Mooi tijd om te bolken dan.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 12:44 schreef DJMO het volgende:
[..]
En ik heb nog ruim een uur de tijd. Afspraak is pas om twee uur
Net gepoept. Nu naar expert voor een nieuwe printer en dan terug naar de huiasrts.quote:
Serieuze vraag: Waarom Expert ?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 12:52 schreef DJMO het volgende:
[..]
Net gepoept. Nu naar expert voor een nieuwe printer en dan terug naar de huiasrts.
Inwisselen van castricum pas tegoedquote:
Op die fiets, zou er zelf niet snel iets kopen.quote:
Mjah. Hier kan ik er nog iets nuttigs van halen. Verder issie alleen maar in te wisselen bij de boekhandel of sport scholen etc. Niet aan mij besteedquote:Op dinsdag 7 juli 2026 13:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Op die fiets, zou er zelf niet snel iets kopen.
Vertelquote:Op dinsdag 7 juli 2026 13:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Op die fiets, zou er zelf niet snel iets kopen.
Beetje oude lullen zaak en vaak ook net iets duurder.quote:
Wat heb je te besteden ?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 13:09 schreef DJMO het volgende:
De printer die ik wilde hebben hebben ze niet op voorraad. Dan straks maar langs de boekhandel om te zien of die iets hebben wat ik nog wil hebben.
Nog iets van 80 euro geloof ik. Had gerust bij willen betalen, maar goed. De boekhandel zal ook vast wel boeken over wicca en hekserij hebben.quote:
heb je @mario390 geprint?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 13:12 schreef hemarookworst het volgende:
Ik was nog aan het 3D-printen in het kleine kamertje
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 7 juli 2026 13:12 schreef hemarookworst het volgende:
Ik was nog aan het 3D-printen in het kleine kamertje
quote:Op dinsdag 7 juli 2026 13:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Twee mario's kunnen we echt niet hebben op dts![]()
Die duikt wel op om dan meermaals het mannelijk geslacht te benoemenquote:
Of zijn callgirl. (serie)quote:Op dinsdag 7 juli 2026 13:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Die duikt wel op om dan meermaals het mannelijk geslacht te benoemen
Hehehequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |