Mijn pretpark is een partyboat in Mallorca, daar heb je ook glijbanenquote:Op maandag 6 juli 2026 13:02 schreef Irritatie100 het volgende:
Mensen die niet genoeg geld hebben om een keer een ticket voor een pretpark te kunnen betalen, laat staan om zich een abonnement te kunnen veroorloven, en dan maar doen alsof het kinderachtig is
quote:Op maandag 6 juli 2026 12:06 schreef VarkensHart het volgende:
En die dan zeggen dat ze die voor hun kind hebben haha dat zijn van die rokers die roken omdat steeds meer verboden is echte djallas
Wat de fak zeg je nou eigenlijk? De Efteling is één van de mooiste pretparken ter wereld en jij zit hier gewoon even zuur te doen omdat je niet van leuke dingen houdt en geen liefde hebt gekend.quote:Op maandag 6 juli 2026 12:28 schreef epicbeardman het volgende:
Je zal maar ouder zijn dan 16 en nog zin hebben om naar de Efteling te gaan idd.
Wat een armoe, hebben ze daar überhaupt achtbanen die harder gaan dan 20kmh?
Waarom is het een van de mooiste pretparken ter wereld? ik was na mijn 12de al wel klaar met achtbaantjes en andere dingen.quote:Op maandag 6 juli 2026 14:40 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Wat de fak zeg je nou eigenlijk? De Efteling is één van de mooiste pretparken ter wereld en jij zit hier gewoon even zuur te doen omdat je niet van leuke dingen houdt en geen liefde hebt gekend.
Ligt eraan of je wel of geen mobility scooter bij je abonnement inbegrepen wil.quote:
In de Efteling mag je ook niet meer roken.quote:Op maandag 6 juli 2026 12:06 schreef VarkensHart het volgende:
En die dan zeggen dat ze die voor hun kind hebben haha dat zijn van die rokers die roken omdat steeds meer verboden is echte djallas
TS raakt wel vaker zonder valide argumentenquote:Op maandag 6 juli 2026 18:28 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
In de Efteling mag je ook niet meer roken.
Vlees mag je daar nog wel roken.quote:Op maandag 6 juli 2026 18:28 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Is dat al lang? Heb vorige zomer nog een stel dikke vrouwen in witte driekwartslegging daar zien vapen achter hun kinderwagens.quote:Op maandag 6 juli 2026 18:28 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Je aan enige regels houden anno 2026quote:Op maandag 6 juli 2026 18:28 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Op pretparken haten en dan met zo'n turbo normie vakantie aan komen zettenquote:Op maandag 6 juli 2026 13:04 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Mijn pretpark is een partyboat in Mallorca, daar heb je ook glijbanen
Daarom Ibiza boat girls.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 06:55 schreef incel het volgende:
[..]
Op pretparken haten en dan met zo'n turbo normie vakantie aan komen zettenEen partyboot in mallorca, ben je net 16 of zo en mag je voor het eerst zonder je ouders op vakantie?
Schitterende situatieschets.quote:Op maandag 6 juli 2026 19:59 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Is dat al lang? Heb vorige zomer nog een stel dikke vrouwen in witte driekwartslegging daar zien vapen achter hun kinderwagens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
Zes stuks.quote:Op maandag 6 juli 2026 12:28 schreef epicbeardman het volgende:
Wat een armoe, hebben ze daar überhaupt achtbanen die harder gaan dan 20kmh?
BOAT GIRLS SCHELEquote:Op dinsdag 7 juli 2026 07:08 schreef incel het volgende:
[..]
Ibiza schijnt al helemaal kut te zijn heb ik gehoord.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |