Ik eet bijna elke dag Brinta als ontbijt.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 09:38 schreef Mikeytt het volgende:
Hoezo eet niemand meer gezonde maaltijden van heel vroeger??
Steeds minder mensen eten Brinta
Steeds minder crackers met makreel in tomatensaus![]()
Steeds minder anijsmelk
Steeds minder karnemelk
quote:
Deze anijsblokjes hebben ze bij de kleine supermarkt hier.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 11:34 schreef marc0871 het volgende:
Mijn laatste bord brinta had ik toen ik 6 was.
Ik vond er niks aan.
Ik had laatst nog makreel bij de visboer vandaan.
Gegeten met melba toast.
Die tomatensaus mag je houden.
Ik zie al heel lang geen anijsblokjes meer.
Karnemelk
Vind ik ook heerlijk, maar heb wel liever Brinta.quote:
Wetenquote:Op dinsdag 7 juli 2026 12:41 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik eet bijna elke dag Brinta als ontbijt.
Baconquote:Op dinsdag 7 juli 2026 12:50 schreef incel het volgende:
Niet iedere dag 15min na het wakker worden 3 eieren met bacon vreten
Ik vind ze beiden wel lekker, maar karnemelk heb ik dan toch liever. Daar kan ik zo een liter van op.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 16:22 schreef jigggy het volgende:
Vervang karnemelk voor Ayran en je hebt top voer
In België hebben ze geen anijsmelk??????? Vooral vroeger razendpopulair. Nu vooral ouderen die het drinken. Anijsblokje in warme melk en drinken maarquote:Op dinsdag 7 juli 2026 16:27 schreef Lenny77 het volgende:
Wtf zijn anijsblokjes... Waar gebruik je dat zélfs in
Wetenquote:Op dinsdag 7 juli 2026 16:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]ik eet dat wekelijks. Maar dan met gewoon brood
Geen fan van anijsmelk?? Ook niet van muisjes, of dat dan weer wel?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 16:27 schreef MissHobje het volgende:
Brinta in de winter wel eens.. karnemelk elke dag als het boven de 25 graden is en die makreel zo uit het blik schransen zalig![]()
Die anijs melk sla ik ff over
Ik heb Anijsmelk nooit op met wat kan je dat vergelijken?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 16:30 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Geen fan van anijsmelk?? Ook niet van muisjes, of dat dan weer wel?![]()
Karnemelk
Nee joh! Maar wij hebben sowieso niets met anijs. Jullie hebben dat ook in de geboortesuikerquote:Op dinsdag 7 juli 2026 16:29 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
In België hebben ze geen anijsmelk??????? Vooral vroeger razendpopulair. Nu vooral ouderen die het drinken. Anijsblokje in warme melk en drinken maar
[ afbeelding ]
Heb je weleens gestampte muisjes op? Smaakt een beetje daarnaar.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 16:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik heb Anijsmelk nooit op met wat kan je dat vergelijken?
Karnemelk krijg ik echt niet door me keel.
Geboortesuiker gebruiken wij niet.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 16:32 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nee joh! Maar wij hebben sowieso niets met anijs. Jullie hebben dat ook in de geboortesuiker![]()
Smerig
Moest?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 16:37 schreef Sometimes het volgende:
Anijsmelk moest ik als kind vaak drinken. Vreselijk.
Ja, moest.quote:
Ja joh zo vies.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 16:34 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Geboortesuiker gebruiken wij niet.
Wij hebben beschuit met muisjes als iemand geboren is. Blauw voor jongens, roze voor meisjes, oranje als de koninh jarig isdie muisjes op het beschuit smaken naar pure anijssuiker
[ afbeelding ]
Die blokjes in die geel met witte verpakking bestaan volgens mij niet meer. Die kreeg ik namelijk ook.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 16:47 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Ja, moest.
Als ik niet kon slapen dan kreeg ik een glas warme anijsmelk.
Bah
Muisje op beschuit absoluut wel, maar anijs melk ieeeeeuuwwwwquote:Op dinsdag 7 juli 2026 16:30 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Geen fan van anijsmelk?? Ook niet van muisjes, of dat dan weer wel?![]()
Karnemelk
Ik eet thuis weleens beschuit met muisjes, gewoon als ontbijt.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 16:34 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Geboortesuiker gebruiken wij niet.
Wij hebben beschuit met muisjes als iemand geboren is. Blauw voor jongens, roze voor meisjes, oranje als de koninh jarig isdie muisjes op het beschuit smaken naar pure anijssuiker
[ afbeelding ]
we zijn er achter dat we lekkerder kunnen eten dan datquote:Op dinsdag 7 juli 2026 09:38 schreef Mikeytt het volgende:
Hoezo eet niemand meer gezonde maaltijden van heel vroeger??
Steeds minder mensen eten Brinta
Steeds minder crackers met makreel in tomatensaus![]()
Steeds minder anijsmelk
Steeds minder karnemelk
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |