Nergens voor nodig. We zijn al druk bezig om India deze kant op te halen.quote:Op maandag 6 juli 2026 13:47 schreef Harvest89 het volgende:
Ach tyf op met dat verwende boze burger gezeik.
Het valt allemaal reuze mee. Ga maar eens voor de grap naar India.
Onze Palestijnenfetisj eerst graagquote:Op maandag 6 juli 2026 14:43 schreef ACT-F het volgende:
Nergens voor nodig. We zijn al druk bezig om India deze kant op te halen.
Dat waag ik sterk te betwijfelen als ik de primaire bronnen bekijk. Men klaagt over afval in de straten en stank.quote:Op maandag 6 juli 2026 13:07 schreef DrDentz het volgende:
In het oude Rome hadden ze zonder wifi en apps een betere afvalverwerking dan Amsterdam nu.
In deze traditionele zo niet conservatieve gedachtengang zouden er overdag genoeg vrouwen achterblijven om de rommel op te ruimen.quote:Op maandag 6 juli 2026 16:30 schreef torentje het volgende:
[..]
De mannen moeten toch gaan werken van rechts? Waardoor er in de verstedelijkte gebieden geen mankracht is om die volksstammen zindelijk te maken.
Je hebt dus het recht niet om te klagen over links Nederland.
Dat is toch nooit het werk eerlijk verdelen? Vrouwen die het vuilnis moeten opruimen en mannen die slechts bezig zijn om zoveel mogelijk vuilnis te produceren.quote:Op maandag 6 juli 2026 16:51 schreef quo_ het volgende:
[..]
In deze traditionele zo niet conservatieve gedachtengang zouden er overdag genoeg vrouwen achterblijven om de rommel op te ruimen.
Maar in tegenstelling tot de Indiers en Pakistanen ga ik niet straat zitten schijten.quote:Op maandag 6 juli 2026 17:18 schreef torentje het volgende:
[..]
Dat is toch nooit het werk eerlijk verdelen? Vrouwen die het vuilnis moeten opruimen en mannen die slechts bezig zijn om zoveel mogelijk vuilnis te produceren.
Het nieuwe Rome stuurt het naar Amsterdam om het daar te laten verbranden.quote:Op maandag 6 juli 2026 13:07 schreef DrDentz het volgende:
In het oude Rome hadden ze zonder wifi en apps een betere afvalverwerking dan Amsterdam nu.
Jij hebt de lat inmiddels nog onder de grond liggen?quote:Op maandag 6 juli 2026 13:47 schreef Harvest89 het volgende:
Ach tyf op met dat verwende boze burger gezeik.
Het valt allemaal reuze mee. Ga maar eens voor de grap naar India.
Welke lat?quote:Op maandag 6 juli 2026 20:04 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Jij hebt de lat inmiddels nog onder de grond liggen?
quote:Op maandag 6 juli 2026 20:01 schreef Aether het volgende:
[..]
Het nieuwe Rome stuurt het naar Amsterdam om het daar te laten verbranden.
Wat is je adres? Ik heb nog wat brandbare rommel die ik kwijt moet.quote:Op maandag 6 juli 2026 20:05 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Welke lat?
Dit is het zoveelste boze buurman zeik topic. Dit gaat echt helemaal nergens over.
Als iemand rommel voor mijn deur zet dan dump ik het gewoon op straat. En gaat over tot de orde van de dag.quote:Op maandag 6 juli 2026 20:33 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Wat is je adres? Ik heb nog wat brandbare rommel die ik kwijt moet.
Zodat de BOA jou bekeurtquote:Op maandag 6 juli 2026 20:36 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Als iemand rommel voor mijn deur zet dan dump ik het gewoon op straat. En gaat over tot de orde van de dag.
Ja want die hebben ook echt haviksogen.quote:
Ze lezen hier mee.quote:Op maandag 6 juli 2026 20:40 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ja want die hebben ook echt haviksogen.
Zielig verhaal: een Eritrese nieuwkomer die ik begeleidde had samen met mij volgens de regeltjes en formuliertjes zijn grofvuil aangeboden op straat. Hij knippert met zijn ogen en ineens was zijn stapeltje aangevuld met troep van de halve straat. Belt die arme man mij in paniek op, want hij kreeg een boete nu.quote:Op maandag 6 juli 2026 20:36 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Als iemand rommel voor mijn deur zet dan dump ik het gewoon op straat. En gaat over tot de orde van de dag.
Geen idee wat je na mijn reactie geveegd had, maar mijn reactie was gewoon waarheid als een koe.quote:
Hij is niet de enige. Dit heb ik eerder gehoord van een vrouw die de avond ervoor de spullen op straat had gezet met hulp van vrienden vanwege de zware spullen. Keurig afspraak gemaakt om de volgende ochtend op te laten halen. Tegen de ochtend was de afvalberg een stuk groter geworden waardoor ze kon bijbetalen voor de troep van anderen. Met zo'n ervaring laat je de volgende keer uit je hoofd om het volgens het boekje te doen.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 15:31 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Zielig verhaal: een Eritrese nieuwkomer die ik begeleidde had samen met mij volgens de regeltjes en formuliertjes zijn grofvuil aangeboden op straat. Hij knippert met zijn ogen en ineens was zijn stapeltje aangevuld met troep van de halve straat. Belt die arme man mij in paniek op, want hij kreeg een boete nu.
Ik erheen, onderhandelen. Nou, hij kreeg geen boete als hij de zooi van straat haalde. En al die aso's die hun zooi erbij hadden getiefstraald staken geen vinger toen die man en ik hun troep naar de berging brachten.
Welkom in Nederland.
Maar schijnbaar toch off-policyquote:Op dinsdag 7 juli 2026 16:09 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Geen idee wat je na mijn reactie geveegd had, maar mijn reactie was gewoon waarheid als een koe.
Er zijn ook ontzettend veel blanke tokkies, het lijkt ook wel of het steeds erger wordt.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 15:31 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Zielig verhaal: een Eritrese nieuwkomer die ik begeleidde had samen met mij volgens de regeltjes en formuliertjes zijn grofvuil aangeboden op straat. Hij knippert met zijn ogen en ineens was zijn stapeltje aangevuld met troep van de halve straat. Belt die arme man mij in paniek op, want hij kreeg een boete nu.
Ik erheen, onderhandelen. Nou, hij kreeg geen boete als hij de zooi van straat haalde. En al die aso's die hun zooi erbij hadden getiefstraald staken geen vinger toen die man en ik hun troep naar de berging brachten.
Welkom in Nederland.
True, gebrek aan handhaving en een "hunnie doen het ook, waarom ik niet dan?!" instelling.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 16:17 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Er zijn ook ontzettend veel blanke tokkies, het lijkt ook wel of het steeds erger wordt.
Hier is het ophalen of brengen gratis, maar zie wel de laatste vijf jaar dat men er extra zooi bij zet, spullen er uit halen die ze denken te kunnen gebruiken (of iets waard zijn) maar vooral ondernemers die er spullen 's nachts bijzetten.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 15:31 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Welkom in Nederland.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |