Onzin, zie post hierboven.quote:Op woensdag 8 juli 2026 08:58 schreef Nattekat het volgende:
Vandaag is de laatste dag dat u nog uw huis goed kan koelen voor de hitte des doods (!)
Niet nodig... koele lucht genoeg en geen hitte des doods in het vooruitzicht.quote:
Ohw, bij jullie is het gewoon iets later.quote:Op woensdag 8 juli 2026 11:02 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Niet nodig... koele lucht genoeg en geen hitte des doods in het vooruitzicht.
Ben benieuwd of ie dit ook getweet had als de oper een koudere run was.quote:
Dat is inderdaad een rare gedachtegang ja, normaal zou het andersom moeten zijn maar goed blijkbaar weten ze niet beter daarquote:Op woensdag 8 juli 2026 11:53 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Hier vanaf gister tot volgende week donderdag 1 dagje net onder de 30 graden waarschijnlijk, morgen het warmste met 35, de rest gelukkig daaronder. Niet echt wat ik van Engeland gewend ben. De Engelse buren snappen het allemaal ook niet goed, allemaal de hele dag alle deuren en ramen open, en 's avonds gaan die dicht. Die zijn vast hun huis aan het voorverwarmen voor de winter ofzo.
Je wilt natuurlijk geen muggen in huisquote:Op woensdag 8 juli 2026 11:53 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Hier vanaf gister tot volgende week donderdag 1 dagje net onder de 30 graden waarschijnlijk, morgen het warmste met 35, de rest gelukkig daaronder. Niet echt wat ik van Engeland gewend ben. De Engelse buren snappen het allemaal ook niet goed, allemaal de hele dag alle deuren en ramen open, en 's avonds gaan die dicht. Die zijn vast hun huis aan het voorverwarmen voor de winter ofzo.
Ach daar hebben we mijn standaard ergernis weer.quote:
Neuh.quote:Op woensdag 8 juli 2026 08:58 schreef Nattekat het volgende:
Vandaag is de laatste dag dat u nog uw huis goed kan koelen voor de hitte des doods (!)
Sowieso omdat de wind uit O / NO komt, zelfs als de temperaturen weer over de 35 heen zouden gaan scheelt dat aanzienlijk vergeleken met die gore tropenlucht van laatst.quote:Op woensdag 8 juli 2026 17:00 schreef cinderloom het volgende:
Als ik naar de pluim kijk van hoe die twee weken geleden was en nu wordt het een stuk minder warm. Of in iedergeval aangenamer. Het hogedruk gebied sluipt geloof ik minder noordwaarts.
Toch weer in de media veel plekken waar je struikelt over hittegolf etc. Maar dit wordt volgens mij een zoveel betere hittegolf als eind juni.
Gelukkig wel.quote:Op woensdag 8 juli 2026 17:00 schreef cinderloom het volgende:
Als ik naar de pluim kijk van hoe die twee weken geleden was en nu wordt het een stuk minder warm. Of in iedergeval aangenamer. Het hogedruk gebied sluipt geloof ik minder noordwaarts.
Toch weer in de media veel plekken waar je struikelt over hittegolf etc. Maar dit wordt volgens mij een zoveel betere hittegolf als eind juni.
Ja kan weer een weekje doorkomen langer moet het niet gaan durenquote:Op woensdag 8 juli 2026 08:58 schreef Nattekat het volgende:
Komende 2 nachten nog relatief koel. Heb het 22 graden in woonkamer. Veel lager lukt niet. Ga vrijdag een week naar de Alpen, dus alles blijft wel dichtquote:Op woensdag 8 juli 2026 21:28 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja kan weer een weekje doorkomen langer moet het niet gaan duren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |