quote:
Hallo Fruitjequote:
Alles goud in Grun ?quote:
Gaat z'n gangtjequote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 7 juli 2026 12:23 schreef hemarookworst het volgende:
kedeng die vuile kreng kedeng die vuile kreng
stoephoooeerr
Best wel prima eigenlijk.quote:
ja al gehoord, was bij de laatste ASOT aflevering, luister ik elke weekquote:
Mooizoquote:
Staat hier nu op. Mooie locatie ook.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 12:25 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja al gehoord, was bij de laatste ASOT aflevering, luister ik elke week
echt welquote:Op dinsdag 7 juli 2026 12:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Staat hier nu op. Mooie locatie ook.
Maar als je ziek bent eet je toch niet veel.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 12:29 schreef ToT het volgende:
Whehe, ik heb het al ff opgegeven met het daten met die buitenlandse dames, veel te veel scammers, maar m'n abo op die site loopt nog ff dus ik zit nog wel te kletsen her en der.
Gisteren met eentje begonnen te kletsen. Vanmorgen: "Ik ben ziek, ik heb de griep en heb geen geld voor medicijnen."
- "Ja kut voor je, maar ik kan niks sturen."
"Kan ik naar jou toe komen om bij jou uit te rusten? Ik heb alleen geen paspoort."
- "Da's wel erg snel, we zijn gisteren pas begonnen met kletsen, maar sowieso ga ik geen geld sturen voor een paspoort."
"Oh en vrijdag is mijn verjaardag, maar ik heb geen geld voor medicijnen en wil dan niet meer ziek zijn, en ik heb ook geen geld om lekker eten enzo te kopen voor op mijn verjaardag."
Block en report!
Haha ja nou ze wilde dus medicijnen om van de griep te genezen (quote:Op dinsdag 7 juli 2026 12:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar als je ziek bent eet je toch niet veel.
Ik ga dit ook maar eens doen.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 12:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha ja nou ze wilde dus medicijnen om van de griep te genezen () zodat ze haar eetlust ook weer terug zou krijgen natuurlijk!
Oh ja, ze zei vanmorgen nog dat ze net had overgegeven en ging toen meteen videobellen.
Lag ze daar lui op bed, de hele tijd met haar hand op haar voorhoofd maar ze zag er echt niet ziek uit. Alleen lui.
Pasje mee ?quote:
Standaard maar bij de huisarts niet nodigquote:
Daar kan je gewoon lossen, wel zo prettig.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 12:40 schreef DJMO het volgende:
[..]
Standaard maar bij de huisarts niet nodig
En ik heb nog ruim een uur de tijd. Afspraak is pas om twee uurquote:Op dinsdag 7 juli 2026 12:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daar kan je gewoon lossen, wel zo prettig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |