abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 7 juli 2026 @ 18:33:32 #51
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_221265933
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 17:12 schreef Aether het volgende:

[..]
Hier is het ophalen of brengen gratis, maar zie wel de laatste vijf jaar dat men er extra zooi bij zet, spullen er uit halen die ze denken te kunnen gebruiken (of iets waard zijn) maar vooral ondernemers die er spullen 's nachts bijzetten.
Ik heb hier verderop zo'n sjacheraartje wonen dus die sein ik altijd even in, dan haalt hij het oud ijzer etc. eruit.

Verder ziet het er hier soms ook uit als op de foto's uit het artikel want mensen dumpen hun grof vuil bij de ondergrondse container of gewoon in de bosjes.
pi_221314549
Bekijk deze YouTube-video
In de UK kwam ik bordjes tegen dat het opzettelijk vervuilen en boete van 500 pond oplevert, ik vind dat hier de pakkans en boetes hiervoor veel te gering zijn.

[ Bericht 1% gewijzigd door Digi2 op 12-07-2026 14:10:16 ]
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
Wees nutteloos, want zodra je nuttig bent wordt je gebruikt
pi_221314749
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2026 13:59 schreef Digi2 het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
In de UK kwam ik bordjes tegen dat het opzettelijk vervuilen en boete van 500 pond oplevert, ik vind dat hier de pakkans en boetes hiervoor veel te gering zijn.
Maar wat is je punt nou met dat voorbeeld van het VK? Als de pakkans daar laag is kunnen ze zeggen dat er een boete van £500 op staat, maar dat zal dan ook weinig indruk maken.

[ Bericht 0% gewijzigd door EvilSkittle op 12-07-2026 15:11:30 ]
...hier om je mars te breken.
pi_221314767
Patrick maakt maar wat mee zeg, de totale verloedering.
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
pi_221314871
quote:
1s.gif Op zondag 12 juli 2026 14:17 schreef EvilSkittle het volgende:

[..]
Maar wat is je punt nou met dat voorbeeld van het VK? Als de pakkans daar laag is kunnen ze zeggen dat er een boete van £500 op staan, maar dat zal dan ook weinig indruk maken.
In East Grinstead waar ik regelmatig vertoef zie ik nauwelijks vervuiling zoals ik die hier aantref. In London wel meer, moet ik zeggen, maar daar zijn dan ook heel veel toeristen en niet van origine engelsen.
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
Wees nutteloos, want zodra je nuttig bent wordt je gebruikt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')