Ga maar naar Groenlo dan. Of Bredevoort.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 20:29 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Zou in de vestingstad best een uurtje rond willen lopen
Bredevoort is oprecht mooi, maar heb je binnen 10 minuten wel gezien. Of je moet naar de boekenmarkt gaan.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 20:29 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Ga maar naar Groenlo dan. Of Bredevoort.
Als het allemaal om de muren gaat, hoef ik niet meer dan een kilometer te wandelen maar de vestigingen in verschillende landen zijn toch anders.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 20:29 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Ga maar naar Groenlo dan. Of Bredevoort.
Verbij?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 20:31 schreef AllesKaputt het volgende:
Die Traaeaeaen doet me enorm denken aan iemand anders, maar ik kan er maar niet op komen wie... Een schaatser ofzo?
Een medewerker van de Surinees in Den Haagquote:Op dinsdag 7 juli 2026 20:31 schreef AllesKaputt het volgende:
Die Traaeaeaen doet me enorm denken aan iemand anders, maar ik kan er maar niet op komen wie... Een schaatser ofzo?
Epo is a hell of a drugquote:Op dinsdag 7 juli 2026 20:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Adri is pas 67 zie ik net. Ziet eruit als honderdvier
Ook altijd hetzelfde.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 20:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Adrie en David zitten er alleen maar om te praten over Mathieu.
Ze hebben geen contact gehad met Mathieu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |