Ik heb hier verderop zo'n sjacheraartje wonen dus die sein ik altijd even in, dan haalt hij het oud ijzer etc. eruit.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 17:12 schreef Aether het volgende:
[..]
Hier is het ophalen of brengen gratis, maar zie wel de laatste vijf jaar dat men er extra zooi bij zet, spullen er uit halen die ze denken te kunnen gebruiken (of iets waard zijn) maar vooral ondernemers die er spullen 's nachts bijzetten.
Maar wat is je punt nou met dat voorbeeld van het VK? Als de pakkans daar laag is kunnen ze zeggen dat er een boete van £500 op staat, maar dat zal dan ook weinig indruk maken.quote:Op zondag 12 juli 2026 13:59 schreef Digi2 het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
In de UK kwam ik bordjes tegen dat het opzettelijk vervuilen en boete van 500 pond oplevert, ik vind dat hier de pakkans en boetes hiervoor veel te gering zijn.
In East Grinstead waar ik regelmatig vertoef zie ik nauwelijks vervuiling zoals ik die hier aantref. In London wel meer, moet ik zeggen, maar daar zijn dan ook heel veel toeristen en niet van origine engelsen.quote:Op zondag 12 juli 2026 14:17 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Maar wat is je punt nou met dat voorbeeld van het VK? Als de pakkans daar laag is kunnen ze zeggen dat er een boete van £500 op staan, maar dat zal dan ook weinig indruk maken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |