Mooi hequote:Op dinsdag 7 juli 2026 20:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
Dadaïstisch verwijst naar het Dadaïsme: een rebelse, antiautoritaire kunst- en protestbeweging uit de Eerste Wereldoorlog. Het staat bekend om het omarmen van absurditeit, irrationaliteit en nihilisme als reactie op burgerlijke normen en geweld.Kenmerken van een dadaïstische benadering zijn onder meer:Anti-kunst: Het bewust bevragen of afwijzen van traditionele esthetiek en waardeoordelen.Absurditeit en humor: Het inzetten van nonsens, willekeur en toeval in creaties (zoals collages en klankgedichten).Vrij denken: Het onconventionele vieren en het doorbreken van de grenzen tussen realiteit en kunst.
quote:
DIe heb je nu ruimschoots gehaald dus bye bye bye voor vandaagquote:Op dinsdag 7 juli 2026 21:04 schreef DJMO het volgende:
Bolk.
Deze bolk werd mede mogelijk gemaakt door @:rob die me erop attendeerde dat ik vandaag nog twee punten mis.
Dat denk jijquote:Op dinsdag 7 juli 2026 21:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
DIe heb je nu ruimschoots gehaald dus bye bye bye voor vandaag
Laat mij raden, verkeerd gedacht dusquote:
Misschien moet je er minder mee bezig zijn.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 21:24 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
Schiet mij maar in een kapottje.
Vanmorgen nog hypertensie klasse 3,en nu ineens een optimale bloeddruk?
Ik snap geen kut meer van m'n lijf.
quote:Op dinsdag 7 juli 2026 21:24 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
Schiet mij maar in een kapottje.
quote:
Dit idd!quote:Op dinsdag 7 juli 2026 21:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien moet je er minder mee bezig zijn.
Heb je al een oplossing gevonden voor je caafs?quote:
Na zo'n spoed opname in Luxemburg valt het niet mee om er niet mee bezig te blijven.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 21:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien moet je er minder mee bezig zijn.
Voorlopig wordt het meenemen in een transportbox voor katten, en daar ter plekke ga ik iets maken van gaas waar ze in kunnen verblijven. De kooi krijg ik echt niet mee in de auto.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 21:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je al een oplossing gevonden voor je caafs?
Ja hoor, heb zelf meerdere spoedopnames gehad voor boezemfibrilleren en hartritmestoornissen en ben er ook niet zo mee bezigquote:Op dinsdag 7 juli 2026 21:32 schreef DJMO het volgende:
[..]
Na zo'n spoed opname in Luxemburg valt het niet mee om er niet mee bezig te blijven.
Mo heeft sowieso wel veel op d'r bordje met problematiek, en ik denk dat de spanningen van het ene onderwerp doorwerken in het andere onderwerp en dat alles zo blijft opeenstapelen.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 21:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hoor, heb zelf meerdere spoedopnames gehad voor boezemfibrilleren en hartritmestoornissen en ben er ook niet zo mee bezig
Je hebt ook van die inklapbare kooien he?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 21:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Voorlopig wordt het meenemen in een transportbox voor katten, en daar ter plekke ga ik iets maken van gaas waar ze in kunnen verblijven. De kooi krijg ik echt niet mee in de auto.
Snap ik, mijn bordje is ook behoorlijk vol, maar er steeds zo mee bezig zijn en blijven is ook niet goed voor je lijf.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 21:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Mo heeft sowieso wel veel op d'r bordje met problematiek, en ik denk dat de spanningen van het ene onderwerp doorwerken in het andere onderwerp en dat alles zo blijft opeenstapelen.
Ja maar ik ga geen inklapbare kopen.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 21:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hebt ook van die inklapbare kooien he?
Jammer dat je niet wat dichter bij woont anders had ik je graag geholpen is toch een kleine moeite.
Ik verzorg ook altijd de kat van de buren als de buurtjes op vakantie zijn
Snap ik en ik denk ook wel dat je gelijk hebt. Zo ook de problemen met de woonstichting en dergelijke.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 21:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap ik, mijn bordje is ook behoorlijk vol, maar er steeds zo mee bezig zijn en blijven is ook niet goed voor je lijf.
Het is ook geen verwijt alleen goed bedoeld advies
Nee, ik kan ze niet in mijn huis hebben, ben er allergisch voor. Daarom kom ik ook nooit bij Henk en is hij altijd hier.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 21:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja maar ik ga geen inklapbare kopen.
Haha ja nou op zich zou ik ze langs kunnen brengen aangezien we toch richting het zuiden gaan rijden, maar dat zou dan haastwerk worden, wat ook niet leuk is.
Ow!quote:Op dinsdag 7 juli 2026 21:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, ik kan ze niet in mijn huis hebben, ben er allergisch voor. Daarom kom ik ook nooit bij Henk en is hij altijd hier.
Maar bij jou thuis verzorgen zou geen probleem zijn, alleen een beetje te ver achter elkaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |