikervrije middelen bij elkaar opgeteld kunnen dus een gevaar opleveren.
Ik kan niet tegen kunstmatige zoetstoffen du kan die dingen sowieso niet gebruiken
yepquote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zoetstoffen met natuurlijke basis als stevia, xylitol en erythritol, heb je daar last van?
Worstjequote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:28 schreef hemarookworst het volgende:
Gelukkig zitten ze niet in mijn username
quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:28 schreef hemarookworst het volgende:
Gelukkig zitten ze niet in mijn username
Ik raakte net wel behoorlijk aan de schijterij er van.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb altijd deze, ook heel lekker, ik haal ze als de prijs 2 voor de prijs van 1 is![]()
[ afbeelding ]
Zie mijn vorige post!quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:20 schreef Rob het volgende:
Stevia mogen ze van mij wel overal in proppen, dat smaakt prima en ik heb er nooit problemen mee.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zoetstoffen met natuurlijke basis als stevia, xylitol en erythritol, heb je daar ook last van?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |