Vol op die ogen.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 07:41 schreef VarkensHart het volgende:
Zon viespeuk moet je direct een goede pets geven om dit af te leren
Ik heb alleen een airfryerquote:
Het kan ook een foutje zijn geweest maar het is idd haar taak als vrouw om aan te voelen wanneer het mijn beurt is om naar mijn wc te gaan zodat ze dat volgende keer ff beter timed of pas na mij gaat of zoquote:Op dinsdag 7 juli 2026 07:41 schreef VarkensHart het volgende:
Zon viespeuk moet je direct een goede pets geven om dit af te leren
Als ik die meid was geweest zou ik heel hard wegrennen bij een eikel zoals jij, maar ze komt uit de Oekraïne dus zal weinig mogelijkheden hebben om ergens anders naar toe te gaanquote:Op dinsdag 7 juli 2026 07:57 schreef incel het volgende:
[..]
Ik heb alleen een airfryer
[..]
Het kan ook een foutje zijn geweest maar het is idd haar taak als vrouw om aan te voelen wanneer het mijn beurt is om naar mijn wc te gaan zodat ze dat volgende keer ff beter timed of pas na mij gaat of zo
Niks om je druk om te maken, was gewoon de zaadkwak van @Cockwhale . Die neemt je vriendin ieder weekend anaal.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 07:07 schreef incel het volgende:
En het stonk echt super ergAlsof ze een keiharde scheet had gelaten of zo. Ik dacht eerst misschien zat ze te schijten maar ze was zo snel klaar en hoorde haar erna ook niet douchen of zo dus dat zal wel niet.
Waarom doen vrouwen dit? Het is dat ik van haar hou maar dit soort dingen maakt het wel heel erg lastig.
Was jij het ook niet die helemaal over de rooie ging toen ze in de auto een scheetje had gelaten terwijl jij weg was en dus niet eens IN de auto en dat absoluut niet kon vinden?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 07:07 schreef incel het volgende:
En het stonk echt super ergAlsof ze een keiharde scheet had gelaten of zo. Ik dacht eerst misschien zat ze te schijten maar ze was zo snel klaar en hoorde haar erna ook niet douchen of zo dus dat zal wel niet.
Waarom doen vrouwen dit? Het is dat ik van haar hou maar dit soort dingen maakt het wel heel erg lastig.
Moet je douchen na het schijten? Schijt je je hele rug onder?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 07:07 schreef incel het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |