quote:Als er meerdere eindes zijn is het aan te raden het op verschillende percentages uit te spelen toch?
Op vrijdag 7 maart 2003 10:09 schreef G1Ace het volgende:
Nee, want je mist dan de leuke einde, en het is onnodig moeilijker
quote:Bron: IGN
Europe Receives Prime Enhancements
Metroid Prime to ship with improvements in the UK.March 06, 2003 - According to Nintendo of Europe, the UK version of the first-person adventure title Metroid Prime will ship later this month with a host of notable enhancements. The end result could make for a significantly more polished and difficult experience.
We've compiled a list of the additions below:
Defeated enemies don't drop as many power-ups as the US version; less ammo and energy
Stronger enemies: it takes more shots to eliminate certain enemies and their attacks are more powerful
Faster loss of energy when walking on acid or lava
Some doors will now require multiple shots to open just like in the SNES game
Hint system refined: it takes 10-15 minutes longer for hints to appear when players are stuck
Gamers can skip cut-scenes after they've played through once
Includes speech: English speech for the intro and voice output when scanning objects and adding them to the log. Also, a voice notifies players when doors are locked and unlocked and there is an added voice for the ending of the game
quote:Zodat je er nog langer over doet dus nog langer van geniet
Op vrijdag 7 maart 2003 14:07 schreef G1Ace het volgende:
m.a.w. ze hebben hard mode wat doorgevoerd in normal
quote:Niet geheel,......er zitten duidelijk wat gameplay tweaks in. Erg cool van Nintendo
Op vrijdag 7 maart 2003 14:07 schreef G1Ace het volgende:
m.a.w. ze hebben hard mode wat doorgevoerd in normal
quote:Ja, die ga ik dus ook kopen
Op vrijdag 7 maart 2003 14:51 schreef Chocobo het volgende:[..]
Niet geheel,......er zitten duidelijk wat gameplay tweaks in. Erg cool van Nintendo
quote:Tssjjeeesssssuuusss ChOas... Je bent echt helemaal doorgeslagen heh
Op vrijdag 7 maart 2003 15:29 schreef ChOas het volgende:[..]
Ja, die ga ik dus ook kopen
Goed zo!
quote:Das normaal toch. Verplichte kost zal ik maar zeggen
Op vrijdag 7 maart 2003 15:29 schreef ChOas het volgende:[..]
Ja, die ga ik dus ook kopen
Heeft iemand PSO en de modem gekocht?
En hoe is het?
quote:ja, stem, hint systeem, voor de rest allemaal hard mode doorgevoerd naar normal (vraag me af hoe hard de hard van jullie zal zijn, waarschijnlijk extra hard voor ons) (behalve die shots, daar had ik maar 1x last van op een bepaalde lvl)
Op vrijdag 7 maart 2003 14:51 schreef Chocobo het volgende:[..]
Niet geheel,......er zitten duidelijk wat gameplay tweaks in. Erg cool van Nintendo
quote:Ik ben nu op 74%, en ik heb 18:17 gespeeld. Ik denk dat ik wel op tijd klaar ben voor Zelda
Op vrijdag 7 maart 2003 00:43 schreef Vagere_Hein het volgende:[..]
op hoeveel procent zit jij nu?
Ik heb trouwens vandaag de eerste 'glitch' bij de action replay gevonden. Als ik bij mijn US metroid een cheatcode invoer (om de 8-bit Metroid te unlocken
) dan gebruikt hij standaard de eerste bootmethode. Vaak laadt hij goed en kan ik normaal metroid spelen maar ik heb ook sporadisch dat het spel wel laadt maar dat hij ontzettend hapert. Dit is normaal gesproken makkelijk te verhelpen door bootmethode 3 te kiezen (wat ook met de action replay kan zónder dat ik codes invoer) maar dat gaat dus niet omdat de AR alleen gebruik kan maken van bootmethode 1 bij het 'cheaten'.
Het is een superspel trouwens
quote:Wat is de frigate?
Op vrijdag 7 maart 2003 12:54 schreef G1Ace het volgende:
nee
hoe beter de percentage, hoe meer je van het einde ziet
als je met 100% het uitspeelt, dan zie je alles
o ja, ga terug naar de frigate
er zit daar in een plek van de morphball sequence een energy tank verscholen, die je kan bereiken door drie keer de bomb jump te doen
quote:Ik begon er niet over
Op vrijdag 7 maart 2003 20:03 schreef nikanoru het volgende:[..]
SHHHHHT!!!1
KEIN SPOILERS BITTE!!!1
quote:74%
Op vrijdag 7 maart 2003 19:30 schreef Lexie het volgende:[..]
Ik ben nu op 74%, en ik heb 18:17 gespeeld. Ik denk dat ik wel op tijd klaar ben voor Zelda
.
Een demo-cube met een demodisc van (oa) Metroid Prime en Zelda: Wind Waker! Ik kon beide spellen ongeveer 10 minuutjes spelen!
KOOP DEZE SPELLEN!!! ZE HEERSEN!!! (like... DUH!)
Metroid is qua besturing ff wennen, maar speelt prima. Zelda speelt direct zeer eenvoudig, als je Mario Sunshine en dergelijke kunt, kan je dit ook. Het speelt echt lekker.
quote:Nou, ik ben ondertussen niet meer aan het begin, heb even flink "rondgeshopt" in de omgeving vandaag
Op vrijdag 7 maart 2003 20:26 schreef G1Ace het volgende:[..]
74%
nou ja, als je nog bij begin phazon mines bent, dan kan je nog heel wat "percentages" afsnoepen, en 100% is dan haalbaar
quote:Sorry dat ik het zeg maar; Lucky bastard!
Op vrijdag 7 maart 2003 20:30 schreef Khadgar het volgende:
Jongens, ik ben net terug uit San Fransisco, en wat stond daar in een gamewinkel?Een demo-cube met een demodisc van (oa) Metroid Prime en Zelda: Wind Waker! Ik kon beide spellen ongeveer 10 minuutjes spelen!
KOOP DEZE SPELLEN!!! ZE HEERSEN!!! (like... DUH!)
Metroid is qua besturing ff wennen, maar speelt prima. Zelda speelt direct zeer eenvoudig, als je Mario Sunshine en dergelijke kunt, kan je dit ook. Het speelt echt lekker.
quote:Alle wezens, alle pirate logs, alle chozo gedoe
Op vrijdag 7 maart 2003 20:32 schreef Lexie het volgende:[..]
Nou, ik ben ondertussen niet meer aan het begin, heb even flink "rondgeshopt" in de omgeving vandaag
. Moet je eigenlijk ook alles scannen om de 100 % te halen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |